Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
majer
Založen: 8.10.2009 Příspěvky: 15 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: po říjen 12, 2009 6:35 pm Předmět: |
|
|
Takže : kde začÍt ... Karoserie : oba přední blatníky měněny nebo stříkané - voda na nich zůstává v kapkÁCH + otlačené šrouby blatníku t jiná barva zadního blatníku na levé straně oproti dveřím na levé straně - tedy bourané zřejmě jistě - nesedí zadní páté dveře .
Světla - přední Valeo jako nové= nebo spíš nové ? pavouk na předním blinkru rozbité -prasklé zadní světlo.
Pneu: sjeté zimní - bez letních
Okna- ukanec- na čelním okně - tedy nutná výměna .
Motor- auto prý dlouho stálo - dvakrát nažhavění naskočil bez přidávání plynu apod. tichý zvuk nikde nic netřískalo neklapalo dle mého ok -pršelo tedy po chvilce začal dýmit výfuk po mírném prohřátí bez dýmu- ani modrý ani černý ani bílý...dle mého snad ok
Podvozek : xanta se zvedla vyzkoušel jsem polohy vždy se zvedla - spustila nejdříve předek pak zadek - tuším . při volnoběhu se občas ozývalo cvakání s pod kapoty motoru - nemyslím zvuk motoru ale něco jakoby spínalo atd.Po vypnutí motoru a otevření dveří něco jakoby cvaklo tuším že to tak má dělat.
Jízda - překvapili mne brzdy - chod pedálu brzdy byl takový krátký - tvrdší ? jiný než u xsary . rezavé zadní kotouče tedy asi by to chtělo párkrát pořádně zabrzdit aby si vše zase sedlo ... řízení nikam netáhlo zdá se ok.řazení bezproblémů - spojka zabírala ve vyšší poloze pedálu než jsem zvyklý.
Vnitřek auta : celkem zachovalé - prý najeto cca 160tis - u 10let staré xantie - nesmysl - sedadla neprosezené nikde nic zničené , vypínatelný airbag spolujezdce - má i moje xsara - celkem + body za toto.
Tak ted celkové hodnocení - kdyby nebylo z venku takové každá pes jiná ves bylo by to jednodušší takhle nevím ...má li smysl kupovat auto jenž na první pohled jeví známky havárky. Jediné co mě láká proč auto pořídit - dle mého motor bez vážnějších problémů a zachovalý vnitřek + výbava
jo ještě postřech při jízdě okolo 80-90km byl v autě divný aeridinamický hluk jako by vibrovalo zadní plato při otevřeném okně či co ? prý to můžou dělat ty pneu ale taky ne ? a teď BABO RAÏ,......Není tady náhodou někdo s okolí Ostravy kdo má víc zkušeností než já co se týče Xantití a měl by čas se jet podívat? přivezu odvezu .... _________________ bylo:Citroen xsara II 1,9D break, Je:Peugeot 406 break 2,0Hdi 80Kw r.v.00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po říjen 12, 2009 7:59 pm Předmět: |
|
|
Ahoj,takže je to bouračka,měl jsem pravdu,nicméně pokud je to kvalitně opravené,tak nemusíš mít strach,ovšem počítej s tím,že ti stejně někdy začne reznout,ale to by ti nebourané auto udělalo taky.
Jinak,HDi v těchhle teplotách vůbec nežhaví,jen kontrolka asi na dvě vteřiny blikne,HDi do -5ti musí spolehlivě chytnout bez žhavení.Rozhodně bych to udělal bez žhavení,rovnou otočit klíčkem,hned po ránu za studena,jen chviličku počkat ,a rovnou startovat,žhavit je zbytečnost. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
majer
Založen: 8.10.2009 Příspěvky: 15 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: po říjen 12, 2009 8:02 pm Předmět: |
|
|
kdyby to bylo uděláno kvalitně tak to přeci nepujde poznat na první pohled ... a to jsem ani neměřil vrstvu laku na jednotlivých dílech ... bylo to vidět očima ... a do inzerátu napíšou... super stav ....ach jo... _________________ bylo:Citroen xsara II 1,9D break, Je:Peugeot 406 break 2,0Hdi 80Kw r.v.00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
kenedz
Založen: 4.7.2008 Příspěvky: 17 Bydliště: Záboří
|
Zaslal: po říjen 12, 2009 9:03 pm Předmět: |
|
|
Neboj se toho,dobrých 70% dovezených aut u nás je bouraných,jinak by se jim ten dovoz skoro nevyplatil,spousta majitelů to ani neví,že to jejich je po ráně a s klasickýma bazar fíglema si musel počítat.Pokud se po startu nezhoupla,tak jsou žhavičky OK,jestli ani nezahulila,tak by měli být i vstřiky OK.Kdybys pro ní jel,tak ještě sundej kryt z motoru a podívej se,jestli některý neteče.Sice Itálie nic moc,ale pořád lepší,než od začátku v Čechách,jak na silnice,tak na kvalitu nafty,ta jejich starost o auto už je horší,ale kus od kusu... U bílé máš větší pravděpodobnost ex taxi,nebo služebáku.Čerpadla se zase až tak moc neserou,krom toho v nádrži,jeho brzký konec poznáš podle žel. pilinek v naft. filtru.U každého staršího auta máš nějaké to riziko.Ještě pozor na lanovody u řazení,taky dražšší investice,když jsou před smrtí,tak většinou nejde docvaknout 3,nebo zpátečka.Pokud ti sleví min 5-6 tisíc tak to vem,je to Euro 2,takže jen 3000 tě bude stát eko poplatek.Ty drobnosti zvenku si časem doladíš,důležité je,že je technicky v pořádku.
