Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Basak
Založen: 20.8.2009 Příspěvky: 33 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: so říjen 03, 2009 8:34 pm Předmět: Jak odemknout zadní dveře? |
|
|
Když jsem dnes odemykal auto přes DO, bylo slyšet jen slabé vrčení a centrál se neodemkl. Když jsem to zkoušel klíčkem ve dveřích, také nefungoval. Přes klíček jsem tedy otevřel dveře u spolujezdce a pak jsem otevřel i u řidiče. Zadní dveře a dveře do kufru jsou stále zamčené. Když sedím uvnitř auta a odemknu nebo zamknu čudlíkem dveře u spolujezdce, je slyšet stejné slabé vrčení jako u otevírání DO ale také se auto nezamkne. U dveří u řidiče vrčení není slyšet vůbec - dříve ale centrál fungoval normálně i u těchto dveří. Kontrola pojistek - OK. Problém je v tom, že u zadních dveří mám utrhlý čudlík na odemykání a zámek pátých dveří je nějaký špatný - nemůžu tam strčit klíček. Nevítě někdo jak to odemknout? Chápu že info tohoto rázu na web nepatří, proto je tu mail: xskrickaj@seznam.cz _________________ X1 Break, 1.9 TD, r.v. 1997, klima, funkční ovládání pro neoriginál rádio díky tomuto fóru |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: ne říjen 04, 2009 8:36 am Předmět: |
|
|
Ahoj. Skús rozobra tapacírung na dverách a budeš vidie toho viac. Možno je len tiahlo vyskočené zo svorky. Mal som podobný problém ,ale so zamykaním nádrže. Tam bola rozpojená len svorkovnica , po premazaní a očistení kontaktov všetko šlape ako má. Rozober a uvidíš. _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Basak
Založen: 20.8.2009 Příspěvky: 33 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: po říjen 05, 2009 12:19 am Předmět: |
|
|
Uf, to bude asi docela fuška. Jelikož nevím, kde je problém, budu muset rozebrat všechny dveře. Navíc nevím jak rozeberu ty zamčené, které tudíž nejdou otevřít. Naštěstí náhradní klíček není tak ochozený, takže můžu používat oboje přední dveře, aniž by se zámek protáčel. _________________ X1 Break, 1.9 TD, r.v. 1997, klima, funkční ovládání pro neoriginál rádio díky tomuto fóru |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin Mad
Založen: 7.6.2007 Příspěvky: 131 Bydliště: Pelhřimov
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Basak
Založen: 20.8.2009 Příspěvky: 33 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: po říjen 05, 2009 7:52 pm Předmět: |
|
|
No to úplně stejný problém není. Já mám ta dveře zamčené a zavřené. Zadní dveře a páté dveře. Napadá mě jen vyrvat tapecírunk. Šroubky jsou totiž zespodu a k mechanismu se jinak nedostanu. _________________ X1 Break, 1.9 TD, r.v. 1997, klima, funkční ovládání pro neoriginál rádio díky tomuto fóru |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: po říjen 05, 2009 8:52 pm Předmět: |
|
|
Vypadá to na nějakej problém v elektrice. Šel bych po napájení jednotky centrálu. Pro nouzové otevření bych odpojil jednotku centrálu a přes příslušné dráty na konektoru přivedl 12V přímo na motory. Stejně ale budeš muset tu jednotku nechat opravit/ nahradit. _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: po říjen 05, 2009 9:09 pm Předmět: |
|
|
Měly by to být dráty 620x a 621x. Stejný dráty by si měl najít i na zamykání nádrže. Podle schema co mám jsou všechny motory paralelně, takže když na jeden z nich připojíš napájení, tak by to mělo otevřít celé auto. Jednotka centrálu bývá v tunelu u ruční brzdy - má 9ti pinový konektor. Je to ale na vlastní nebezpečí. jestli tento postup použiješ, tak doufám, že tam to napájení připojíš přes pojistku stejné hodnoty jako má F21. A připojuj to jen krátkodobě.
_________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
Basak
Založen: 20.8.2009 Příspěvky: 33 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: po říjen 05, 2009 10:29 pm Předmět: |
|
|
Díky moc, zkusím to. Jednotku budu mít snad do týdne. Když jsem jí předtím zkoušel, tak to v ní cvakalo při odpojení i při zapojení. Aspoò zjistím, jestli je chyba v ní. _________________ X1 Break, 1.9 TD, r.v. 1997, klima, funkční ovládání pro neoriginál rádio díky tomuto fóru |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: po říjen 05, 2009 10:41 pm Předmět: |
|
|
Nekupoval bychjinou jednotku centrálu dřív, než zjistíš, jestli je vpořádku přívod napájení +12V a kostra. Může to být zbytečná investice. _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
Basak
Založen: 20.8.2009 Příspěvky: 33 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: so říjen 10, 2009 10:29 pm Předmět: |
|
|
Tak po návštěvě kamaráda autoelektrikáře už mám jasněji. Bylo zjištěno, že dráty a přívod jsou ok. Poté, pomocí schéma výše, bylo vyzkoušeno odemknutí přes přívod a povedlo se. Takže je jasné, že je v háji ta jednotka. Pro toho, kdo by měl podobný problém: Pokud se spojí pozice 1 a 3 a pozice 2 a 4, auto se odemkne. Pokud se propojí 1 a 4 a poté 2 a 3, auto se zamkne. Ale pozor na zkraty! A stačí jen uknout posledním zapojovaným drátkem do kontaktu. _________________ X1 Break, 1.9 TD, r.v. 1997, klima, funkční ovládání pro neoriginál rádio díky tomuto fóru |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|