Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
wamper
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 27 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: út únor 20, 2007 7:34 am Předmět: Auto chcípá (edit J) |
|
|
Poraďte, co mám narychlo vyzkoušet:
večer si vesele přijedu na noční směnu a po těžké práci ráno vlezu do auta, nastartuju a ono... chytne. ALE!!! za cca 1-2 vteřiny zase chcípne. To se stane asi pětkrát, a pak už je vymlácená baterka (no, věděl jsem o ní :/ ) Ukazatel paliva je na 1/4, ale vím, že to ukazuje všelijak.
Ještě dovezu odpoledne auto na propojení kabelama, a pro jistotu kanďák benzínu, ale co když to nepomůže??
Takže teď se ptám, co by vyzkoušel odborník? Ne moc rozebírání, moc těm věcem pod kapotou nerozumím, a co taky na firemním parkovišti.
Ale nechce se mi s autem bez brzd a posilovače, a vlastně i pérování, se nechat hned táhnout do servisu...
Tak jestli někdo nevíte o nějakém podezřelém konektoru či o místě, kam vést dobře mířený vše spravující úder...
Díky moc za rady.
Jo, je to Xantia II Break 1,8 16V 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: út únor 20, 2007 9:22 am Předmět: |
|
|
Mno není to samo zaručený, lae měl sem něco podobnýho, po nastartování to sice nechcíplo, lae běželo to jako dyš to chcípnout chce, až při každým přidáním plynu to lehlo. Øikám co je a pak mi òák blesklo, že měl někdo taky takovej problém - málo chladící kapaliny, což je to pro mě nepochopitelný. Dolil sem asi 3/4 litru destilky a bylo to spravený. I u BX soc edition '87 byla kontrolka hladiny chladící kapaliny a i dyš jí bylo málo, nechalo mě to normálně jet, lae svítila STOPka a voda. Držím palec. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
zeturek
Založen: 28.11.2006 Příspěvky: 25 Bydliště: Břasy
|
Zaslal: út únor 20, 2007 11:04 am Předmět: |
|
|
Zkus jestli není vymáčknutý bezpečnostní odpojování přívodu paliva. Je takový ten červený bazmek úplně napravo u přepážky mezi motorem a kabinou. (zapne se zmáčknutím)
Jirka _________________ X2, 1.8 16V |
|
Návrat nahoru |
|
|
wamper
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 27 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: út únor 20, 2007 10:18 pm Předmět: takze benzin |
|
|
Tak nakonec v tom nebyl benzin. Palivomer byl na 1/4 a zluta nesvitila. Az doted jsem jezdil tak, ze kdyz se rozsvitilo hladove oko, tak jsem pomalu zamiril do benzinky. S tim je konec, zacinam si to psat, protoze se tomu neda vubec verit Favorit ukazoval taky blbe, ale aspon porad stejne.
Ale sam jsem rad, ze to byla jen takova blbost...
Jeste jednou diky vsem.
P.S. Aby to nebylo tak jednoduchy, tak pri tom zdimani baterky se mi zablokovalo radio, a co myslite, mam kod? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: út únor 20, 2007 10:26 pm Předmět: |
|
|
NO tak to je síla..... No že palivomer kecá je pravda, ale jak se mi rozsvítí žlutý, tak pak ručička ukazuje "dobře" dyš zapnu zapalování a ručička se hne, tak tam pár kapek benálu, je. Nevím jak tankuješ ty, lae já většinou plnou a dycky si vynuluju počitadlo mno a vím, že 650 km najet musím. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
wamper
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 27 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: st únor 21, 2007 1:16 pm Předmět: |
|
|
Ja tankuju vždycky za litr, ještě z doby, kdy manželky šéfová čas od času proplatila nějakej benzín a chtěla vždycky účet za 1000,-, tak byl nějakej pořád po ruce.
Co je žena na mateřský, tak už žádný proplácení neni, ale zvyk je železná košile...
Možná braní plné nádrže ještě přehodnotím |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|