Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
barunka
Založen: 23.5.2007 Příspěvky: 43 Bydliště: Klášter nad Dědinou 26
|
Zaslal: čt červen 26, 2008 10:38 am Předmět: trysky a vstřikovače |
|
|
Ted to budu řešit a vyměním všechny 4 vstřiky respektive nechám udělat jejich repas spodní poloviny s vrškem nic neudělám, ale výměna těsnění a trysky vše při jednom přejedem zda není problém i jinde v el. Cena: cca 10.000,- za vše. Měl jsem to domluveno u fy. na Moravě někde v Zábřehu za 2.800,- kus , ale po domluvě s dvorním mehanikem to bude levnější a nemusím jezdit 150 km tam a zpátky dvakrát. Uvidíme pravil slepej. _________________ Kdo nevěří ,a tam běží |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: čt červen 26, 2008 5:48 pm Předmět: |
|
|
Studna napsal: | Kde jsi si nechal čištění těch vstřiků dělat? |
Tady v Teplicich. Ale prej to vozi nekam do Prahy...netusim kam...
Zejtra si jdu stribrnou srsen vyzvednout. Dneska mi rekli, ze to jen vycistili a zjistili, ze mam dva vstriky na hranici smrti...doporucujou vymenu. V ty cene novyho vstriku jsem se seknul...je to 9k za kus.
Zejtra z nich zkusim vytahnout vic info....
Kazdopadne prasatko s korunkama uz prede mnou zdrhlo... Pred dovolenou je to darda!!! _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: čt červen 26, 2008 7:07 pm Předmět: |
|
|
Lewkinsi a nemáš náhodou taky údaje s měření korekce vstřikovaného paliva?? Dost by to napovědělo. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
barunka
Založen: 23.5.2007 Příspěvky: 43 Bydliště: Klášter nad Dědinou 26
|
Zaslal: čt červen 26, 2008 7:21 pm Předmět: |
|
|
lewkins napsal: | Studna napsal: | Kde jsi si nechal čištění těch vstřiků dělat? |
Tady v Teplicich. Ale prej to vozi nekam do Prahy...netusim kam...
Zejtra si jdu stribrnou srsen vyzvednout. Dneska mi rekli, ze to jen vycistili a zjistili, ze mam dva vstriky na hranici smrti...doporucujou vymenu. V ty cene novyho vstriku jsem se seknul...je to 9k za kus.
Zejtra z nich zkusim vytahnout vic info....
Kazdopadne prasatko s korunkama uz prede mnou zdrhlo... Pred dovolenou je to darda!!! |
for lewkins
Tak to mě bylo nejprve také řečeno cca 9k za kus a připravit si 40k za vše protože vžádném případě nemá cenu měnit jen 2 vstřiky ale komplet 4. Ale to je právě ono. Podle mě se to dá a firma mi to potvrdila, že problém může být jen v jehle a trysce tedy spodní části a ta stojí cca 500-950,-/ks a také těsnění které propouští naftu a dochází k podchcávání a dohánění vstřiků. S vrškem vstřikovačů nic podle mě nemůže být, připadá mi to jako když z 40 tisíc je větší marže než z repase. Ono totož těch 9k je také za repasované formou výměny nové tedy origoš to nebudou. Jak jsem koupil tak prodávám. Neslyšel jsem že by tady někdo měl prolémy se vstřikama nebo jsem to tady aspoò nečet a nikdo neporadil tak to asi neznají a josu v poho, ale když tady čtu, že někteří mají na autech i 3oo táců natočenejch a nic tak mi to signalizuje červenou, že něco není dobře. Nebo jezdí a nevědí o tom a nějaké delším točení při teplém startu je nechává chladnými _________________ Kdo nevěří ,a tam běží |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: pá červen 27, 2008 6:44 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem byl dneska zacinkat korunkama(samozrejme tema papirovejma) a vyzved si sve vznasedlo.
Pocitove i poslechove zadny rozdil. I "oblak" dymu za mnou relativne stejny. Podle palubaku to i polikalo stejne.
Vyplaz jsem neco malo pre 3k.
