Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: pá březen 13, 2009 10:34 am Předmět: |
|
|
To je super. Tak to musíš mít z motoru radost. Já jsem na tom stejně a teď mě udělali radost na emisích, prý je motor v dobré kondici. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel56
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 256 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: so březen 28, 2009 10:41 am Předmět: |
|
|
pee napsal: | Ako a kde sa da zistit tlak turba a pripadne ci je v poriadku? |
Ten nejzakladnejsi zpusob overeni, zda "to zije" je jednoduchy. Strc ruku do jedine diry vedle svetla a zmackni mezi prsty haadici turba. Pridej plyn, aby fouklo turbo. Hadice by se mela nafouknout tak, ze ji prsty temer neudrzis (pokud nejses Franta Kocourek ) No a kdyz uz bude zdvizena kapota, tak prohlidni, jestli neni hadice nekde praskla a jestli je radne pripaskovana na ovalne prirube chladice. _________________ X1 1.9TD liftback |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: ne březen 29, 2009 11:36 am Předmět: |
|
|
No,tak to fakt poznáš prdlajs,jelikož každý,i to nejhorší turbo ti tu hadici nafoukne,a to jestli v ní je 0,6 nebo 0,9 baru podle prstů nepoznáš.
Nenafoukla by se pouze v případě,že by bylo turbo seklé,což asi nikdy není _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
vespa
Založen: 7.3.2009 Příspěvky: 3
|
Zaslal: st červen 10, 2009 10:31 pm Předmět: Už to jede |
|
|
Tak lidi po dlouhé to mám zpravené..... muselo se vyměnit palivové čerpadlo .......ale teď to je .......... no paráda
děkuji všem za radu |
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
forreet
Založen: 12.8.2009 Příspěvky: 12
|
Zaslal: út říjen 20, 2009 10:20 am Předmět: |
|
|
Mam taky problem ze v nizkych otackach Xantia netahne moc a uz som si myslel ze je to turbem ale vcera som to meral a tlaci 0,9bar..tak a chcem sa opytat co sa steluje z tym sroubem v zadu davka na volnobeh nebo predstih??lebo na VW se s tim steluje davka nafty a na Xantii?A auto mi aj kdyz pozadne nato slapnu napr na 1-2-3 tak aj zahuly nebo kdyz du do kopce na 5tku tak 100km a dam podlahu tak len huly tak asi tam de moc nafty nebo mam zvysit tlak turba napr na 1,2b ?aby se to zrovnalo a mam 1,9td 66kw |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: út říjen 20, 2009 12:46 pm Předmět: |
|
|
No, já bych to viděl na výměnu vstřikovacích trysek. Měnil sem na TD kámošovi, taky to moc už netáhlo a hulilo. Po výměně to táhne cca od 1750 jak prase a zahulí jen při přidání, pak už ne, čisto jak od vizíru _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobe
Založen: 14.8.2009 Příspěvky: 159 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st říjen 21, 2009 9:39 am Předmět: |
|
|
PaM: a nestačilo by ty vstřikovací trysky jenom vyčistit a seřídit? Já mám totiž ten samý problém plus spotřebu jak 2l benzín
A kolik vůbec stojí trysky? _________________ X2 HDi-80kw
Diagnostika s LEXII-Praha-Zásmuky za 300,- |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: st říjen 21, 2009 5:34 pm Předmět: |
|
|
Ano,někdy jde ty trysky jen vyčistit a seřídit,ale někdy jsou špatné,mění se jen vstřikovací špička vevnitř vstřiku.
Jinak,kolik stojí ti řekně PaM,tuším cca 350kč za novou špičku z motorpalu _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
filo
Založen: 30.7.2008 Příspěvky: 148
|
Zaslal: čt říjen 22, 2009 4:00 pm Předmět: |
|
|
Nevim, ale i podle webu motorpalu jsou trysky a jehly delany jako kus, spasovany s velmi malou toleranci. IMHO zde neni zadny prostor pro cisteni a zadne serizovani.
