Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MAX
Založen: 13.12.2006 Příspěvky: 12 Bydliště: Písek
|
Zaslal: ne listopad 22, 2009 12:51 pm Předmět: Seřízení ventilů |
|
|
Ahoj všem xantiákům,měl bych takový dotaz.Zajímalo by mě po kolika km se seřizujou ventily!Jestli tedy je nějakej takovej interval Mám 1,9TD.Díky za odpovědi |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: ne listopad 22, 2009 3:24 pm Předmět: |
|
|
Myslím si ,že tam nie je žiaden interval.
Ventily nemáš prečo a ani ako naštelova buď je v poriadku ,alebo je "prepálený" čo sa už dnes len tak nevidí ,a ak by sa ti nedaj bože roztrhol rozvodový remeò.Tak by sa mohli ventily ohnú a to už sú potom len na výmenu ,no to už je katastrofický scenár.
Nemyslel si náhodou trisky,vstrekovače ,naftové čerpadlo:?: _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
Zaslal: ne listopad 22, 2009 6:16 pm Předmět: |
|
|
Peter, nemáš náhodou traktorový zvuk motoru?
Nevím jak to udává Citroen, ale běžně se kontrola doporučuje kolem 30tis.km , samozřejmě po každém zásahu do motoru kdy dochází k demontáži hlavy, vačky a pod. Taky pokud motor ztrácí výkon nebo mění zvuk. _________________ BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
|
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: ne listopad 22, 2009 8:49 pm Předmět: |
|
|
Nevím jak 1,9TD ale 1,9D (starší jako D9B,atd) měli seřizování ventilů podložkami,některé benzíny a snad i ropáci nejen od PSA (Dle peugeotclubu třeba 1.8i16V 81kW typ LFY)mají "hydroštely" .snad nejlepší byli staré motory (např ve 105) seřízení šroubem a zajištění matkou-šel seřídit jen s jedním klíčem a šroubovákem a před panelákem.
Jinak doporučuje se kontrola seřízení (tam kde to jde ) po cca 30 000km. _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
|
Návrat nahoru |
|
|
MíraCB
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 397 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: ne listopad 22, 2009 9:31 pm Předmět: |
|
|
Zdravím, 1,9 TD má podložky, takže se uživatelsky nic neseřizuje.
Ventily jdou seřídit po demontáži vačky.
MíraCB _________________ Xantia II. Break, 1,9 TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
MacoLM
Založen: 17.11.2007 Příspěvky: 163 Bydliště: Martin / Slovensko
|
Zaslal: ne listopad 22, 2009 9:53 pm Předmět: |
|
|
cim sa odstrani traktorovy zvuk? je to take to ostre klepanie - stekanie? _________________ X2 1.9TD rv. 1999 Break
klima, abs, 4xabg |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
Zaslal: ne listopad 22, 2009 10:04 pm Předmět: |
|
|
MacoLM - seřízením. Záleží na původu toho zvuku, může ho způsobovat velká ventilová vůle , špatný předvstřik, někdy i vstřikovač. _________________ BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
|
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: po listopad 23, 2009 8:36 am Předmět: |
|
|
Luboš.H napsal: | Peter, nemáš náhodou traktorový zvuk motoru?
Nevím jak to udává Citroen, ale běžně se kontrola doporučuje kolem 30tis.km , samozřejmě po každém zásahu do motoru kdy dochází k demontáži hlavy, vačky a pod. Taky pokud motor ztrácí výkon nebo mění zvuk. |
Ten traktorový zvuk mám len pri studenom motore a to je normál. Ak motor funguje ako má tak by som ani z prevencie neriešil ventily. _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po listopad 23, 2009 9:49 am Předmět: |
|
|
Ani za studena by neměl být traktorový.Jen trochu hlasitější,ale pravidelný,nikoliv hádavý traktor.
Povětšinou za to může špatně nastavený předvstřik. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
€mo
Založen: 3.10.2008 Příspěvky: 62 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: po listopad 23, 2009 10:07 am Předmět: |
|
|
No pani, zrejme sa nevyznam do aut tak ako vy, ale zo skusenosti poznam, ze ak su slabe, resp. takmer ziadne vole ventilov, tak to uz v takomto pocasi takmer ani nechce startovat... A potom zas naopak... ak je to naporiadku tak auto chyta na brnk. Ako hovori moj mechanik, TO AUTO SA BOJI KLUCA... |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: po listopad 23, 2009 10:54 am Předmět: |
|
|
JiRaY napsal: | Ani za studena by neměl být traktorový.Jen trochu hlasitější,ale pravidelný,nikoliv hádavý traktor.
Povětšinou za to může špatně nastavený předvstřik. |
Ja som myslel taký hlasnejší za studena a "klepoce" viac než zohriaty- to je normál. _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
esprit
Založen: 16.11.2009 Příspěvky: 134 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Zaslal: so prosinec 12, 2009 8:58 am Předmět: |
|
|
Ja mam lpg a jak ctu mely by se ventily serizovat co 30 000 km, coz asi u meho fara tusim delano nebylo. Rad bych ho nechal seridit. Zajimala by mne orientacni cena a na co vsechno ma serizeni vliv. Dik. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vikis
Založen: 19.10.2009 Příspěvky: 6 Bydliště: Moravák
|
Zaslal: so prosinec 12, 2009 3:24 pm Předmět: |
|
|
Ahoj , taky se přidávám s prosbou o nástin co se týče seřízení ventilů, nemůže náhodou mechanik rozhasit nastavení plynu -mám také LPG sekv./zrovna jsem byl na seřízení/ a kolik cca vyjde materiál-podložky atd..., starty a volnoběh v poho , poslechově se zdá taky dobrý ale nemyslím si že by to vůbec kdy na mojí xantušce dělal..., díky všem. _________________ XANTUŠKA 1.8 i,8V -LPG Stag 300, r.v. 94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|