Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Žhaviče na přihřívání vody.
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: so leden 03, 2009 8:45 pm    Předmět: Citovat

Hdi to bohužel je. Jediný co mě těší je že to má Aleš zaprášené ještě o něco víc než já. Very Happy
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luboš.H



Založen: 2.8.2007
Příspěvky: 220
Bydliště: okr.Třebíč

PříspěvekZaslal: so leden 03, 2009 9:20 pm    Předmět: Citovat

Takhle to vypadá u mě, ale o funkčnosti pochybuju. Jediné teplo co tam během asi 20min nastartovaného motoru vzniklo bylo od hadic z motoru.


_________________
BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so leden 03, 2009 9:26 pm    Předmět: Citovat

něco je tady i zkušenosti
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=6835&st=0&sk=t&sd=a&sid=d4fab70d61332c8319fd17d84f56251d&start=15
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Luboš.H



Založen: 2.8.2007
Příspěvky: 220
Bydliště: okr.Třebíč

PříspěvekZaslal: so leden 03, 2009 10:00 pm    Předmět: Citovat

Už si nepamatuju na čem to bylo, jestli Avia, možná na některých motorech Zetor byla už přímo v bloku motoru příruba na topnou spirálu. To je daleko účinnější než tyhle dodělávky, musím něco vymyslet.
_________________
BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so leden 03, 2009 10:34 pm    Předmět: Citovat

Luboš.H napsal:
Už si nepamatuju na čem to bylo, jestli Avia, možná na některých motorech Zetor byla už přímo v bloku motoru příruba na topnou spirálu. To je daleko účinnější než tyhle dodělávky, musím něco vymyslet.


http://nymbursky.net/topna-telesa/telesa-pro-ohrev-chladici-kap-v-motorech-traktoru-a-nakl-automobilu/
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Luboš.H



Založen: 2.8.2007
Příspěvky: 220
Bydliště: okr.Třebíč

PříspěvekZaslal: so leden 03, 2009 11:00 pm    Předmět: Citovat

To je ono, koukám že máš přehled Milane. Jenže ty motory jsou na to už přizpůsobeny, sundáš víko a namontuješ spirálu. Na Xa asi na to nebude místo.
_________________
BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne leden 04, 2009 10:11 am    Předmět: Citovat

No já na to koukal už před nějakým rokem, když bylo -20 , -15 .... Proto že každý ráno startovat zamrzlý a vymrzlý auto mě nebavilo. Pak sem dal aspoò dovnitř vozu mezi přední sedačky teplovzdušnej fukar 2000W a přes dveře na spínací hodiny ....za pul hoďky je v autě sice příjemně teplo než odjedu, sleze led a sníh z oken, ale motor je furt studenej a trpí Crying or Very sad
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sgt



Založen: 12.3.2007
Příspěvky: 270
Bydliště: Skalité, SK

PříspěvekZaslal: ne leden 04, 2009 11:19 am    Předmět: Citovat

Pred kúpou XA som jazdil cca rok so svokrovým žigulom + LPG. Švagor tam dorábal topnú špirálu do bloku motora a fungovalo to skvele. Len mal smolu, že pri vàtaní otvoru pre špirálu trafil mazací kanálik, tak to musel potom vari Laughing

Keď som jazdil cez zimu tak som mal zapnutý časovač na 15 min pred odjazdom a to stačilo vyhria motor na pekných cca 40 C. Potom štartovalo hneď aj na LPG a v aute bolo krásne teplo. Nerobili problémy ani teploty pod -20 C.

Toto je pod¾a mòa najúčinnejsšie riešenie, lebo motor je hneď teplý a behom chvíle je teplo aj v kabíne. Ale saám osobne by som sa neodvážil vàta do bloku HDi Shocked Keby ale bolo jasné kde by to šlo, tak to by bolo super Idea
_________________
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: po leden 05, 2009 7:19 am    Předmět: Citovat

jk napsal:
Hdi to bohužel je. Jediný co mě těší je že to má Aleš zaprášené ještě o něco víc než já. Very Happy


Tohle není můj motor pokud koukneš pořádně je tam barva kastle ta světle modrá metla a já mám jakou?? Twisted Evil Razz Můj motor je větší voòavka neboj někdy Ti ho jako provokaci nafotím a máš co dělat v létě. Laughing

To Pavel: Co se Ti zdá na tom složitýho, každej drátek vede odněkad někam, vždy má svůj cíl. Laughing
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ok2ucx



Založen: 22.2.2007
Příspěvky: 455
Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)

PříspěvekZaslal: po leden 05, 2009 9:52 am    Předmět: Citovat

OT:
xantiak napsal:
To Pavel: Co se Ti zdá na tom složitýho, každej drátek vede odněkad někam, vždy má svůj cíl. Laughing

Složitý je asi každý moderní commonrail, ale v HDi je to hrozně neučesané a neuspořádané Shocked
Zkrátka když žabožrouti potřebovali natáhnout drát či trubku z místa A do místa B, tak to udělali a to přímou trasou. A to se mi moc nelíbí, sice to asi funguje, sranda začíná spíše ve chvílí, kdy něco nefunguje. Pár věcí odpojíš a už pak nemusí být jasné, co kam patří. Se někdy hecnu a blejsknu švédský motor D5, tam mé technické srdce zaplesalo, prostě radost pohledět.

