Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
-and1-
Založen: 28.4.2009 Příspěvky: 25 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 9:09 am Předmět: zdvihák |
|
|
zdravicko, mam xantiu 98 1.8i asi mesiac a pol a pocul som ze ked ide xantia na zdvihák tak by sa mala hydraulika uplne spustit co je natom pravdy??? chalan vravel ze mal auto na strednej polohe a ze jak to dali na dvihák tak mu prdla cela hydraulika. a mam kopec dalsich otazok ale to ste tu uz asi riesili tak budem hladat _________________ Xantia II 1.8i, 98 modra
http://picasaweb.google.sk/andrej.spevar/Xantia188V# |
|
Návrat nahoru |
|
|
lightDJ
Založen: 14.1.2008 Příspěvky: 164 Bydliště: Plzeň (beer city)
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 9:31 am Předmět: |
|
|
Nehledej jen tu ale i v clancich na hlavni strane... _________________ vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 9:55 am Předmět: Re: zdvihák |
|
|
-and1- napsal: | zdravicko, mam xantiu 98 1.8i asi mesiac a pol a pocul som ze ked ide xantia na zdvihák tak by sa mala hydraulika uplne spustit co je natom pravdy??? chalan vravel ze mal auto na strednej polohe a ze jak to dali na dvihák tak mu prdla cela hydraulika. a mam kopec dalsich otazok ale to ste tu uz asi riesili tak budem hladat |
S tím zdvihem je nutné mít auto v nejvyšší poloze. Už z principu hydrauliky. Je třeba dávat na to bacha !!!
Jinak mnoho štěstí při studiu. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
Naposledy upravil Alien dne čt květen 21, 2009 10:40 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 10:21 am Předmět: |
|
|
No měla by být správně na nejvyšší poloze,ale párkrát jsem na to při přezouvání zapomněl,a nikdy se nic nestalo _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 10:40 am Předmět: Re: zdvihák |
|
|
-and1- napsal: | chalan vravel ze mal auto na strednej polohe a ze jak to dali na dvihák tak mu prdla cela hydraulika. |
ach jo,už zase co to je ""prdla cela hydraulika""
Každopádně dávejte auto do horní ( nejvyšší servisní) polohy když jde na zvedák, přinejmenším si ušetříte zavzdušnění systému. _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin Mad
Založen: 7.6.2007 Příspěvky: 131 Bydliště: Pelhřimov
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 11:32 am Předmět: |
|
|
"prdla celá hydraulika" znamená to samý co "to je francouz co nemá péra, to neber nebo se ti to posere ..."
Taky je rozdíl, jestli zdvihákem myslíš jenom ruční hever co máš v rezervě, nebo velkou zdviž na celý auto. V obou případech musí bejt auto v horní poloze, ale když na to zapomeneš při přehazování kola na heveru, tak by ti to mohlo projít. _________________ X2 1,8 16V Break 6/2000 metalíza Modrý Maurícius |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Falář
Založen: 14.2.2009 Příspěvky: 51 Bydliště: Doubrava
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 11:51 am Předmět: |
|
|
To zdvižení auta do horní polohy před případnou výměnou kola (zdvižením auta pomocí heveru) je uvedeno i v manuálu. Jinak mimo jiné já si kola měním sám pomocí heveru (bojím se, aby mi v servisu nezničily přetažením šroubů hliníkáče, což se kamarádovi už stalo). Když auto zdvihnu do servisní polohy a pak dám hever pod práh do přední polohy (k motoru), tak tím, jak je podvozek auta "tvrdý", zdvihnu krásně na dané straně obě kola najednou. Takže na výměnu čtyř kol zdvíhám heverem jen dvakrát. Paráda! |
|
Návrat nahoru |
|
|
-and1-
Založen: 28.4.2009 Příspěvky: 25 Bydliště: Bratislava
|
|
Návrat nahoru |
|
|
filo
Založen: 30.7.2008 Příspěvky: 148
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 1:32 pm Předmět: |
|
|
Hele a co se stane, kdyz se neda do horni polohy, resp. co spatneho se muze stat?
Kdyz se to zvedne za prahy, tak dojde k tomu, ze vlivem ztraty protitlaku (vahy auta) koule vytlaci LHM prepadem do nadrzky a kdyz se to spusti na kola, tak de na zem a obvykle nejdou vyndat packy zvedaku, musi se nastartovat a pockat, az se zase zvedne....
Tohle uz jsem abslovoval xkrat (pri vymenen kol, oleje atd...) a nic se nestalo.
Honza _________________ Xantia X1 Break Turbo D 1997 Praha + Liberec |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 1:36 pm Předmět: |
|
|
normalne se stydim citroeny mame od 1994 ale tohle jsem nak nikdy neřešil když menim kola heverem tak je to jasny to dam na max ale to že vyvešenim kol na sloupovim zvedaku mužu zničit trubky sem netušil asi je to logicky ale když sem nekdo napišete co přesne odejde tak to třeba lip poberu to tam jako vznikne podtlak a trubičky se zhouti dovnitř? to je divny ne? Achjo... Bo kua co tam odejde... _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 1:39 pm Předmět: |
|
|
Mevi neplaš, nic neodejde, je to tak jak píše filo. Jistě je pro hydru lepší ji zvednout, ale ničemu nic nehrozí, když to nezvedneš. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
petr h
Založen: 25.1.2008 Příspěvky: 191 Bydliště: teplice
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 2:53 pm Předmět: hydraulika |
|
|
Nechápu proč by mělo něco odejít když se zvedne auto v jiné než horní poloze vždyt když jedete po Český silnici a nebo rychle přes retardér tak se vám taky kola dostanou do krajní polohy a jsou zcela prověšena.
Dokonce a asi se to někomu nebude líbit ale když měnim kola a jsem línej tak hodim auto do horní polohy dam pod práh špalek a auto opatrně spustim dolu (kolo se ocitne ve vzduchu) dělám to už spoustu let a ještě se nic nepokazilo nezavzdušnilo ani neutrhlo.(nejspíš nejvíc by mohl trpět stabilizátor)A ještě pokud hever nemáte tak to taky neni žádný problém stačí dát auto uplně nahoru najet nad prohluben a máte kolo hned ve vzduchu a můžete ho v klidu vyměnit.
Ted jsem zvědavej na reakce. _________________ xantia rv.93 1.8i \babička\ |
|
Návrat nahoru |
|
|
azoh
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 19 Bydliště: Jesenice
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 6:27 pm Předmět: |
|
|
petr h má pravdu, dělám to taky tak |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 9:13 pm Předmět: |
|
|
Je to tak, já hever vůbec nepoužívám, vždycky to zvedám hydrou. Při zvednutí na zvedáku se logicky nic stát nemůže, kola jdou dolů, korektory vypustí tlak z centrálky takže pak jen trvá o něco dýl auto zvednout. Při spuštění spadne úplně na zem, proto je lepší dát do horní servisní polohy. Jediné co se může stát, že se dostane do systému vzduch. _________________ BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Frenk
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 122 Bydliště: Kněževes u Rakovníka
|
Zaslal: pá květen 22, 2009 1:16 am Předmět: |
|
|
filo napsal: | Kdyz se to zvedne za prahy, tak dojde k tomu, ze vlivem ztraty protitlaku (vahy auta) koule vytlaci LHM prepadem do nadrzky ......
Honza | Prosim, prosim. Tohle snad xantiak ani nemuze napsat. Taha to za usi (nebo za koule?) Frenk _________________ Xantia Break 1.8/8/LFZ/Ecu MM/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|