Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Luboš X
Založen: 10.11.2007 Příspěvky: 254 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: čt květen 05, 2011 5:13 pm Předmět: výměna spojky v Č.Budějovicích a okolí |
|
|
zdravím jihočeši,
automechaniků je hodně, dobrých je míò, dobrých hydrauliky znalých ještě míò, takže se musí hledat. poradíte, kdo v okolí umí vyměnit spojku na 1,8 16V? jak jsem se tu dočet, je třeba odtlakovat hydru, něco málo demontovat...a hlavně pak zase dát zpátky Mám to zpestřené ještě namontovaným LPG - toho se to sice snad nijak nedotýká, ale jsou lidi, kteří se preventivně vyhýbají u aut dvěma věcem - hydraulice a LPG.
spojku mám, resp. je na cestě.
díky za tipy
Luboš _________________ xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA |
|
Návrat nahoru |
|
|
ČERT_z_Bx
Založen: 13.10.2008 Příspěvky: 294 Bydliště: LIBERECKO v Czechbordelu
|
Zaslal: čt květen 05, 2011 7:47 pm Předmět: |
|
|
Ani se nedivím, mě jako mechanikovi hydra nevadí ale o plynu říkám že ho měli nechat doma, manželce na vaření. Většina mechaniků je na*sraná právě kvůli LPG, bude to asi tím že za zástavbou LPG se skrývají záludnosti prasácké práce těch co se tím živí a hlavně tím že za nekvalitně odvedenou práci plynaři kasírují balík, a na druhou stranu ti kdo po nich jsou nuceni zasahovat do vozidla jsou chudáci, musí většinou odstraòit nějakou tu prasárnu a hlavně, dělají to zadarmo, nikdo jim nepřiplatí za to že se musí ještě navíc s*rááát s plynem. Já osobně jsem viděl pouze jednou kvalitně provedenou zástavbu LPG, byl to OPEL OMEGA, dovezený z Holandska a navíc zástavba byla prý originální, z výroby vozu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: čt květen 05, 2011 8:51 pm Předmět: |
|
|
Já si spojku měnil sám.Ale jen s tím,že Xantu nemám na plyn,ale s tou samou motorizací, nwn na kolik to může zkomplikovat.S hydrem jsem nic nedělal,musí se sundat fitlrbox, musí se odmontovat centrálka s kostkou (na BéXu se to tak myslím jmenuje) a držáky hadic a kabelů na převodovce,a vyjmul jsem AKB,zbytek je asi tak totéž jako na každém jiném autě.Pokud něco,písni SZ. _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dude
Založen: 10.1.2009 Příspěvky: 120 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: čt květen 05, 2011 9:10 pm Předmět: |
|
|
Copak je prosím složitého na servisu auta s LPG?
Utáhnout kohout na multiventilu (rukou), odpojit jeden konektor? Popř. když se dělá hlava, tak státnout 4 hadičky od vstřiků?
Přátelé... když chtějí mechoši hledat problémy, proč ne _________________ Xantia Combi - Opera - 2.0 16V LPG, 7/99 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ČERT_z_Bx
Založen: 13.10.2008 Příspěvky: 294 Bydliště: LIBERECKO v Czechbordelu
|
Zaslal: pá květen 06, 2011 7:00 am Předmět: |
|
|
Ty nevíš co je složitého??? Píšeš o jednom konektoru a multiventilu, ale vůbec nic jiného, máš asi jen to z LPG na autě, co třeba náhřevy a jejich odbočovače z plastu co praskají(teplo se bere od vedení k topení) věčně někde nacpané směšovače, nevhodně umístěné filtry, měděné trubky natažené bez ohledu na to skrz co, nebo kudy jdou, kde překáží. Obyčejné hadice, které plynaři dávají jak jim vyjdou aniž přemýšlí nad odvzdušñováním systému, už nemluvím o tom že kolikrát by tam byla tisickrát lepší tvarovka, než obyčejná metráž třikrát kolem motoru, jak to právě plynaři umí. Zrovna včera jsem měl v dílně pasáta, 1.8 20 ventil, s LPG, směšovač narvanej nad nádobou se servoolejem, kontrola a dolití servooleje>>nutnost demontovat směšovač a vrátit ho z5, multiventil, jen tak leží na vršku motoru, bez jakéhokoliv upevnění, tedy pokud nepočítám hadice a kabeláže.Přívodní měděná trubka od nádrže s plynem skrze podlahu kufru, podél nosníku, pár kotviček, a vepředu až pod nápravnicí a po předním nosníku nahoru, kua, jak asi půjde ven ta nápravnice??? Montáž na pár facek A teď si představ, že si to majitel neuvědomí nebo to neví a bude se pokoušet někam najet, kde jsou koleje třeba od náklaďáku a škrtne si tou nápravnicí. Včera u toho ten pan Trkal byl, když to viděl pod autem, prohlásil že takhle teda ne a dnes chce jet k těm plynařům co mu to dělali.
