Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mates26
Založen: 11.6.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: olomoucko
|
Zaslal: pá červenec 25, 2008 11:22 pm Předmět: motor |
|
|
Asi budu vypadat hloupě, ale jaký rozdíl je v XA 1,8i a 1,8 8V co se týká náhradních dílů a motorů ???? _________________ X1 1,8i break / LPG-97 stříbrný šíp |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lukash_
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: pá červenec 25, 2008 11:49 pm Předmět: |
|
|
Tak co se týká motorů.... 1.8i jsou oba dva, protože jsou to "injection" tedy motory se vstřikováním. Rozdíl je v počtu ventulů. 8V má na jeden válec dva ventily - sací a výfukový. 16V má na válec 4 ventily - po dvou výfukových a sacích. A rozdíl je samozřejmě ve výkonu. 8V má 74 kW, zatímco 16V jich má 81 kW. _________________ Xantia II Break 1.8 16V 1998
|
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: so červenec 26, 2008 6:46 pm Předmět: |
|
|
Ano,běžně vidíš na autech-1.8i(to je osmiventil) a nebo 1.8i 16V(komentář není potřeba ) _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
mates26
Založen: 11.6.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: olomoucko
|
Zaslal: ne červenec 27, 2008 9:26 am Předmět: |
|
|
Jo, to bych celkem pochopil, ale potom mi nedává smysl (protože potřebuji nový výfuk) označení u BOBA koncových dílů, že jeden je tam pro 1,8i a druhý 1,8 8V .... ??? _________________ X1 1,8i break / LPG-97 stříbrný šíp |
|
Návrat nahoru |
|
|
luk.zah
Založen: 6.2.2008 Příspěvky: 93
|
Zaslal: ne červenec 27, 2008 10:36 am Předmět: |
|
|
Hned vysvětlím. Dělaly se 2 druhy motorů 1.8i (8v). Byly tam rozdíly ve výkonu a jeden se dělal do roku 1995 a druhý od roku 1995. I Bobo to tam má dělený podle roku výroby. Jestli si nejsi jistej,tak mu s objednávku pošli pro sychr a VINko. _________________ Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|