Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: ne prosinec 10, 2006 8:33 pm Předmět: |
|
|
Ahoj Torku, pokud je tam kryptochip, tak se to musí řešit jen v citroen servisu. Nevím o nikom jiném, kdo by něco podobného dokázal. Když načítáš klíč do jednotky přijímače, tak se tam dostaneš jen za pomoci kódu co je na bezpečnostní kartě. Tu by měl mít každý majitel takto chráněného citroena. Pokud ji nemáš (stejně jako kdysi já) zajedeš do citroen servisu a tam ti ji na základě prokázání vlastnictví auta. (velký techničák a nějaké doklady totožnosti) nechají vyrobit. Trvá to 3-4 týdny. Potom jejich technici za pomocí diagnostiky dokáží načíst několik klíčů do řídící jednotky. Kryptochip má souvislost s imobilizérem. Funkce DO je zase něco trochu jiného, to nemá s funkcí imobilizéru nic společného. To by teoreticky mohlo být rozsynchronizované. _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: po prosinec 11, 2006 3:25 pm Předmět: |
|
|
jk napsal: | Ahoj Torku, pokud je tam kryptochip, tak se to musí řešit jen v citroen servisu. Nevím o nikom jiném, kdo by něco podobného dokázal. Když načítáš klíč do jednotky přijímače, tak se tam dostaneš jen za pomoci kódu co je na bezpečnostní kartě. Tu by měl mít každý majitel takto chráněného citroena. Pokud ji nemáš (stejně jako kdysi já) zajedeš do citroen servisu a tam ti ji na základě prokázání vlastnictví auta. (velký techničák a nějaké doklady totožnosti) nechají vyrobit. Trvá to 3-4 týdny. Potom jejich technici za pomocí diagnostiky dokáží načíst několik klíčů do řídící jednotky. Kryptochip má souvislost s imobilizérem. Funkce DO je zase něco trochu jiného, to nemá s funkcí imobilizéru nic společného. To by teoreticky mohlo být rozsynchronizované. |
Ahoj a diky za odpověď,ale já nemám imobilizer a nevím co je kryptochip i když si myslím že je to nějaký chip s ůdaji.Klíč bvypadá uplně normílně jako každý jiny ,je do kříže a na něm jsou zoubky . |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: po prosinec 11, 2006 4:39 pm Předmět: |
|
|
Torek napsal: | jk napsal: | Ahoj Torku, pokud je tam kryptochip, tak se to musí řešit jen v citroen servisu. Nevím o nikom jiném, kdo by něco podobného dokázal. Když načítáš klíč do jednotky přijímače, tak se tam dostaneš jen za pomoci kódu co je na bezpečnostní kartě. Tu by měl mít každý majitel takto chráněného citroena. Pokud ji nemáš (stejně jako kdysi já) zajedeš do citroen servisu a tam ti ji na základě prokázání vlastnictví auta. (velký techničák a nějaké doklady totožnosti) nechají vyrobit. Trvá to 3-4 týdny. Potom jejich technici za pomocí diagnostiky dokáží načíst několik klíčů do řídící jednotky. Kryptochip má souvislost s imobilizérem. Funkce DO je zase něco trochu jiného, to nemá s funkcí imobilizéru nic společného. To by teoreticky mohlo být rozsynchronizované. |
Ahoj a diky za odpověď,ale já nemám imobilizer a nevím co je kryptochip i když si myslím že je to nějaký chip s ůdaji.Klíč bvypadá uplně normálně jako každý jiny ,je do kříže a na něm jsou zoubky . |
Jestli se nemýlím, tak auto co má imobilizér má na přístrojovce žlutý symbol klíče, který krátce blikne po zapnutí zapalování. Pokud nemáš v klíči imobilizér, tak si náhradní klíč nech pouze okopírovat u někoho, kdo se výrobou klíčů živí. _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: po prosinec 11, 2006 7:14 pm Předmět: |
|
|
jk napsal: | Torek napsal: | jk napsal: | Ahoj Torku, pokud je tam kryptochip, tak se to musí řešit jen v citroen servisu. Nevím o nikom jiném, kdo by něco podobného dokázal. Když načítáš klíč do jednotky přijímače, tak se tam dostaneš jen za pomoci kódu co je na bezpečnostní kartě. Tu by měl mít každý majitel takto chráněného citroena. Pokud ji nemáš (stejně jako kdysi já) zajedeš do citroen servisu a tam ti ji na základě prokázání vlastnictví auta. (velký techničák a nějaké doklady totožnosti) nechají vyrobit. Trvá to 3-4 týdny. Potom jejich technici za pomocí diagnostiky dokáží načíst několik klíčů do řídící jednotky. Kryptochip má souvislost s imobilizérem. Funkce DO je zase něco trochu jiného, to nemá s funkcí imobilizéru nic společného. To by teoreticky mohlo být rozsynchronizované. |
