Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kaspřik
Založen: 21.5.2007 Příspěvky: 218 Bydliště: Tanvald-Sudety
|
Zaslal: st květen 20, 2009 3:12 pm Předmět: |
|
|
Power box je k ničemu,lepší a kvalitnější je přeprogramovat ØJ. Asi tak no. _________________ Xantia 2.0 HDI break exlusive, 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Baluu
Založen: 5.4.2008 Příspěvky: 37 Bydliště: Hulín
|
Zaslal: st květen 20, 2009 4:04 pm Předmět: |
|
|
Na XV teď o víkendu chipovali HDI přehrávali SW v ØJ _________________ X2 1,9 Td Berline
r.v. 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jira
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 306 Bydliště: Vodňany
|
Zaslal: st květen 20, 2009 6:17 pm Předmět: |
|
|
kenedz napsal: | Ahoj,mám tam chip od 180 000km a teď má 211 000km a vše OK.Oleje si neveme ani kapku.Spotřebu neřeším,takže ji ani nesleduju,ale hlavní výhoda je,že jde dobře odspoda.Kat je taky pryč a je tam vložka filtru Green-výkon 0,jen se nemusí měnit,vše od bratra k narozeninám (ještě že ho mám).Chip dělali někde u Děčína,asi za 6000kč.Má tam být údajně 103kw
Nevidím důvod to nezkusit,spousta firem přece nabízí jen vyzkoušení.
Bráchovi chipli i Lucas-Epic u jeho 2,1Td a mám co dělat,abych mu ujel
Hodně úspěchu při "tunění" Zdeněk. |
Ano, plně souhlasím.
Já to nechal chipnout na podzimním XV6 , sice mám C5,ale motor je totožný. Nyní se to promněnilo z valacha na lechkonohého vraníka a jak říká zdeněk vyráží hned od startu - dole , na méně "plynu".
Dostal jsem k tomu i grafickou charakteristiku kroutící moment je poměrně rozložený od nekdě 1600 ot do konce. Současný výkon 97 kW.Proti původní charakteristice, kdy dole je značný propad kr. m. a špice nahoru někde na 1900 ot. a výsledný efekt je, že tam leješ víc nafty u originálu - je to paráda.
Mám automat,tak jsem mněl pochopitelně větší spoptřebu - svižná jízda cca 7,8 l/100 . Nyní o litr méně.
Takže shrnutí - dobrý chip = dobře a ekonomicky využité možnosti motoru .
Jediné obavy jsem měl z automatu, jak to bude snášet, ale je u něj povolen max. kr. m. 320 Nm , takže je to na hranici. Moc ho nešetřím, protože někdy musím dát najevo vysrávačům s TDI, že mám navrch .
Teď na VX7 mi Pepa2 měnil olej v převodovce a byl téměř netknutý,tedy olej, žádná spálenina . Najel jsem s tím cca 15 000 km.
Toď vše, tuningu zdar .
Dělal mi to . http://www.autopower.cz/index.php?id=cz/chip/chiptuning _________________ jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT |
|
Návrat nahoru |
|
|
zico
Založen: 21.2.2009 Příspěvky: 21 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 12:11 pm Předmět: |
|
|
Kaspřik napsal: | Power box je k ničemu,lepší a kvalitnější je přeprogramovat ØJ. Asi tak no. |
A v čom konkrétne je to lepšie a kvalitnejšie preprogramova? _________________ X2 2,0 HDi 80kW ´2000
C5 2,2 HDi Exclusive AT ´2003
predtym:
X2 2,1 TD SX ´1998
BX 1,4i RE ´1989 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 2:02 pm Předmět: |
|
|
Nemám chip ani krabičku,jen kuchlý kat a snad motor i auto v dobré kondici a jede dle GPS 200,možná kapku víc.Je to na každém,ale myslím,že důsledky se projeví(anebo taky neprojeví) po větším km proběhu než jak tu někteří píšou,že najeli 10-20 tisíc a vše OK!To co napsal Zico,že po 70 000 s powerboxem není problém,to už je jiná!
