Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: čt srpen 09, 2007 12:09 pm Předmět: |
|
|
@Zlobr: "ale Hada nevidno" HaDa = HDi _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: čt srpen 09, 2007 1:36 pm Předmět: |
|
|
I pro HDI platí L1 ve předu 121mm a vzadu L2 136mm. Manuál je vydaný v roce 2001.
_________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zlobr
Založen: 5.8.2007 Příspěvky: 65 Bydliště: Praha 10
|
Zaslal: ne srpen 12, 2007 11:15 pm Předmět: |
|
|
Mamute děkuju za obrázek, jak bude čas tak to přeměřím, bohužel má nalehavější starosti, které musí vyřešit přednostně.
Opilá omladina mi poničila mého miláčka. viz fotky v mé galerii. _________________ Xantia 99' 2.0HDi 66kW
C5 II 05' 2.0 HDI 100kW
BX 19 TZD 90' - prodaná |
|
Návrat nahoru |
|
|
lucky.kluk
Založen: 14.1.2009 Příspěvky: 7
|
Zaslal: ne květen 03, 2009 10:25 pm Předmět: |
|
|
Nazdar chlapi, je normální, že se moje XII, V6, automat 99 bez activy, např. po zaparkování přizvedne a když vystoupím z auta, za chvilku zase spadne do normální polohy...Navíc když to padá tak se někde ze předu ozývá takový hvízdavo-syčivý zvuk... Dělá to i při spuštění z horní servisní polohy...Navíc si občas při brzdění jakoby vrzne-prdne brzdový pedál...je to dost nepříjemné, je to cítit až do řízení...
LHM je po výměně, koule přední všechny nové, zadní po dofuku...Ventily hydraktivu po otevření dveří taky bzučí...korektory vyčištěný...díky za Vaše rady |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mixa
Založen: 2.3.2008 Příspěvky: 202 Bydliště: Milotice nad Bečvou
|
Zaslal: čt září 10, 2009 11:09 pm Předmět: |
|
|
Chlapi, v neděli jsem nalil výplach a auto (min. zadek) je o 2 cm výš. Je to normální? Mám to snížit? Pohodlí pérování mi připadá pořád stejné. A nebo to řešit až na jaře, až tam naleju novou LHM? _________________ Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999, |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
Zaslal: pá září 11, 2009 2:45 pm Předmět: |
|
|
A to tam chceš nechat proplach přes zimu? To myslím nebude dělat dobrotu, zvláše pro zimní podmínky je potřeba kvalitní LHM. _________________ BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mixa
Založen: 2.3.2008 Příspěvky: 202 Bydliště: Milotice nad Bečvou
|
Zaslal: pá září 11, 2009 6:04 pm Předmět: |
|
|
Luboš.H napsal: | A to tam chceš nechat proplach přes zimu? To myslím nebude dělat dobrotu, zvláše pro zimní podmínky je potřeba kvalitní LHM. |
A co to bude v zimě hrozného dělat? Pokud to bude jenom trochu tvrdší, tak to přežiju. Ono zase ty zimy poslední dobou tak kruté nebývají. _________________ Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999, |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
Zaslal: so září 12, 2009 7:39 pm Předmět: |
|
|
Nezapomeò že v hydraulickém okruhu není jen pérování, můžeš mít problémy s řízením v zimě. Už se tady o tom psalo : http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=2505&highlight=proplach
Ale přijde mi to dlouho, to najezdíš tak málo km ? Rovněž pochybuju o dobrém čistícím účinku této kapaliny v mínusových teplotách. _________________ BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
|
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: so září 12, 2009 7:55 pm Předmět: |
|
|
Mixa napsal: | Chlapi, v neděli jsem nalil výplach a auto (min. zadek) je o 2 cm výš. |
to nebude proplachem, příčina bude někde jinde, něco se ti mohlo ucpat bordelem, zadrhává korektor ... vyběhaný mechanismus ovládání korektoru ... a reaguje to jinak. Mechanicky ovládaný korektor výšky pokud funguje dobře, vždycky nastaví auto do stejné polohy i dyby si tam nalil vodu _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
esprit
Založen: 16.11.2009 Příspěvky: 134 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Zaslal: čt prosinec 31, 2009 3:31 pm Předmět: První vyšší poloha |
|
|
Kdy používáte tu první vyšší polohu? V manuále jsem si přečetl, že je pro pomalou jízdu při nerovnostech. Tak mne zajímá co si představujete pod pojmem pomalá jízda.