Hodně štěstí. _________________ Xantia Break HDi Exkluzive 140PS r.99-prodáno
Xantia Activa TCT r.96-jen na Xasrazy
Peugeot 406 HDi Prémium pack r.00-plně naložen |
|
Návrat nahoru |
|
|
Medík
Založen: 10.1.2008 Příspěvky: 71 Bydliště: Chlum u Třeboně
|
Zaslal: po říjen 12, 2009 10:08 pm Předmět: |
|
|
Herr Majer: Těžko může radit kdokoliv z nás, když jsme to auto neviděli na živo.... Jak Ti již doporučovali kolegové, vezmi sebou někoho, kdo xantiím pořádně rozumí !!!!!!!!!!!!!
Je bohužel holý fakt, že ceny xantií padají docela rychle, s tím se budeme muset všichni smířit i když si to mnozí z nás nechtějí připustit...
Nevím, mě se inzerovaných 73 zdá moc.... 60 a to se ti musí prodejce klanět půl hodiny, že to vůbec koupíš .... _________________ X1 95 Activa 2.0 16V Medika + X II 98 1.8 16V s klima - manželky... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
Zaslal: po říjen 12, 2009 10:12 pm Předmět: |
|
|
Jak to tak čtu, tak bych do toho nešel. A to jsou jen věci co jsi poznal na první pohled s tím že Xantii neznáš. Já už bych v CZ bazarech nekupoval, koukni na autoscout nebo mobile, domluv se třeba s Gunterem, ten tam s tebou zajede a přijedeš už na značkách. I s dopravou a přihlášením to máš za stejné peníze a hlavně kvalitní auto. Nehledě k tomu že bude mít většinou dobré gumy a k tomu bývá mnohdy ještě sada zimních, což od žádného dovozce ani bazaru nedostaneš. Koukni namátkou třeba na tuhle : http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bqbjzfayadi4 _________________ BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
|
|
Návrat nahoru |
|
|
tomc
Založen: 8.2.2008 Příspěvky: 253 Bydliště: Rožnov p.R
|
Zaslal: út říjen 13, 2009 4:50 am Předmět: |
|
|
zdravím to auto už jsem viděl víc jak před rokem i jiná cena pokud přehlídnu kosmetické vady tak schlamstne +/-20tkč.kladky volné,pneu stěřelé,sklo poškrabané a tukance.chladičová stěna přibastlená,bourané to moc nebylo,jen povrchově ITALIE motor šel dobře projíždět jsem ji nebyl.ja dal ruce pryč to auto zralé na dost velké vymneny a opravy. _________________ BX19D Xa 2,0HDI a C5 2,0HDI |
|
Návrat nahoru |
|
|
majer
Založen: 8.10.2009 Příspěvky: 15 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út říjen 13, 2009 5:10 am Předmět: |
|
|
a je to potvrdil jsi mé úvahy bylo by tam moc investic...a to říkám prohlídl jsem to jen nahrubo -pršelo-a zdá se že nepostoupila do druhého kola , děkuji všem za rady.....napsal jsem ji email tak uvidíme co napíšou zpět...jestli tedy napíšou.... nejlepší jsou věty typu... stav perfektní...... _________________ bylo:Citroen xsara II 1,9D break, Je:Peugeot 406 break 2,0Hdi 80Kw r.v.00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
bog-fran
Založen: 8.5.2007 Příspěvky: 184 Bydliště: Most
|
Zaslal: út říjen 13, 2009 10:25 am Předmět: |
|
|
Hlavně části karosérie z druhovýroby nemaj tak dobrou povrchovou úpravu, takže ti ty měněný díly asi začnou dost brzo hnít. Známej má bílýho peugeota 406, měněný oba přední blatníky - ty vypadaj naprosto děsně - orezlý - zbytek auta jako novej. A to nevíš co má měněnýho pod kapotou a kterej machr to dělal... Já osobně bych se podíval po něčem jiným, xantií se tu prodává víc než hodně, nebude problém sehnat jinou, ze který budeš mít dobrej pocit při koupi, než vzít tuhle a nebejt si jistej. _________________ r.v.95 1,9TD - už sešrotovaná |
|
Návrat nahoru |
|
|
majer
Založen: 8.10.2009 Příspěvky: 15 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út říjen 13, 2009 10:38 am Předmět: |
|
|
obávám se že tady na severní moravě jich zas tak moc ve slušném stavu není .....už jsem se byl podívat na auto v české třebové prima výlet jen škoda že to auto co tvrdil majitel nebylo zas tak bez chyb spíš much než mušek .... _________________ bylo:Citroen xsara II 1,9D break, Je:Peugeot 406 break 2,0Hdi 80Kw r.v.00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ok2ucx
Založen: 22.2.2007 Příspěvky: 455 Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)
|
Zaslal: út říjen 13, 2009 12:41 pm Předmět: |
|
|
Luboš.H napsal: | Jak to tak čtu, tak bych do toho nešel. A to jsou jen věci co jsi poznal na první pohled s tím že Xantii neznáš. Já už bych v CZ bazarech nekupoval, koukni na autoscout nebo mobile, domluv se třeba s Gunterem, ten tam s tebou zajede a přijedeš už na značkách. I s dopravou a přihlášením to máš za stejné peníze a hlavně kvalitní auto. Nehledě k tomu že bude mít většinou dobré gumy a k tomu bývá mnohdy ještě sada zimních, což od žádného dovozce ani bazaru nedostaneš. Koukni namátkou třeba na tuhle : http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bqbjzfayadi4 |
Ano, nebo si tam zajeď sám. Já to před 2 roky (už?) udělal: http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?p=3867༛ a nemohu si naříkat. Stojí to, pravda, výrazně více úsilí (výlet do Třebové je proti tomu jen nedělní vycházka), ale je šance, že se dostaneš k lepším kouskům (ten výšeuvedený link vypadá na první pohled opticky dobře).
