Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Krasty
Založen: 13.6.2009 Příspěvky: 5 Bydliště: Turov
|
Zaslal: ne srpen 23, 2009 11:23 am Předmět: Radiátor topení |
|
|
Zdravím můžete mi někdo poradit jaký radiátor si mám koupit do X1 Break 1.8i 74kw r. 1997. Díky. _________________ Xantia Break 1.8i 8v r.v. 97 |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: ne srpen 23, 2009 5:56 pm Předmět: |
|
|
To Ti asi takhle nikdo nepoví, pač jsou tuším dva rozměry a je známo, že Francouz tam dá to co mu zrovna příjde pod ruku. Doporučuju rozdělat vytáhnout a podle něj koupit druhej. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: ne srpen 23, 2009 8:15 pm Předmět: |
|
|
Souhlas... Delal jsem to pred asi dvema mesici. Dve naprosto stejny auta se stejnou motorizaci, vybavou a rokem vyroby...a kazdy melo jinej radiator.
Pokud mas v aute radiator VALEO, nedostanes tam BEHR(druha varianta - je vetsi o 5mm). Obracene to jde, ale je to prasarna!
Jde to poznat pri pohledu(teda spis ohmatani) z motorovyho prostoru, ale tezko se to vysvetluje a nerad bych, aby pak nekdo diky spatny rade kupoval dalsi radiator.
Rozdil je na tech pripojnejch trubkach. Je tam jinej tvar toho vylisku, za ktery se chyta ta plechova pojistka. _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: ne srpen 23, 2009 9:37 pm Předmět: |
|
|
Hm, taky to není pravidlo, já už dělal obě hadice v obou radiátorech. Ta plechova pojistka není na všech trubkách. Nejdůležitější tu dvouhadici nerozbít, u některých modelů je časem zesláblá jak skořápka z vajec. Nejlepší je radiátor venku změřit a podle toho koupit.
Rozměry:
Valeo-234x156x42
Behr- 234x150x43 _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobe
Založen: 14.8.2009 Příspěvky: 159 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po srpen 24, 2009 7:56 am Předmět: |
|
|
Hojky lidi
A může mi někdo poradit kde najdu odvzdušnovací ventilek na radiátoru?
Mám totiž problém s topením.
Měl jsem vypuštěnou vodu, měnil jsem komplet rozvody a od toho momentu se mi auto při jízdě po dálnici přehřívá a topení netopí
Zkoušel jsem to odvzdušnit nahoře nad motorem ale nepomohlo to.
Je teda zajímavé že když ráno nastartuji tak mi to začne topit ale hned jak topení zastavím a pak třeba po 10min. ho znova pustím tak už fouka jenom studený vzduch. Bylo to docela blbý teď o víkendu, jel jsem do Kroměříže na svatbu a musel jsem jet max 100km/hod. jinak mi teplota vylezla až na 110°C a rozsvítila se mi kontrolka přehřátí. Nevím už co s tím _________________ X2 HDi-80kw
Diagnostika s LEXII-Praha-Zásmuky za 300,- |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: po srpen 24, 2009 10:53 am Předmět: |
|
|
Odvzdušòovák topení je právě v motorovém prostoru nad motorem, jak vedou hadice z motorové přepážky a kabinou na plastovém vyústění radiátoru (na trubce). Je tam čepička, jak na autoventilek, při ztrátě lze i nahradit, vyzkoušeno. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobe
Založen: 14.8.2009 Příspěvky: 159 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po srpen 24, 2009 11:18 am Předmět: |
|
|
Tak zrovna tuto část mám zlomenou a musel jsem to nahradit T trubkou z kovu. Nicméně je to odvzdušněné a přesto mi to jednou topí a jednou ne ale nejhorší je právě to přehříváni motoru při 120km/hod do kopce i kopečku. Je to zajímavé jak mi teplota rychle vyleze nahoru ale jak vyřadím a jedu setrvačností tak během chvilky mi teplota padne na 80°C Nepoužívám Klimatizaci neb ji mám nefunkční _________________ X2 HDi-80kw
Diagnostika s LEXII-Praha-Zásmuky za 300,- |
|
Návrat nahoru |
|
|
hombok
