Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: st říjen 14, 2009 6:31 am Předmět: |
|
|
fanan napsal: | zdarvím, dnnes jsem zjistil že mi teče vstřik.Je to ten řídící s tím kablíke.a teče v půli vstřiku.tak mě zajima jen jestli to tam těsní jen závit nebo jestli tam je òáka gumička.a zda ubec pujde tento vstřik utěsnit.a případně kolik stoji novej či vrakač???vzal jsem teď párkrát levnou bionaftu a asi se uvolnil tesnicí sajrajt. no ušetřil jsem.... dík za info |
S EPICem vzít bionaftu, tomu říkám odvaha... _________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
naphd
Založen: 21.9.2009 Příspěvky: 25
|
Zaslal: st říjen 14, 2009 3:56 pm Předmět: kontrola vstriku |
|
|
trosku odbocim:
Je mozne nejakym zpusobem zkontrolovat ten jeden elektrifikovanej vstrik co maji novejsi 1.9TD? Umi to vubec diagnostika? Nevi nekdo jak funguje ten snimac otevreni vstriku?
Nikde jsem k tomu nic nenasel.... _________________ jirka
XA1 - 1.9(96) TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobe
Založen: 14.8.2009 Příspěvky: 159 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st říjen 14, 2009 8:23 pm Předmět: |
|
|
Na kterém válci je vůbec ten řídíci vstřik? Já ho mám na druhém od rozvodů. _________________ X2 HDi-80kw
Diagnostika s LEXII-Praha-Zásmuky za 300,- |
|
Návrat nahoru |
|
|
marian.hutira
Založen: 14.8.2008 Příspěvky: 72 Bydliště: Brno
|
Zaslal: st říjen 14, 2009 9:33 pm Předmět: Re: kontrola vstriku |
|
|
Na našej 2.1TD je to prvý vstrekovač. A funguje na princípe peizoelektrického javu. Teda, zmena tlaku pri otvorení vstrekovača sa cez piezoelektrický člen premení na elektrický impulz. Pod¾a toho impulzu a polohy k¾ukovky si riadiaca jednotka upresní a nastavuje čas vstrekovania v rôznych režimoch jazdy a záaže.
Ako dôkaz toho, že to funguje je fakt ako sa to chovalo pred a po výmene. Pred výmenou som pri rozbiehaní vytočil motor. Potom som preradil na vyšší stupeò a znova riadne pridal plyn. Otáčky samozrejme boli nižšie a motor začal dos hlasno klepa. Po ubratí plynu klepanie prestalo. Proste nešlo to urobi tak, že by si hneď po preradení dal plný plyn. Motor pritom ale ahal, len to bolo hrozné počúva. Bál som sa, že sa niečo pokazí.
Po oprave to samozrejme funguje. Motor už tak neklepe, ale zostal mu ten jadrný hutný dieselový zvuk. Nie už však ostrý kovový klepot, detonácie s ktorými si riadiaca jednotka nevedela da rady (nevedela správne načasova otvorenie vstreku?).
Možno to má 1.9 tak isto, teda princíp toho vstrekovača. Je to bežná konštrukcia aj pri iných motoroch. Niekde sa snímajú všetky vstrekovače, niekde len jeden.
Marián
naphd napsal: | trosku odbocim:
Je mozne nejakym zpusobem zkontrolovat ten jeden elektrifikovanej vstrik co maji novejsi 1.9TD? Umi to vubec diagnostika? Nevi nekdo jak funguje ten snimac otevreni vstriku?
Nikde jsem k tomu nic nenasel.... |
_________________ Xantia Break 2.1TD Exclusive 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
|
naphd
Založen: 21.9.2009 Příspěvky: 25
|
Zaslal: čt říjen 15, 2009 11:03 am Předmět: vstrikovac |
|
|
mam ho stejne, a co jsem videl dalsi dve auta byl vzdy na druhym valci.
Motor mi jede pravidelne za studena dost klepe, po nastartovani cerno-sedej oblak. Navic jsem ted mel moznost jet starou 1.9TD z roku 93 co mela najeto jen 120k a byla to proti moji raketa, tak to chci zacit resit. Vstriky mam cisty, byli nedavno venku pri vymene hlavy, napadl me jen ten elektrickej ale spis to bude chtit udelat cerpadlo... coz uz do toho investovat nehodlam, takze chci nejak overit ten vstrik. Jestli je tam pasivni piezo tak jedine ocsiloskop. _________________ jirka
XA1 - 1.9(96) TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|