Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

xantia chlazení motoru

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
hexa



Založen: 27.6.2007
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: st červen 27, 2007 5:44 pm    Předmět: xantia chlazení motoru Citovat

chlazeni xantia 2.0 hdi r.v.99 ventilatory nejedou vubec.ani s klimou.poradite ? dik,měsic stary majitel fajn autička
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MíraCB



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 397
Bydliště: České Budějovice

PříspěvekZaslal: st červen 27, 2007 7:22 pm    Předmět: Citovat

Zkusil bych se jako první kouknout na relé, která jsou mezi ventilátorama. Musíš sundat plast před chladičema a pod nim je trojúhelníkový kryt. Pod ním jsou 3 relé, zkus vyčistit patice a relé proměřit.
MíraCB
_________________
Xantia II. Break, 1,9 TD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hexa



Založen: 27.6.2007
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: čt červen 28, 2007 11:32 am    Předmět: Citovat

MíraCB napsal:
Zkusil bych se jako první kouknout na relé, která jsou mezi ventilátorama. Musíš sundat plast před chladičema a pod nim je trojúhelníkový kryt. Pod ním jsou 3 relé, zkus vyčistit patice a relé proměřit.
MíraCB

tak to vše jsem jíž absolvoval a uspěch byl takový že mi občas sepnul pravý ventilátor.no a pak už jen mrtvo ani zaškub ventilatoru.relé jsou při zap.klimě sepnuta všechny 3 ale nic se netočí.chtěl jsem sundat motorky ale nevim si rady s chlad.klimy.nechci ho odpojovat a matky co drži ventilator jsou za chladičem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vytacyt



Založen: 30.1.2007
Příspěvky: 232
Bydliště: Pluhův Žďár

PříspěvekZaslal: čt červen 28, 2007 12:02 pm    Předmět: Citovat

S kamosem resime taky tento problem.Rele jsme vycistili,vyfoukali,prostrikali a furt se netoci.Kdyz do nich ale bouchnem,tak se na chvili roztoci..Jdou vyndat samostatne uhliky z vetraku nebo jak je to MIROCB???
_________________
Xantypa 2,0HDI(80kW)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
MíraCB



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 397
Bydliště: České Budějovice

PříspěvekZaslal: st červenec 04, 2007 8:52 pm    Předmět: Citovat

http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?t=2922&highlight=sahar
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?t=6926
jinak zkus tohle, kdysi jsem to někomu popisoval:
při čelním pohledu na relé jsou v horní řadě dvě spínací relé (neměly by mít prostřední obsazený kontakt v patici), spodní relé je přepínací.
Když všechny relé vyndáš, můžeš je proměřit - pokud máš čím - jinak je zkusit můžeš tak, že na cívku přivedeš 12 voltů z baterky, musí být slyšet, jak relé cvakne.
jinak levý motor zkusíš tak, že na pin č. 4 v přepínacím (dolním) relé přivedeš + 12 V od baterky - motor by se měl roztočit na plné otáčky.
pravý motor je napojený v přepínacím relé na pin č. 3 a v levém horním relé na pin č. 5. Pin č. 3 je kostkra (-) a pin č. 5 je + 12 V. Když sem přivedeš dráty, zase by se měl roztočit pravý motor naplno.
Všechno tohle zkoušíš při vypnutém zapalování a při vyndaných relátkách, označení pinů by mělo být na paticích drobnýma číslíčkama.
Než ale budeš tohle dělat, podívej se na pojistky E a F v motoru.
Hodně štěstí při hledání
MíraCB
_________________
Xantia II. Break, 1,9 TD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hexa



Založen: 27.6.2007
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: po červenec 09, 2007 4:11 pm    Předmět: Citovat

tak jsem našel schema zapojeni motorku,dřiv něž jsem byl tady na klubu,proměřiljsem a divne udaje.tak jsem se pustil do demontaže motorku ventilatoru.povedlose a zavada byla hned jasna ZAOXIDOVANE KONEKTORY NA MOTORCÍCH!!! vyčistil jsem a funguje.no uchyceni ventilatoru jsem trochu předělal aby je šlo kdykoli sundat z předku a ne od chladičú. tak při klimě to už fiči ale ještě to nejede při zahřati motoru.kde jsou čidla teploty vody prosím?? jinak dik za odpovědi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hexa



Založen: 27.6.2007
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: po červenec 09, 2007 4:31 pm    Předmět: Citovat

jo a demontáž těch ventilatoru je celkem no 6 hod rozbirka a uprava a smontováni. dělal jsem to 2 dny protože jsem musel mit auto pojizdne tak vlastně 2prace. odchlipnout chladič vody, pak povolit 2 imbus šrouby myslim že 6 ty šrouby jsou v přirubě kde vedou trubky od chlad.klimy.ja nenašel imbusy na gole tak jsem to udělal tak že jsem to povolil na umělohmotnych držacich chlad.klimy.tam jsou male torxy rozměr nevim. pak tam vzniklo trochu mista aby tam vlezla mala gola s 10 ořechem,každy motor drži na 3 šroubech m6.to vše.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ok2ucx



Založen: 22.2.2007
Příspěvky: 455
Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)

PříspěvekZaslal: po březen 10, 2008 2:50 pm    Předmět: Citovat

Blílží se doba, kdy se tu začnou množit příspěvky ohledně zapínání sahar a náhodou jsem narazil na pěkné vyobrazení toho, jak jsou relátka a motory zapojeny, jde o klimatizované auto se 2 saharami:

http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/electric/ac306/coolfan2/fanop1.htm

Je z toho pěkně vidět, jak fungují ty dvě rychlosti (motory paralelně nebo sériově) a že oba motory mají jít stejně.

Pavel
_________________
Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)