Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

C5 a kvalita....
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Citroen C5
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: so září 20, 2008 5:55 pm    Předmět: Citovat

já bych teda šel osobně do 1,8 16V,a nebo do 2,0HPI Wink
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mamut



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 309
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: so září 20, 2008 10:14 pm    Předmět: Citovat

JiRaY napsal:
já bych teda šel osobně do 1,8 16V,a nebo do 2,0HPI Wink

Koukám, že máš dar šáhnout po tom nejhorším, co se do C5 dávalo Confused
1,8 16V slabá a HPI raděj sami asi po roce a půl přestali do C5 dávat.
_________________
Break V6 3,0 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: ne září 21, 2008 1:16 pm    Předmět: Citovat

Hm na takovou boudu jakou má C5 je asi už fakt 1.8 16V slabý,leda tak stěží pro penzisty,nějaké předjíždění asi nepřipadá v úvahu(hlavně ne bezepečné).U xantie je to ale výborný motor a jede velice dobře!Obzvláště když se vypreparuje přicpaný kat Shocked
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bobo



Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 73
Bydliště: Hulín

PříspěvekZaslal: ne září 21, 2008 5:54 pm    Předmět: Citovat

Mám C5 2,2HDi a jsem spokojený, do benzínu bych nešel.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: ne září 21, 2008 8:47 pm    Předmět: Citovat

mno 1,8 má ale 85kW, což je podobný jak 1,8 v XA ( s tímdle motorem bude spíš slabší výbava )....já nevím, no, toho staršího chrochtu bych se drobet bál....já bych asi 2,0i 16V, lae eště mám čas....ale dyš juknete na C5club.cz tak je tam vagon Bobo motorů tzn 2,2i HDi
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luboš X



Založen: 10.11.2007
Příspěvky: 254
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: po září 22, 2008 10:50 am    Předmět: Citovat

Mamut napsal:
Buchta napsal:
No tak fajn. No mě to taky napadlo, ale to je o daleko větším štěstí, než benál....navíc naskáču jen cca 17tkm/rok, jezdím 15 km do práce, v zimě natankuješ artickou ropu a nenatočíš....no òák mi příde ten benál lepčí ( nejspíš 2,0i ), i dyš sem XA chtěl v ropě, nakonec to dobře dopadlo ( epici, hlavy ) Zkrátka dyš někdo chrochtákovi nakládá a ty to po něm koupíš, můžeš zachrčet, no.... fakt nevím

Zapla pámbůh, že si koupil benál, to by si se nedoplatil, stačí takhle nová převodovka, těsnení pod hlavou, 2x zapalovací lišta, krokovej motorek, vejfuck, několikero zelených čidel, KOMFORTI, svíčky, pár čidel ABS, oloupaná střecha a pak už sem to přestal sledovat Laughing Laughing Laughing
Safra, to sem zase nakrmil TROLA Crying or Very sad


sakra, to mám co dohánět! s tím svým vejfukem a předníma kotoučema... Confused
je ještě barva, ta se mi taky loupe a vepředu mě comfort houpe Cool
_________________
xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Child



Založen: 9.5.2007
Příspěvky: 38
Bydliště: České Budějovice

PříspěvekZaslal: st říjen 15, 2008 12:53 am    Předmět: Citovat

Panebože. PROČ si místo teoretizování s tou C5 radši nesjedete. Slabší benzíny stojí za vyližprdel, diesel je výbornej od 100kW výše. Upozoròuju na to, že s třílitrem bez jakéhokoli omezování (vychutnávání PASSATÙ na křižovatkách, svižná jízda a čas od času dvě kila kolem Favorita) je průměrná spotřeba POD deset litrů. Kolik vám, blbci, žerou 1.8 a dvoulitry? Fakt se to vyplatí? Anebo si připlatíte za diesel? Do toho... Smile

Mimochodem, v C5 jsou výtečné diesely. Kdo není lenivý si připlatit za mladý diesel, tak dostane sqelý stroj. Bohužel, zatím jsem v okolí poznal jenom jediného.
Matese.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alien



Založen: 29.1.2007
Příspěvky: 224
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: st říjen 15, 2008 8:20 am    Předmět: Citovat

Child napsal:
Panebože. PROČ si místo teoretizování s tou C5 radši nesjedete. Slabší benzíny stojí za vyližprdel, diesel je výbornej od 100kW výše. Upozoròuju na to, že s třílitrem bez jakéhokoli omezování (vychutnávání PASSATÙ na křižovatkách, svižná jízda a čas od času dvě kila kolem Favorita) je průměrná spotřeba POD deset litrů. Kolik vám, blbci, žerou 1.8 a dvoulitry? Fakt se to vyplatí? Anebo si připlatíte za diesel? Do toho... Smile

Mimochodem, v C5 jsou výtečné diesely. Kdo není lenivý si připlatit za mladý diesel, tak dostane sqelý stroj. Bohužel, zatím jsem v okolí poznal jenom jediného.
Matese.


To už tvrdím od léta páně 2003 a pořád mě nikdo neposlouchá!

