Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
doudis
Založen: 26.8.2009 Příspěvky: 7 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so říjen 24, 2009 12:15 am Předmět: Rozdíl 1,8 na bloku motoru? |
|
|
Přátelé daji se zaměnit komplet bloky motorů (s klikou i pístama) 1,8 8v 74kw a 1,8 8v 66kw,popřípadě 1,8 16v 81kw,jsou stejný?
Odešel my motor na kroužkách a chtěl bych tam co nejmladší kvuli najetým kylometrům .
Díky Doudis _________________ Xantia-1.8,8v-rv.93-74kw-LPG |
|
Návrat nahoru |
|
|
AJM
Založen: 8.1.2007 Příspěvky: 194 Bydliště: Třeboň
|
Zaslal: so říjen 24, 2009 8:27 am Předmět: |
|
|
No, domnívám se, že LFZ nezaměníš. Za LFY určitě, je to jinej blok, jinudy vede voda atd. Slabší 8v bude mít blok možná stejnej, změna výkonu bude zapříčiněná něčím jiným, než zdvihem, nebo vrtáním. Ale bylo by třeba oba bloky vidět odstrojený a porovnávat. Podle mě je jednodušší vyměnit opět za LFZ. Ty motory mají naběháno zhruba všechny stejně a na vrakáči, pokud nevidíš auto, ze kterého se motor vyndavá, ti stejně řeknou blábol... _________________ Xantia I 18i 8V SX Break Athena 97´pack elecricité, pack froid, pack cuir, pack bois
Xantia I 18i 16V VSX pack electricité, pack froid 97´
Xantia I 18i 8V SX 94´
Xantia II 18i 16V SX pack visibilité, pack look, pack electricité, pack bois 99´ |
|
Návrat nahoru |
|
|
doudis
Založen: 26.8.2009 Příspěvky: 7 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so říjen 24, 2009 8:50 pm Předmět: |
|
|
74kw a 66 kw 1,8 jsou pravděpodobně stejný motory, prodávaj se na ně stejný nahradní díly,kromě sání.
Jenom mě zajimalo jestli nějaký skušený xanák to tu nevý jistě a čemu se vyvarovat a naco si dát pozor(výška těsnění pod hlavou a tak).
Přeci jenom jsou ty 66kw 1,8 i v xsarách a tam je těch třeba 7let znát,
sehnal bych to pochopitelně od důvěryhodného zdroje tak do 150 000km,
já mám natočíno 290 000km a je to z německa takže ještě tak plus
100 000km a TO UŽ MA NÁROK NA SMRT!!!!! _________________ Xantia-1.8,8v-rv.93-74kw-LPG |
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: so říjen 24, 2009 9:07 pm Předmět: |
|
|
Co se týká tloušky těsnění pod hlavu (nevím zda-li je to stejné ropa-benzín),ale pro ropu platí (cituje )"Podle přesahu pístů se volí základní tlouška těsnení a připočítává se průměr z toho co se ubere při rovnání hlavy,z toho plyne, že jestliže ti rovnali hlavu a obrali ji na jedné straně o 0,1 a na druhé straně o 0,3 , tak nové těsnění volíš jako součet síly starého a střed ubrání, v tomto případě 0,2. To je, staré, 1,5 plus opracování 0,2 a vychází nové 1,7. Samozřejmě, jestliže bys dal brousit ojmiční ložiska, tak nové těsnění je o sílu odbroušení na ložiscích tenší."Tolik jsem se v minulosti dozvěděl na BX clubu když jsem se ptal jak zjistím tl.těsnění. _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zdeněk Švec
Založen: 7.2.2009 Příspěvky: 96 Bydliště: Kvasice,krajina 450
|
Zaslal: ne říjen 25, 2009 5:45 am Předmět: Síla těsnění |
|
|
Tak to jsem ještě nezral. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
Zaslal: ne říjen 25, 2009 10:00 am Předmět: |
|
|
Nechápu, jaký má vliv broušení ojničních ložisek na sílu těsnění pod hlavou _________________ BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: ne říjen 25, 2009 11:16 am Předmět: |
|
|
Taky nechápu. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: ne říjen 25, 2009 4:04 pm Předmět: |
|
|
Tomuto nerozumím natolik,tak jak jsemkoupil,tak prodávám.Respektive jsem vzmesl dotaz na zjištění tl.těsnění a toto byla odpověd.Zde je odka na toto: http://www.bxclub.com/forum.php?kam=vypiszpravu&tema=7&dotazid=902 _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
doudis
Založen: 26.8.2009 Příspěvky: 7 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne říjen 25, 2009 4:29 pm Předmět: |
|
|
To těsnění mě až tak moc netlačí,ale jde my o to jestli je stejnej blok motoru-písty-šáli a td. _________________ Xantia-1.8,8v-rv.93-74kw-LPG |
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: ne říjen 25, 2009 5:09 pm Předmět: |
|
|
A což takhle zkusit kouknout na servicebox? _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: ne říjen 25, 2009 6:40 pm Předmět: Re: Rozdíl 1,8 na bloku motoru? |
|
|
doudis napsal: | ....Odešel my motor na kroužkách a chtěl bych tam co nejmladší kvuli najetým kylometrům .
Díky Doudis |
Pokud víš, že odešel na kroužkák, tak ho okroužkuj a máš to.
Když už bude motor venku, tak je to o hoďku víc práce a máš pokoj.
Výměna samotných kroužků sice není GO, ale už několikrát jsem takhle zachránil motor. Po výměně samotných kroužků jede motor určitě líp, než se starýma, nebere olej a "pár" kilometrů taky vydrží.
Hodně záleží na tom jak vypadají válce - do vydřených nemá cenu nic dávat.
Určitě se vyplatí okroužkovat motor, než koupit jiný pár kilometrů před smrtí, navíc na vrakáči může dobu stát (nebo ležet) a bude mít orezlé válce a máš další problém. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|