Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Pavel
Založen: 10.2.2007 Příspěvky: 7
|
Zaslal: ne květen 04, 2008 2:07 pm Předmět: Výměna rozvodového řemenu |
|
|
Prosím,poradí někdo po kolika km se mění rozvodový řemen na 1.6i |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel56
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 256 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: ne květen 04, 2008 2:48 pm Předmět: |
|
|
Pokud se nepletu, tak rozvodak se meni po 60kKm (pokud je to ale nove auto je treba neverit a vymenit co nejdrive, clovek nikdy nevi....) _________________ X1 1.9TD liftback |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: po květen 05, 2008 7:31 pm Předmět: |
|
|
Øekl bych 120t km. Pokud to je u 1,6 jen 60t km, tak už 60t km "přejíždím".
Na mé 1,6 mám 125t km a chystám se poprvé vyměnit řemen a svíčky. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hofíno
Založen: 5.3.2008 Příspěvky: 55 Bydliště: Český Krumlov
|
Zaslal: po květen 05, 2008 10:02 pm Předmět: |
|
|
Zdravim pánové mám nějaké info z autodat a měl by se měnit:
do roku 1994 každých 60 000 km
od roku 1995 každých 120 000 km a při extrémní zátěži po 80 000km
Tolik vivid workshop _________________ Xantia 2,0 HDI exclusiv 12/98 109 šemíků
Moc prima kočár |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel56
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 256 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: st květen 07, 2008 10:40 am Předmět: |
|
|
Hofíno napsal: | Zdravim pánové mám nějaké info z autodat a měl by se měnit:
do roku 1994 každých 60 000 km
od roku 1995 každých 120 000 km a při extrémní zátěži po 80 000km
Tolik vivid workshop |
Ten rozvodak neni tolik penez, ale muze udelat skodu za moooc. Zrovna vcera jsem tahl do servisu potkanyho Espace po 80kKm
Olej klidne prejizdim, brzdy delam az kdyz to skroucha o plech, ale rovodaku se bojim.... _________________ X1 1.9TD liftback |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: pá květen 09, 2008 11:44 pm Předmět: |
|
|
Autodata se hodně rozchází s daty od výrobců, např. na C3 HDi uvádějí vým. rozvodů při 120 tis. a citroen doporučuje až při 250 tis. km.
Nechci tímto odrázet nikoho od výměny rozvod. řemene, taky jsem zastáncem raději dříve než pozdě.
Osobně to dělám u xantií na dieselu i při 60 tis. km a benzín při 100 tis. km, hadi mohou jako benzíny.
Na oleji a rozvodech ještě nikdo neušetřil. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nejt
Založen: 17.5.2007 Příspěvky: 30
|
Zaslal: ne květen 11, 2008 9:55 am Předmět: |
|
|
Hofino, na HDI 109 je predepsana vymena pri 160t. km. Ja jsem mnenil po 157.
Nevim jak u 1,9 TDI, ale u Bx byla predepsano 120 a z vlastni nekolikanasobne zkusenosti vim, ze oz. remen tam praskal mezi 160 - 170t km.
