Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

1.8i 16v Kit sportovního sání
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Tuning Xantií
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kaspřik



Založen: 21.5.2007
Příspěvky: 218
Bydliště: Tanvald-Sudety

PříspěvekZaslal: út červen 05, 2007 4:43 pm    Předmět: Citovat

Čau mrkni na tohle , http://www.tuning-centrum.cz/index.php?feMenu=product&prodSelected=26290 ale nevím jestli to tam půjde.
_________________
Xantia 2.0 HDI break exlusive, 1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vojtaplzen



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 18
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: st červen 06, 2007 10:39 pm    Předmět: to nejde Citovat

tady to nejde. Je to 16 ventil. BX měl jednoduchej motor 1.4 i. Tady už se musí dávat takové sání aby byl správný poměr. Tady už to je alchimie
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máca



Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 323
Bydliště: Strakonice

PříspěvekZaslal: čt červen 07, 2007 8:45 am    Předmět: Citovat

sportovní kit sání nebo jen samotnej filtr se tam dává pro to aby šlo víc vzduchu do motoru a jak jsem již psal auto má ECU tudíš si směs stejně míchá samo a ten tvuj správnej poměr fakt nechápu to tam ten filtr nemusíš dávat vůbec a nech tam origo airbox, motoru se nic stát nemůže protože ho furt nepřeplòuješ (nedáváš tam turbo ani kompresor) tudíš v motoru nemohou vzniknout tlaky které by neunesl nebo se výrazně zkrátila jeho životnost když tam dáš "obyčejnej" kuželík....
_________________
Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vojtaplzen



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 18
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: čt červen 07, 2007 10:51 pm    Předmět: Citovat

Takže tedy myslíte že tam můžu normálně fiknout kužel ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kendy



Založen: 16.2.2007
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: pá červen 08, 2007 6:06 am    Předmět: Citovat

Nechci se hádat, ale podle mě dávat kit přímého sání na standardní motor je na.... S výkonem to stejně nic neudělá a jediná změna bude v tom, že to bude mít zvuk jak vysavač a hučet do kabiny. Klidně si na zkoušku zkuste vzduchový filtr odpojit a zjistíte že za několik tisíc kč je poměr výkon/cena nepřiměřený. Já osobně sice teď budu sportovní filtr taky kupovat, ale uplně z jiného důvodu. Po výměně turba má toto nové turbo takové nároky na vzduch, že si oddechem tahá i vzduch přesycený olejem. Ale rozhodně půjdu do vložky do původního airboxu od K&N a na oddech přijde nějakej no-name kuželík....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máca



Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 323
Bydliště: Strakonice

PříspěvekZaslal: pá červen 08, 2007 11:22 am    Předmět: Citovat

Kendy já netvrdim že to přidá nějaké velké stádo (už několikrát jsem psal že jestli chce hledat koòe a je hledá spíš ve vejfuku) jestli to přidá 2koně tak to bude až moc (sání) jen vojtovi vysvětluju že když to tam dá že motoru nic neudělá a jestli chce sportovní zvuk tak a dá kužel a když ne tak a dá jen sportovní vložku do airboxu nic víc nic míò.... mimochodem no name kuželík na sání stojí kolem 500,- takže ani moc finančně nevykrvácí....
_________________
Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kendy



Založen: 16.2.2007
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: so červen 09, 2007 8:49 am    Předmět: Citovat