Založen: 16.8.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: U Olomouce
|
Zaslal: po srpen 24, 2009 4:39 pm Předmět: |
|
|
Jen dodám, že plechová pojistka taky není vždy. Měl jsem plastovou, ale při demontáži díky stáří mi ta dvojhadice praskla. V Citroenu mi řekli cenu přes osm litrů, na vrakáči jsem ji vzal za pětibábu, ale byla z Berlinga a jsou ty vývody ne rovně, ale zešikma. Šla tam s trochou úsilí. Jinak mám technické obrázky obou provedení (výrobců) a myslím si, že by to mohlo být poznat po oddělání tapecu nad nohama spolujezdce. Kdo má o ty obrázky zájem, pošlete SZ s mailem, obratem zašlu. _________________ X1 2.0i VSX 94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Krasty
Založen: 13.6.2009 Příspěvky: 5 Bydliště: Turov
|
Zaslal: po srpen 24, 2009 8:44 pm Předmět: |
|
|
Zkusím se poptat podle čísla kastle. _________________ Xantia Break 1.8i 8v r.v. 97 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MíraCB
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 397 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: po srpen 24, 2009 9:23 pm Předmět: |
|
|
Krasty napsal: | Zkusím se poptat podle čísla kastle. |
Ani podle VIN ti to neřeknou - sami to neví - bohužel.
MíraCB _________________ Xantia II. Break, 1,9 TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: po srpen 24, 2009 10:03 pm Předmět: |
|
|
hombok napsal: | myslím si, že by to mohlo být poznat po oddělání tapecu nad nohama spolujezdce. |
co tam chceš vidět?
A cena dvouhadice se hýbe kolem 1500Kč dle Citroenu Zlín-Malenovice. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
hombok
Založen: 16.8.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: U Olomouce
|
Zaslal: út srpen 25, 2009 4:31 pm Předmět: |
|
|
Ta část s tím ventilátorem mi totiž připadá podle těch obrázků úplně jiná, ale je to pohled zepředu, proto jsem to se hodil. Možná ta spodní část vypadá stejně, to nevím, proto jsem tam dal to spojení "myslím si", toď vše . Tu cenu mi fakt před dvěma lety řekli v Citroenu Olomouc a ještě se ptal, jestli sedím. _________________ X1 2.0i VSX 94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mvikym
Založen: 31.7.2009 Příspěvky: 35 Bydliště: šumperk
|
Zaslal: út srpen 25, 2009 5:50 pm Předmět: |
|
|
rozvody máš předpokládám správně? (špatný rozvod, špatný zápal-zahřívání)při výměně rozvodů si samozřejmě vyměnil i vodní pumpu?! chlazení dobře odvzdušněný? co se týče vysoké teploty mrkni na chladič turba jestli není zasviněnej.pokud bude, tak ze spodní strany |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobe
Založen: 14.8.2009 Příspěvky: 159 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út srpen 25, 2009 6:31 pm Předmět: |
|
|
Jo jo rozvody jsou správně jinak by auti asi nejelo hladce a bez klepání
a i vodní pumpa je nová S tím odvzdušněním bude asi problém, předpokládám že když topení jednou funguje a jednou zase ne, bude problém v zavzdušnění. Jenomže se mi povedlo ulomit to téčko nad motorem kam vedou dvě pancéřové hadice a pak to vede do expanzni nadržky. Teď to mám z kovu a bez odvzdušòováku. Musím něco vymyslet _________________ X2 HDi-80kw
Diagnostika s LEXII-Praha-Zásmuky za 300,- |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: út srpen 25, 2009 8:41 pm Předmět: |
|
|
bobe napsal: | Teď to mám z kovu a bez odvzdušòováku. Musím něco vymyslet |
Tohle miluju co chceš vymejšlet zajed na vrakač a kup trubky seš z prahy máš kolem sebe vrakáču jak nasrano nebo si dej inzerat na web. pak nemaj bejt ty auta poruchovy když to češi bastlej jak se jim zlíbí chudak ten co to po tobe koupi... _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
|