Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Jirka_xantík
Založen: 8.1.2009 Příspěvky: 81 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: po květen 31, 2010 10:01 pm Předmět: Autosalony Citroen |
|
|
V Plzni na Letné mi 2x pomohli. 1x lokalizace konkrétního vadného motorku centrálu a jeho výměna (předchozí servis na to nepřišel). 1x přetěsnění zadního hydrokorektoru a s tím související seřízení výšky. Ze strany servisáků spokojenost. Auto vrácené čisté a v pořádku.
Ale když do značkového vyloženě nemusím, tak jezdím raději k svému oblíbenému soukromému mechanikovi. Ten umí a udělá všechno, vyjma hydry.
Ale k věci, taky vás dokáže tak strašně nasrat, když vlezete do Autosalonu a nikdo si vás ani nevšimne ? Já nevím proč, ale mě to zrovna v Citroenu na Letné tak strašlivě sere, že bych si ukous jazyk. Všichni vidí, že tam přijedete Citronem, že žmolíte v ruce klíče s visačkou Citron, máte zájem, prohlížíte auto zhora i zespoda a nic. Prodejci, podotýkám prodejci, ne servisáci a z příjmu oprav, tam lezou, sedí a ani jeden z nich nepřijde, nezeptá se jestli něco nepotřebujete, vy si to auto nějak prohlížíte atd.
Nic. V žádném ani tom nejzaplivanějším bazaru se mi nic takového nestalo. V autosalonu taky ne. Když jsem byl před čtvrt rokem v Autosalonu Kia Dajbych (tj. v Plzni Toyota a Kia), tak se mě hned ujal prodejce, velmi příjemný mladý pán, provedl mě, ukázal mi co a jak a nabídl mi projížďku. Měl jsem z toho setkání výborný pocit. Na Letné jsem se byl několikrát po sobě podívat, zda nemají vystavenou C4 Grand Picasso, abych si ji pořádně prohlédl. Až dnes jsem byl úspěšný, přestože se jednalo o auto na garančku a bylo zaparkované venku. Uvnitř měli dvě pěkné klasické C4 Picasso. Ani po třech návštěvách, pokaždé schválně žmoulajíc klíčky od mého Citrona, se mě nikdo nevšimnul. A že jsem prošel už v rámci výběru nového vozu více autosalonů, tak Plzeò Letná si jede stále to svoje a sere na potencionální zákazníky. Mě to tak hnulo žlučí, že jsem šel raději pryč. A raději pojedu do Citroenu někam jinam, budu jezdit na banánové slupce a nebo si koupím raději něco jiného, než abych znovu absolvoval stejnou nasírací návštěvu a měl už peníze připravené v kufříku. Jo, možná bych otevřel kufřík, ukázal jim dukáty, řekl jim, že si jdu koupit něco jiného, když jsou jim zákazníci ukradení a šel bych.
Abych nežral, tak stejnou zkušenost má kolegyně s BMW Copmact (2004) v Inveltu Plzeò (autosalon / servis). Tam, protože číselná řada nezačínala pravděpodobně číslicí 5 nebo 7, ji považovali za tu největší "hovnařku" a tak jezdí raději na servis do Německa a k známým servisákům v okolí svého bydliště.
Máte taky nějaké zkušenosti s autosalony, které vás štvou ?
PS : omluvte případné vulgarismy, jsem naštvanej ještě teď _________________ Xantia 1.8 8V 1999
Zelená met., ALU Mille Miglia 17"
--
Škoda 136 Tuňák 1983, Modrá met., ALU Borbet T 16" |
|
Návrat nahoru |
|
|
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: út červen 01, 2010 1:14 pm Předmět: |
|
|
no ja som bol len v autosalonu Citroen tu v Ziline a celkom prijemny pocit. Stacilo otvorit dvere nejakeho auta a o chvilu bola pri mne pani, ktora sa hned snazila pomoct napr. so sklapanim a posunom zadnych sedadiel (C3 picasso), spomenula nejake info a pod.
Nasiel som len jedno -, na moj dotaz, preco sa na SK nepredava kombinacia C5 vo verzii CONFORT (s hydraulikou) a motorom 1.6 THP, mi prislubila zistenie a zavolanie. Uz cakam 3 mesiace _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jirka_xantík
Založen: 8.1.2009 Příspěvky: 81 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: st červen 02, 2010 8:17 pm Předmět: |
|
|
To je ještě dobré. Já si vážím přístupu mechaniků / techniků, kteří tam pracují. Když mi dělali ten hydrokorektor, tak jeden z mechaniků namontoval obrácené táhýlko a zvedal se jen předek a zadek byl jen v provozní. Tak jsem se vrátil a sám přijímací technik s druhým mi to vzali po zavíračce zpět na zvedák a táhlo přehodili. Pak už to šlapalo. Ti jsou moc fajn, i když jsem zavolal, tak poradili i po telefonu, zejména pan Svítek. I z přepážky náhradních dílů jsou fajn.
