Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Rozdíl 1,8 na bloku motoru?

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
doudis



Založen: 26.8.2009
Příspěvky: 7
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so říjen 24, 2009 12:15 am    Předmět: Rozdíl 1,8 na bloku motoru? Citovat

Přátelé daji se zaměnit komplet bloky motorů (s klikou i pístama) 1,8 8v 74kw a 1,8 8v 66kw,popřípadě 1,8 16v 81kw,jsou stejný?
Odešel my motor na kroužkách Evil or Very Mad Evil or Very Mad a chtěl bych tam co nejmladší kvuli najetým kylometrům Laughing .
Díky Doudis
_________________
Xantia-1.8,8v-rv.93-74kw-LPG
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
AJM



Založen: 8.1.2007
Příspěvky: 194
Bydliště: Třeboň

PříspěvekZaslal: so říjen 24, 2009 8:27 am    Předmět: Citovat

No, domnívám se, že LFZ nezaměníš. Za LFY určitě, je to jinej blok, jinudy vede voda atd. Slabší 8v bude mít blok možná stejnej, změna výkonu bude zapříčiněná něčím jiným, než zdvihem, nebo vrtáním. Ale bylo by třeba oba bloky vidět odstrojený a porovnávat. Podle mě je jednodušší vyměnit opět za LFZ. Ty motory mají naběháno zhruba všechny stejně a na vrakáči, pokud nevidíš auto, ze kterého se motor vyndavá, ti stejně řeknou blábol...
_________________
Xantia I 18i 8V SX Break Athena 97´pack elecricité, pack froid, pack cuir, pack bois
Xantia I 18i 16V VSX pack electricité, pack froid 97´
Xantia I 18i 8V SX 94´
Xantia II 18i 16V SX pack visibilité, pack look, pack electricité, pack bois 99´
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
doudis



Založen: 26.8.2009
Příspěvky: 7
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so říjen 24, 2009 8:50 pm    Předmět: Citovat

74kw a 66 kw 1,8 jsou pravděpodobně stejný motory, prodávaj se na ně stejný nahradní díly,kromě sání.
Jenom mě zajimalo jestli nějaký skušený xanák to tu nevý jistě a čemu se vyvarovat a naco si dát pozor(výška těsnění pod hlavou a tak).
Přeci jenom jsou ty 66kw 1,8 i v xsarách a tam je těch třeba 7let znát,
sehnal bych to pochopitelně od důvěryhodného zdroje tak do 150 000km,
já mám natočíno 290 000km a je to z německa takže ještě tak plus
100 000km a TO UŽ MA NÁROK NA SMRT!!!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
_________________
Xantia-1.8,8v-rv.93-74kw-LPG
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kapitán



Založen: 9.5.2009
Příspěvky: 243
Bydliště: Jindřichův Hradec

PříspěvekZaslal: so říjen 24, 2009 9:07 pm    Předmět: Citovat

Co se týká tloušky těsnění pod hlavu (nevím zda-li je to stejné ropa-benzín),ale pro ropu platí (cituje )"Podle přesahu pístů se volí základní tlouška těsnení a připočítává se průměr z toho co se ubere při rovnání hlavy,z toho plyne, že jestliže ti rovnali hlavu a obrali ji na jedné straně o 0,1 a na druhé straně o 0,3 , tak nové těsnění volíš jako součet síly starého a střed ubrání, v tomto případě 0,2. To je, staré, 1,5 plus opracování 0,2 a vychází nové 1,7. Samozřejmě, jestliže bys dal brousit ojmiční ložiska, tak nové těsnění je o sílu odbroušení na ložiscích tenší."Tolik jsem se v minulosti dozvěděl na BX clubu když jsem se ptal jak zjistím tl.těsnění.
_________________
současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdeněk Švec



Založen: 7.2.2009
Příspěvky: 96
Bydliště: Kvasice,krajina 450

PříspěvekZaslal: ne říjen 25, 2009 5:45 am    Předmět: Síla těsnění Citovat

Tak to jsem ještě nezral.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luboš.H



Založen: 2.8.2007
Příspěvky: 220
Bydliště: okr.Třebíč

PříspěvekZaslal: ne říjen 25, 2009 10:00 am    Předmět: Citovat

Nechápu, jaký má vliv broušení ojničních ložisek na sílu těsnění pod hlavou Question Rolling Eyes
_________________
BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: ne říjen 25, 2009 11:16 am    Předmět: Citovat

Taky nechápu.
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kapitán



Založen: 9.5.2009
Příspěvky: 243
Bydliště: Jindřichův Hradec

PříspěvekZaslal: ne říjen 25, 2009 4:04 pm    Předmět: Citovat

Tomuto nerozumím natolik,tak jak jsemkoupil,tak prodávám.Respektive jsem vzmesl dotaz na zjištění tl.těsnění a toto byla odpověd.Zde je odka na toto: http://www.bxclub.com/forum.php?kam=vypiszpravu&tema=7&dotazid=902
_________________
současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
doudis



Založen: 26.8.2009
Příspěvky: 7
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne říjen 25, 2009 4:29 pm    Předmět: Citovat

To těsnění mě až tak moc netlačí,ale jde my o to jestli je stejnej blok motoru-písty-šáli a td. Rolling Eyes
_________________
Xantia-1.8,8v-rv.93-74kw-LPG
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kapitán



Založen: 9.5.2009
Příspěvky: 243
Bydliště: Jindřichův Hradec

PříspěvekZaslal: ne říjen 25, 2009 5:09 pm    Předmět: Citovat

A což takhle zkusit kouknout na servicebox?
_________________
současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Henry



Založen: 16.9.2007
Příspěvky: 394
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: ne říjen 25, 2009 6:40 pm    Předmět: Re: Rozdíl 1,8 na bloku motoru? Citovat

doudis napsal:
....Odešel my motor na kroužkách Evil or Very Mad Evil or Very Mad a chtěl bych tam co nejmladší kvuli najetým kylometrům Laughing .
Díky Doudis

Pokud víš, že odešel na kroužkák, tak ho okroužkuj a máš to.
Když už bude motor venku, tak je to o hoďku víc práce a máš pokoj.
Výměna samotných kroužků sice není GO, ale už několikrát jsem takhle zachránil motor. Po výměně samotných kroužků jede motor určitě líp, než se starýma, nebere olej a "pár" kilometrů taky vydrží.
Hodně záleží na tom jak vypadají válce - do vydřených nemá cenu nic dávat.
Určitě se vyplatí okroužkovat motor, než koupit jiný pár kilometrů před smrtí, navíc na vrakáči může dobu stát (nebo ležet) a bude mít orezlé válce a máš další problém.
_________________
XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)