Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
keschaf
Založen: 28.9.2008 Příspěvky: 68 Bydliště: Plzen
|
Zaslal: st prosinec 31, 2008 12:13 pm Předmět: nezvedá se ze servisní polohy |
|
|
ahoj lidičky,
tuhle jsem potřeboval něco naložit a jelikož jsem línej, spustil jsem si XA do nejnižší polohy, aby se mi to lépe nakládalo. (dobře, taky jsem chtěl zamachrovat před kamarádem ) Jaký bylo ovšem moje překvapení, když jsem přesunul ovladač podvozku zpět na provozní polohu ... a auto se nezvedlo. jen se o něco chvíli snažilo, pak se rozsvítila oblíbená kontrolka "STOP" a brzd, ale auto se nezvedlo.
nicméně jsem se nedal, vrátil ovladač zpátky na nejnižší servisní polohu (zhasla STOPka), pak zase na provozní a přidal plyn - otáčky cca 1500 a to už se zvedla.
možná, že to nějak souvisí s tím, že mi už docela dlouho zlobí posilovač řízení, když je auto ohřátý, tak ne tak často, ale po delším stání jezdím přes město bez posilovače. a to je lahůdka, vážení, to je jak posilovna. nicméně když posilovač jde, tak to zatáčí samo..
tušíte někdo, co by to mohlo být, případně kolik si mam připravit? _________________ Xantia Break Exclusive 1998 2,1TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: st prosinec 31, 2008 2:40 pm Předmět: |
|
|
s týmto nemám moc skúseností, ale pod¾a toho ako to popisuješ, tak to vyzerá na dosluhujúce hydraulické čerpadlo. Skús poh¾ada na fóre. _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: st prosinec 31, 2008 3:36 pm Předmět: |
|
|
To zvedání jak ho popisuješ je normální.
Když nastavíš nejnižší servisní polohu tak tak se auto zvedá déle. To záleží na teplotě LHM, ( když je zima je "hustší" a trvá to déle) stavu AKU koule ( když je OK tak to trvá déle) a zatížení auta.
To řízení bude asi jiný problém. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
elmoni
Založen: 29.2.2008 Příspěvky: 37 Bydliště: Slovakia
|
Zaslal: st prosinec 31, 2008 10:46 pm Předmět: |
|
|
ja by som len podotkol, ze mne to obcas blblo, ale ked som dal packu z najnizsej polohy do najvyssej a potom do normalu, tak fungovalo. Predtym,ked som dal z najnizsej na normal, tak to vice neslo,ako slo....ale potom som navstivil PaMata a odvtedy je auto a hydraulika ako hodinky )) |
|
Návrat nahoru |
|
|
petr h
Založen: 25.1.2008 Příspěvky: 191 Bydliště: teplice
|
Zaslal: čt leden 01, 2009 12:06 pm Předmět: zvedání |
|
|
elmoni napsal: | ja by som len podotkol, ze mne to obcas blblo, ale ked som dal packu z najnizsej polohy do najvyssej a potom do normalu, tak fungovalo. Predtym,ked som dal z najnizsej na normal, tak to vice neslo,ako slo....ale potom som navstivil PaMata a odvtedy je auto a hydraulika ako hodinky )) | Tak to spíš vypadá na přidřený korektor (myslim tu mechanickou část) já to měl tak zarezlé že jsem to musel vyndat z auta celé rozebrat a promazat protože to nepovolilo ani prostříkáním konkoru. _________________ xantia rv.93 1.8i \babička\ |
|
Návrat nahoru |
|
|
keschaf
Založen: 28.9.2008 Příspěvky: 68 Bydliště: Plzen
|
Zaslal: čt leden 01, 2009 2:43 pm Předmět: |
|
|
Henry napsal: | To zvedání jak ho popisuješ je normální.
Když nastavíš nejnižší servisní polohu tak tak se auto zvedá déle. To záleží na teplotě LHM, ( když je zima je "hustší" a trvá to déle) stavu AKU koule ( když je OK tak to trvá déle) a zatížení auta.
To řízení bude asi jiný problém. |
počkej, to mi chceš říct, že je normální, že se nezvedá ze servisní polohy na volnoběžný otáčky _________________ Xantia Break Exclusive 1998 2,1TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomc
Založen: 8.2.2008 Příspěvky: 253 Bydliště: Rožnov p.R
|
Zaslal: čt leden 01, 2009 4:45 pm Předmět: |
|
|
už to,že přestavá makat servo ukazuje na problem čerpadla.jak je staré LHM??kdy jsi mazal ovladání kolektoru???koule jsou v jakém stavu,kolik je najeto od posledního foukaní??? _________________ BX19D Xa 2,0HDI a C5 2,0HDI |
|
Návrat nahoru |
|
|
keschaf
Založen: 28.9.2008 Příspěvky: 68 Bydliště: Plzen
|
Zaslal: út leden 13, 2009 12:27 pm Předmět: |
|
|
tak jsem auto dnes odvezl do servisu. dám pak echo, co tomu bylo. _________________ Xantia Break Exclusive 1998 2,1TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
keschaf
Založen: 28.9.2008 Příspěvky: 68 Bydliště: Plzen
|
Zaslal: pá leden 23, 2009 11:23 pm Předmět: |
|
|
tak jen info, auto už mám doma, měnili napínací kladku a její péro, protože trhala drážkový řemen, ten se dostal do těsnění hydraulickýho čerpadla (takže to taky přetěsòovali), dofuk koulí, výměna tří z nich a auto šlape jako hodinky _________________ Xantia Break Exclusive 1998 2,1TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ondra1
Založen: 22.1.2009 Příspěvky: 56 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: so leden 24, 2009 9:28 am Předmět: |
|
|
A co tě to stálo jestli se můžu zeptat protože toho bylo docela dost?Dík |
|
Návrat nahoru |
|
|
keschaf
Založen: 28.9.2008 Příspěvky: 68 Bydliště: Plzen
|
Zaslal: so leden 24, 2009 5:29 pm Předmět: |
|
|
no, ani se neptej - téměř 19 tis.
upřímně doufám, že to je na dlouhou dobu poslední investice, pokud to tak bude, rozhodně si nebudu stěžovat. doted jsem vyjevenej z toho, co ta hydraulika umí - ten komfort je prostě nepřekonatelnej _________________ Xantia Break Exclusive 1998 2,1TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ondra1
Založen: 22.1.2009 Příspěvky: 56 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: so leden 24, 2009 5:51 pm Předmět: |
|
|
S tou cenou to je teda masakr ale za tu jízdu to asi stojí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|