Mechoši nedělají problémy, ti je odstraòují, ale když chceš, tak to jde i takhle, auto bez LPG, hodina práce 200,- s LPG>>300,- |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: pá květen 06, 2011 8:27 am Předmět: |
|
|
ČERT_z_Bx napsal: | Ani se nedivím, mě jako mechanikovi hydra nevadí ale o plynu říkám že ho měli nechat doma, manželce na vaření. Většina mechaniků je na*sraná právě kvůli LPG, bude to asi tím že za zástavbou LPG se skrývají záludnosti prasácké práce těch co se tím živí a hlavně tím že za nekvalitně odvedenou práci plynaři kasírují balík, a na druhou stranu ti kdo po nich jsou nuceni zasahovat do vozidla jsou chudáci, musí většinou odstraòit nějakou tu prasárnu a hlavně, dělají to zadarmo, nikdo jim nepřiplatí za to že se musí ještě navíc s*rááát s plynem. Já osobně jsem viděl pouze jednou kvalitně provedenou zástavbu LPG, byl to OPEL OMEGA, dovezený z Holandska a navíc zástavba byla prý originální, z výroby vozu. |
No já mám taky už babičku xantii z 98 a LPG značky AG,právě přímo z Holandska,montováno ještě před prodejem,na glejtech od LPG jsou razítka Citroen...Nikdy LPG nevadila nijak zásadně opravám auta,pokud nepočítáme opravdu minimální ztížení,jako je odehnutí kabeláže a znovu zapáskování apod,což se dělo jen jednou při docela zásadní opravě auta(vložky na svíčky a příležitostně práce na hlavě).Při výměně spojky jsem byl,tam jsme museli opravdu nakonec demontovat směšovač-šlo by to bez něj,ale bylo to tak pohodlnější a demontáž naprosto v pohodě.Jen je pravda,že to zabralo asi půlhodinku navíc.Jinak musím říct,že je pravda,že není montáž LPG každá stejně dobře provedena,někteří jsou fakt prasáci,ale neplatí to obecně. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá květen 06, 2011 1:22 pm Předmět: |
|
|
výměna spojky v Č.Budějovicích a okolí...
hm, hm, a vy tady smradíte plynem
Ke mě taky auta s plynem nesmí, jedině za příplatek s nějakou dobrou lahvinkou _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš X
Založen: 10.11.2007 Příspěvky: 254 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: ne květen 08, 2011 3:07 pm Předmět: |
|
|
kdybych si nechal auto zasmradit plynem hned po koupení, tak při těch 90 tisících km by vejfukem prolítlo zhruba o 90 tisíc Kč míò a dneska bych neřešil výměnu spojky na xantii, ale jezdil bych C5.
Jinak díky za reakce _________________ xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: ne květen 08, 2011 4:19 pm Předmět: spojka |
|
|
Pánové ,dost se divím ,že tu polemizujete o LPG.Nevidím na tom nic složitýho mám taky LPG tartarini a jsem spokojený ,možná si vzpomínáte ,že jsem před časem zháněl převodovku,poněvač mi odešla a s pomocí vás jsem ji sehnal a během dopoledne mi ji kluci v Semaku v Semilech namontovali a vůbec žádný problém s LPG neměli.Plyn musí být namontován podle určitejch předpisů a norem,prostě to jinak nejde .Zatím mám ůsporu vice jak 60000kč které jsem investoval do jiných věcí na Xa.Neříkám že zpočátku s tím nebyly problémy ,byly ale vše se dá řešit,ale v dnešní době furt se LPG vyplácí.Ale mechanik kterej má při práci k LPG výhrady je asi línej mechanik.Je to práce jako každá jiná a při dohodě o práci jsou ceny smluvní ,tak není problém zaplatit si i více práce.Tím chci říci ,že mechanik opravuje auta a je lpg nebo není,jinak je to jen hloupá výmluva.To je můj názor.Torek _________________ Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ motoru LFZ,zelená metla,litá kola 14" Borbet,LPG Tartarini,prostě je moje láska. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dude
Založen: 10.1.2009 Příspěvky: 120 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: ne květen 08, 2011 6:33 pm Předmět: |
|
|
Jako Torek: Já nemám problém připlatit si hodinu za to, že se musí něco rozpojit atd. (kolikrát člověk dělá nějaký rozborky motoru, kde pak nějaký stovky navíc jsou zanedbatelný položky...)
