Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
terinorr
Založen: 21.4.2008 Příspěvky: 1
|
Zaslal: po duben 21, 2008 7:00 pm Předmět: NESTARTUJE :( |
|
|
Pri otoceni klicku starter ani nesepne, ale kdyz to spojim primo na nem tak nastartuju. Ze spinacky proud taky odchazi spravne... Takze myslim, ze problem je nekde na ceste mezi spinackou a starterem... Naky relatko, nebo pojistka? Prosim o radu... me se nepovedlo nic najit... ( |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: po duben 21, 2008 7:17 pm Předmět: |
|
|
Pokud nemáš automat, tak by tam žádný relé ani pojistka nemělo být. Nebylo auto buraný na předek? Silnej svazek drátů vede levým blatníkem. Za baterkou je konektror směrem do blatníku, tam by taky mohl být problém. Nezbývá než jít po drátech _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
Puggy
Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 54 Bydliště: Mariánské Lázně
|
Zaslal: ne srpen 02, 2009 10:09 am Předmět: |
|
|
Úplně stejný problém jako terinorr.Konektor za baterkou jsem vyčistil a výsledek jako když nic.Jednou nastartuje ,pětkrát ne.Při otočení klíčkem do polohy start,zhasne kontrolka baterie,cvakne nějaké relé v palubce,ale starter nekomunikuje.
Prozatimní řešení - vozim sebou drát na propojení + a cívky starteru.
Dík za každou radu nebo stopu kam. _________________ Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: ne srpen 02, 2009 2:01 pm Předmět: |
|
|
A co tak vyčistit plusový kontakt na baterce? _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Satan
Založen: 20.6.2007 Příspěvky: 31 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: po srpen 03, 2009 5:41 am Předmět: |
|
|
Presne tak ako pise jk... Toto som riesil cca pred dvoma tyzdnami.. vedla baterie je ''vodotesny'' konektor s mrte kablami.. Opatrne som ho rozobral a kazdy kabel naspajkoval napriamo.. Boli hrozne zaoxidovane.. Vyriesilo to aj problem s ''polofunkcnym'' otackomerom a cuvackami ktore nesvietili.. Je to hnusna praca ale sam som nechapal ako to auto mohlo ist ked tie kontakty boli viac nez ubohe.. _________________ X1 1.9TD 96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: po srpen 03, 2009 7:21 am Předmět: |
|
|
Když otočíš klíčkem co dělaj kontrolky na palubce a ostatní spotřebiče? Dědovi takhle nechtěla startovat 2,0i při otočení klíčku všechno v uate zdechlo hodiny se vynulovaly kontrolky zhasly přitom baterka byla nabita problem byl v napojeni + svazku na tu objímku na baterce nak to tan zoxidovalo a vypalilo se po očištení (zkracení) a napojení nového kontaktu na baterku vse fungovalo na 100% _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Puggy
Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 54 Bydliště: Mariánské Lázně
|
Zaslal: út srpen 04, 2009 7:57 am Předmět: |
|
|
Kontrolky zůstavaj svítit,kromně kontrolky dobíjení,ta zhasne při poloze klíčku START.Rádio taky vypne na chvilku.No,soustředim se na ten konektor v LP podběhu.Zase přístup jak k penězům.
To Josef 2 + pól baterky je prasklá objímka kontaktu - vyměnim pro sichr. _________________ Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Puggy
Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 54 Bydliště: Mariánské Lázně
|
Zaslal: po srpen 10, 2009 1:58 pm Předmět: |
|
|
VYØEŠENO ! Heuréka - nebyla chyba v konektoru v podběhu.Tam vůbec kabel ke starteru nevede,jde samostatnym svazkem do motorového prostoru.Nakonec byla chyba ve spínací skříòce,nemocnej spínací kontakt startovací polohy.Teďka zdobí palubku jedno tlačítko navíc,zapojený paralelně ke spínacímu kontaktu (černej konektor pod volantem).Uf,to trvalo. _________________ Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po srpen 10, 2009 7:25 pm Předmět: |
|
|
Bože,ty čuòě,proč děláš ďuzny do palubky,místo abys sehnal jinou spínačku???
Nikdy bych si neudělal čudlajzový startování,co si za tu spínačku můžou říct?řekl bych že do 1000kč by ses vešel,a bez laborování,práce,a ničení palubky. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: po srpen 10, 2009 7:29 pm Předmět: |
|
|
S tím tlačítk,m bych byl opatrnej. Jak máš řešenu ochranu před nechtěným zapnutím? _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
bog-fran
Založen: 8.5.2007 Příspěvky: 184 Bydliště: Most
|
Zaslal: st srpen 12, 2009 5:48 pm Předmět: |
|
|
Ochranu proti nechtěnýmu zapnutí? K čemu, snad neni blbej ne? Mě se třeba nikdy nestalo abych omylem zmáčknul třeba čudlík na vyhřívání okna nebo tak něco, tak nevim proč by se to mělo stát u start tlačítka. Kámošovi jsem ho dával do fiesty do díry po zapalovači a jezdí s tim dva roky bez problému. _________________ r.v.95 1,9TD - už sešrotovaná |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: čt srpen 13, 2009 2:28 pm Předmět: |
|
|
no tak asi je nam všem jasny že je to dočasná oprava než se spínačka sežene a když budu odhadovat tak 1,8i by mohla bejt X1 a spinaček na x1 se lidem doma válí mraky ale když už seš v tom tak si to tlačítko dej na řadící páku a máš tuningovací start stop jak u novejch vozů _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
vlastimiln
Založen: 31.8.2007 Příspěvky: 253 Bydliště: Praha 9 - Černý Most
|
Zaslal: po srpen 17, 2009 11:33 am Předmět: |
|
|
A proč ne rovnou spínač s přijímačem GSM signálu a startovat auto SMSkou? _________________ Xantia Break EXCLUSIVE 2.0 HDi, 109 PS, narozena 09/99, v provozu od 2000
"Jak to má kozy nebo kola, tak s tím budou potíže." |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: po srpen 17, 2009 5:11 pm Předmět: |
|
|
Noo, ja bych mel taky strach tam to tlacitko, takhle jednoduse zapojeny, mit! Muj synovec Kubik(3) neustale smejdi v aute a uz se i stalo, ze otocil klickem zapalovani se zarazenou rychlosti. Nastesti jen poposkocil, ja si toho vsim a skocil za nim otevrenym(zaplat panu bohu) oknem dovnitr. Od ty doby schovavam klicek...
Navrhuju reseni zapojit napajeni nahradniho spinace starteru spinanym(trvale, ne to prerusovane pro pridavne el. spotrebice) napetim ze spinacky. To uz je pak nahodny start temer vylouceny... _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
Puggy
Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 54 Bydliště: Mariánské Lázně
|
Zaslal: út srpen 18, 2009 5:48 am Předmět: |
|
|
Kluci máte asi pravdu.Přepojim startovací tlačítko na jinej konektor ( hnědej nebo šedej,to musim změřit) aby bylo závislý na poloze klíčku. _________________ Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
|