A co hrozí, kdyby člověk se zapomněl a nechal auto v té zvýšené poloze a mastil to normálně jak je zvyklej. Jestli něco hrozí, nebo by se jen zhoršily jízdní vlastnosti.
A ještě jestli můžu auto, když vím, že mne čeká nějaká hnusná cesta, zvednout za jízdy a pak za jízdy znovu spustit. _________________ 1.6i LPG Holanďan, v provozu od 1998, LPG 8,9/100 |
|
Návrat nahoru |
|
|
luk.zah
Založen: 6.2.2008 Příspěvky: 93
|
Zaslal: čt prosinec 31, 2009 4:18 pm Předmět: |
|
|
Vzhledem k tomu, že Xantie už v té zvýšené poloze téměř nepruží, tak krom toho, že můžeš pěkně na těch našich silnicích vytlouct nápravy, zavěšení a silenbloky (snad prý i prorazit membrány v koulích, když to dostane pořádnou šupu o kanál) se už asi nic jinýho ani nestane.
I tak si myslím, že těch rizik je tam dost..... _________________ Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
|
|
Návrat nahoru |
|
|
esprit
Založen: 16.11.2009 Příspěvky: 134 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Zaslal: čt prosinec 31, 2009 4:31 pm Předmět: |
|
|
tak je lepsi ji vubec nepouzivat? Pritom je to urceny vylozene na hnusnej teren si myslim. Nic me nenapada k cemu by ta poloha v praxi byla. Leda vyjet z nejakyho hlubokyho rigolu, ale proc by do neho clovek jezdil. Potom je to celkem na nic. Aspon ja jsem jeste zatim nejel po silnici a terenu, kterou by nezvladla zakladni poloha. Nebo je naopak setrnrjsi k autu ho na nejake polnacce zvednout a jet max treba max 30 km? Jinak servisni poloha uplne nahore je prakticka vec _________________ 1.6i LPG Holanďan, v provozu od 1998, LPG 8,9/100 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: čt prosinec 31, 2009 5:19 pm Předmět: |
|
|
Já už ji jednou prakticky využil. Když byla povodeò na silnici, tak jsem to přizvedl a projel za SUV co jelo předemnou. _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
luk.zah
Založen: 6.2.2008 Příspěvky: 93
|
Zaslal: čt prosinec 31, 2009 6:32 pm Předmět: |
|
|
No, já už ji několikrát využil a vůbec bych netvrdil, že je k ničemu.
1) projetí sněhové hradby od pluhu
2) projetí po rozmočeném a rozbahněném poli s hlubokými kolejemi od traktorů
3) přejetí větších nerovností (vysoké obrubníky atd.)
Pro tyto případy se mi to zdá jako velice užitečná věc. Za ty 4 roky a 80tis.km co Xantii mám jsem třeba ani jednou o nic nezadrhll předním nárázníkem.
Každopádně to ale opravdu nevidím jako něco pro dlouhodobou jízdu - na to to ostatně nebylo ani konstruované. _________________ Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: čt prosinec 31, 2009 10:48 pm Předmět: |
|
|
Na tu výšku si dej pozor. Odhadování nastavení podle místa v podběhu je blbost. Nezapomeò že staré X1 mají 14-ti palcové kola, Breaky a X2 mají patnáctky. Taky může být jiná výška pneu dle rozměru gumy kterou je konkrétní auto obuto...
Správné nastavení výšky Ti udělá kdokoli kdo dofukuje koule. Pokud někdo chce aby mu Xantuška víc houpala, může si na auto nechat našroubovat koule s větším průměrem kalibračního otvoru. Tedy pokud vůz není tvrdý jen díky sníženému tlaku dusíku v koulích.... _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|