Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Frenk
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 122 Bydliště: Kněževes u Rakovníka
|
Zaslal: ne září 06, 2009 3:17 pm Předmět: |
|
|
Zdravim. Kolisani otacek (ale zpravidla pri studenem motoru) mi zpusobila jednotka LPG. Upravuje signal od Lambdy. Bohuzel mam ridici jednotku Magnetti Marelli a jiny zpusob regulace volnobehu, tak tezko neco odvodit. Semily jsou trochu z ruky. Frenk _________________ Xantia Break 1.8/8/LFZ/Ecu MM/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: ne září 06, 2009 4:35 pm Předmět: |
|
|
Ahoj Frenku,díky za pomoc,ale ono to zlobí i na benzin i na LPG.A také říkal že pri systému LPG vtřikování o proti klasika podtlak to hodnoty neskresluje.
Jen pro zajímavost od kud jsi Fenku.Torek _________________ Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ motoru LFZ,zelená metla,litá kola 14" Borbet,LPG Tartarini,prostě je moje láska. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: po září 07, 2009 12:19 pm Předmět: |
|
|
Mě nějak uchází,jestli jsi už řádně pročistil a prolil krokový motorek a všechny ty kanálky kolem něj+klapku sání a snímač tlaku vzduchu???Já to udělal dvakrát a podruhé to zatím ustalo.Je to tak snad už půl roku,uvidím časem,ale je zatím klid,opravdu od té doby to ani raz nevyletělo a to se to předtím pořád zhoršovalo.
Hlavně nezapomeò po pročištění vše vysušit.
Taky nevím,jestli to bylo tím,může mě to dělat lambda či krokáč,ani čidlo teploty jsem neměnil,protože jsem nevěřil,že by to dle příznáků bylo čidlem.Nebo se mě do toho sere LPG jednotka,ale to si furt myslím,že spíš ne,protože tyhle problémy s otáčkami mívají xantia benzíny často,plyn ne plyn.A jak píšeš mohl jsem jezdit na benzín jak jsem dlouho chtěl a dělalo to furt.
Čili zaměřil bych se na to řádné ale opatrné vyčištění a pak na krokáč a lambdu.Taky Josef 2 radil vyčistit nějaký kanálek či hadičku přímo od krokáče-ale sám nevím,zda bych ji ještě dobře popsal.
Jestli to budeš čistit,dej bacha a ti dobře sedne těsnění mezi sacím potrubím a sáním motoru.To jsem taky očistil a shlédl,protože mám furt dojem,že to někudy přísávalo vzduch-no čas a zima ukáže. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: po září 07, 2009 3:37 pm Předmět: |
|
|
Díky za radu ,může to být mnoho věcí a co koli.Někde na foru jsem se dočetl odpojit -pol baterie na 1 hodinu a potom zapnout klíček na 10min.tak jsem to udělal a zatím jsem najel asi 30km a je to skoro dobrý,ale jak dlouho?Až se to pokazí zjistím to hned za jízdy když sundám nohu z plynu tak to začne cukat a to dost znatelně,po vyšlápnutí spojky to zdechne.Skusím udělat to co jsi radil a potom dám vědět.S díky Torek _________________ Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ motoru LFZ,zelená metla,litá kola 14" Borbet,LPG Tartarini,prostě je moje láska. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: po září 07, 2009 3:54 pm Předmět: |
|
|
Ještě dodatek:ty nebudeš mít nejspíš přebytek vzduchu v sání,to by ti lítaly otáčky nad normál,to jsem jen psal jako moje bývalé trable s točkami.
Nicméně to pročištění techn.benzínem či např.krokáč WD nemůže ničemu vadit.
