Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Chipovaní xantie break 1.8 16v r. v.2000
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Tuning Xantií
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: pá listopad 20, 2009 7:17 am    Předmět: Citovat

honzadj napsal:
jak je to s STK a emisemi když je vykuchaný kat.?

Dyš sou prachy de všecko, ale přituhuje nemile Confused
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: pá listopad 20, 2009 7:20 am    Předmět: Citovat

No dá se předpokladat že valna většina z nás co jezdí 11 let starym autem ma kontakty a emise neřeší. Ja osobne jsem trubku řiznul tesne Ÿa katem a odtamtud jsem vytlouk co se dalo (nejsem magor neničil bych zdravej kat tendle chrastil už byl z časti vypadlej). Zatim to dal neřešime ale v planu bylo jak rozřiznout ve švu a vložit do nej trubku a vrchol vseho by bylo tu trubku navrtat spoustou dirkama ale pochybuju že se k tomu nekdy dokopem. Chip si tam dej bud nadchneš ostatni a nebo si spokojene řeknem že jsme ušetřily holt na nekom se to otestovat musi Very Happy
_________________
XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: pá listopad 20, 2009 11:55 am    Předmět: Citovat

Rozhodně nikoho nenavádím k preparaci katu,já ho stejně jako mevi měl totálně rozpadlý,chrastil jak prase,jinak bych to neřešil.Taky mám kat řízlý těsně za katem,kat je vysypaný ven a uvnitř obalu od katu mám vevařenou trubku.Na emisích problém může být,to nikdy zvláště bez katu vědět nemůžeš,mluvím teď o benz.motorech.Klidně to čipni jak píše mevi budem se těšit na výsledek Wink Smile Je to prostě už jen na tobě,víc ti asi nikdo nenapíše.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
wenca084



Založen: 17.11.2009
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: pá listopad 20, 2009 3:51 pm    Předmět: Citovat

furt se rozmejšlím,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: so listopad 21, 2009 10:18 am    Předmět: Citovat

nerozmejšlej se a chipni to Very Happy nekdo musi bejt prukopnikem
_________________
XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Máca



Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 323
Bydliště: Strakonice

PříspěvekZaslal: so listopad 21, 2009 10:24 am    Předmět: Citovat

čipa nebo dejla si tam kliďo dej ... někdo průkopníkem bejt musí ale než to uděláš tak by to chtělo mít na to autí trochu připravený jako je novej vzduchovej filtr dokonale těsnej vejfuk až po vyústění (to mimochodem pomohlo nejvíce mně ale já ještě dával novej katalyzátor) vědět že máš dobrou lambdu atp. aby po čipnutí byl výsledek více objektivní ...
_________________
Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
wenca084



Založen: 17.11.2009
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: ne listopad 22, 2009 11:13 am    Předmět: Citovat

Takže je uplně jedno, jestli kat vykuchám zevnitř , nebo kat celí jako kus vyndám a dám, místo něj trubku?? Je to tak?? Bude stejný výsledek??mám na technickou jít za měsíc, takže dám auták trochu do cajku, koupím novej zadní díl výfuku ,protože tento je už ve vnitř rozpadanej, ( dost to vněm chrastí) a vorezlej u trubky.Nebo když už budu kupovat poslední díl novej, tak nemám rovnou koupít nákej ( sportovní nebo tunningovej Very Happy ,jak říkaj tuneři.) nebo nechat stávající?? Nevím jestli to má nákej vliv na výkon, při změně koncovího tlumiče, a nebo jestli to není jen na kravál, když se nemění celé potrubí se svody na větší průměr.. Po STK , dám pryč ten kat , a nechám to čipnout, když budou peníze po vánocích.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Majk.Z



Založen: 20.7.2008
Příspěvky: 366
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: ne listopad 22, 2009 8:30 pm    Předmět: Citovat

Pokud bys chtěl poznat na autě lehký nárůst výkonu po výměně výfuku, tak bys měl vyměnit celé výfukové potrubí. Jen koncovka toho moc nezmůže, akorát Ti bude hučet v celém autě. Univerzální díly bych nebral, protože to je sázka do loterie.