Jenže nezapomeò na to, že aby ten filtr fungoval tak jak má, musí ho ještě naolejovat. Pokud ho tam vrzne rovnou, chudák motor, protože filtr nebude filtrovat tak jak má. Stejně tak jako když použije WD, konkor apod. Mno a když si koupí olej přímo určený na filtry, který je součástí čistící sady tak to máme dalších 300kč. Navíc kdysi někdo na www.tuning-forum.org zkoušel několik filtrů, když odlaďoval tuším nějakého 500PS Civica 1.6 a měl k dispozici brzdu. Mno a u některých no-name filtrů dokonce naměřil pokles výkonu! Takže dle mého názoru, pokud chce něco udělat se zvukem, a si raději koupí za ty prachy poslední odladěný tlumič výfuku, případně celé potrubí včetně svodů a do filtru si koupí kvalitní vložku třeba od Purfluxu nebo sportovní bavlněnou do původního airboxu a nemusí řešit přívod studeného vzduchu, výrobu tepelného štítu atd... A jak říkám, zvuk vysavače a hučení v kabině mi nepřijde moc jako sportovní, což lze jednoduše vyzkoušet odpojením hadice od motoru do airboxu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máca



Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 323
Bydliště: Strakonice

PříspěvekZaslal: so červen 09, 2007 9:06 am    Předmět: Citovat

Kendy více méně s tebou souhlasím hlavně s tim vejfukem.... já osobně bych taky nekupoval kuželík bo vložku no name ale green KN atd.....
_________________
Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
copper51



Založen: 10.7.2007
Příspěvky: 24

PříspěvekZaslal: st červenec 11, 2007 1:35 am    Předmět: Citovat

mám na xantii 1.8 16v dělané sani tak že sem dal pryč oryginal box na filtr ! (nasavaní ""stedeneho vzduchu je u oryginálu řešeno ze spodu auta "") to sem tam nechal , a dal jsem koleno rovnou na klapu plus sportovni filtr ale ke kteremu je nasavaní dělané přes kapotu (takže je tam čvercová dira na skrz ) , ale pozor při této upravě je strašně chuda smněs (tim že snižíš odpor saní !!!) takže hrozí podpalni ventylu a zničeni lambda sondy !!!! , takže je nutné přestavit smněs paliva na bohatši a hotovo

a ještě něco pokud nedaš pryč katalyzátor tak to nema smysl dělat !!


pokud to někdo bude skoušet po mně tak neručím za škody spusobené defakto timto navodem !!!
_________________
Xantia 1.8 16v moje první trochu solidněší auto předtím 309 pažout
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máca



Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 323
Bydliště: Strakonice

PříspěvekZaslal: st červenec 11, 2007 3:51 am    Předmět: Citovat

mě je jasné že když zprůchodnim sání že musim obohatit směs, jen jsem myslel že když má auto ECU tak že si směs řídí samo, nebo se to musí nastavir růčo jako u karburátora?
_________________
Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
copper51



Založen: 10.7.2007
Příspěvky: 24

PříspěvekZaslal: st červenec 11, 2007 9:16 pm    Předmět: Citovat

to nevim ale dělaly mi to v servisu v paskově u ostravy to nastavení smněsy A u ECU sem si taky myslel a málem jsem spalil ventyly prostě asi zaleži u jakoho typu auta a motoru ecu to udělaš a jak si stim poradi ,
a ted je to raketa odpych už od 3200 OT misto 4100 Ot jako předtím ,
a max rychlost tachometr je do 220 km tk na doraz po rovině a porat zrychluje až na omezovač cirka 6500 OT a pk zabere omezovač škoda
asi pujde teké pryč (ale pak musim udělat svuj vlastni omezovač asi spusobem čitač otáček a při 8000 OT stop motor bo jinak nad 8000 OT hrozí že motor rozstřeliš aspon se to řiká

ale jinak xantia super autičko Smile Smile Smile

ale v planu je C5 HDI ale až vyhraju ve sportce Very Happy Very Happy Confused Very Happy
_________________
Xantia 1.8 16v moje první trochu solidněší auto předtím 309 pažout
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máca



Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 323
Bydliště: Strakonice

PříspěvekZaslal: st červenec 11, 2007 11:02 pm    Předmět: Citovat

copper já stejně neplánuju dělat jako první sání ale naopak vejfuk když už budu "tunit" ale mě víc než úpravy stávajících koní se honí hlavou obměna stádečka komplet jinýmy slovi se mi honí hlavou V6 nejlépe XII Twisted Evil
_________________
Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Tuning Xantií Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)