Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
Zaslal: út leden 13, 2009 7:10 pm Předmět: |
|
|
Co baterie ? Hdi je samá elektronika, třeba už nemáš dost proudu na správnou funkci vstřiků. Nebo startér má velký odběr, ale to ti poradí spíš odborníci přes elektro. _________________ BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Jackal
Založen: 29.11.2006 Příspěvky: 81 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: út leden 13, 2009 7:17 pm Předmět: studený start Hdi |
|
|
Baterií to nebude,ta je nová a i měření ukazuje že má 92% startovacího proudu.
Mám tam Vartu Blue Dynamic 74Ah 680A _________________ Citroen XII 2.0 Hdi 80kW narozená 2001
|
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: st leden 14, 2009 7:15 am Předmět: |
|
|
Regulátor tlaku, horší vstřiky.......... _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jackal
Založen: 29.11.2006 Příspěvky: 81 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: st leden 14, 2009 9:01 pm Předmět: studený start Hdi |
|
|
Tak aleši od tebe jsem ani nic jiného nečekal
teď už je zase vše bez problémů,ale tuhé mrazy zatím ustaly a bylo jen pár pod nulou.
Uvidíme až zase přituhne,každopádně si udělám ještě tu žárovičku jako kontrolu že to fakt žhaví a že je na žhavkách napětí. Třeba odchází relé žhavení.
Může tam toho být plno.
Jinak regulátor by dělal problémy i při teplém motoru a to je v pohodě.
Vstřiky jsou taky dobrý podle diagnostiky _________________ Citroen XII 2.0 Hdi 80kW narozená 2001
|
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: čt leden 15, 2009 7:09 am Předmět: |
|
|
To se mýlíš, regulátor když dělá problém mimo jiný jako doběh motoru atd.. Tak právě hapruje jen když je motor studený nebo teplý, to když už hapruje v obou případech tak to už většinou ani nenastartuješ. Prostuduj peugeot-club forum a zjistíš, že jednomu to hapruje za tepla druhýmu za studena a za tepla je to ok. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
lisci
Založen: 2.2.2008 Příspěvky: 10 Bydliště: Jemnice
|
Zaslal: čt leden 15, 2009 8:35 pm Předmět: |
|
|
Zdravím xantiáky. Po přečtení tohoto problému musím trošku přidat. Měl jsem podobný problém.Xantia (2.0 hdi r.v. 2000 ) při poklesu teploty pod 0 začala odmítat startovat. Vyměnil jsem baterii a pořád nic. Až mě napadlo se pořádně podívat na přívodní kabel ke startéru a asi jsem na to přišel.Původní origo napájecí kabel průřez asi 10 jsem posílil dalším propojem o průřezu 16 (měd) a starty se zlepšily téměř o 100 %. Prostě z výroby jsou osazeny slabým kabelem který nemůže přenést tuto zátěž i na krátkou vzdálenost.Pak baterie může být jaká chce. Toto zlepšení není ani náročný na montáž. Kabel cca 70 cm dlouhý a očka. Je lepší zalisovat popř zmáčknout ve svěráku a zaizolovat koncovku proti vlhku. |
|
Návrat nahoru |
|
|
J.Reno
Založen: 14.1.2007 Příspěvky: 23
|
Zaslal: čt leden 15, 2009 9:13 pm Předmět: |
|
|
tak kabel ke starteru už jsem taky měnil,z původního tam byla už jen tak půlka.Teď startuje jak fík. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kancisko
Založen: 16.8.2008 Příspěvky: 12 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: po únor 16, 2009 7:07 pm Předmět: |
|
|
Me díky zime prestal tesnit vypušták na dně palivovýho filtru a delalo to to sami jen proto že padala nafta _________________ X2, 2.0 HDi, Exclusive , 1999 + bufik a CB |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: st únor 18, 2009 5:45 pm Předmět: Re: Studený start HDi |
|
|
Jackal napsal: | ...dlouho točí (jednou jsem točil než chytla a točila cca 7 nebo 8 vtěřin !!!). Stává se to když to auto stojí třeba celou noc a mrzne.Když to točím podruhé tak to chytne v pohodě.Žhavky jsou nové.Teplé starty v pohodě.Baterie nová... |
Neco podobneho ted resim u sestricky C5 HDI 80kW.
Priznaky uplne stejne.
Problem pry bude ve vysokotlakem cerpadle..uz nedava takove mnozstvi paliva. Pri nizsich otackach startovani mu pak... trva dele, nez doda spravny tlak do railu. ECU motoru totiz hlida tlak paliva v railu a dokud nedosahne pozadovane hodnoty, "neotevre" vstrikovace. Cim vetsi zima, tim tuzsi nafta a tim to cerpadlu trva dele.
Pri standardnich otackach motoru uz je to s dodavkou v poho - motor se proto chova normalne. _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vanil
Založen: 25.11.2007 Příspěvky: 96 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: st únor 18, 2009 6:42 pm Předmět: |
|
|
Umě takto zlobil startér.Po výměně vynutí nebo čeho chytá opět na poprvé.Za tepla chytala hned,ale první start třeba až na potřetí.Noco,aspoò mám novou autobaterii a žhavičky. _________________ 2.0hdi exclusive-80kw-kombi |
|
Návrat nahoru |
|
|
|