Hlavní topic:

našel jsem nejméně dva severské výrobce elektrických příhřevů: norskou DEFA a švedský Calix, tak začínám intenzívně hledat, kde se to dá za rozumný peníz pořídit...

Pavel
_________________
Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po leden 05, 2009 10:05 am    Předmět: Citovat

ok2ucx napsal:


našel jsem nejméně dva severské výrobce elektrických příhřevů: norskou DEFA a švedský Calix, tak začínám intenzívně hledat, kde se to dá za rozumný peníz pořídit...

Pavel


pak podej raport Wink

Nevím jestli tady toto už tu někdo nedal :
http://www.normans.cz/?idm=produkty&id=prutokove&idm3=instalapok#v
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ok2ucx



Založen: 22.2.2007
Příspěvky: 455
Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)

PříspěvekZaslal: po leden 05, 2009 10:26 am    Předmět: Citovat

PaM napsal:
ok2ucx napsal:


našel jsem nejméně dva severské výrobce elektrických příhřevů: norskou DEFA a švedský Calix, tak začínám intenzívně hledat, kde se to dá za rozumný peníz pořídit...

Pavel


pak podej raport Wink

Nevím jestli tady toto už tu někdo nedal :
http://www.normans.cz/?idm=produkty&id=prutokove&idm3=instalapok#v


Do 2.1TD (ale i ostatních PSA TD) se ten přihřívač montuje přes jakousi zátku, která má být schovaná kdesi na zadní stěně motoru.



Tak už se těším, jaký tam bude (mizerný) přístup. Už jsem měnil radiátor topení, tak nemám ani odvahu otevírat kapotu motoru a zátku hledat. O její (zřejmě nesnadné) demontáži ani nemluvě.

Zatím cenově nejpříznivější jsem našel tuhle základní sadu od DEFA na ebay za 120€.

Pavel
_________________
Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
tomc



Založen: 8.2.2008
Příspěvky: 253
Bydliště: Rožnov p.R

PříspěvekZaslal: po leden 05, 2009 2:40 pm    Předmět: Citovat

kamarád si ohřivadlo vsadil do tečkove trubky a montnul do soustavy tak aby se otevřel termostat.celé to měl za hubču,těleso čornul v jzd.
_________________
BX19D Xa 2,0HDI a C5 2,0HDI
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ok2ucx



Založen: 22.2.2007
Příspěvky: 455
Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)

PříspěvekZaslal: po leden 05, 2009 2:53 pm    Předmět: Citovat

tomc napsal:
kamarád si ohřivadlo vsadil do tečkove trubky a montnul do soustavy tak aby se otevřel termostat.celé to měl za hubču,těleso čornul v jzd.


Jojo, ukutit se dá leccos. I na tom focusovém fóru je tam jeden příhřev vlastní konstrukce. Já osobně ale nechci nechat auto vyhořet, proto se raději přikloním k profíkům, i když to něco stojí. Solidní termostat a tepelné pojistky.

Defa i Calix mají různá řešení, jak vodu (někdy i olej) zahřívat, některé motory mají ty zmíněné záslepky, místo nichž strčí spirálu přímo to bloku motoru. Jinde se vrazí ohřev do trubek, to je poměrně univerzální řešení (ale všude píšou, že to má být ve větvi bez termostatu). Pak jsem viděl taky placku, co se jen dotýká bloku motoru.

Dále rozumné drátování + spolehlivou a hlavně bezpečnou zásuvku. To se taky doma moc snadno nevyrobí.

Pavel
_________________
Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: pá leden 09, 2009 12:01 am    Předmět: Citovat

Jeden druh příhřevu se montoval v Boleslavi do škodovek vývoz sever, dávalo se to na spodní trubku od chladiče před koleno k vodní pumpě. (jen se ta spodní hadice rozřízla a skrátila o cca 6 cm.)Mám ještě 1 kousek doma, má to velice pěkné (na tu dobu) spracování, elektrika v pancéřovém husím krku, zásuvku to má svoji, nedá se na nic jiného použít, vodotěsný kryt. Hodil bych sem foto, ale neumím Embarassed
Kábl k tomu není nijak dlouhý, ale seveřani mají zásuvky na každém kandelábru. Smile Měl jsem to kdysi ve Fiatu, vypínač doma, po nastartování auto hned topilo, mohlo být -20 .
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)