A rozhodně bych výfuk nekupoval jen kvůli "lepšímu" zvuku, protože to pak není, jak se to říká mezi tuzery "masérský" nebo "hustý", ale k pláči, když slyší to "dunění". Každopádně je k pláči i to, když člověk vidí sériový auto a vzadu mu čumí nějaký sonic nebo DTM koncovka a ještě hůř, když mu to pod autem "visí" nebo se to opírá o neupravený nárazník... Vypadá to teda strašně.
_________________


X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: ne listopad 22, 2009 8:46 pm    Předmět: Citovat

No vida už to z tebe leze ma vyrezlej vejfuk a chce vyhazovat prachy za chip Very Happy važ nenejlpsi uprava je dat auto nejřív do cajku a pak neco řešit tu trubku schovej do futralu co je na kat z venku nikdo nic nepozna a mužeš i na technickou ja bych tam tu trubku taky navařil dovnitř jen nebyl cas shanet dostačujici prumer tak jsme to jen kuchly ale casem ji tam beztak navařim pac to ma dunivej plchovej zvuk a kazi to pohodli jizdy....
_________________
XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: po listopad 23, 2009 4:54 pm    Předmět: Citovat

Přesně jak píše mevi,jak ohledně tuningu(važ kč a slov a pohledej po netu co to fakt znamená tuning,ne jen kurv.ní auta)tak ohledně trubky v původním obalu katu.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Boykot1



Založen: 31.10.2009
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: pá prosinec 04, 2009 7:42 pm    Předmět: Citovat

Musím reagovat.Mám 1.8i 8v.Pokud chceš zvyšovat výkon bez trápení a bez snížení životnosti motoru udělej to jako já.dopřej autíčku.Překopej celej výfuk novej sportovní katalyzátor rezonátor a tlumič komplet celej nerezovej výfuk.Co se týče motoru dej kit přímého sání at může motor pěkně dýchat.Chip jsem taky řešil ale než dát 6000kč za možný slibovaný nárůst o mizerných 15 koní.Dal jsem přednost power boxu který mi sliboval 10-35 koní a stál mě 1500kč. Dopřeješ tak autu obohacenou směs o dost vzduchu.Nakonec dej sportovní regulátor tlaku.Směs zase obohatíš o benzín.Tudíž směs je plně obohacena a auto lépe jede.Motor ničím nekurvíš spíš mu uděláš radost.Vycházel jsem z 66kw/90 koní a 147nm krouták a mám změřeno na brzdě 100kw/136 koní a 201 nm krouták. Zrychlení to má kolem 7,6 s a maximálka 234km/h. Tyto hodnoty naměřili profesionálové na brzdě pro měření výkon motoru Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: pá prosinec 04, 2009 8:27 pm    Předmět: Citovat

Boykot1 napsal:
Zrychlení to má kolem 7,6 s a maximálka 234km/h. Tyto hodnoty naměřili profesionálové na brzdě pro měření výkon motoru Laughing


A teď tu o Karkulce...
_________________
XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
luk.zah



Založen: 6.2.2008
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: pá prosinec 04, 2009 8:59 pm    Předmět: Citovat

Boykot1 napsal:
...a mám změřeno na brzdě 100kw/136 koní a 201 nm krouták. Zrychlení to má kolem 7,6 s a maximálka 234km/h. Tyto hodnoty naměřili profesionálové na brzdě pro měření výkon motoru Laughing


Sorry, ale nevěřím.
Jinak řečeno: Klidně se s Tebou tady před všemi vsadím, že Ti já osobně se svoji nevytuněnou (pouze velice dobře seřízenou, udržovanou a servisovanou) 1.8i 16V natrhnu pr.el Wink
Kdekoli a kydkoli Twisted Evil

P.S. Ano. Je to ´´pouze´´ sériová 1.8i 16V Berline z roku 1997 s pouze 112 HP výkonu (měřeno na brzdě před 6-ti měsíci) a maximálkou pouze rovných 220 Km tachometrových (oproti radarům mám rozdíl na 60 km/h mínus 3 km a na 90 km/h mínus 4-5 km/h) Idea
_________________
Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Majk.Z



Založen: 20.7.2008
Příspěvky: 366
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: pá prosinec 04, 2009 11:41 pm    Předmět: Citovat

Boykot1: A jak chceš autu dopřát více vzduchu, když to je atmosféra? Pochopil bych to u turba, kde se to tlakuje, ale u atmosféry? Power box Ti šteluje výhradně s palivem a to tak, že "oblbne" řídící jednotku, aby dávala více paliva. Už jen tím dáváš motoru pěkný záhul. Ono vlastně jakékoli zvýšení výkonu ten motor opotřebovává víc, by se Ti životnost nezkrátí o desetitisíce kilometrů, ale třeba jen o tisíce... Záleží jak moc... Motor je na něco stavěn, jsou dělány různé kompromisy, aby to něco vydrželo, Ty tohle zvedáním výkonu rozhážeš a můžeš se těšit. Silentbloky motoru máš ještě původní?
_________________


X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: so prosinec 05, 2009 10:32 am    Předmět: Citovat

Ale tech 230 mu to klidne muže jet s 1.8 16V pretocime tachac ale 7.6 o tom se mu možná v noci zdálo i když je ten motor lehkej tak neverim ze stahne zrychleni o 5 vteřin. to by z toho musel vyhazet sedačky a sundat dveře.
_________________
XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Tuning Xantií Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)