Ale co předvádějí samotní prodejci (kravaty), tak přesně takhle by to nemělo bejt. Mají určitou náplò práce a tou by se měli řídit.
Stejně jako se musíme my v práci věnovat zákazníkovi na dálku a případným osobním návštěvám. _________________ Xantia 1.8 8V 1999
Zelená met., ALU Mille Miglia 17"
--
Škoda 136 Tuňák 1983, Modrá met., ALU Borbet T 16" |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Falář
Založen: 14.2.2009 Příspěvky: 51 Bydliště: Doubrava
|
Zaslal: čt červen 03, 2010 6:15 am Předmět: |
|
|
Tuhle jsem potřeboval díl, kterej jsem nenašel neoriginál, tak jsem si ho objednal v Citroenu v Jablonci nad Nisou. Když jsem si tam pro něj šel, tak jsem tam zahlídl novou C5. Chvilku jsem si jí prohlížel a obcházel. Přibatolila se ke mě kravátka, jestli jako chci nějakou pomoc. Zavedl jsem řeč na pérování. Vystavený kus byl pružiòák. To prý ale podle kravátky nevadí, prej to pruží stejně, jako s hydrou. Buďto se mladík hrubě mýlil, nebo to spletl Citroen a domršil hydru do pružinovejch parametrů. Každopádně mě tento výrok odradil od jakejchkoli dalších dotazů a odhoupal jsem Xantuší pryč. Jinak ale design nové C5 (sedan) mi padl do oka. Pakárna je ale to, že je to jenom sedan, ne hatchback. Nejsem kombíkovej ale ani sedanovej typ. Hatchback je hatchback. _________________ X2 1,816V sedan 1999 ABS klima |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dude
Založen: 10.1.2009 Příspěvky: 120 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: čt červen 03, 2010 8:21 am Předmět: |
|
|
A Citroen na Borských polích jsi zkoušel?
Já teda byl na Letné jednou, kdy jsem potřeboval ujistit ve špatné zapalovací liště a výsledek byl teda rozpačitý - " no změřili jsme tlaky - v pořádku, svíčky jsou v pořádku, tak by to mohla být ta lišta... 800,- děkujeme". _________________ Xantia Combi - Opera - 2.0 16V LPG, 7/99 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: čt červen 03, 2010 11:35 am Předmět: |
|
|
ty vole a předtím jsi věděl co?Že by to mohla být ta zapalovací lišta? Za 800 no nekup to.Prý se to teda opravdu prokazatelně změřit nedá(jak jsem slyšel tak prodávám),ale měli tě informovat,s tímhle bych je hnal k
Zas na druhou stranu ti aspoò nevyměnili hned svíčky a filtry,jak to velice rádi dělají. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dude
Založen: 10.1.2009 Příspěvky: 120 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: čt červen 03, 2010 4:21 pm Předmět: |
|
|
Nojo no, právě že to jednou jelo, jednou ne... tak sem řikal, že v Citroenu to poznají
Nakonec sem byl ještě rád, protože na zakázkový list rovnou napsal "předpokládaná cena 1500," myslím. _________________ Xantia Combi - Opera - 2.0 16V LPG, 7/99 |
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: čt červen 03, 2010 7:58 pm Předmět: |
|
|
Zatím jsem byl v autor.servise jen jednou a to dobrá zkušenost.Fakt je ten,že jsem jen potřeboval ověřit že v daném autě je správný motor.Autí prověřovali cajti (přeražený VIN) a bylo nutno ověřit typ motoru,bo zanikl štítek s typem a číslem.