Každopádně se z tohohle tématu dá čerpat,dle mě nejvíc záleží na stavu auta!Potom typu úpravy a na tom kdo ti to dělá,od toho se vše odvíjí,jeden může být spokojen a druhý hanit.Tj stejné jako Jira tady chipl klidně své drahé milované auto,ale úpravu na LPG mě sepsul,páč s tím někdo jiný nemá dobré zkušenosti-a já zase mám jen ty nejlepší,já to tvrdím furt,že se nic nedá šmahem odsoudit,protože jakákoliv úprava na autě má více možností provedení.Chtěl jsem tím říct,že když se zeptám na LPG či chip jeden řekne děs nebrat,druhý to vynese do nebes,ani jedno z toho není dobře.Je třeba čerpat ze zkušeností jiných a tak trochu číst mezi řádky.Tj myslím nejlepší návod,jak se nespálit,nebo tomu aspoò předejít. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kaspřik
Založen: 21.5.2007 Příspěvky: 218 Bydliště: Tanvald-Sudety
|
|
Návrat nahoru |
|
|
misak-plysak
Založen: 15.4.2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Vlašim
|
Zaslal: st říjen 14, 2009 10:16 pm Předmět: |
|
|
Zdravím. Náhodou jsem narazil na toto téma a rád bych vám napsal i své zkušenosti. Nechal jsem si čipnout svojí Xantii 2,1TD u této firmy. http://www.diesel-technik.cz/chiptuning-osobni-diesel/citroen Jak se sami můžete podívat, tak výkon vzrostl o 20kW, kroutící moment o 45Nm a spotřeba klesla asi o půl litru. Rozdíl oproti "běžné" 2,1TD byl docela znatelný. Začala tahat více odspoda a celkově byla svižnější. Na čip jsem najezdil asi 5000km (než mě potkala ta nehoda) a hodně jsem si to liboval. Pro ty, co se bojí dávat čip do auta s hodně najetými km: čip jsem tam dával při cca 390,000 najetých kilometrech a žádný problém. Pokud se nepletu, tak Kenědz měl čip na své 2,1TD od stejné firmy jako já a najel s ním víc jak 20,000km (nepamatuji si přesně) bez problémů.
Tak že i já mohu čip doporučit, i u této firmy http://www.diesel-technik.cz/ Myslím, že se s pánem i domluvíte. Já jsem se s ním domluvil na ceně 5,000Kč. Ještě chci dodat jednu věc. Ten můj čip byl dělný také na spotřebu. Tak že NEJDE o nějaké brutální zvýšení z důvodu vytáhnout z XA co nejvíc koní. A ještě jsem dostal radu, abych auto chvíli "šetřil" a plný výkon zkusil až po cca 300-500km, aby si mezitím sedla elektronika s mechanikou. Přece jen jsem byl čerstvě po rozvodech a asi to i má něco do sebe. _________________ XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Václav
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 97 Bydliště: Třebíč
|
Zaslal: čt říjen 15, 2009 9:02 am Předmět: |
|
|
Tak já jsem spokojený s chipem ř.j. Opravdu splnilo to mé představy. Potřeboval jsem větší akceleraci při průjezdu křižovatkama a pří předjíždění. O spojku se nebojím - rozjíždím se pomalu bez prudké akcelerace. Na plyn hòápnu až je auto rozjeté a spojka sedí. To tedy dělám akorát v křižovatce když se potřebuji někam vecpat nebo být rychle pryč. Záběr od spodu je opravdu znát. A to i na dálnici při pětce to jde pěkně za plynem. Spotřebu mám zatím stejnou jak jsem měl, uvidím co řekne zima. Jeden malí zápor je ten, když to za někým dusím a pak nato při předjíždění šlánu, tak zamnou vylítnou saze jak s koktavky. To před čipem nebylo tak vidět. Jak říkám jsem spokojen. A co do nárůstu výkonu z 80kW na 104kW při čipování, je to prý u každého motoru jinak. Záleží na jeho opotřebení. Obecně je ten nárůst výkonu minimálně o 20% větší. Chip mi dělal p. Bartoò na srazu. Nejprve jsem váhal, ale te jsem rád a ta pohoda při jízdě s vědomím že mám pod zadkem ještě nějakou rezervu ta za těch 5000 stojí. Na druhou stranu chápu že každý má jiné hodnoty a priority včetně názoru na chip. Tak to je jen můj postřeh k chiptuningu. Václav _________________ X. II. 1999 Break Exclusiv 2.0 HDi 97kW, Hydractive II, Komforty od I.F.H.S. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: čt říjen 15, 2009 7:03 pm Předmět: |
|
|
Nic proti Misaku,ale u mně je to nesolidní firma,a čipovat bych si u ní nenechal nic.
Ve svém ceníku uvádějí možnost čipování motorů 1,9TD na Xantii,Jumperu a ZX.
Jumper-7990kč,xantia-4990kč,a ZX-5990kč,uvádějí 25koní navrch,což je naprostá blbost,z toho motoru to bez úprav nevydupeš,ani kdybys skákal metrdvacet,a navíc tenhle motor Čipovat NELZE
Není co by tam čipovali,motor řídí vstřikovací čerpadlo,nikoliv ØJ.
Pikantní je taky rozdílná cena za čipy,ačkoliv je jedná o totožný motor ve 3 různých autech _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice
Naposledy upravil JiRaY dne pá říjen 16, 2009 7:25 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
misak-plysak
Založen: 15.4.2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Vlašim
|
Zaslal: čt říjen 15, 2009 10:06 pm Předmět: |
|
|
JiRaY napsal: | Nic proti Misaku,ale u mně je to nesolidní firma,a čipovat bych si u ní nenechal nic.
Ve svém ceníku uvádějí možnost čipování motorů 1,9TD na Xantii,Jumperu a ZX.
Jumper-7990kč,xantia-4990kč,a ZX-5990kč,uvádějí 25kč navrch,což je naprostá blbost,z toho motoru to bez úprav nevydupeš,ani kdybys skákal metrdvacet,a navíc tenhle motor Čipovat NELZE
Není co by tam čipovali,motor řídí vstřikovací čerpadlo,nikoliv ØJ.
