Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

XA II BREAK 3.0 V6 EXCLUSIVE MR2000
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Moje příští auto
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Alien



Založen: 29.1.2007
Příspěvky: 224
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: pá leden 22, 2010 11:29 am    Předmět: Citovat

Dobře Very Happy , nedalo mi to a trochu jsem pátral.

Tak když srovnáme tu ameriku tak ta vychází takto:

3.8 EGH V6, benzín
Vidlicový 6-válec, 3 785 ccm
12-ventil, komprese 9.6 : 1
Vrtání x zdvih: 96 mm x 87 mm
Výkon motoru: 131 kW (178 PS) při 4500 ot./min.
Točivý moment: 325 Nm při 3600 ot./min.

A při porovnání třebas s naší V6, která vypadá takto:

3.0 V6, benzín
Vidlicový 6-válec, 2 946 ccm
24-ventil, komprese 10.5 : 1
Vrtání x zdvih: 87,0x82,6 mm
Výkon motoru: 143 kW (194PS) při 5500 ot./min.
Točivý moment: 267 Nm při 4000 ot./min.

Tákže je asi jasné, jak to je postavené. Amerika je "loudal" běžně vrnící na hranici 1500 ot (což můžu potvrdit), oproti tomu Xantie je hotová pila. Nižší výkon, menší komprese, téměř o litr větší obsah, ale za to pořádný krouák, to jsou přesně ty rozdíly o kterých se tu píše. Musím ale říct, že když se tomu pořádně přišláplo, tak to tahalo jako sviò a převodovka s tím neměla absolutně problém. A hmotnost toho auta dalece přesahuje Xantii. No spotřebu bych tady neřešil, jak bylo správně řečeno, to se v USA do nedávné doby moc neřešilo. Ale i tak jsem s tím jel za velice příjemných 10.5l a to dostávala céres.
Ještě by se hodily sehnat převody jednotlivých převodovek, ale já myslím, že pro porovnání a zjištění jádra pudla to asi stačí.
_________________
Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vikicv



Založen: 25.11.2007
Příspěvky: 172
Bydliště: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy

PříspěvekZaslal: ne leden 31, 2010 8:46 pm    Předmět: Citovat

Ahoj xantiáci. Dávám report:

První nádrž = 11.3 l/100km.
Jezdil jsem autem v obou extrémech. Dával jsem mu, co proto.... testoval jsem, apod., startoval v -20stC, rozehříval ledy.
Abych neskončil ve velkých červených číslech, tak jsem po zbytek času jezdil s hodně, hodně lehkou nohou.

V.
_________________
X2 Break 1.8i 16V, komforti, LPG
X2 3.0 V6 exclusive, hydractive, aut.4HP20, tempomat, el. sed., cd changer, tažný
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
vikicv



Založen: 25.11.2007
Příspěvky: 172
Bydliště: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy

PříspěvekZaslal: čt červen 10, 2010 5:06 pm    Předmět: Citovat

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lhufere4qhnj#

tak jsem nasel dalsi peknou vonavku pro vas alespon na koukani
bezove kozene sedacky, to je fakt rarita -)
_________________
X2 Break 1.8i 16V, komforti, LPG
X2 3.0 V6 exclusive, hydractive, aut.4HP20, tempomat, el. sed., cd changer, tažný
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Moje příští auto Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)