Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
brutar
Založen: 31.3.2009 Příspěvky: 7
|
Zaslal: so listopad 21, 2009 3:33 pm Předmět: Imobilizér problém se startem |
|
|
Zdrar Xantiáci,
mám tu takový spešl problém. Bohužel na fóru jsem nic podobného nenašel. Mám Xantii Breat r.v. 1997. V autě mám kodóvý imobilizér s klávesnicí, která má S né D/N. Po oteční klíčku se ihned rozsvítila zelená kontrolka a auto šlo nastartovat. Takhle mi to fungovalo od začátku. Žádný kód jsem k autu neměl. Včera večer jsem přijel domů, chcípnul auto. Ráno příjdu a po otočení klíčku již nesvítila zelená, ale červená kontrolka a auto nejde nastartavota. Normálně točí, ale nechytne. Když zadám jakýkoliv 4mítný kód, tak se rozsvítí zelená, ale červená svítí stále a auto nejde nastartovat.
Nevíte někdo co s tím? Případně, jak imobilizér úplně vyřadit?
Díky moc za pomoc |
|
Návrat nahoru |
|
|
AJM
Založen: 8.1.2007 Příspěvky: 194 Bydliště: Třeboň
|
Zaslal: so listopad 21, 2009 5:50 pm Předmět: |
|
|
Se obávám, že s tím nic neuděláš. Tedy buď najdeš kód, nebo budeš muset vyměnit ØJ za jinou, ke které bude kód... _________________ Xantia I 18i 8V SX Break Athena 97´pack elecricité, pack froid, pack cuir, pack bois
Xantia I 18i 16V VSX pack electricité, pack froid 97´
Xantia I 18i 8V SX 94´
Xantia II 18i 16V SX pack visibilité, pack look, pack electricité, pack bois 99´ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: so listopad 21, 2009 7:30 pm Předmět: |
|
|
Kód ti jsou schopni najít. Většinou to uměj o(ú)praváři tachometrů. Cena od 1000Kč.
doplnění: K odkódovačům většinou stačí dovézt jen řídící jednotka. _________________ Break V6 3,0 750 Virago
Naposledy upravil Mamut dne ne listopad 22, 2009 9:49 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
brutar
Založen: 31.3.2009 Příspěvky: 7
|
Zaslal: ne listopad 22, 2009 2:21 am Předmět: |
|
|
Autorizovaný servis by to snad měl taky zvládnout?Nebo ne? Jediný co mi není jasný jakto, že to před tím kod nechtělo a jezdilo to bez něj. Normálně po otočení klíčku to svítilo zelene a mohl jsem tukat kod jaky chtel,pak se to rozvitilo cervene a i pres to to slo nastartovat.JE mi to fakt zahadou.Nemate nekdo nejaky tip na nekoho,kdo je schopen ten kod z toho dostat? Bydlim kousek od Liberce. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AJM
Založen: 8.1.2007 Příspěvky: 194 Bydliště: Třeboň
|
Zaslal: ne listopad 22, 2009 8:25 am Předmět: |
|
|
Mě se nikdy nepodařilo se v diagnostice dostat tak daleko, abych byl schopen vyčíst PIN IMO. Nevím, jestli to vůbec nějaká diag. umožní, ale nevím, jestli je o pro tebe výhodné.
Teď někoho hledat. Možná najdeš - auto naložit na odtahovku - někam vézt - zaplatit odtahovku - zkusit jestli se to povede / nepovede (zaplatit)- zaplatit odtahovku zpět... Přijde mi to trochu krkolomnost v porovnání s výměnou ØJ, která trvá cca 5 min...
Proč se to stalo? Ten majitel před tebou nastavil IMO tak, aby nechtěl PIN. Ale mohlo se v ØJ něco stát, že se vrátila k přednastavenému stavu - tedy chce před startem PIN... _________________ Xantia I 18i 8V SX Break Athena 97´pack elecricité, pack froid, pack cuir, pack bois
Xantia I 18i 16V VSX pack electricité, pack froid 97´
Xantia I 18i 8V SX 94´
Xantia II 18i 16V SX pack visibilité, pack look, pack electricité, pack bois 99´ |
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: ne listopad 22, 2009 8:28 am Předmět: |
|
|
Zkus zadat servisní kod - 4x nula. Podle toho co popisuješ, auto jezdilo s VYPNUTÝM imobilizérem a tedy nežádalo kod. Nejspíš byl imo deaktiovován právě servisním kodem, a auto jezdilo bez požadování nějaké číselné kombinace. Je možné, že po odstavení auta došlo k zakolísání napětí v síti, imo se "zrestartoval" a žádá znovu posledně zadaný kod (tedy znovu deaktivovat). Jinak ten kavesnicový kod se dá obejít, kodovaný je jen imobilizér, ne ØJ. _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Elmak
Založen: 22.11.2009 Příspěvky: 1
|
Zaslal: čt prosinec 03, 2009 12:36 pm Předmět: |
|
|
Mamut napsal: | Kód ti jsou schopni najít. Většinou to uměj o(ú)praváři tachometrů. Cena od 1000Kč.
doplnění: K odkódovačům většinou stačí dovézt jen řídící jednotka. |
Co myslíte tím dovézt řídící jednotku, jedná se o počítač který je umístěn vepředu napravo pod kapotou nebo krabičku s klávesnicí imobilizéru? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: čt prosinec 03, 2009 1:28 pm Předmět: |
|
|
Počítač, který je umístěn vepředu u motoru ale vše zaleží na domluvě z odkódovávačem. _________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: čt prosinec 03, 2009 3:09 pm Předmět: |
|
|
Mamut napsal: | Počítač, který je umístěn vepředu u motoru ale vše zaleží na domluvě z odkódovávačem. |
Tím "počítačem" myslíš co? Předpokládám, že tím je míněna řídící jednotka motoru. Tady je ale potřeba upozornit na rozdíl mezi X1 a X2.