Za ty více než 2 roky (25tkm, ale poslední rok skoro nic) jsem do auta r.v. 98 s původními (a doloženými!) 180tkm investoval:
- údržba (3x oleje, filtry) - měním @ 10tkm
- pak nevím, jestli je to údržba nebo oprava - na začátku tiché auto, ale na českých cestách odešly stabilizátory přední nápravy a silentbloky, po 200tkm snad mají nárok
- akumulátor
- 1x ročně dofuk koulí (u hydrocitroënů = běžná údržba)
- pneu
- ze závad jen radiátor topení (ten asi potká každou Xantii a nejen tu) a rupla mi jedna hydrotrubka - to mě fakt naštvalo. Asi jediná skutečná závada.
Vím, je to jeden konkrétní kus, jedna osobní zkušenost. Ale po tom, co jsem viděl v CZ, se kloním rovněž k názoru kupovat tam, kde jsou primárně auta v lepším stavu. Po zavedení šrotovného se sice nabídka německého trhu na chvíli dosti omezila, ale jak je vidět, je pořád z čeho brát. Člověk by si ale měl uvědomit, že i nejnovější Xantie má nyní 8 roků a to je relativně dost. Těch fakt pěkných kusů už je pomálu.
Pavel
P.S. Teď koukám do analýzy z http://www.spritmonitor.de/en/detail/189184.html tak cena za 1km (bez nafty a pořizovací ceny) mě vychází cca. 1.78Kč/km - všechno ostatní je v tom: známky, pojištění, STK, celkem 4 nové pneu (auto bylo na 8 kolech), voda do ostřikovačů, každý šroubek. A to mi to drahne hlavně proto, že poslední rok málo jezdím a relativně hodně platím. _________________ Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: út říjen 13, 2009 2:07 pm Předmět: |
|
|
Osobně bych od ní utíkal co nejrychleji a nejdál. Zdá se mi to hodně peněz za bouračku, raději bych se podíval jinam, kdoví jak je to opravené. Kůže mě taky moc nebere, údržba je dražší než obyčejných sedadel. Třeba na todle: http://www.otomoto.cz/index.php?sect=show&id=C9764330 _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jenyk
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 60 Bydliště: PRAHA 8
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: út říjen 13, 2009 4:52 pm Předmět: |
|
|
HDI se vůbec nemusíš bát. Spíš jde o to, v jakém je to auto stavu a kolik má vlastně doopravdy najeto. Předpokládám, že serviska u toho nebude. Ty udané kilometry u tohoto roku by nebyly bez servisky věrohodné ani u benziòáku. Kilometry by se daly zjistit podle VIN-ka v síti autorizovaných servisů. Pokud bys měl nějaké zásadní pochybnosti o stavu kupovaného auta tak to radši odpískej a zajeď si pro auto někam do Německa sám.
Já koupil to své HDI teď na podzim v Německu Přirozeně se serviskou a s hromadou účtů ze servisů (veškeré doklady od novoty auta), tak přesně vím co kdy kdo na autě dělal. Mám HDI 80 KW rok 2000 najeto 245 tis.km. rozvody dělali už ve 120 tis. ale bez výměny vodní pumpy, před dvěma lety auto dostalo nové turbo, a před rokem novou baterku. Takže rozvody budu teď dělat ještě teď před zimou, vodní pumpa vydrží akorát těch 250-280 tis. km. Je mnohem lepší mít auto i s historií, i když stav tachometru nemá tak líbivé číslo... _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
majer
Založen: 8.10.2009 Příspěvky: 15 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út říjen 13, 2009 8:51 pm Předmět: |
|
|
už se na tebe chystám jenyku _________________ bylo:Citroen xsara II 1,9D break, Je:Peugeot 406 break 2,0Hdi 80Kw r.v.00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|