Skrze zlegalizování jsem musel do servisu do Českých Budějovic (nevím jak se jmenuje,je za křižovatkou za podjezdem železnice po starém příjetdu od JH)Přístup dobrý,dokonce technik co se mnou jednal,nechtěl ani zaplatit s tím,že oni jako servis z toho nemaj nic,že to shrábne zástupce, a že zaplatit budou chtít jen v případě kladného vyhodnocení. _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Seki
Založen: 13.3.2007 Příspěvky: 54 Bydliště: Velké Meziříčí
|
Zaslal: pá červen 04, 2010 5:12 am Předmět: |
|
|
Já byl před lety v autorizovaném servisu na proplach, výměnu LHM a dofuk koulí. Jednání OK, všude ochranný igelit, zjištěný stav oleje, cena strašná Letos jsem byl ve třech kvůli např. letákům a novému autu na ukázku na XV a většinou to dopadlo špatně. O to by ani nešlo (krize a tak), ale ten přístup. Nejhorší to bylo v Citroënu Jihlava - (byli tam za pultem tři) - ne, že by se mi přímo vysmáli, ale víckrát mě tam nikdo neuvidí a o doporučení si můžou nechat jen zdát... Myslím, že by nebylo od věci, kdyby Citroën nechal sem-tam udělal takový "kontrolní" nákup a vyvodil u pánů kravaáků důsledky, třeba by si začali vážit práce... _________________ Dříve: Xantia 1.8 16V '97
Nyní: C5 2.0HDI SX 80kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
AJM
Založen: 8.1.2007 Příspěvky: 194 Bydliště: Třeboň
|
Zaslal: pá červen 04, 2010 7:55 am Předmět: |
|
|
Já mám čerstvou zkušenost s autosalonem v Paříži:
Šel jsem tam s tím, že se poptám po ceně a případně odeberu nějaké díly.
Salon dost veliký, ovšem všude stará loga a označení, což mě zaujalo, neb ten kašpar, který nastoupil jako geniální ředitel do CITROEN ČR tady dával kázání o tom, jak je třeba ihned měnit image, že musí být okamžitě firma moderní a podobné bláboly. A v Paříži je jeden z největších salonů stále postaru, což se mi líbí, neb nové image je podle mě katastrofou...
Prošel jsem dovnitř, okamžitě byl u mne kravaák, tak jsem řekl, že jdu pro díly, ihned mě slušně uvedl na správné místo. Tam seděl jouda v kukani, přišoural se po několika minutách. Konverzace proběhla šíleně, neb umí jen frančtinu, tou já ovšem nevládnu. Tak jsem mu ukázal katalogová čísla - on že taková nezná, díly se nevyrábí. Tak jsem se mu snažil vysvětlit, že v ČR a Rakousku je mají, tak proč je namají ve Francii. Tak se koukal do jiného katalogu, kde je po delším hledání našel. S kroucením hlavy mi začal psát nějaký lístek. Øíkal jsem si, že mi napíše lístek, já jej donesu do skladu, kde mi díly vydají. Když chtěl po mě telefonní číslo, došlo mi, že to bude asi na objednání. Tak mi vysvětlil, že do tří dnů. Tak jsem poděkoval a šel..
Druhá zkušenost je s ,,výkladní skříní" firmy, C42 na Champs Elysees.
Za stolkem tam sedí dvě zmalovaná a znuděná střeva, která snad ani neví, kde jsou. V nejvyšším patře sedí jedna podobná.
Chce-li si návštěvník něco odnést, musí za vše zaplatit, ceny dost drsné. Předpokládám, že by firmu nepoložilo rozdávání nějakých propagačních předmětů, jako to mají u sousedů v Renaultu, nebo Peugeotu.
Takže jsem došel k závěru, že firma dělá vše pro to, aby naštvala současné i potencionální zákazníky. No, hlavní je pořekadlo Créative technologie...
Pokud jsem někoho rozčilil svojí kritikou moderní firmy, je mi ho líto.
Do kritiky nových modelů aut se raději nepouštím, abych nebyl opět rozsápám milovníky moderny... _________________ Xantia I 18i 8V SX Break Athena 97´pack elecricité, pack froid, pack cuir, pack bois
Xantia I 18i 16V VSX pack electricité, pack froid 97´
Xantia I 18i 8V SX 94´
Xantia II 18i 16V SX pack visibilité, pack look, pack electricité, pack bois 99´ |
|
Návrat nahoru |
|
|
RINGO
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 137 Bydliště: MOST
|
Zaslal: pá červen 04, 2010 8:02 am Předmět: Re: Autosalony Citroen |
|
|
Jirka_xantík napsal: | V Plzni na Letné mi 2x pomohli. 1x lokalizace konkrétního vadného motorku centrálu a jeho výměna (předchozí servis na to nepřišel). 1x přetěsnění zadního hydrokorektoru a s tím související seřízení výšky. Ze strany servisáků spokojenost. Auto vrácené čisté a v pořádku.
Ale když do značkového vyloženě nemusím, tak jezdím raději k svému oblíbenému soukromému mechanikovi. Ten umí a udělá všechno, vyjma hydry.
