Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Radiátor topení
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Krasty



Založen: 13.6.2009
Příspěvky: 5
Bydliště: Turov

PříspěvekZaslal: ne srpen 23, 2009 11:23 am    Předmět: Radiátor topení Citovat

Zdravím můžete mi někdo poradit jaký radiátor si mám koupit do X1 Break 1.8i 74kw r. 1997. Díky. Confused
_________________
Xantia Break 1.8i 8v r.v. 97
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: ne srpen 23, 2009 5:56 pm    Předmět: Citovat

To Ti asi takhle nikdo nepoví, pač jsou tuším dva rozměry a je známo, že Francouz tam dá to co mu zrovna příjde pod ruku. Doporučuju rozdělat vytáhnout a podle něj koupit druhej. Wink
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lewkins



Založen: 7.12.2006
Příspěvky: 390
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: ne srpen 23, 2009 8:15 pm    Předmět: Citovat

Souhlas... Delal jsem to pred asi dvema mesici. Dve naprosto stejny auta se stejnou motorizaci, vybavou a rokem vyroby...a kazdy melo jinej radiator.
Pokud mas v aute radiator VALEO, nedostanes tam BEHR(druha varianta - je vetsi o 5mm). Obracene to jde, ale je to prasarna!

Jde to poznat pri pohledu(teda spis ohmatani) z motorovyho prostoru, ale tezko se to vysvetluje a nerad bych, aby pak nekdo diky spatny rade kupoval dalsi radiator.
Rozdil je na tech pripojnejch trubkach. Je tam jinej tvar toho vylisku, za ktery se chyta ta plechova pojistka.
_________________
Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: ne srpen 23, 2009 9:37 pm    Předmět: Citovat

Hm, taky to není pravidlo, já už dělal obě hadice v obou radiátorech. Ta plechova pojistka není na všech trubkách. Nejdůležitější tu dvouhadici nerozbít, u některých modelů je časem zesláblá jak skořápka z vajec. Nejlepší je radiátor venku změřit a podle toho koupit.
Rozměry:
Valeo-234x156x42
Behr- 234x150x43
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
bobe



Založen: 14.8.2009
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po srpen 24, 2009 7:56 am    Předmět: Citovat

Hojky lidi Smile
A může mi někdo poradit kde najdu odvzdušnovací ventilek na radiátoru?
Mám totiž problém s topením.
Měl jsem vypuštěnou vodu, měnil jsem komplet rozvody a od toho momentu se mi auto při jízdě po dálnici přehřívá a topení netopí Sad
Zkoušel jsem to odvzdušnit nahoře nad motorem ale nepomohlo to.
Je teda zajímavé že když ráno nastartuji tak mi to začne topit ale hned jak topení zastavím a pak třeba po 10min. ho znova pustím tak už fouka jenom studený vzduch. Bylo to docela blbý teď o víkendu, jel jsem do Kroměříže na svatbu a musel jsem jet max 100km/hod. jinak mi teplota vylezla až na 110°C a rozsvítila se mi kontrolka přehřátí. Nevím už co s tímSad
_________________
X2 HDi-80kw
Diagnostika s LEXII-Praha-Zásmuky za 300,-
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: po srpen 24, 2009 10:53 am    Předmět: Citovat

Odvzdušòovák topení je právě v motorovém prostoru nad motorem, jak vedou hadice z motorové přepážky a kabinou na plastovém vyústění radiátoru (na trubce). Je tam čepička, jak na autoventilek, při ztrátě lze i nahradit, vyzkoušeno.
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bobe



Založen: 14.8.2009
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po srpen 24, 2009 11:18 am    Předmět: Citovat

Tak zrovna tuto část mám zlomenou a musel jsem to nahradit T trubkou z kovu. Nicméně je to odvzdušněné a přesto mi to jednou topí a jednou ne ale nejhorší je právě to přehříváni motoru při 120km/hod do kopce i kopečku. Je to zajímavé jak mi teplota rychle vyleze nahoru ale jak vyřadím a jedu setrvačností tak během chvilky mi teplota padne na 80°C Nepoužívám Klimatizaci neb ji mám nefunkční Smile
_________________
X2 HDi-80kw
Diagnostika s LEXII-Praha-Zásmuky za 300,-
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hombok



