Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Studna
Založen: 6.10.2007 Příspěvky: 207 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: čt květen 01, 2008 1:39 pm Předmět: Sjetá vnitřní strana pneu na prvém zadku |
|
|
Ahojte,
tak už na to přišla řada.
Koukal jsem a mám sjetou vnitřní stranu pneu na pravém zadku.Nikde nic nemlátí,ale už na geometrii mi říkali,že to mám v červených číslech,ale že prý nic vážnýho.Na levým už je to taky malinko vidět,ale to asi zatím nechám být.Nebo se repasujou obě strany naráz naráz?
Takže: Co všechno vyměnit a kolik si připravit? _________________ Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
|
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: čt květen 01, 2008 3:34 pm Předmět: |
|
|
Ložiska uložení ramen, rovnou udělat obě dvě strany. Jedna strana u Boba příjde na 809,-Kč. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
karlíček
Založen: 29.7.2007 Příspěvky: 99
|
Zaslal: čt květen 01, 2008 5:39 pm Předmět: |
|
|
ahoj, Xantík má pravdu, příčinou jsou kuželíková ložiska, která odejdou a rozlámou se napadr. Je to vlivem našich děravých cest, tady posílám odkaz jak vypadají, to co posílá BoBo je celý opravný kit, kde je i šroub a pouzdro. Vyplatí se to udělat co nejdříve. http://www.lott.de/TecDoc/NoPicture/Radlagersaetze.jpg |
|
Návrat nahoru |
|
|
Studna
Založen: 6.10.2007 Příspěvky: 207 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: čt květen 01, 2008 7:08 pm Předmět: |
|
|
Mají na to vliv i silentbloky?Myslím jak ten čtvercový,tak kulatý?
V servisu mi za ně brali pajsrem a kulatý se skoro nehnuly a ty hranaý se v tom uložení celkem melou.
Jka jsem psal,tak od zadní nápravy ale rany nejdou.
Náročnost výměny ložise je jaká?Je to pakec? _________________ Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
|
|
Návrat nahoru |
|
|
karlíček
Založen: 29.7.2007 Příspěvky: 99
|
Zaslal: pá květen 02, 2008 7:11 am Předmět: |
|
|
Studna napsal: | Mají na to vliv i silentbloky?Myslím jak ten čtvercový,tak kulatý?
V servisu mi za ně brali pajsrem a kulatý se skoro nehnuly a ty hranaý se v tom uložení celkem melou.
Jka jsem psal,tak od zadní nápravy ale rany nejdou.
Náročnost výměny ložise je jaká?Je to pakec? |
zdar Studno,
výměna ložisek náročná není, pro toho kdo už jidělal, tak je to rutina na 2-3 hodiny. Mi to vloni dělali 2 kluci a v podstatě jsem to měl "napočkání". Zkus kouknout na forum citroeny.cz psalo se o tom s těmi silentbloky to samé, psalo se i tady před pár dny. Většinou to bývá tak, že odejdou jen ty dva, ale prodává se celá sada. Jinak samo je lepší udělat vše najednou. Pokud bys to nedělal sám, tak jsou servisy, co se na to specializují a dělají to na "počkání" říkají tomu repase zadní nápravy Citroen, Peugeot, je to stejný. |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: pá květen 02, 2008 8:17 am Předmět: |
|
|
Na té práci bych řek je největší pakárna vymlátit ty staré z ramene ven, nalisování nových už je pak brnkačka. Dobré jsou dvoje ruce u toho.
Jen bacha je prej rozdíl mezi ložiskama na krátkou a kombíka. Rozhodně nahlásit VIN.
Taky přidám obrázek celé sady.