Ale k věci, taky vás dokáže tak strašně nasrat, když vlezete do Autosalonu a nikdo si vás ani nevšimne ? Já nevím proč, ale mě to zrovna v Citroenu na Letné tak strašlivě sere, že bych si ukous jazyk. Všichni vidí, že tam přijedete Citronem, že žmolíte v ruce klíče s visačkou Citron, máte zájem, prohlížíte auto zhora i zespoda a nic. Prodejci, podotýkám prodejci, ne servisáci a z příjmu oprav, tam lezou, sedí a ani jeden z nich nepřijde, nezeptá se jestli něco nepotřebujete, vy si to auto nějak prohlížíte atd.
Nic. V žádném ani tom nejzaplivanějším bazaru se mi nic takového nestalo. V autosalonu taky ne. Když jsem byl před čtvrt rokem v Autosalonu Kia Dajbych (tj. v Plzni Toyota a Kia), tak se mě hned ujal prodejce, velmi příjemný mladý pán, provedl mě, ukázal mi co a jak a nabídl mi projížďku. Měl jsem z toho setkání výborný pocit. Na Letné jsem se byl několikrát po sobě podívat, zda nemají vystavenou C4 Grand Picasso, abych si ji pořádně prohlédl. Až dnes jsem byl úspěšný, přestože se jednalo o auto na garančku a bylo zaparkované venku. Uvnitř měli dvě pěkné klasické C4 Picasso. Ani po třech návštěvách, pokaždé schválně žmoulajíc klíčky od mého Citrona, se mě nikdo nevšimnul. A že jsem prošel už v rámci výběru nového vozu více autosalonů, tak Plzeò Letná si jede stále to svoje a sere na potencionální zákazníky. Mě to tak hnulo žlučí, že jsem šel raději pryč. A raději pojedu do Citroenu někam jinam, budu jezdit na banánové slupce a nebo si koupím raději něco jiného, než abych znovu absolvoval stejnou nasírací návštěvu a měl už peníze připravené v kufříku. Jo, možná bych otevřel kufřík, ukázal jim dukáty, řekl jim, že si jdu koupit něco jiného, když jsou jim zákazníci ukradení a šel bych.
Abych nežral, tak stejnou zkušenost má kolegyně s BMW Copmact (2004) v Inveltu Plzeò (autosalon / servis). Tam, protože číselná řada nezačínala pravděpodobně číslicí 5 nebo 7, ji považovali za tu největší "hovnařku" a tak jezdí raději na servis do Německa a k známým servisákům v okolí svého bydliště.
Máte taky nějaké zkušenosti s autosalony, které vás štvou ?
PS : omluvte případné vulgarismy, jsem naštvanej ještě teď |
přesně tohle jsem zažil v praze pod letnou ve volvu, někdy v 95 roce, já byl nasranej snad ještě měsíc, hlavně když jsem si vzpoměl na BMW na letný, jak byly ochotný a snad by mi i auto na víkend půjčili domu a ve volvu jsem byl jak kus onuce.
V citroenu ve vysoký peci u chomutova, tak tam si tě prodejci všímají docela dost, hned tě usadí do káry a nebo ke stolu kde ti vypočítají splátky _________________ X2 1,8 16V Break |
|
Návrat nahoru |
|
|
zombeek
Založen: 23.7.2009 Příspěvky: 51 Bydliště: Brno - Vinohrady
|
Zaslal: pá červen 04, 2010 9:52 am Předmět: |
|
|
Má zkušenost z Carlingu (značkový servis a autosalon v Brně-Slatině) byla taková, že jakožto čerstvý a ze všeho vyplašený majitel Xantie z bazaru jsem k nim zajel s pronikavým rachtáním od levého předního kola (objevilo se až po několika měsících od koupě). Za hodinu a půl!! (už jsem měl přečtěny všechny prospekty, ceníky a pomalu i návody na použití vystaveného zboží) a několika projížďkách po okolí servisu mi oznámili, že nepřišli na příčinu, ale že to tipují na pístníci a předpokládaná cena opravy 10 tis. s tím, že by se uvidělo až by to rozebrali. Na druhou stranu ale musím uznat, že se zachovali férově a protože v podstatě nic nezjistili (kromě toho, že všechny čepy a klouby jsou OK), neřekli si ani o korunu.
