Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ysuk
Založen: 31.1.2008 Příspěvky: 8
|
Zaslal: út únor 19, 2008 11:46 am Předmět: Potkávací světla |
|
|
Má někdo zkušenost s výměnou H1 v potkávačkách za silnější (100W), nedeformují se paraboly? Je vidět rozdíl mezi norm. 55W? A co takové xenony? |
|
Návrat nahoru |
|
|
bear
Založen: 18.10.2007 Příspěvky: 55 Bydliště: Praha 5
|
Zaslal: út únor 19, 2008 12:11 pm Předmět: |
|
|
Zdarec!
říká se že 100W žárovky jsou moc teplý,že by se mohli roztéct paraboly_
Já jsem si dal do potkávaček a dálek 55W od osramu night breaker které mají o 90% více světla oproti klasickým 55W halogenům a spokojenost.dostanou se na www.e-light.cz
pa bear _________________ X1TD 1.9 97 bear |
|
Návrat nahoru |
|
|
ok2ucx
Založen: 22.2.2007 Příspěvky: 455 Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)
|
Zaslal: út únor 19, 2008 12:48 pm Předmět: |
|
|
Jo, jako první krok bych zkusil vymést paraboly a očistit sklo. Aspoò u X1 to jde snadno. Sklo bylo špinavé a zaprášené. Mochy a pavouci. Paraboly jsem jen ometl jemným štětečkem, ale koukal jsem, nějak ultrasuperlesklé už nejsou, přeci jen těch 12 let se na nich podepsalo...
Pak nedrahé žárovky Elta +50% a je to lepší... Na mokré tmavé cestě bez bílých čar na krajnici je stejně ale vidět houbelec
Pavel
P.S. Angláni tady řeší, že by mělo pomoci k žárovkám přivést pořádné tlusté dráty přímo od baterky a přes relé těchto +12V spínat. Tuším, že tady to už taky někdo zmiòoval. Kdo nechce jít do xenonů, tak tohle může být poslední krůček k dosažení maxima ze sériové lampy... _________________ Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: út únor 19, 2008 4:41 pm Předmět: Re: Potkávací světla |
|
|
ysuk napsal: | Má někdo zkušenost s výměnou H1 v potkávačkách za silnější (100W), nedeformují se paraboly? Je vidět rozdíl mezi norm. 55W? A co takové xenony? |
Podle pravidla, že každý si musí rozbít svoji hubu jsem taky koupi 100W.
Se 100W žárovkama jsem vydržel jen půl roku, protože svítíli hůř než 55W. Jak píše ok2ucx máme slabé dráty > na těch je větší úbytek napětí > proto 100W svítí hůř > proto taky dlouho nevydrží.
Ideální řešení = tlustý drát a relé, u všech svých aut jsem to vždycky předělal ( u XANTIE taky )
Xenony bez mechaniky naklápění nejsou dost "košér". _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
ok2ucx
Založen: 22.2.2007 Příspěvky: 455 Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)
|
Zaslal: út únor 19, 2008 4:51 pm Předmět: Re: Potkávací světla |
|
|
Henry napsal: | Ideální řešení = tlustý drát a relé, u všech svých aut jsem to vždycky předělal ( u XANTIE taky ) |
Henry,
poděl se, prosím, trošku o praktické zkušenosti s touto přestavbou. Taky jsem o tom uvažoval, přemýšlím ale:
- kde/jak se nejlépe, nejsnáze a bezpečně připojit těmi tlustými dráty k akumulátoru?
- jak tento drát pojistit pojistkou (existuje nějaký průchozí a dobrý držák na dostatečně silnou pojistku)?
- kam a jak umístit/připevnit ta nová relátka, aby tohle celé bylo spolehlivé?
Zkrátka trochu těch praktických rad, a si tu každý nenabíjíme ty naše vlastní huby znovu a znovu
Pavel _________________ Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jack
Založen: 18.12.2007 Příspěvky: 72 Bydliště: Orlová
|
Zaslal: út únor 19, 2008 8:15 pm Předmět: |
|
|
Taky jsem to na své staré x1 měl natažené znovu silnými dráty a spínané zvláštními relátky.Úbytek napětí na stávajícím přivodu ke světlům,jsem měl skoro 2V,takže se světlo předělávkou rapidně zjasnilo.připojil jsem se stím přímo pod šroubky svorek na baterce.Relátka a pojiskty,jsem měl přišroubované na boku plastového krytu pojistek v motorovém prostoru. _________________ X2 2.0 HDI 80kw break exclusive
ex X1 2.0 8V LPG
Yamaha XJR 1300
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: út únor 19, 2008 10:05 pm Předmět: |
|
|
jack napsal: | Taky jsem to na své staré x1 měl natažené znovu silnými dráty a spínané zvláštními relátky.Úbytek napětí na stávajícím přivodu ke světlům,jsem měl skoro 2V,takže se světlo předělávkou rapidně zjasnilo.připojil jsem se stím přímo pod šroubky svorek na baterce.Relátka a pojiskty,jsem měl přišroubované na boku plastového krytu pojistek v motorovém prostoru. |
Přesně tak.
Žádnou vědu v tom není třeba hledat.
Vše potřebné jsem našel v pojistkovém boxu v motorovém prostoru. Na velkých pojistkách 30A je přívod od baterky. Přidat dvě relé, čtyři pojistky s držáky a trochu drátu. Mám tam ještě jedno relé na kompresor houkaček. ( ten originál bzučák mě vadil ) Nejvíc práce dalo natahat dráty tak aby zbytečně nevedly "sem a tam" , až budu dělat 1,9TD tak udělám pár fotek. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: út únor 19, 2008 11:02 pm Předmět: |
|
|
Každý Volt dobrý, není ke škodě zesílit i kostru která má konektor přímo na objímce žárovky a dost často bývá tento konektor pěkně opálený, někdy i vypálený. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel56
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 256 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: pá únor 22, 2008 1:28 am Předmět: |
|
|
Ja je mel pred lety doma, nakonec jsem je venoval kamaradovi do soutezaka. Vsichni, kdo je namontovali (2x Croma, 1x Escort) prisli o skla na svetlech. 100W topi tolik, ze kdyz se vezme nekde louze, tak lupne sklo. A to byly obe cromy jeste s temi vysokymi svetlomety... _________________ X1 1.9TD liftback |
|
Návrat nahoru |
|
|
AJM
Založen: 8.1.2007 Příspěvky: 194 Bydliště: Třeboň
|
Zaslal: pá únor 22, 2008 9:14 am Předmět: |
|
|
Já jsem je měl na BX, svítilo to špičkově a nikdy žádnej problém. Přežily skla, paraboly, vedení i spínač...V XA mám Osram Bilux, nic moc to nesvítí. _________________ Xantia I 18i 8V SX Break Athena 97´pack elecricité, pack froid, pack cuir, pack bois
Xantia I 18i 16V VSX pack electricité, pack froid 97´
Xantia I 18i 8V SX 94´
Xantia II 18i 16V SX pack visibilité, pack look, pack electricité, pack bois 99´ |
|
Návrat nahoru |
|
|
|