Zkus opravdu pátrat i po té liště-na vyzkoušení.Buchto nepsal jsi,že v Citroenu jsi nechával tu lištu přeměřit,nebo že to dokážou? _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: po září 07, 2009 7:24 pm Předmět: |
|
|
Nevím čím to je ,ale zatím snad dobrý po ujetí 60km,ale dvakrát zůstali otáčky při volnoběhu na 1500-1800 po dalších rozjezdech opět na 700-850.
tak nevím,ale udělám to pročištění a dám vědět.Torek _________________ Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ motoru LFZ,zelená metla,litá kola 14" Borbet,LPG Tartarini,prostě je moje láska. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Frenk
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 122 Bydliště: Kněževes u Rakovníka
|
Zaslal: po září 07, 2009 8:43 pm Předmět: |
|
|
Zdravim. Ted mi to doslo . Torek nema krokovy motorek (zaslepka), ale ventil (LFZ s jednotkou Bosch MP 5.1). Ma s tim nekdo zkusenost? Ze by se zasekaval a neotevrel nebo naopak nezavrel? Frenk _________________ Xantia Break 1.8/8/LFZ/Ecu MM/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po září 07, 2009 8:55 pm Předmět: |
|
|
Zeptejte se Lewkinse,ten to řešil _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: út září 08, 2009 5:40 pm Předmět: |
|
|
Ahoj ,zatím dobrý jen 2x se porozsvítila kontrolka K .Frenku mylím že mám krokáč je tam taková klanička přes ní vede lanko a samo se to pohybuje sem a tam.vtřikování je Bosch MP 5.1 V servise také říkali ,že by to mohl být
krokáč ,ale oni nic nezpravují, ale pouze mění pokus omyl a to již nemohu akceptovat.Torek _________________ Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ motoru LFZ,zelená metla,litá kola 14" Borbet,LPG Tartarini,prostě je moje láska. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: út září 08, 2009 7:59 pm Předmět: |
|
|
Ještě bych zkontroloval přívodní hadičku k mapsenzoru, který je umístěn na pravém podběhu blízko pravé koule, vede k němu hadička souběžně s benzinovými na víku rozvodů motoru. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: út září 08, 2009 9:30 pm Předmět: |
|
|
Torku takhle už ten krokáč určitě poznáš:
http://www.peugeot-club.com/forum/viewthread.php?tid=9881
já nevím,mě ani nenapadlo,že by jsi ho neměl...
a ano tj ta hadička co josef popisuje. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Frenk
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 122 Bydliště: Kněževes u Rakovníka
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: st září 09, 2009 1:43 pm Předmět: |
|
|
Ahoj nekde už sem to tu psal, že po vraceni motoru z5 do auta mi houpal a šílene litali otacky a problém byl v tom že jsem do map senzoru zapoměl zapojit konektor takže urcite ma na otacky velkej vliv. Co mi spíš přijde , že podcenujete LPG V me V6 mam také sekvenční vstřikování a díky špatnemu termostatu a podchlazenemu motoru mi odešly plynové vstřiky došlo to tak daleko že začali špatne dávkovat a diky tomu začal motor klepat a nedržel volnobeh a auto chcípalo. Co byl pruser tak plynová jednotka ve snaze dohnat starnuti vstřiků prepocitavala delku vstřiku plynu jenže benzinova jednotka se taky snažila o zmenit hodnoty takže to pak houpalo i na benzin. Plynař řikal že na berlingu se jim to rozhodilo natolik že museli jednotku poslat do citroenu aby do ni nahraly zakladni nastaveni. mě naštestí pomohlo asi 100km jizdy na benzin a vymena plynovejch vstřiků. _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: st září 09, 2009 9:43 pm Předmět: |
|
|
Těžko ho pozná, má Bosch a ten má místo něj nad zapal. cívkou ruční granát-viz foto Frenka _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Torek
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 241 Bydliště: Semily
|
Zaslal: út září 15, 2009 8:44 pm Předmět: |
|
|
Ahoj Josef,konečně mi jde zase net ,tak se chci zeptat co jsi myslel tím ručním granátem?A co tam tedy mám místo krokáče ,co mi udržuje volnoběh?Pokud to půjde skus to označit na těch fotkách od Frenka.sice nevím proč a co to zapřičinilo ,ale nechal jsem seřídit LPG a vyměnit teplotní čidlo a zatím to jede najel jsem asi 500km a kontrolka K se porozsvíitiala jen asi 3xna pár sekund.Pokud by to jelo takto stále byl bych asi spokojen.Zatím ahoj a díky za odpověď.Torek _________________ Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ motoru LFZ,zelená metla,litá kola 14" Borbet,LPG Tartarini,prostě je moje láska. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|