Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
fanatik
Založen: 27.4.2007 Příspěvky: 15
|
Zaslal: pá březen 27, 2009 7:47 pm Předmět: pojistková skříò |
|
|
Zdravim všechny, mam X1 2,1TD zlobí mi dobíjení a ventilátor.Zjistil jsem že při nastartovaném motoru otevřu dekl pojistek a chytím za všechny pojistky a pohnu s nimi do strany začne vše fungovat normálně. Vypadá to na studený spoj ale nevím jak vyndat pojistky abych se na ně dostal ze zadu kde je přívod. Ve forech jsem nic nenašel asi to mám jen já. Jestli má někdo nápad jak je vyndat abych je proletoval,poraďte. Díky moc. |
|
Návrat nahoru |
|
|
MíraCB
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 397 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: ne březen 29, 2009 11:06 pm Předmět: |
|
|
Pojistky v motoru a nebo v kabině?
MíraCB _________________ Xantia II. Break, 1,9 TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mixa
Založen: 2.3.2008 Příspěvky: 202 Bydliště: Milotice nad Bečvou
|
Zaslal: út září 01, 2009 7:21 pm Předmět: |
|
|
Vidím, že to tady nějak skončilo. Potřebuju právě tohle vědět. Konkrétně, jak vytáhnu blok pojistek vlevo pod přístrojovkou. Mám napájení klimy vedeno ze předu (pojistku mám na drátech vysunutou zvláš v samostatném pouzdře). Kvůli tomu tam nemůžu dát příručku. A tak chci ten drát dát dozadu, kam patří. _________________ Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999, |
|
Návrat nahoru |
|
|
MíraCB
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 397 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: út září 01, 2009 10:20 pm Předmět: |
|
|
Povytáhneš červený čudlík asi tak o 5 mm směrem dolu. Potom celý pojistky posuneš taky asi tak o 5 mm nahoru (směrem za červeným čudlíkem) a potom už jenom směrem dolu vyndáš pojistky.
Moc od toho ale nečekej, je tam hromada drátů a držák pojistek se ti povede vyklopit jenom kousek, moc místa tam není.
MíraCB _________________ Xantia II. Break, 1,9 TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mixa
Založen: 2.3.2008 Příspěvky: 202 Bydliště: Milotice nad Bečvou
|
Zaslal: út září 01, 2009 10:27 pm Předmět: |
|
|
Zkusím to. Díky moc. _________________ Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999, |
|
Návrat nahoru |
|
|
|