Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

studený start HDi
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
barunka



Založen: 23.5.2007
Příspěvky: 43
Bydliště: Klášter nad Dědinou 26

PříspěvekZaslal: st květen 21, 2008 7:03 pm    Předmět: studený start HDi Citovat

Vím že to tady někde asi bude, ale prominte nechci to hledat, mám dotaz poslední dobou po ránu nebo na studeno trvá dost dlouho než můj mazlík natočím, když je teplý tak to jde , ale po ránu to nikdy nedělal. Prosím poradte. Žhavím v pohodě mám času dost, ale vždycky naporvé a okamžitě to byla milisekunda, ted tak 3-5 vteřin a zdá se mi že se to prodlužuje.
_________________
Kdo nevěří ,a tam běží
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lewkins



Založen: 7.12.2006
Příspěvky: 390
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: čt květen 22, 2008 8:19 pm    Předmět: Citovat

Zacalo to delat z niceho nic nebo se ten problem postupne zhorsoval??
HDI je prospikovany elektronikou a cidlama. Je tezky neco resit bez diagnostiky...muze odchazet nejaky cidlo...treba...
Zhaveni bych vyloucil. Pri techhle teplotach to skoro nezhavi(neco kolem 1s) a dozhavovani taky nestoji za rec. Ja svou HDI nastartuju i za poradnejch mrazu bez zhaveni.
Po nastartovani se chova motor normalne(nevynechava, nevadne vykon pri akceleraci, nezvysila se spotreba, po vypnuti klicku nebezi jeste chvilku, nez chcipne)??
Co kontrolka diagnostiky?? Nerozsvecuje se za chodu motoru?? Sviti vubec po zapnuti klicku pred startem??
Co baterka?? Neni slabsi??
Nebylo auto bourane a nemuzou bejt nekde problemy s kabelazi?? Spatny napajeni ECU muze udelat slusnou neplechu.
Jak se jevi chod podavaciho cerpadla v nadrzi?? Nemeni svuj zvuk po zapnuti klicku??
_________________
Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vytacyt



Založen: 30.1.2007
Příspěvky: 232
Bydliště: Pluhův Žďár

PříspěvekZaslal: so květen 24, 2008 5:17 pm    Předmět: Re: studený start HDi Citovat

barunka napsal:
Vím že to tady někde asi bude, ale prominte nechci to hledat, mám dotaz poslední dobou po ránu nebo na studeno trvá dost dlouho než můj mazlík natočím, když je teplý tak to jde , ale po ránu to nikdy nedělal. Prosím poradte. Žhavím v pohodě mám času dost, ale vždycky naporvé a okamžitě to byla milisekunda, ted tak 3-5 vteřin a zdá se mi že se to prodlužuje.


Zkus zkontrolovat zhavky...
_________________
Xantypa 2,0HDI(80kW)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
jack



Založen: 18.12.2007
Příspěvky: 72
Bydliště: Orlová

PříspěvekZaslal: so květen 24, 2008 9:47 pm    Předmět: Citovat

U svého auta jsem si zjistil,že když začnu startovat,až když zhasnou kontrolky (přestane bzučet čerpadlo v nádrži),trvá to taky kolem 3 vteřin.Když startuju do sekundy po zapnutí klíčku,chytne okamžitě,snad na jedno otočení a to i v mrazech.
_________________
X2 2.0 HDI 80kw break exclusive
ex X1 2.0 8V LPG
Yamaha XJR 1300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
barunka