Ahoj a diky za odpověď,ale já nemám imobilizer a nevím co je kryptochip i když si myslím že je to nějaký chip s ůdaji.Klíč bvypadá uplně normálně jako každý jiny ,je do kříže a na něm jsou zoubky . |
Jestli se nemýlím, tak auto co má imobilizér má na přístrojovce žlutý symbol klíče, který krátce blikne po zapnutí zapalování. Pokud nemáš v klíči imobilizér, tak si náhradní klíč nech pouze okopírovat u někoho, kdo se výrobou klíčů živí. |
To máš asi pravdu ,já se žádné kontrolky se symbolem klíče nevšiml tak ho asi nemám.Ono skopírování podle dost opotřebeného klíče bude asi náročné ,proto jsem myslel nějaký kod klíče podle čeho by se nechal udělat nový originál.Mám rok výroby 1995 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: po prosinec 11, 2006 11:24 pm Předmět: |
|
|
Torek napsal: | jk napsal: | Torek napsal: | jk napsal: | Ahoj Torku, pokud je tam kryptochip, tak se to musí řešit jen v citroen servisu. Nevím o nikom jiném, kdo by něco podobného dokázal. Když načítáš klíč do jednotky přijímače, tak se tam dostaneš jen za pomoci kódu co je na bezpečnostní kartě. Tu by měl mít každý majitel takto chráněného citroena. Pokud ji nemáš (stejně jako kdysi já) zajedeš do citroen servisu a tam ti ji na základě prokázání vlastnictví auta. (velký techničák a nějaké doklady totožnosti) nechají vyrobit. Trvá to 3-4 týdny. Potom jejich technici za pomocí diagnostiky dokáží načíst několik klíčů do řídící jednotky. Kryptochip má souvislost s imobilizérem. Funkce DO je zase něco trochu jiného, to nemá s funkcí imobilizéru nic společného. To by teoreticky mohlo být rozsynchronizované. |
Ahoj a diky za odpověď,ale já nemám imobilizer a nevím co je kryptochip i když si myslím že je to nějaký chip s ůdaji.Klíč bvypadá uplně normálně jako každý jiny ,je do kříže a na něm jsou zoubky . |
Jestli se nemýlím, tak auto co má imobilizér má na přístrojovce žlutý symbol klíče, který krátce blikne po zapnutí zapalování. Pokud nemáš v klíči imobilizér, tak si náhradní klíč nech pouze okopírovat u někoho, kdo se výrobou klíčů živí. |
To máš asi pravdu ,já se žádné kontrolky se symbolem klíče nevšiml tak ho asi nemám.Ono skopírování podle dost opotřebeného klíče bude asi náročné ,proto jsem myslel nějaký kod klíče podle čeho by se nechal udělat nový originál.Mám rok výroby 1995 |
Kopie klíče u nás stojí údajně 250Kč. Já bych to risknul. Když to necháš dodat citroena na základě vinu tak to bude asi balík. Ceny si už zjisti sám. Pokud máš originální DO, tak je to infra přenos. Funkčnost vysílače DO zjistíš například pomocí kamery, foáku, mobilu s foákem, když namíříš tu průhlednou diodu proti objektivu. Při stisku tlačítka musíš vidět na displeji světlo. _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: út prosinec 12, 2006 4:31 pm Předmět: |
|
|
jk napsal: | Torek napsal: | jk napsal: | Torek napsal: | jk napsal: | Ahoj Torku, pokud je tam kryptochip, tak se to musí řešit jen v citroen servisu. Nevím o nikom jiném, kdo by něco podobného dokázal. Když načítáš klíč do jednotky přijímače, tak se tam dostaneš jen za pomoci kódu co je na bezpečnostní kartě. Tu by měl mít každý majitel takto chráněného citroena. Pokud ji nemáš (stejně jako kdysi já) zajedeš do citroen servisu a tam ti ji na základě prokázání vlastnictví auta. (velký techničák a nějaké doklady totožnosti) nechají vyrobit. Trvá to 3-4 týdny. Potom jejich technici za pomocí diagnostiky dokáží načíst několik klíčů do řídící jednotky. Kryptochip má souvislost s imobilizérem. Funkce DO je zase něco trochu jiného, to nemá s funkcí imobilizéru nic společného. To by teoreticky mohlo být rozsynchronizované. |
Ahoj a diky za odpověď,ale já nemám imobilizer a nevím co je kryptochip i když si myslím že je to nějaký chip s ůdaji.Klíč bvypadá uplně normálně jako každý jiny ,je do kříže a na něm jsou zoubky . |