Probelem je jinde : Skutecne najete kilometry. Kdyz nevs 100% , tak musis mneni ihned. Zitra muze byt jiz pozde. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PetiX
Založen: 25.4.2008 Příspěvky: 17 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: út květen 13, 2008 9:14 pm Předmět: |
|
|
Mám X 1,6 dovezenou z Německa a byl u ním měněný řemen po 60 t km. I v manuálu je interval výměny 60 000 km. _________________ X1; 1,6; 96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel56
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 256 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: st květen 14, 2008 9:31 am Předmět: |
|
|
Josef 2. napsal: |
Na oleji a rozvodech ještě nikdo neušetřil. |
V sobotu jsem byl u kamarada v servisu, mel tam 166 Alfu, ten clovek usetril 1000,- nalil mogul, protoze na netu zjistil, ze je spickovej. Ted ma vymenenou kliku a prasatkem bude muset zatrast pekelne. Myslim, ze pri dalsi vymene ten olej vochutna a cvicne na nem upece nedelni rizek, aby si overil, ze je opravdu dobrej. _________________ X1 1.9TD liftback |
|
Návrat nahoru |
|
|
PetiX
Založen: 25.4.2008 Příspěvky: 17 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: st květen 14, 2008 11:05 am Předmět: |
|
|
Zrovna budu měnit olej a uvažoval jsem taky o Mogulu. Lil jsem ho Škodovky a ta s ním nikdy problém neměla. Ale teď teda nevím... _________________ X1; 1,6; 96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: st květen 14, 2008 12:57 pm Předmět: |
|
|
PetiX napsal: | Zrovna budu měnit olej a uvažoval jsem taky o Mogulu. Lil jsem ho Škodovky a ta s ním nikdy problém neměla. Ale teď teda nevím... |
_________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
luk.zah
Založen: 6.2.2008 Příspěvky: 93
|
Zaslal: st květen 14, 2008 1:18 pm Předmět: |
|
|
Na Mogul zapomeò - to vážně není dobrý olej. Doporučuju Shell, Castrol, Total. Jsou to nejlépe hodnocené oleje. Cenově vychází nejdražší Shell a nejlevnější Total. Osobně tam mám Castrol, ale každopádně když tam dáš cokoli z těhle tří, tak rozhodně neuděláš chybu. _________________ Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: st květen 14, 2008 1:52 pm Předmět: |
|
|
Cena od boba:
QUARTZ 7000 5litrů 10W40 701,-
QUARTZ 7000 1litr 10W40 155,-
Jestlipak víte cenu tohoto oleje v Citroenservisu? Ne?
Tak je to za 1 litr 350.-Kč
Co dodat? Snad jen že Total QUARTZ 9000 5litrů 5W40 za 880.- je Polský, ale nevadí. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PetiX
Založen: 25.4.2008 Příspěvky: 17 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: st květen 14, 2008 2:23 pm Předmět: |
|
|
Nebudu tedy riskovat, mogul nebude. A jakej rozdíl je mezi 5W40 a 10W40. Který z nich je do 1,6 lepší? _________________ X1; 1,6; 96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
luk.zah
Založen: 6.2.2008 Příspěvky: 93
|
Zaslal: st květen 14, 2008 6:26 pm Předmět: |
|
|
PetiX napsal: | Nebudu tedy riskovat, mogul nebude. A jakej rozdíl je mezi 5W40 a 10W40. Který z nich je do 1,6 lepší? |
No, poravdě řečeno někteří lidé používají dělení na syntetické, polosyntetické a minerální oleje, ale to je zcestné. Většina zakladových olejů je totiž dnes ve srovnatelné kvalitě (těch kvalitních olejů myslím) a taky často obsahují část minerální báze (i když to nebývá na obale uvedeno - ta označení jsou taky zcestná). Jediný rozdíl mezi 5W40 a 10W40 je v mazivosti při nízkých teplotách, t.j. studeném startu. 10W40 má garantovanou mazivost cca. do minus 25 a 5W40 do cca. minus 40 (nejsou to ale přesná čísla). Z toho plyne, že 5W40 je lepší, ALE je řidší a protože motory našich autí jsou už postarší, tak by mohlo docházet k tomu, že ti to tý 5W40 začne hodně žrát. 10W40 je trochu hutněší a na naše klimatické podmínky dostačující, takže ten bych ti já doporučil. Já tam mám taky 10W40 (Castrol Magnatec), ale značku vyber dle svého uvážení - jsou kvalitativně srovnatelné (Shell, Total a Castrol). Jo a pak při výběru oleje záleží i na API, tloušce zanechaného filtru (lehkoběžné/normální) atd., ale to teď není až tak podstatné, tedy pokud se rozhodneš pro 10W40 od Shellu, Castrolu nebo Totalu (i některých dalších, ale přesně jsem to nezjišoval), protože tyhle jsou pro naše autí vhodný podle všech vlastnostních indexů. _________________ Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|