Založen: 16.8.2007
Příspěvky: 135
Bydliště: U Olomouce

PříspěvekZaslal: po srpen 24, 2009 4:39 pm    Předmět: Citovat

Jen dodám, že plechová pojistka taky není vždy. Měl jsem plastovou, ale při demontáži díky stáří mi ta dvojhadice praskla. V Citroenu mi řekli cenu přes osm litrů, na vrakáči jsem ji vzal za pětibábu, ale byla z Berlinga a jsou ty vývody ne rovně, ale zešikma. Šla tam s trochou úsilí. Jinak mám technické obrázky obou provedení (výrobců) a myslím si, že by to mohlo být poznat po oddělání tapecu nad nohama spolujezdce. Kdo má o ty obrázky zájem, pošlete SZ s mailem, obratem zašlu.
_________________
X1 2.0i VSX 94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Krasty



Založen: 13.6.2009
Příspěvky: 5
Bydliště: Turov

PříspěvekZaslal: po srpen 24, 2009 8:44 pm    Předmět: Citovat

Zkusím se poptat podle čísla kastle.
_________________
Xantia Break 1.8i 8v r.v. 97
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MíraCB



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 397
Bydliště: České Budějovice

PříspěvekZaslal: po srpen 24, 2009 9:23 pm    Předmět: Citovat

Krasty napsal:
Zkusím se poptat podle čísla kastle.


Ani podle VIN ti to neřeknou - sami to neví - bohužel.

MíraCB Very Happy
_________________
Xantia II. Break, 1,9 TD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: po srpen 24, 2009 10:03 pm    Předmět: Citovat

hombok napsal:
myslím si, že by to mohlo být poznat po oddělání tapecu nad nohama spolujezdce.



Shocked co tam chceš vidět?
A cena dvouhadice se hýbe kolem 1500Kč dle Citroenu Zlín-Malenovice.
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hombok



Založen: 16.8.2007
Příspěvky: 135
Bydliště: U Olomouce

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 4:31 pm    Předmět: Citovat

Ta část s tím ventilátorem mi totiž připadá podle těch obrázků úplně jiná, ale je to pohled zepředu, proto jsem to se hodil. Možná ta spodní část vypadá stejně, to nevím, proto jsem tam dal to spojení "myslím si", toď vše Confused . Tu cenu mi fakt před dvěma lety řekli v Citroenu Olomouc a ještě se ptal, jestli sedím.
_________________
X1 2.0i VSX 94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mvikym



Založen: 31.7.2009
Příspěvky: 35
Bydliště: šumperk

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 5:50 pm    Předmět: Citovat

rozvody máš předpokládám správně? (špatný rozvod, špatný zápal-zahřívání)při výměně rozvodů si samozřejmě vyměnil i vodní pumpu?! chlazení dobře odvzdušněný? co se týče vysoké teploty mrkni na chladič turba jestli není zasviněnej.pokud bude, tak ze spodní strany
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bobe



Založen: 14.8.2009
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 6:31 pm    Předmět: Citovat

Jo jo rozvody jsou správně jinak by auti asi nejelo hladce a bez klepání Smile
a i vodní pumpa je nová Smile S tím odvzdušněním bude asi problém, předpokládám že když topení jednou funguje a jednou zase ne, bude problém v zavzdušnění. Jenomže se mi povedlo ulomit to téčko nad motorem kam vedou dvě pancéřové hadice a pak to vede do expanzni nadržky. Teď to mám z kovu a bez odvzdušòováku. Musím něco vymyslet Smile
_________________
X2 HDi-80kw
Diagnostika s LEXII-Praha-Zásmuky za 300,-
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 8:41 pm    Předmět: Citovat

bobe napsal:
Teď to mám z kovu a bez odvzdušòováku. Musím něco vymyslet Smile


Tohle miluju co chceš vymejšlet zajed na vrakač a kup trubky seš z prahy máš kolem sebe vrakáču jak nasrano nebo si dej inzerat na web. pak nemaj bejt ty auta poruchovy když to češi bastlej jak se jim zlíbí chudak ten co to po tobe koupi...
_________________
XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)