Jestli se nemýlím, tak auto co má imobilizér má na přístrojovce žlutý symbol klíče, který krátce blikne po zapnutí zapalování. Pokud nemáš v klíči imobilizér, tak si náhradní klíč nech pouze okopírovat u někoho, kdo se výrobou klíčů živí. |
To máš asi pravdu ,já se žádné kontrolky se symbolem klíče nevšiml tak ho asi nemám.Ono skopírování podle dost opotřebeného klíče bude asi náročné ,proto jsem myslel nějaký kod klíče podle čeho by se nechal udělat nový originál.Mám rok výroby 1995 |
Kopie klíče u nás stojí údajně 250Kč. Já bych to risknul. Když to necháš dodat citroena na základě vinu tak to bude asi balík. Ceny si už zjisti sám. Pokud máš originální DO, tak je to infra přenos. Funkčnost vysílače DO zjistíš například pomocí kamery, foáku, mobilu s foákem, když namíříš tu průhlednou diodu proti objektivu. Při stisku tlačítka musíš vidět na displeji světlo. |
Moc dík za radu ,jsem moc vděčen a krásné vánoce a štastný Nový rok 2007 všem přeje Torek |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jóna
Založen: 13.12.2006 Příspěvky: 34 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: st prosinec 13, 2006 9:03 am Předmět: |
|
|
jk napsal: | Prohledej příspěvky v místním starém fóru na téma DO, tam se na základě toho co máš za typ dozvíš jak ověřit funkčnost vysílače, případně tam někde byl i návod, jak se pokusit vysílač sesynchrionizovat s přijímačem. |
Čau.
Mám problém s X1. Byly slabé baterky. TAk jsem je vyndal na dobu, než jsem koupil nové (cca 1 týden) a ono to už nějak nemaká Asi ta synchronizace. Chtěl bych s tim něco udělat:
a) svépomocí
b) autorizovaný servis
c) namontovat jiný ovladač; např Jablotron - návod na stránkách -xclubu
(výhody - radiový přenos, plovoucí kód, cena cca 1500,-)
PS:Omluvám se za svou nevědomost, ale jak se dostanu do starého fóra? Buď jsem slepej nebo bl..., ale vážně nevím. Díky za radu _________________ Michal Jonáš
X1 1.9TD hatchback, rv.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Raww
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 192 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: st prosinec 13, 2006 10:59 am Předmět: |
|
|
Jóna napsal: |
PS:Omluvám se za svou nevědomost, ale jak se dostanu do starého fóra? Buď jsem slepej nebo bl..., ale vážně nevím. Díky za radu |
Původní fórum je zde http://www.xantiaclub.cz/kforum.php _________________ X2 Break 2,1TD Exclusive, HA, KOMFORTi
|
|
Návrat nahoru |
|
|
omnimor
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 24 Bydliště: Kingdom of Kačenka
|
Zaslal: st prosinec 13, 2006 2:17 pm Předmět: |
|
|
jk napsal: | Ahoj, nechal sem si u citroena poslat originál broušený klíč za nehorázný prachy až z daleké Francie a dělá mi to samé. Můj starý ošoupaný otevírá bez problémů. Jak píše MíraCB i mně pomůže klíč důkladně dotlačit a pak už se neprotáčí. Vzhledem k tomu, že je to na rezervním, tak to moc neřeším. Po dotlačení funguje bez problémů. Jak je vidět MíraCB má recept na všechno . |
Měl jsem u auta stejnej problém s protáčením - píšu měl, protože mi pomohlo zámek vyléčit správným mazadlem. Pokud se totiž zámky mazaly něčím, co na sebe buď nalepí prach (obyč.olej) nebo něčím pevným, co se v zámku nahromadí (grafit v nerozumném množství), pak nelze klíč dostrčit kvůli tomuhle bordelu. Takže koupit spešl mazadlo na zámky (FAB - vyčistí a namaže zároveò), nebo cáknout do zámku rozpouštědlo (líh, benzín) a potom LEHCE namazat grafitem.
Nejdýl mi trvalo zprovoznit zámek na kufru - nebyla tam zápraška a šel do něj veškerej bordel, kterej se lepí na zadek auta ihned po vyjetí z myčky a hromadí se tam než se člověk naštve a zajede do myčky znova . _________________ Xantia 1,8/8v SX nonHA, nar. 26.10.1994
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Lubos Zilina
Založen: 22.12.2006 Příspěvky: 4 Bydliště: Zilina Sk
|
Zaslal: út prosinec 26, 2006 10:10 pm Předmět: |
|
|
Ahoj vsetci.