Nevím, jak to mají instalované jiní, ale já nějak u svého plynu nevidím problém s demontáží... pořád jsou to jen hadičky a spony, konektory, šrouby.
Jako by někdo nebral turbomotory, protože tam jsou hadičky navíc. _________________ Xantia Combi - Opera - 2.0 16V LPG, 7/99 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: ne květen 08, 2011 7:18 pm Předmět: |
|
|
myslim že to kluci psali proto, že to neni hodina jak si mužete myslet ale třeba 3 - 4 hodiny a bohužel doba kdy se xantiema vozili manažeři je davno pryč a litr navic to už každej remca. Mimochodem sima ten tvuj užasnej holandan ma nataženou elektriku společně s motorovou elektrykou a když začneš tahat motor z auta upss kabel co vede k přepínači a kontrolce množství paliva nemá v motorovém prostoru konektor takže jedině přestřihnout a pak napajet 6 dratu. O vyndavani motoru tu píšu proto že pro mě je jednodužší vyndat motor a spojku udělat venku než se s tim srat na autě. _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: st květen 11, 2011 4:50 pm Předmět: |
|
|
To Mevi-vyndat motor je možná jednodušší,ale snad na třílitru,nebo z deháku (nwn kolik jakou může mít hmotnost třeba LFY)a pokud máš na to prostředky.Při výměně motoru v pežotu mi každý tvrdil že má max150kg a ejhle vrátek na 600kg sním nehnul!!!!!Jen dolů,nahoru nešel ani o milimetr.
Už je zčásti pořešeno-v sobotu se jde měnit spojka!!!! _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: st květen 11, 2011 8:25 pm Předmět: |
|
|
no ja mam akorat žirafku. mit garáž s jamou nebo zvedak tak to na autě zkusim ale kdysi jsem to dělal na 2.0i a bylo to o zada přecejen i na 1.8 ta převodovka něco váží. _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
ČERT_z_Bx
Založen: 13.10.2008 Příspěvky: 294 Bydliště: LIBERECKO v Czechbordelu
|
Zaslal: st květen 11, 2011 9:08 pm Předmět: |
|
|
Převodovka je podstatně lehčí a dělám to na packovým heveru. Teď jsem tvořil nový spojkový set na berlingu, 1,9 D za dvěapůl hodiny nebylo co dělat. Fakt pohodička. Šlo to tak dobře že ze slíbených patnácti stovek za práci jsme nakonec od paní vzali sedmistovku. Pětset práce, dvěstě dína. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: čt květen 12, 2011 6:22 pm Předmět: |
|
|
mevi napsal: | myslim že to kluci psali proto, že to neni hodina jak si mužete myslet ale třeba 3 - 4 hodiny a bohužel doba kdy se xantiema vozili manažeři je davno pryč a litr navic to už každej remca. Mimochodem sima ten tvuj užasnej holandan ma nataženou elektriku společně s motorovou elektrykou a když začneš tahat motor z auta upss kabel co vede k přepínači a kontrolce množství paliva nemá v motorovém prostoru konektor takže jedině přestřihnout a pak napajet 6 dratu. O vyndavani motoru tu píšu proto že pro mě je jednodužší vyndat motor a spojku udělat venku než se s tim srat na autě. |
Mevi beru svého starého Holanďana s rezervou,má už svoje léta a cosik hodně nalítáno o tom žádná,ale dokud to jezdí bez problémů je mě jedno jestli je úžasný či ne.A mám za to,že kabl je tažen očividně zvláště,ale nepřu se,díval jsem se na to jen bajočko,když jsem te´d řešil přepínání LPG,možná máš pravdu ty.No jinak teda vyndání motoru neřeším pravidelně to me fakt netrápí,připadá mě tenhle problém co uvádíš dost malicherný v porovnání s jinými co se řeší běžně na autech a už s LPG či ne. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|