Za mesic jedu Chorvatsko. Po celou dobu mam tankovat Shell(asi zazracne lecive prameny) a pak se mam prijet ukazat. Prekontrolujou znovu vstriky a pokud by ty dva byly porad stejny, ceka mne vymena. Kdyz se podari sehnat starsi, bude mne to stat á 2k a vys. Jinak tech avizovanych 9...
Co se tyce odchazeni vstriku a cerpadla...budu tu opakovat jiz tisickrat opakovane... Pokud se motoru dava to spravne krmivo a zachazi se s nimi setrne, jsou temer nesmrtelne.
Taky nesouhlasim s nazorem, ze za odchazeni vstriku, cerpadel a co ja vim ceho jeste, muzou neznackovy pumpy. Ano, najdou se pripady, kdy se to da dokazat, ale v drtive vetsine pripadu si za tyhle problemy muzem sami!!! Ono je totiz mnohem jednodussi ukazat prstem na tu urcitou pumpu a svest na ne problemy. Preci neudelam blbce ze sebe, ze jsem si nevyplach nebo nezkontroloval kanystr...dyt se o tom porad mluvi, ze maj treba na "ONO" spatny palivo...
Proc si lidi vetsinou kupovali naftaka??? Vetsina lidi, ktery znam, kvuli tomu, ze sem tam sezenou naftu za dvacku(dneska asi za vic).
Bohuzel doba se meni a i ty rusky buldozery, Tatry, Liazky a Zetory uz jsou minulosti. Nastala doba palubnich pocitacu, GPS a dalsich hlidacu vynalezavych lidicek... A do toho vseho jeste drazsi nafta, nez benzin. Dneska si naftaka koupi jen ten, kdo si chce uzit vetsiho vykonu s mensi spotrebou.
Sem se zase rozjel...uz mlcim!
Jooo a jeste jedna vec...mereni korekce vstriku neprobehlo. Nicmene pri poslednim mereni mi namerili hodnoty 0,X(+/-). U jednoho vstriku to bylo pres 1. Nemam ty poznamky u sebe... Jestli si vzpomenu, kouknu a doplnim.
Kazdopadne jeden poznatek. Nejsem čichač, ale pri sledovani zapachu z vyfuku(nestrkal jsem tam rypak) jsem pozoroval zmenu. Kdyz se jevi common rail v poradku, je ten zapach takovej "vonavjejsi"(dokonalejs spalena nafta). U mne je to klasickej smrad diesela s mechanickym cerpadlem. Ja vim, odbornici si asi mysli svoje... _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: pá červen 27, 2008 9:04 pm Předmět: |
|
|
Ano,vim,HDi je citit,jaky by byl v horeni pridavan lih,nebo redidlo.TD maji klasciky smrad,ale kdyz jsou dobre vstriky,tak se to rozhodne lisi od avie,liazky,a vubec i oktavky
kdyz mi odchazel motor,a zral olej,trysky v prdeli,tak to zacalo smrdet jak stara vychhrochtana avia,ale kour nebyl zadny.Jen ten smrad po ranu i pres den
P.S:Jsme to ale dva "odborníci",co?Mohli by nas zamestnat plynari jako zive analyzatory uniku plynu _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: pá červen 27, 2008 9:36 pm Předmět: |
|
|
Jo jo...nebo rovnou na STK... _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kopecký
Založen: 24.8.2007 Příspěvky: 22
|
Zaslal: pá červen 27, 2008 10:13 pm Předmět: |
|
|
Já bych v první řadě, při špatných startech hledal chybu v startéru,
na poslech se může zdát že startér točí dobře ale stačí málo a může to dělat velké problémy.
Nevím jak u HDI ale u TDI si při startu jednotka bere hodnoty otáček motoru.