No ne, si vemte, kolik bývalých BX_lidí přešlo na C5 s motorem V6. No proč asi. Levné na nákup, hlavně, super kvalitní motor a poměrně nízké ručení u jedné společnosti. I když to, že pak zařvou na rozvodech, dvě lambdy a další špeky, to už sice neví, ale je jasné, že chrochtají blahem!
_________________
Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Raww



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 192
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: st říjen 15, 2008 8:59 am    Předmět: Citovat

Alien napsal:
Child napsal:
Panebože. PROČ si místo teoretizování s tou C5 radši nesjedete. Slabší benzíny stojí za vyližprdel, diesel je výbornej od 100kW výše. Upozoròuju na to, že s třílitrem bez jakéhokoli omezování (vychutnávání PASSATÙ na křižovatkách, svižná jízda a čas od času dvě kila kolem Favorita) je průměrná spotřeba POD deset litrů. Kolik vám, blbci, žerou 1.8 a dvoulitry? Fakt se to vyplatí? Anebo si připlatíte za diesel? Do toho... Smile

Mimochodem, v C5 jsou výtečné diesely. Kdo není lenivý si připlatit za mladý diesel, tak dostane sqelý stroj. Bohužel, zatím jsem v okolí poznal jenom jediného.
Matese.


To už tvrdím od léta páně 2003 a pořád mě nikdo neposlouchá!

No ne, si vemte, kolik bývalých BX_lidí přešlo na C5 s motorem V6. No proč asi. Levné na nákup, hlavně, super kvalitní motor a poměrně nízké ručení u jedné společnosti. I když to, že pak zařvou na rozvodech, dvě lambdy a další špeky, to už sice neví, ale je jasné, že chrochtají blahem!


Taky zastávám tento názor, že pokud jednoho krásnýho dne půjdu do C5 tak bude mít 3.0V6 ideálně s 6-ti kvaltem automatem a tempomatem a kůží Cool
_________________
X2 Break 2,1TD Exclusive, HA, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luboš X



Založen: 10.11.2007
Příspěvky: 254
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: st říjen 15, 2008 10:16 am    Předmět: Citovat

Child napsal:
Panebože. PROČ si místo teoretizování s tou C5 radši nesjedete. Slabší benzíny stojí za vyližprdel, diesel je výbornej od 100kW výše. Upozoròuju na to, že s třílitrem bez jakéhokoli omezování (vychutnávání PASSATÙ na křižovatkách, svižná jízda a čas od času dvě kila kolem Favorita) je průměrná spotřeba POD deset litrů. Kolik vám, blbci, žerou 1.8 a dvoulitry? Fakt se to vyplatí? Anebo si připlatíte za diesel? Do toho... Smile

Mimochodem, v C5 jsou výtečné diesely. Kdo není lenivý si připlatit za mladý diesel, tak dostane sqelý stroj. Bohužel, zatím jsem v okolí poznal jenom jediného.
Matese.



tak třeba mě, blbcovi, žere 1,8 taky pod 10 litrů Smile konkrétně 7,5, ale když chci tak i těch 10 Smile (v zimě po městě)
_________________
xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Child



Založen: 9.5.2007
Příspěvky: 38
Bydliště: České Budějovice

PříspěvekZaslal: st říjen 15, 2008 2:58 pm    Předmět: Citovat

V C5 by Ti to páplo trošku víc... Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luboš X



Založen: 10.11.2007
Příspěvky: 254
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: st říjen 15, 2008 3:36 pm    Předmět: Citovat

jen a si dá, když mu chutná Laughing Laughing
právě proto jsem nahoře psal, že začínám myslet na naftu Cool
_________________
xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter7777



Založen: 28.8.2008
Příspěvky: 507
Bydliště: Jelka, SR

PříspěvekZaslal: pá říjen 31, 2008 10:06 pm    Předmět: Citovat

Naftový motor bude zaujímavý fakt už len v jazdených autách. Pri dnešných cenách je už výhoda nafty zmazaná. Ja som mal doteraz len dízle mne tie motory vyhovujú, netreba stále preraďova ,podraďova pri predbiehaní atd.atd.
A s dnešnými motormi sa dá jazdi pekne svižne pri malej spotrebe. Very Happy


Naposledy upravil peter7777 dne čt březen 12, 2009 8:35 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: pá říjen 31, 2008 10:37 pm    Předmět: Citovat

Jízda s V6 je fakt zážitek o tom žádná!!!Ale já mám opravdu motor 1.8 16V podotýkám na xantii! opravdu rád.Jede to svižně a když jsem jel zrovna tento týden po dálnici furt kolem 160 a výše,maximálka 220 tachometrových-ano nekecám a do toho tak půlku okrsek jízda většinou dle předpisů tak mě to páplo 9,3 a to LPG.Myslím,že tento motor je nedoceněn a jestli to někomu žere jak tank,mě prostě ne.Vím odbočil jsem z tématu,to jen na odpově´d childovi kolik žere 1.8 i když na to šlapeš.Na C5 bude asi tento motor už slabší.Já osobně,kdybych měl V6 tak jsem taky nadšen tj bez debat a umím si představit,že bych se ze spotřeby určitě neosypal ani neotřepal :-)Horší pak ta údržba,ale nic není úplně zadarmo a když je člověk chycen už neuteče Smile
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luboš.H



Založen: 2.8.2007
Příspěvky: 220
Bydliště: okr.Třebíč

PříspěvekZaslal: út leden 20, 2009 12:14 pm    Předmět: Citovat

Tady je dobrý test nové C5 tourer. Mít na to, tak je to pro mě jasná volba, krásné auto (jen jinou barvu).
http://www.autorevue.cz/Magazin/Test-Citroen-C5-Tourer-citelna-evoluce/sc-17-a-16999/default.aspx
_________________
BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Citroen C5 Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)