X1 - má imobilizér (pokud je jím vybavená) ve středovém tunelu před řadící pákou, kodovaný je imobilizér, ne řídící jednotka. Kod se zadává čtyřmístným číslem na klavesnici imobilizéru. Kód si může řidič změnit na vlastní kombinaci čísel.
X2 - má kod imobilizéru zapsaný přímo v klíči, žádný kod se manuálně nezadává, imobilizér je integrovaný přímo v řídící jednotce. Jakákoli nekodovaná kopie klíče dokáže auto jen odemknout, ale nedá se s ním nastartovat. _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: čt prosinec 03, 2009 5:44 pm Předmět: |
|
|
S tou x1 se pleteš, šváb je v ř.j. a neumí ho vyčíst ani v autorizovaném servise. To čemu říkáš imobilisér je pouze klávesnice, jinak by jsi mohl vyměnit pouze klávesnici a odjet s autem
Kromě TD bez ř.j. ale s klávesnicí rok kolem 95. kde je šváb v černé krabičce přímo na naftovém čerpadle.
A brutare napič aspoò jaký máš motor, todle: Mám Xantii Breat r.v. 1997. je prd platné. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
desertwolf
Založen: 6.9.2009 Příspěvky: 6
|
Zaslal: čt prosinec 03, 2009 11:42 pm Předmět: |
|
|
neznáte někdo někoho, kdo umí ten kód najít. měnil jsem si kódy a nějak jsem se asi přeukal a auto mi nestartuje a kód nejde žádný, ani starý ani nový. když namačkám 3krát špatně kód, musím čekat minutu, než mohu namačkat opět 3krát jiný kód, než vyzkouším těch 9999 kombinací, tak tu budou vánoce 2010!! _________________ Xantia I, 2,1TD, r.v. 1996, hydroaktiv 2 |
|
Návrat nahoru |
|
|
AJM
Založen: 8.1.2007 Příspěvky: 194 Bydliště: Třeboň
|
Zaslal: pá prosinec 04, 2009 8:29 am Předmět: |
|
|
Josef 2. napsal: | S tou x1 se pleteš, šváb je v ř.j. a neumí ho vyčíst ani v autorizovaném servise. To čemu říkáš imobilisér je pouze klávesnice, jinak by jsi mohl vyměnit pouze klávesnici a odjet s autem
Kromě TD bez ř.j. ale s klávesnicí rok kolem 95. kde je šváb v černé krabičce přímo na naftovém čerpadle.
A brutare napič aspoò jaký máš motor, todle: Mám Xantii Breat r.v. 1997. je prd platné. |
No jistě, máš pravdu!
Pokud je problém IMO, je nutný vyměnit ECU. Nepodařilo se mi nikdy ani dostat do ECU přez diagnostiku tak, abych byl schopen vyčíst, nebo třeba změnit PIN IMO. Takže pochybuju, že se do toho dá nějak dostat za použití standartních technologií. Možná otvírák na konzervy? _________________ Xantia I 18i 8V SX Break Athena 97´pack elecricité, pack froid, pack cuir, pack bois
Xantia I 18i 16V VSX pack electricité, pack froid 97´
Xantia I 18i 8V SX 94´
Xantia II 18i 16V SX pack visibilité, pack look, pack electricité, pack bois 99´ |
|
Návrat nahoru |
|
|
desertwolf
Založen: 6.9.2009 Příspěvky: 6
|
Zaslal: pá prosinec 04, 2009 9:19 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem obvolal co se jen dalo a jediný, kdo umí vyčíst kód z řídící jednotky je jeden servis v Praze a ten za to chce 4000 Kč, dále tu je možnost si koupit software, který to umí a ten stojí 3900 Kč plus nějaká ta kabeláž. Pokud volám po vrakovištích a sháním řj na Xantii, nikdo ani neví, že k ní musí znát kód, jinak je nepoužitelná. Tak nevím _________________ Xantia I, 2,1TD, r.v. 1996, hydroaktiv 2 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: pá prosinec 04, 2009 11:38 pm Předmět: |
|
|
Už to tady psal Mamut, umí to dělat hlavně stáčeči digi. kilometrů. cena 1L. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Miky
Založen: 25.7.2007 Příspěvky: 28 Bydliště: HRADEC KRÁLOVÉ
|
Zaslal: ne prosinec 20, 2009 3:59 pm Předmět: |
|
|
No měl bych po bouračce jedno auto na díly, ØJ sice dostalal malou ránu ale snad maká. Kod bych snad taky pamatoval )
Pokud je to stále aktuální můžu pomoct alespoò takto.
No a vlastně můj problém podobný. Koupil jsem X2 r.v.2000 s imobil. v klíčku ale v náhradním klíčku se kod nějak po.... a po zastrčení do spínačky to jen pípá a nejde s ním nastartovat. Co by s tím šlo udělat ?
Díky za radu a krásné svátky všem _________________ XA2 automat, 2.0i 16V, Exclusiv 2000
X1 1.8 16V 1996 KLIMA a to same na díly(bez Klimy) |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|