Pikantní je taky rozdílná cena za čipy,ačkoliv je jedná o totožný motor ve 3 různých autech |
Ahoj, jak vidím, tak by to chtělo ještě trochu doplnit. První věc je ta, že tato firma čipuje PØEDEVŠÍM dieselové motory, jak je již znát z názvu. Další věc je ta, že tato firma nečipuje jen pro "externí" zákazníky, ale i pro různé autosalony VW počínaje a Porsche konče. A v poslední řadě, tento web neber jako 100% směrodatný. Od toho je tam telefon, aby ses s pánem domluvil na tom, co potřebuješ čipovat. Je ochotný a řekne ti, jak to přesně je a zjistí ti další info.
Pokud bych měl kupovat Xantii podle reakce uživatele který v životě nejel s hydraulikou v autě, nebo kdybych si měl kupovat Nokii N95 podle recenzí někoho, kdo nikdy nepoznal Symbian (osobní zkušenost) tak doma žiju v boudě na stromě s dřevěným trakařem
Tak že není nic jednoduššího než si zavolat a zeptat se, případně upozornit na nějakou chybu. Získáš více informací a nemusíš tuto firmu hned zatracovat. Krom toho XM měly čerpadla Bosch i Lucas, což nebude nejspíš stejné, že? _________________ XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: pá říjen 16, 2009 7:35 pm Předmět: |
|
|
Ani misaku,samozřejmě,že je možné,že udělali překlep.
Ovšem není možné,aby takoví zkušení tuneři ,kteří to již jistě dělali psali,tři různé ceny na jeden a ten samý motor,tudíž (v případě že by to šlo) tě minimálně holili tupou břitvou,a navíc to opravdu technicky není možné.Věřím že jsou to schopní tuneři,ale bohužel tady přestřelili,a to hodně,a ty tři případy mně jen utvrzují v tom,že jde o úmysl,a věřím,že kdybych jim tam přijel se svým chrochtákem,který ani nemá diag zástrčku,tak že by se v něm hrabali s notebookem hodinu,a pak po mně požadovali4990 kč
O XM tady vůbec nebyla řeč,XM až tak detailně neznám,proto bych si netroufal něco takového tvrdit jako u tohoto motoru 1,9TD,který se do XM nikdy nedával.
P.S:kdysi jsem četl na internetu případ jisté firmy ABC Tuning,zkus si to pohledat,měli nabídku nápadně připomínající tuto,a vyskytovaly se v ní podobné nesmysly jako zde,taky uměli načipovat i starý 1,9TD a s rozdílnou cenou podle třídy auta
No,jsou to usvědčení podvodníci,měření na válcové zkušebně ukázalo,že s autem nic nedělali,jen zkásli nemalý peníz za "úpravu".
Mimochodem pořád fungují,a zřejmě se jim dobře daří,dokonce už čipují i kamiony,a traktory,zkrátka co má motor,tak ABC tuning načipuje _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: so říjen 17, 2009 1:37 pm Předmět: |
|
|
JiRaY napsal: | navíc to opravdu technicky není možné.Věřím že jsou to schopní tuneři,ale bohužel tady přestřelili,a to hodně,a ty tři případy mně jen utvrzují v tom,že jde o úmysl,a věřím,že kdybych jim tam přijel se svým chrochtákem,který ani nemá diag zástrčku,tak že by se v něm hrabali s notebookem hodinu,a pak po mně požadovali4990 kč
|
Jiray, tak si tam zajeď ... pak to dovez na motorovou brzdu ... a jejich záruka na netu je veřejný příslib:
>>>>
Záruky od nás pro Vaši spokojenost
Záruka na provedené práce
1) Na provedené práce poskytujeme záruku v délce 24 měsíců.
Záruka navýšení výkonu a krouticího momentu motoru
2) Do 14 dnů bezplatně uvedeme vůz do původního stavu v případě, že zákazník na motorové brzdě zjistí nižší hodnoty, než jsme uvedli. Vrátíme vše do původního stavu a uhradíme celou částku a náklady na měření. _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
misak-plysak
Založen: 15.4.2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Vlašim
|
Zaslal: so říjen 17, 2009 7:48 pm Předmět: |
|
|
Díky PaM, to mě nenapadlo to sem vypsat Tak že další důvod proč hned nezatracovat tuto firmu jen kvůli tomu, že tam mají napsáno něco jiného. Ale jak jsem psal, od toho tam je na pána telefon aby se s ním každý domluvil případně i na ceně a další věc je ta, že třeba mu web spravuje někdo jiný, tak nemá čas na aktualizaci případně hledání nějakých chyb _________________ XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: čt říjen 22, 2009 7:41 pm Předmět: |
|
|
No nevím,vrtat do svého motoru bych je nenechal,natož kvůli tomu někam jezdit...Ale a si každý hospodaří se svými penězi jak chce,já jen upozornil na jednu zajímavost _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|