Cely vstrikovac jako takovy asi seridit jde.
Honza _________________ Xantia X1 Break Turbo D 1997 Praha + Liberec |
|
Návrat nahoru |
|
|
mikiamiki
Založen: 16.12.2008 Příspěvky: 28 Bydliště: fulnek
|
Zaslal: po listopad 09, 2009 3:24 pm Předmět: |
|
|
JiRaY napsal: | Tlak turba se dá zjistit tak,že se napojí T-kus na hadičku co vede ze sání do vršku čerpadla,a k hadičce se připojí manometr ,co má rozsah kolem 1 baru.
Pak se jde projet s autem,a po ohřátí se motor protáhne pod plynem do kopce,a sleduje se tlak turba-musí být na budíku dobře patrné odstupòovýní do 1 baru,protože turbo nové.a nebo v dobrém stavu ,tak má dávat +-0,9Baru,pokud dává málo,tak dává třeba 0,6,rozdíl jedné desetiny je nepoznatelný.
Jinak stav turba z hlediska spotřeby oleje poznáš podle toho,kolik doléváš od výměny do výměny,a po kolika měníš. |
ahoj xantiaci mam X1 1.9td 94 a nedavno jsem si doinstaloval merice tlaku turba protoze se mi porad zdalo ze to nejak blbe jede a ozyvalo se syceni z motoru jen kdyz byl motor v zatizeni bez zatizeni jsem nezjistil pod kapotou skoro nic jen povolena hadice privod tlaku vzduchu na cerpadlo po dotahnuti se mi tlak zvedl na0.6bar.po nejake dobe jsem menil filtr vzduchu a nahodou si vsim za mam prdlou hadici u intercooleru.kupovat hadici se mi nechtelo takjsem vyhodil intercooler a napojil turbo naprimo hlinikovou rourou 60mm s prechodem na 50mm u turba kvuli orginal kolenu cesta vzduchu se notne zkratila a mam takovy pocit ze turbo daleko rychleji reaguje.od te doby mam tlak turba 1.2bar pri max plynu a zatizeni.na konec vyfuku jsem dal ladeny absorbcni koncovy tlumic monti tak mam rouru od motoru az po knec pruchozi.je to hlucnejsi hlavne kdyz se slapne poradne po plyne mi se to libi ale rodinku bych v tom vozit asi nechtel ....maximalni rychlost co jsem s tim zatim jel je nejakych 195km/h i pri vysoke rychlosti reaguje rychle na seslapnuti plynu od tech2000otacek taha jak blba .... maximalni otacky mam nejakych 5080podle technicke pak je asi omezovac.
a otazka na konec je v poradku ze tam mam tlak1.2baru?nemohlo by to znamenat ze mi spatne funguje ta tzv.westgate na turbu?
Houpani zdar mikiamiki. _________________ Xantia berline 1.9 TD r.v94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: po listopad 09, 2009 3:32 pm Předmět: |
|
|
Rozumím tomu dobře, že si uplně vyndal intercooler pryč a teď máš pouze kus trubky k nasávání vzduchu ? _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: po listopad 09, 2009 7:01 pm Předmět: |
|
|
PaM napsal: | Rozumím tomu dobře, že si uplně vyndal intercooler pryč a teď máš pouze kus trubky k nasávání vzduchu ? |
To mě taky zajímá.
P.S. Že by se intercooler dokázal ucpat nějakým sajrajtem??? _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
jira
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 306 Bydliště: Vodňany
|
Zaslal: po listopad 09, 2009 9:47 pm Předmět: |
|
|
Hoši stačí, aby byla protržená klapka na odsávání olej. par z karteru , takovej " kolobouk " na sacím potrubí od filtru, a leje ti tam olej jak divej. Mně se přihodilo. musel jsem čistit celou cestu vzduchu. _________________ jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT |
|
Návrat nahoru |
|
|
|