Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Basak
Založen: 20.8.2009 Příspěvky: 33 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: út listopad 17, 2009 4:04 pm Předmět: Do jaké polohy? Výměna motoru... |
|
|
Tak už mám jiný motor. Problém je teď pouze v tom, abych ho tam dal. Nevíte v jaké poloze se taková operace dělá? Já tipuji na nejnižší - servisní. Mám pocit, že stejně budu muset povolit nějaké hadičky a tím vypustit LHM. Asi se nepovede oddělit čerpadlo od motoru a motor vyndat bez něj.
Další věc je klima - nevíte někdo, jestli jde kompresor oddělit aniž se odšroubují vysokotlaké hadice? Nechtěl bych vypustit médium.
Ach jo, to bude porod..... _________________ X1 Break, 1.9 TD, r.v. 1997, klima, funkční ovládání pro neoriginál rádio díky tomuto fóru |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: út listopad 17, 2009 8:33 pm Předmět: |
|
|
No,nevím,ale když mi měnili motor,tak mi klimu vypustili,odmontovali hadice jdoucí přes motor _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Basak
Založen: 20.8.2009 Příspěvky: 33 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: út listopad 17, 2009 9:17 pm Předmět: |
|
|
Ach jo......
A je člověk schopný to vypustit sám? _________________ X1 Break, 1.9 TD, r.v. 1997, klima, funkční ovládání pro neoriginál rádio díky tomuto fóru |
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: út listopad 17, 2009 9:55 pm Předmět: |
|
|
vypustit klimu snad ano,ale z5 asi nee.Jinak Jak na to X1 (nejsou tam nejtere motorizace) radí pri výmene spojky nejpreve max a poté spustit.Proc na to jsem neprisel,jen mi to ppridalo problém.Z toho soudím,že je to jedno (taky tam bylo vyndat nádobku s LHM a odpojit hydro,což jsem neudělal a nic se nestalo). _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: út listopad 17, 2009 10:57 pm Předmět: |
|
|
V nejnižší poloze ja na to vždycky zapominam a pak musim pomalicku odpouštet přez zavit na trubičce u jedne z koulí jinak klima kompresor sem odpojoval jen na V6 na 1,8 16V i 8V jsem klimu nechal a chladič vyklopil dopředu na 1,9td bych klimu taky nesundaval zbytečne pak musíš plnit a ryskuješ, že už nebude okruh tak tesnit.... _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zdeněk Švec
Založen: 7.2.2009 Příspěvky: 96 Bydliště: Kvasice,krajina 450
|
Zaslal: út listopad 17, 2009 11:06 pm Předmět: Klima |
|
|
Myslím,že by to mělo jít. Odšroubuješ klima kompresor a necháš ho vyset na hadicích,případně nějak přivážeš aby nezavazel,vytáhneš motor a až tam budeš mít nový přišroubuješ to zpět. Na xsaře 1.9td to jde. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|