_________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: pá květen 02, 2008 10:19 pm Předmět: |
|
|
Myslím podle foto že máš kombika, na něj se sady nevedou ložiska a gufera se prodávají zvláš. Jsou podstatně dražší. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Studna
Založen: 6.10.2007 Příspěvky: 207 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: so květen 03, 2008 6:26 pm Předmět: |
|
|
Josef 2. napsal: | Myslím podle foto že máš kombika, na něj se sady nevedou ložiska a gufera se prodávají zvláš. Jsou podstatně dražší. |
AAA tak to je mi nemilá odpověď.Ty umíš člověka potěšit Takže?Kdo to měnil na Breakovi,nech se ozve,kolik to koštuje _________________ Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Studna
Založen: 6.10.2007 Příspěvky: 207 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: po květen 26, 2008 10:47 am Předmět: |
|
|
Nikdo neodpověděl,tak kdyby to někoho zajímalo-Bobo mi poslal veškeré díly na repas zadního ramene na KOMBI!!(sestává se to z originálů+náhrad):
4970Kč stojí materiál na obě ramena. _________________ Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
|
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: po květen 26, 2008 1:12 pm Předmět: |
|
|
No tak to je pakec v porovnání s krátkou, kde to příjde zhruba na 1600,-Kč, njn daò za kombíka, na zadku vše bytelnější. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
Raww
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 192 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: út květen 27, 2008 6:52 am Předmět: |
|
|
Studna napsal: | Nikdo neodpověděl,tak kdyby to někoho zajímalo-Bobo mi poslal veškeré díly na repas zadního ramene na KOMBI!!(sestává se to z originálů+náhrad):
4970Kč stojí materiál na obě ramena. |
jj potvrzuji tuto cenu +/- Já toto chtěl nechat řešit po koupi auta - naštěstí se ukázalo (při demontáži), že je vše OK a kola byla na XA nasazena zřejmě jetá z jinýho auta, protože nové pneumatiky se sjíždějí rovnoměrně...
Odtud taky poučení, že pokud jsou kola "rozumně" do A tak to není závada... _________________ X2 Break 2,1TD Exclusive, HA, KOMFORTi
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Jose
Založen: 31.10.2008 Příspěvky: 9
|
Zaslal: ne prosinec 07, 2008 7:50 pm Předmět: |
|
|
Co znamená kola "rozumě do A". mám pocit že to mám taky ale při normální poloze. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: ne prosinec 07, 2008 8:46 pm Předmět: |
|
|
Jose: Pokud to porovnáváš s předními koly, tak na to moc nekoukej. Každá náprava je jinak zavěšená. Pokud se na Xa koukneš zezadu a kola jsou hodně naštaflovaná, je to problém. Jinak jsou zadní kola v určité míře do A. Ale pokud na ni koukneš zezadu, nemělo by to být moc znát.
Jinak, já to na své Xa dělal před měsícem s otcem. Celá práce se nám protáhla zhruba o hodinu, protože jsme nemohli vyrvat pojistku z ramene, která zajišuje, že manžeta zůstane u ramene.
A jelikož s tím táta má zkušenosti z XM Break, tak jsme si s tím poradili. Na vyndání ložiska je dobré mít svářečku. Nejlíp COčko nebo autogen, ale my jsme to dělali obloukem. A to tak, že se doprostřed vrchního kroužku ložiska udělá tzv. housenka. Po vnitřním obvodu se teda vyvaří, nechá se vychladnout a pak se to horní pouzdro z ramene jen lechce vyklepne, nebo vydoluje prsty. Je ale problém v tom, pokud někdo to pouzdro přivaří k rameni. U XM prý to rameno bylo z duralu, tak to nešlo, ale Xa ho má, tuším, kované nebo lité z oceli. To nevím přesně. _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
Naposledy upravil Majk.Z dne ne prosinec 07, 2008 8:53 pm, celkově upraveno 2 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
stepan
Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 135 Bydliště: ŠkodaBurg
|
Zaslal: ne prosinec 07, 2008 8:50 pm Předmět: |
|
|
Myslím, že otázka nezněla jak vypadají kola do A, ale kde je ta mez, že je to špatný? Myslím, že mírné Ačko je ještě dobrý, ale větší už je problém. Ví někdo jaké jsou hodnoty geometrie zadní nápravy? A dá se nějak seřizovat? _________________ Lada 2103 - 1608 DOHC - 73,5 kW - Incredibile macchina
Lada SAMARA 1,3 LS - Zachránila mi život
Citroen XANTIA 1,9 TD - Zaoceánska LOÏ COMFORTI
Opravují a seřizují motory PSA
Naposledy upravil stepan dne ne prosinec 07, 2008 8:55 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: ne prosinec 07, 2008 8:52 pm Předmět: |
|
|
stepan: Po dalším přečtení mi to též došlo, tak jsem to opravil. Omlouvám se. _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|