Založen: 23.5.2007
Příspěvky: 43
Bydliště: Klášter nad Dědinou 26

PříspěvekZaslal: ne květen 25, 2008 10:18 am    Předmět: Citovat

lewkins napsal:
Zacalo to delat z niceho nic nebo se ten problem postupne zhorsoval??
HDI je prospikovany elektronikou a cidlama. Je tezky neco resit bez diagnostiky...muze odchazet nejaky cidlo...treba...
Zhaveni bych vyloucil. Pri techhle teplotach to skoro nezhavi(neco kolem 1s) a dozhavovani taky nestoji za rec. Ja svou HDI nastartuju i za poradnejch mrazu bez zhaveni.
Po nastartovani se chova motor normalne(nevynechava, nevadne vykon pri akceleraci, nezvysila se spotreba, po vypnuti klicku nebezi jeste chvilku, nez chcipne)??
Co kontrolka diagnostiky?? Nerozsvecuje se za chodu motoru?? Sviti vubec po zapnuti klicku pred startem??
Co baterka?? Neni slabsi??
Nebylo auto bourane a nemuzou bejt nekde problemy s kabelazi?? Spatny napajeni ECU muze udelat slusnou neplechu.
Jak se jevi chod podavaciho cerpadla v nadrzi?? Nemeni svuj zvuk po zapnuti klicku??


for lewkins
Právě, že nic zničeho nic, kontrolky po startu vše OK, počkám až zhasnou nespěchám, žádný problém při chodu ustálené otáčky, nechcípe, nedoběhává po vypnutí prostě vůbec nic, zkusím natlouct baterku, filtry a pod. a uvidím.
_________________
Kdo nevěří ,a tam běží
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Malda



Založen: 26.8.2007
Příspěvky: 35
Bydliště: Přerov

PříspěvekZaslal: ne květen 25, 2008 12:09 pm    Předmět: Studený start HDI Citovat

U mého auta je to to samé jak píše jack. Když startuju do jedné sekundy po otočení klíčkem chytá okamžitě,pokud vyčkám až stichne čerpadlo a zhasnou kontrolky pak parkrát zatočí než chytne. I v mrazech nikdy nežhaví dýl jak tak asi 3 sekundy a chytá okamžitě.
_________________
XII 99 HDI 80kw Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Studna



Založen: 6.10.2007
Příspěvky: 207
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: po květen 26, 2008 7:51 am    Předmět: Citovat

jack napsal:
U svého auta jsem si zjistil,že když začnu startovat,až když zhasnou kontrolky (přestane bzučet čerpadlo v nádrži),trvá to taky kolem 3 vteřin.Když startuju do sekundy po zapnutí klíčku,chytne okamžitě,snad na jedno otočení a to i v mrazech.



Je to zvláštní,ale mám to taky tak,jak píšeš chlape.
_________________
Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
webster



Založen: 30.1.2008
Příspěvky: 121

PříspěvekZaslal: po květen 26, 2008 8:04 am    Předmět: Citovat

Mne taky naskoci po jednom otoceni. Se zkusenostma i s jinyma dieselema me napada: zhavice, tlak nebo battery v prdeli.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
barunka



Založen: 23.5.2007
Příspěvky: 43
Bydliště: Klášter nad Dědinou 26

PříspěvekZaslal: út červen 24, 2008 3:41 pm    Předmět: Citovat

Tak po poradě s mehanikem to budou vstřiky tedy tryska(bude chabrus), ptám se tedy odborníků zda se dají vyměnit jen trysky(někde jsem to i snad viděl) nebo celé vstříkovače(to je palba) nebo jen jeden a postupně zkoušet kterej to bude. Zatím jsme tam dali celé 2 vstřikovače od Bosche a zkouším vyměnili a zdá se to lepší, ale za tepla žádný zázrak studený dobrý. Mistři ozvěte se co Vy na to. Zejména mě zajímá kdo s tím máte zkušenosti s výměnou trysek a co to koštuje eventuelně. Díky.
_________________
Kdo nevěří ,a tam běží
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lewkins



Založen: 7.12.2006
Příspěvky: 390
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: út červen 24, 2008 5:52 pm    Předmět: Citovat