Tiež som mal problem s odemknutim dveri,kupil som nove zamky asi za 4 000 Sk, po vymene sa mi odomykajú tak isto ako popisujete.T.j. ked nezatlačím kluč na doraz silou ,tak pretača kolom dookola.Takže to nebude problem stareho ohoblovaného kluča,ale nejaka vyrobna vada.
Novy kluč a nove zamky to neriešia a samotny novy kluč už vôbec nie. _________________ Xantia 1,8i / 1994 |
|
Návrat nahoru |
|
|
krobik
Založen: 28.1.2007 Příspěvky: 6 Bydliště: Chomutov
|
Zaslal: st únor 14, 2007 8:39 pm Předmět: |
|
|
Asi reaguju trochu pozde ale prece jenom kdyby to nekdo jeste cetl. Mel presne ten samy problem protacejici se klic v zamku. Nejdriv to bylo obcas a pak uz to bylo porad a jelikoz DO nefungovalo tak sem si odemykal u spolujezdce jenze tam se klic zacal taky protacet.
Takze mi nezbylo nez zamek rozebrat vyndat vlozku, ktera se mi pak uplne rozpadla.
Takze nasledovalo zakoupeni nove sady zamku a vymenil sem vsechny vlozky. Od te doby fungujou klice jako hodinky. _________________ X1 1.8 16V |
|
Návrat nahoru |
|
|
ladin
Založen: 19.2.2007 Příspěvky: 5 Bydliště: Valachia
|
Zaslal: út březen 06, 2007 8:11 am Předmět: |
|
|
Raww napsal: | Jóna napsal: |
PS:Omluvám se za svou nevědomost, ale jak se dostanu do starého fóra? Buď jsem slepej nebo bl..., ale vážně nevím. Díky za radu |
Původní fórum je zde http://www.xantiaclub.cz/kforum.php | Též jsem takovej natvrdlejší. Nevidím na tomto fóru nikde odkaz-prostě klik na staré téma. _________________ X II,1,9 td, Break |
|
Návrat nahoru |
|
|
Robert
Založen: 25.12.2006 Příspěvky: 35 Bydliště: Holetín u Hlinska v Č.
|
Zaslal: út březen 06, 2007 11:24 am Předmět: |
|
|
Žulda napsal: | JK, to si asi vyhodil peníze. Mě toto dělalo taky, byl trochu ošoupaný klíč a tím došlo k poškození takového plastového dílku ve vložce zámku, nechla jsem ho vyměnit a je klid a otevírá mi nový i starý klíč. |
Mám u nás zámečníka, který repasuje vložku zámku a nastaví ji na původní klíče, chce za tuto operaci 1500,-. Skutečně, pokud je ošoupaný klíč a používá se trochu násilí k dotláčení a otáčení, omačkává se takový zinkový odlitek, který se ve finále vylomí a zámek přestane fungovat, takže ten díl vyrábí nový. Dělal to nyní na Evasiona a chodí to po opravě dobře a naprosto bez násilí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ok2ucx
Založen: 22.2.2007 Příspěvky: 455 Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)
|
Zaslal: so duben 07, 2007 11:25 pm Předmět: |
|
|
Zdravím,
při tomto tématu se chci zeptat: mám X1 1995 1.9TD, bez pinpadu a bez dálkového ovládání rádia na volantu. Místo toho je na volantu jen jedna červená LEDka, která se při otočení klíčku na pár sekund rozsvítí a pak zhasne. Vypadá to jako imobilizér. Jenže jsem se dnes shodou okolností šoural v okolí spínací skříòky a nepřipadá mi, že bych tam viděl nějakou čtečku toho čipu z klíče. Ani ve schématech jsem nenašel zmínku o imobilizéru (teď nemyslím ten číselný).
Tak má X1 klasický čipový imobilizér nebo ne? Anebo na co je jinak ta LEDka na volantu?
Jelikož mám jen jeden klíč (s infračerveným DO), uvažuji, že si nechám udělat kopii pro případ ztráty, ale nejsem si jist, jestli tedy bude fungovat i pro startování či ne?
Poradíte?
Díky, Pavel
jk napsal: | Jestli se nemýlím, tak auto co má imobilizér má na přístrojovce žlutý symbol klíče, který krátce blikne po zapnutí zapalování. Pokud nemáš v klíči imobilizér, tak si náhradní klíč nech pouze okopírovat u někoho, kdo se výrobou klíčů živí. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Žulda
Založen: 24.11.2006 Příspěvky: 68 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: ne duben 08, 2007 8:28 am Předmět: |
|
|
Na volantu je kontrolka airbagu. _________________ Žulda
Honda Jazz 1.4 Cool |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|