Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: so prosinec 01, 2007 9:51 pm Předmět: |
|
|
Ba ba ručka a komforty,to jsou věčné témata _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: so prosinec 01, 2007 10:51 pm Předmět: |
|
|
Tak proč teda není nikde nějaké upozornění, že se nemá parkovat zadními koly u obrubníku? Myslím tím nacouvání k obrubníku, což vytvoří stejný efekt zabrzděných zadních kol. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: so prosinec 01, 2007 11:00 pm Předmět: |
|
|
Josef 2. napsal: | Tak proč teda není nikde nějaké upozornění, že se nemá parkovat zadními koly u obrubníku? Myslím tím nacouvání k obrubníku, což vytvoří stejný efekt zabrzděných zadních kol. | no snad tě nenapadlo tak parkovat? _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: ne prosinec 02, 2007 12:36 am Předmět: |
|
|
No milane ,ale to je běžná situace přec i ty vtipkáři jeden JJ já bych řekl,neděljme z našich aut samochody,nebo pomalu dostávám noční můru,že ráno přijdu k autu a najdu ji o parkoviště dál Přece při běžném používání nastavení podvozku tj.na normální jízdní polohu a běžně funkční hydraulice se zámky jsou ty posuvy zadní nápravy opravdu minimální,to mě nikdo nevymluví _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: ne prosinec 02, 2007 1:02 am Předmět: |
|
|
sima napsal: | No milane ,ale to je běžná situace přec i ty vtipkáři jeden JJ já bych řekl,neděljme z našich aut samochody,nebo pomalu dostávám noční můru,že ráno přijdu k autu a najdu ji o parkoviště dál Přece při běžném používání nastavení podvozku tj.na normální jízdní polohu a běžně funkční hydraulice se zámky jsou ty posuvy zadní nápravy opravdu minimální,to mě nikdo nevymluví | Jo to máš samo pravdu, lae XA prostě po pár minutách ( hodinách ) klesne, a máš zámky v jak dobrým stavu chceš, i dyš samo minimálně a na to minimálně se prostě franta připravil tak, že dal ručku na předek. Já vím prd, jak moc by si XA ublížila, dyby ručka byla na zadek, třá po 8mi letech........ Ale beru to, že je to tak a tak je to správně _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
Zaslal: ne prosinec 09, 2007 7:50 pm Předmět: |
|
|
Všechny citroëny s hydraulikou mají ručku na předek z výše popsaného důvodu a to, že při klesání zadní nápravy se mění rozvor, zadní náprava se posouvá dozadu a tudíž by se to pěkně pralo s nápravou přední, kdyby byla zařazená rychlost. Co se týče hydrauliky, tak je tam tzv. bezpečnostní ventil, který v případě ztráty tlaku uzavře brzdový okruh pro dostatečný tlak na zabrždění. _________________ Xantia2 1,9 TD berline Gris Graphite
http://www.xantia.estranky.cz
http://www.beaglebuddy.estranky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: ne prosinec 09, 2007 9:23 pm Předmět: |
|
|
No pomoc..napsal jsi jen co se psalo už předtím ixkrát,tak se nezlob na mě za ironii,ale k čemu je mě jakejkoliv výmysl a už bezp.ventil či samostaný okruh,když mě rupne trubka,která vede přímo brzdiči ha??Ne ne tohle neberu jako vysvětlení a co tedy říkáš na věc,že zaparkuješ zadkem k obrubníku a zatáhneš ručku?To je pak ta ručka vpředu ještě horší než vzadu,protože takhle tě to nepustí ani tam ani tam. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Honza Fric
Založen: 9.12.2007 Příspěvky: 5 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: ne prosinec 09, 2007 9:25 pm Předmět: |
|
|
No tak já teda prozradím hned dva pravé důvody,proč je ručka na zadek Za prvé-po zatažení ručky a následném klesání auta by díky použití klikové nápravy vzadu došlo k tomu,že by celá váha vozu připadající na zadní nápravu zůstala viset na lanovodu brzdy-což by vedlo k jeho prasknutí,popřípadě k "žuchnutí" auta po odbrždění.
Za druhé-jsou situce,kdy člověk potřebuje měnit výšku auta při zatažené ručce-to by skutečně nešlo při užití brzdy vzadu,leda že by tam byly Mc Phearsony které nemění rozvor-zákony mechaniky nikdo neošulí
Lepší účinnost brzd v předu pro nouzové brždění je sice pravdou,ale zde to je skutečně až druhotný efekt. _________________ Spolumajitel Xa Break 2.0 16v 1997,bývalý majitel BX 14TGE,šastný majitel Suzuki SV 650 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Honza Fric
Založen: 9.12.2007 Příspěvky: 5 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: ne prosinec 09, 2007 10:07 pm Předmět: |
|
|
Samozřejmě jsem chtěl v první větě napsat na předek,ne na zadek A zdravím všechny xantiáky _________________ Spolumajitel Xa Break 2.0 16v 1997,bývalý majitel BX 14TGE,šastný majitel Suzuki SV 650 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: ne prosinec 09, 2007 10:24 pm Předmět: |
|
|
Ujasněme si praxi, každý když něčím manipuluje v Xantii a v kterémkoliv autě, má auto nastartované a stojí na brzdě. To platí i pro změnu výšky. Co následuje dál podle vašich teorií, jsem viděl jen v kresleném filmu. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: ne prosinec 09, 2007 10:28 pm Předmět: |
|
|
výstižné,mě by jen furt zajímalo zda je to v dokumentaci od citroenu-ten kreslený disney. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: ne prosinec 09, 2007 10:46 pm Předmět: |
|
|
Mně osobně tato otázka zas tak důležitá nepřipadá a beru to jako fakt. Pokud by někdo chtěl informaci vědět, doporučuji zkusit oslovit některou zodpovědnou osobu v Citroenu ČR a o výsledky průzkumu se podělit zde s ostatními soudruhy. _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: po prosinec 10, 2007 4:38 am Předmět: |
|
|
Jen poznámka k brždění tažené Xantie s vypnutým motorem: Když je hydraulika (koule) v pořádku a nějak divoce nepropouští brzdový válec, dá se Xantia naprosto vpohodě táhnout na laně (ale nepopírám, že tyč je lepší). Teoreticky by i po vypnutí motoru tlak v zásobníkové kouli měl vystačit až na 100 sešlápnutí brzdového pedálu. Ale neradím to hned zkoušet. Každopádně doporučuji v tažené Xantii být připravený kdykoli na brždění ruční brzdou. Náhlá ztráta tlaku by mohla nemile překvapit a vzpomět si na ručku až ve chvíli, kdy už se stejně stojí, není to pravé ořechové.... _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
hombok
Založen: 16.8.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: U Olomouce
|
Zaslal: út prosinec 11, 2007 7:13 pm Předmět: |
|
|
Ahoj všichni. Slovo do pranice. Proč má ručku na předek třeba Citroen Axel, nebo okopírovaný Oltcit??? _________________ X1 2.0i VSX 94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|