Zrovna zejtra jedu na vycisteni vstriku ultrazvukem... Blbe jsem usadil filtr paliva a kolem neho mi protikala nefiltrovana nafta.
Bylo mi receno tohle:
Demontaz vsech vstriku, jejich ultrazvukove cisteni, vycisteni railu i vsech trubicek...cena do 5k(ale to asi zalezi od servisu).
Pokud by byl nejaky vstrik nevycistitelny, da se vymenit jen jehla(2.500,-), pokud to bude horsi, cely vstrikovac(cca 13.000,-). Kdysi mi ale rikali, ze se da vymenit jen spodek vstrikovace(cca 4.000,-). Ale ted mi to zapreli...
Dam vedet, jak jsem dopad...snad ne hlavou na zem... Evil or Very Mad
_________________
Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
barunka



Založen: 23.5.2007
Příspěvky: 43
Bydliště: Klášter nad Dědinou 26

PříspěvekZaslal: út červen 24, 2008 6:34 pm    Předmět: Citovat

Díky čekám na zprávu. Myslím, že se daj spodky i s jehlou vyměnit teda u Bosche, někde jsem viděl i návod jak na to?? ale nepamatuji si kde.
lewkins napsal:
Zrovna zejtra jedu na vycisteni vstriku ultrazvukem... Blbe jsem usadil filtr paliva a kolem neho mi protikala nefiltrovana nafta.
Bylo mi receno tohle:
Demontaz vsech vstriku, jejich ultrazvukove cisteni, vycisteni railu i vsech trubicek...cena do 5k(ale to asi zalezi od servisu).
Pokud by byl nejaky vstrik nevycistitelny, da se vymenit jen jehla(2.500,-), pokud to bude horsi, cely vstrikovac(cca 13.000,-). Kdysi mi ale rikali, ze se da vymenit jen spodek vstrikovace(cca 4.000,-). Ale ted mi to zapreli...
Dam vedet, jak jsem dopad...snad ne hlavou na zem... Evil or Very Mad

_________________
Kdo nevěří ,a tam běží
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
barunka



Založen: 23.5.2007
Příspěvky: 43
Bydliště: Klášter nad Dědinou 26

PříspěvekZaslal: st červen 25, 2008 6:17 pm    Předmět: hodnoty na vstřikách Citovat

Zdar borci jaké jsou vlastně hodnoty a v jaké toleranci se mají pohybovat po napíchnutí na diagnostiku. Dnes jsem u servismena zjistili hodnoty na prvním a čtvrtém 0,1 -0,2m3/ a na 2 a 3 hodnoty 0.5-0.6m3/. Znamená to tedy že prostřední dva vstřiky jsou v haj..? Díky
_________________
Kdo nevěří ,a tam běží
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
webster



Založen: 30.1.2008
Příspěvky: 121

PříspěvekZaslal: st červen 25, 2008 10:52 pm    Předmět: Citovat

Myslim, ze by vsechny vstriky mely davat stejne. Jinak je asi neco spatne. Chtelo by to zjistit, jaky sou tolerance.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Studna



Založen: 6.10.2007
Příspěvky: 207
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: čt červen 26, 2008 6:07 am    Předmět: Citovat

TO LEWKINS:

Kde jsi si nechal čištění těch vstřiků dělat?
_________________
Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: čt červen 26, 2008 7:17 am    Předmět: Citovat

webster napsal:
Myslim, ze by vsechny vstriky mely davat stejne. Jinak je asi neco spatne. Chtelo by to zjistit, jaky sou tolerance.


Nikdy nedávaj vstřiky stejně, to co tu píše je měřená korekce vstřiku paliva. Jeden vstřik to fláká, plusová hdonota, druhej to za něj dohání a dává víc mínusová hodnota. Aspoò tak mi to bylo řečeno a když jsou hodnoty i kolem jedné prej to není třeba ještě řešit. Korda když měl jeden vstřik zapečenej tak měl hodnotu špatného vstřiku +5 na prvním válci a hodnotu druhého který to doháněl -4,5. Jak se vrátí z dovolené rád vám určit ukáže fotky toho vstřiku když ho vytáhl. Měřil a vyměnoval mu to Rober z Holetína.
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)