Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

studený start HDi
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Luboš.H



Založen: 2.8.2007
Příspěvky: 220
Bydliště: okr.Třebíč

PříspěvekZaslal: út leden 13, 2009 7:10 pm    Předmět: Citovat

Co baterie ? Hdi je samá elektronika, třeba už nemáš dost proudu na správnou funkci vstřiků. Nebo startér má velký odběr, ale to ti poradí spíš odborníci přes elektro.
_________________
BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jackal



Založen: 29.11.2006
Příspěvky: 81
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: út leden 13, 2009 7:17 pm    Předmět: studený start Hdi Citovat

Baterií to nebude,ta je nová a i měření ukazuje že má 92% startovacího proudu.
Mám tam Vartu Blue Dynamic 74Ah 680A
_________________
Citroen XII 2.0 Hdi 80kW narozená 2001
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: st leden 14, 2009 7:15 am    Předmět: Citovat

Regulátor tlaku, horší vstřiky..........
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jackal



Založen: 29.11.2006
Příspěvky: 81
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: st leden 14, 2009 9:01 pm    Předmět: studený start Hdi Citovat

Tak aleši od tebe jsem ani nic jiného nečekal Wink
teď už je zase vše bez problémů,ale tuhé mrazy zatím ustaly a bylo jen pár pod nulou.
Uvidíme až zase přituhne,každopádně si udělám ještě tu žárovičku jako kontrolu že to fakt žhaví a že je na žhavkách napětí. Třeba odchází relé žhavení.
Může tam toho být plno.
Jinak regulátor by dělal problémy i při teplém motoru a to je v pohodě.
Vstřiky jsou taky dobrý podle diagnostiky
_________________
Citroen XII 2.0 Hdi 80kW narozená 2001
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: čt leden 15, 2009 7:09 am    Předmět: Citovat

To se mýlíš, regulátor když dělá problém mimo jiný jako doběh motoru atd.. Tak právě hapruje jen když je motor studený nebo teplý, to když už hapruje v obou případech tak to už většinou ani nenastartuješ. Prostuduj peugeot-club forum a zjistíš, že jednomu to hapruje za tepla druhýmu za studena a za tepla je to ok.
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lisci



Založen: 2.2.2008
Příspěvky: 10
Bydliště: Jemnice

PříspěvekZaslal: čt leden 15, 2009 8:35 pm    Předmět: Citovat

Zdravím xantiáky. Po přečtení tohoto problému musím trošku přidat. Měl jsem podobný problém.Xantia (2.0 hdi r.v. 2000 ) při poklesu teploty pod 0 začala odmítat startovat. Vyměnil jsem baterii a pořád nic. Až mě napadlo se pořádně podívat na přívodní kabel ke startéru a asi jsem na to přišel.Původní origo napájecí kabel průřez asi 10 jsem posílil dalším propojem o průřezu 16 (měd) a starty se zlepšily téměř o 100 %. Prostě z výroby jsou osazeny slabým kabelem který nemůže přenést tuto zátěž i na krátkou vzdálenost.Pak baterie může být jaká chce. Toto zlepšení není ani náročný na montáž. Kabel cca 70 cm dlouhý a očka. Je lepší zalisovat popř zmáčknout ve svěráku a zaizolovat koncovku proti vlhku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
J.Reno



Založen: 14.1.2007
Příspěvky: 23

PříspěvekZaslal: čt leden 15, 2009 9:13 pm    Předmět: Citovat

tak kabel ke starteru už jsem taky měnil,z původního tam byla už jen tak půlka.Teď startuje jak fík.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kancisko



Založen: 16.8.2008
Příspěvky: 12
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: po únor 16, 2009 7:07 pm    Předmět: Citovat

Me díky zime prestal tesnit vypušták na dně palivovýho filtru a delalo to to sami jen proto že padala nafta
_________________
X2, 2.0 HDi, Exclusive , 1999 + bufik a CB
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
lewkins



Založen: 7.12.2006
Příspěvky: 390
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: st únor 18, 2009 5:45 pm    Předmět: Re: Studený start HDi Citovat

Jackal napsal:
...dlouho točí (jednou jsem točil než chytla a točila cca 7 nebo 8 vtěřin !!!). Stává se to když to auto stojí třeba celou noc a mrzne.Když to točím podruhé tak to chytne v pohodě.Žhavky jsou nové.Teplé starty v pohodě.Baterie nová...


Neco podobneho ted resim u sestricky C5 HDI 80kW.

Priznaky uplne stejne.

Problem pry bude ve vysokotlakem cerpadle..uz nedava takove mnozstvi paliva. Pri nizsich otackach startovani mu pak... trva dele, nez doda spravny tlak do railu. ECU motoru totiz hlida tlak paliva v railu a dokud nedosahne pozadovane hodnoty, "neotevre" vstrikovace. Cim vetsi zima, tim tuzsi nafta a tim to cerpadlu trva dele.

Pri standardnich otackach motoru uz je to s dodavkou v poho - motor se proto chova normalne.
_________________
Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vanil



Založen: 25.11.2007
Příspěvky: 96
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: st únor 18, 2009 6:42 pm    Předmět: Citovat

Umě takto zlobil startér.Po výměně vynutí nebo čeho chytá opět na poprvé.Za tepla chytala hned,ale první start třeba až na potřetí.Noco,aspoò mám novou autobaterii a žhavičky.
_________________
2.0hdi exclusive-80kw-kombi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)