P.S. Zajel jsem s tím pak do Citenu, kde je napadlo sundat kolo (sám se za to teď biju do hlavy) a našli zlomenou pružinu v brzdovém třmenu. Oprava sakumprdum za 400 korun. _________________ Xantia Break X2 1.8i 16V 05/1998 GRIS QUARTZ klima, TZ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Maska 3.0
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 51 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá červen 04, 2010 6:18 pm Předmět: |
|
|
No, Citen... také s ním mám určitou zkušenost. Dělali mi výměnu hlavy na XM. Netvářili se z té zakázky moc nadšeně, že je to prej složité. Hlavu nechali skládat u jiné firmy, naštěstí byli schopní alespoò objednat tzv. "španělku", origo by byla 2x tak drahá. Takže jsem si říkal, že to nebude tak zlé, že ta 2.5 TD fakt není sranda a že mají docela snahu. Ale pak se to začalo kabonit. Auto jsem neměl ani za cca dva týdny. Proč? Že prej zaboha nemůžou nastavit vstřikovací čerpadlo, motor kouřil a netáhnul. Bědovali, že s tím byli i v Bosh servisu a nejde a nejde to a neví čím to je. Byl jsem přes dva týdny bez auta (v létě - dovča atd.), potřeboval jsem jezdit, tak jsem to vzal i takhle nedotažený. Cena za tuhle nedodělanou práci 30 tis. (+matroš k tomu, ale na to si nestěžuju) a dorazili mě drzou poznámkou, že je to ještě z jejich strany vlastě sponzoring, když opravují takhle stará auta, tímto se chlapci ocitli jen krůček od přeshubu. S kouřícím a netáhnoucím autem jsem zajel do spec. servisu (turba atd.) v Bosonohách. Tam prakticky na počkání zjistili, že byl špatně nastavený rozvod a spravili to běhen několika hodin. Auto pak jezdilo bez problémů. Možná ke své škodě, jsem se vykašlal na to, vyrazit z nich náhradu, minimálně to co jsem dal tomu druhému servisu, ale s mou povahou by to skončilo rvačkou. Takže do Citenu mě už nikdo nedostane.
_________________ Xantia Break 3.0 V6 (2000)
Mondeo kombi 2.0 (2000)
XM 2.5TD (1997)
Laguna kombi 2.0 (1996)
BX 1.9 TRI (1990) |
|
Návrat nahoru |
|
|
PavelX2
Založen: 26.11.2009 Příspěvky: 172 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá červen 04, 2010 8:46 pm Předmět: |
|
|
Tak si taky přisadím k Citenu . Servisujeme u nich služebního Jumpera . Vyskytla se taková závada , že nešel vypnout motor ( 1,9TD ) . Stop ventil na čerpadle vymontovali tak , že byl nepoužitelnej závit v hlavě čerpadla . A že prý už bylo stejně vyběhaný a repase by stála 30 000kč . . . Tak sem na inzerát koupil čerpadlo z Peu 306 za 1000kč . . . Chtěli ho tam namontovat , pak zjistili , že na elektrokonektoru je o jeden drátek navíc . . . že prý to tam nejde dát . Tak šly obě čerpadla ke mě , přeskládal sem pajšl z Peu do citroeòáckýho těla . Čerpadlo namontovali a volají , že nejde do otáček . . . stačilo přidat na šroubu dávky . Finální seřízení sem nakonec dělal doma před garáží . . .
Jednou tam taky byl ten stejnej Jumper na pravidelné prohlídce . Ve faktuře bylo napsaný , že kontrolovali vůle na ventilech . Na víko ventilů nikdo ani nesáhl , nebo že by ty šrouby stihly tak rychle zrezivět . . . ? O tom jak opravili kostření baterky u tohoto auta ( nechtělo startovat ) už radši ani nebudu psát . . . _________________ X2 1999 HDI 80kW Exclusive . . . repasuju alternátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
zombeek
Založen: 23.7.2009 Příspěvky: 51 Bydliště: Brno - Vinohrady
|
Zaslal: po červen 07, 2010 7:07 am Předmět: |
|
|
Chlapi, trohu mě děsíte, ale zas dobře, že jste to vy a ne zmršený miláček.
Přiznám se, že mě trochu zarazil sebevědomý výrok jednoho z mechaniků, který se mě zeptal, kam jezdím servisovat a když jsem mu řekl, že ještě nikam, tak pronesl směrem ke kolegovi na příjmu "Tady pán je náš nový zákazník."
Můžu se zeptat, jak je to dlouho, co se vám přihodily popsané zážitky? Třeba teď po přestěhování se to změnilo k lepšímu (ale mou vrozenou i potvrzenou nedůvěru k servisům všeho druhu jste jen posílili). _________________ Xantia Break X2 1.8i 16V 05/1998 GRIS QUARTZ klima, TZ |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|