Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Agnes
Založen: 24.9.2007 Příspěvky: 84 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
Zaslal: ne leden 18, 2009 7:52 pm Předmět: Jak bez poškození vyloupnout hodiny z palubky |
|
|
Zdravim.
Tento víkend jsem chtěl vyměnit žárovku v hodinách (u X1). Øekl jsem si, že bych nejdříve mohl odstranit mřížku teplotního čidla klimatizace, abych se k tomu lépe dostal. Tak jsem se tak snažil učinit. Snažil jsem se ho vypáčit, ale na druhou stranu jsem nechtěl nic polámat. Nakonec se mi to nepodařilo. Na spodní straně to povolilo, ale na té horní to drží jak přibité. Né a né to vyskočit. Spíše se vytahoval celý motorek teplotního čidla. Tak jsem toho raději nechal. Když jsem chtěl tu spodní stranu zacvaknout zpět, tak se mi to nepodařilo. Teď jsem tedy v situaci, že to nejde ani ven, ani zpět (spodní strana). Jestli byste mi mohl někdo poradit, jak na to. Jak dostat hodiny ven, jak na tlačítko které je nalevo do hodin a jak na mřížku, která je napravo do hodin. Díky moc za drahocené rady, případně i fotky. _________________ Xantia Break 1.9TD, r.v. 96,
- to je síla |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: ne leden 18, 2009 8:13 pm Předmět: |
|
|
Jednoduché,vyndej rádio-klapačku drží 4 šrouby,a zevnitř vytlač prsty celý ten ventilátorek ven,jde to ztuha,musíš ho vyrazit ven z palubky,až bude venku,tak teprve můžeš nasadit tu mřížku,jak to vyskočí jeden caplík,tak ho tam vrátíš jen když to celé vyndáš.
Ventilátorek doporučuju rovnou vyčistit,a namazat.
No,a jak tam bude místo,tak bych se pokusil hodiny vytlačit taky zezadu,kdyby to nešlo,tak prstem vycvaknout mezerou po motůrku,a z druhé strany u tlačítek jemně podebrat za okraj hodin plochým širokým šroubovákem,hlavně a nesklouzne. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: ne leden 18, 2009 8:32 pm Předmět: |
|
|
Myslím že právě hodiny jsou tím, co jde v té ředě nejlépe vyndat. Když tak pomoci z obou boků plíškem zahnutým do háčku. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
lightDJ
Založen: 14.1.2008 Příspěvky: 164 Bydliště: Plzeň (beer city)
|
Zaslal: po leden 19, 2009 8:57 am Předmět: |
|
|
JiRaY napsal: | Jednoduché,vyndej rádio-klapačku drží 4 šrouby,a zevnitř vytlač prsty celý ten ventilátorek ven |
Proc to delat jednoduse ze??? Delal jsem to uz nekolikrat tra jen kvuli tomu strikani tech plastu a u !!! X1 !!! je to sranda,jen je to tam nacvaknuty,staci opatrne sroubovakem zabrat po kouskach z jedny strany a z druhy Ale opatrne,ty plasty jsou nachylny na poskrabani... Ale urcite nevidim jedinej duvod rozebirat pul stredovyho panelu _________________ vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Agnes
Založen: 24.9.2007 Příspěvky: 84 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
Zaslal: po leden 19, 2009 12:17 pm Předmět: |
|
|
No bohužel mám origo rádio, takže to nebude tak snadné. Ale určitě mi nic jiného nezbyde, protože teď mám na spodní straně vycvaklou mřížku snímače klimy a nejde do zpět zacvaknout. Holt smůla. _________________ Xantia Break 1.9TD, r.v. 96,
- to je síla |
|
Návrat nahoru |
|
|
omnimor
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 24 Bydliště: Kingdom of Kačenka
|
Zaslal: po leden 19, 2009 1:41 pm Předmět: |
|
|
S demontáží vypínačů a hodin jsem nikdy problém neměl, je to jen na zácvakách. Ale doporučuju používat sílu opatrně, moje zkušenosti s plasty všeho druhu v Xantii nejsou dobrý - praskaj moc rády. A tím spíš ve vymrzlým autě... _________________ Xantia 1,8/8v SX nonHA, nar. 26.10.1994
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: po leden 19, 2009 1:51 pm Předmět: |
|
|
Kucka mě překvapujete, u X1 je nejjednodušší začít vydloubnutím těch hodin, které jdou skoro samy, a když se jim obvzvláš nechce, tak, jak píše Josef, pomocí zahnutýho plíšku. Mě to ale jde lehce a dloubu je dřívkama z nanuků. Pak se k celýmu čidlu už není problém dostat a čidlo jde ven i s motorkem. Rádio bych kvůlivá tomu rozhodně nevyndaval ale jistě, aj tak sa dá. _________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|