Jeden známí měl pořád problémy při startování, vyměnil, vyskoušel, vyčistil co mohl a pořád stejný až mu jeden mechoš řek vyměò nebo z repasuj
startér. tak to udělal a motor startuje na drc. _________________ Xantia HDI 80Kw Break |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomc
Založen: 8.2.2008 Příspěvky: 253 Bydliště: Rožnov p.R
|
Zaslal: so červen 28, 2008 7:31 am Předmět: |
|
|
No ja ted hodím trochu z jiného soudku.včera se stavil kamoš na kus řeči.jeho švagr ma od jara starší pikao v HDI přešel z faborita tak komplet celý unešený z nového autí hned po koupi nešel bufík tak jsem ho zprovoznil a uplná spokojenost jenže přišla příležitost jak ušetřit phm.parkrat do měsíce spustil hadici do nadrže u tatry stojící na rampě a přece nebude čabrat dvakrát tak druhý konec hadice skončil v pikau.no a jak si myslíte,že to skončilo??? 4střiky po smrti a čerpadlo natom nebude líp.když sundali přepady vytekla ze dvou střiku hnědá sračka o filtru plnem kalu a vody ani nechtěl mluvit.a buhví co je čeká v nádrži tak,že kdo šetří ma za tři měsíce ....... _________________ BX19D Xa 2,0HDI a C5 2,0HDI |
|
Návrat nahoru |
|
|
Studna
Založen: 6.10.2007 Příspěvky: 207 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: ne červen 29, 2008 8:44 pm Předmět: |
|
|
Takže adresa na čištění a repasy vstřiků a čerpadel:
Bosch Car service
Petr Rada s.r.o.
Vrchlického 482/II
39201 Soběslav
Tel.:381522510
Slyšel jsem chválu. _________________ Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Jackal
Založen: 29.11.2006 Příspěvky: 81 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: po leden 12, 2009 6:55 am Předmět: Studený start HDi |
|
|
Zdravím Vás chlapci.
Boží mlýny melou a tak došlo i na mě.Chvilku jsem tahal,ale pak jsem se rozhodl napsat.
Dnes byla zase zima a projevilo se to i u mě. Ráno jsem přišel k autu,teploměr v autě ukazoval minus 9.otočím klíčkem a už u žhavení jsem věděl že mám zase problém. Odpozoroval jsem totiž že když mi to dlouho žhaví (4-5vteřin) že to pak nechce chytnout a dlouho točí (jednou jsem točil než chytla a točila cca 7 nebo 8 vtěřin !!!). Stává se to když to auto stojí třeba celou noc a mrzne.Když to točím podruhé tak to chytne v pohodě.Žhavky jsou nové.Teplé starty v pohodě.Baterie nová. Nevím čím by to mohlo být.Za ohlasy předem dík _________________ Citroen XII 2.0 Hdi 80kW narozená 2001
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: po leden 12, 2009 9:43 am Předmět: |
|
|
Skús pri tak nízkych teplotách pred štartovaním žhavi na 2x. Aspoò mne to výrazne pomáha _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
Zaslal: po leden 12, 2009 5:17 pm Předmět: |
|
|
No já nevím, ale mě Hdi napodruhé už nezažhaví. Žhavení jsem zaznamenal až teď , co jsou mrazy pod -10. Ale chytá na brnk, sice zezačátku takový ostrý, křaplavý zvuk, ale v okamžiku se srovná a jde jak hodiny.
Jackal : možná by to chtělo proměřit, závada může být i v elektrice. Já měl něco podobného na X1 2,0i. Jak bylo pod -10 tak byl motor hluchý, nakonec to byl studený spoj- po neodborné opravě po bouračce. _________________ BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Jackal
Založen: 29.11.2006 Příspěvky: 81 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: út leden 13, 2009 6:40 pm Předmět: studený start Hdi |
|
|
Nho nevím jestli zažhaví nebo ne ale každopádně se kontrolka žhavení rozsvítí..
při teplotách kolem nuly se rozsvítí tak na vteřinu či maximálně dvě.
Když je teplota kolem minus deset tak se rozsvítí na cca 4 možná i 5 vteřin.
Dneska jsem jel z práce a auto stálo něco přes deset hodin venku.Bylo kolem -6, zažhavila cca 3 vteřiny a startování už bylo horší,motor otočil tak 8krát.
V noci bude zase kolem minus deset a ráno jedu do práce tak zkusím jestli pomůže dvakrát žhavit nebo ne.Pak napíšu.
Každopádně mě to štve
Naštěstí nakonec přecijen nastartuju ale je jen otázka času kdy se to nepodaří _________________ Citroen XII 2.0 Hdi 80kW narozená 2001
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|