Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LHM
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 61 Bydliště: SLANÝ
|
Zaslal: so červen 09, 2007 11:31 am Předmět: Nádobka na LHM netěsní |
|
|
Zdar . potřebuji radu .Teče mi LHM pod tím měřákem LHM v nádržce . Je tam velké kruhové těsnění a pod ním to teče a už jsem to měl několikrát sundané a různě jsem ho otáčel a nic . Muže to být špatně nasazené nebo pomuže jen výměna .Dik |
|
Návrat nahoru |
|
|
vytacyt
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 232 Bydliště: Pluhův Žďár
|
Zaslal: so červen 09, 2007 8:43 pm Předmět: |
|
|
Me to trochu "foukalo" pod vikem,jak pises,kdyz jsem tam mel vice LHM...Nemas ho tam trochu vic?? _________________ Xantypa 2,0HDI(80kW) |
|
Návrat nahoru |
|
|
LHM
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 61 Bydliště: SLANÝ
|
Zaslal: so červen 09, 2007 11:21 pm Předmět: |
|
|
Jo ,tak to já mám vždy o trochu víc v té nádobce , ale jen o decku nebo dvě .? Dobrá zítra vezmu hadici a tu decku zítra vycucnu a snad to bude OK .Dík za radu . |
|
Návrat nahoru |
|
|
vytacyt
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 232 Bydliště: Pluhův Žďár
|
Zaslal: po červen 11, 2007 11:04 am Předmět: |
|
|
Jestli tam mas jen o decku vic,tak tim to nebude:( _________________ Xantypa 2,0HDI(80kW) |
|
Návrat nahoru |
|
|
omnimor
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 24 Bydliště: Kingdom of Kačenka
|
Zaslal: út červen 12, 2007 8:14 am Předmět: |
|
|
Mě LHM netekla, spíš jen prolínala pod tím velkým těsněním víka nádržky.
Nepomohla ani jeho výměna, ale když jsem měl víko sundaný, pořádně jsem očistil a odmastil jak těsnění, tak místo kam dosedá, a od tý doby je klid - ani kapka. Asi nějakej zajímavej fyzikální jev _________________ Xantia 1,8/8v SX nonHA, nar. 26.10.1994
|
|
Návrat nahoru |
|
|
esprit
Založen: 16.11.2009 Příspěvky: 134 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Zaslal: so prosinec 26, 2009 2:12 pm Předmět: |
|
|
Ja si to tesneni koupil nove. Nadoba na LHM uz je taky trosku prohla. Ale asi mi to tece i z vrchu od hadicek. Nicmene tesneni chci vymenit taky. Jenze abych ho vymenil musim odpojit hadice, abych ten bazmek s filtry mohl vyndat a nasadit ho. Rovnou bych vycistil i filtry. Jak mam postupovat? Je to pod tlakem, tak to asi nebude jen tak. Takovej navod po lopate na co si dat pozor. LHM menit nebudu, protoze jak to tece, tak tam furt dolevam novou a novou, takzr v systemu je furt cerstva kapalina. Diky.
A jeste. V mem systemu je Castrol LHM. Ted jsem ale koupil TOTAL. Doufam, ze se ty dve muzou spojit a nebude to vadit. _________________ 1.6i LPG Holanďan, v provozu od 1998, LPG 8,9/100 |
|
Návrat nahoru |
|
|
esprit
Založen: 16.11.2009 Příspěvky: 134 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 1:16 pm Předmět: |
|
|
Nesetkali jste se s tim, ze kapalina prosakovala pres zatku, kterou se lije LHM. Mam takove podezreni, ze po letech asi nemusi tesnit. Jde zacvaknout lehce az do konce, ale nemam srovnani, takze toto muze byt taky neci problem. Napadlo me to az vcera. _________________ 1.6i LPG Holanďan, v provozu od 1998, LPG 8,9/100 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 2:14 pm Předmět: |
|
|
Jeden z důvodů proč teče LHM vrchem z nádobky může být prasklá nebo jinak netěsná "nasávací" hadice k čerpadlu. Čerpadlo přisává vzduch - LHM pění a potom prosakuje vrchem nádobky. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
esprit
Založen: 16.11.2009 Příspěvky: 134 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 3:40 pm Předmět: |
|
|
No me nic netece, kdyz je auto v klidovym stavu. Muzu ho zvedat nahoru, dolu, brzdit, kroutit volantem a nic. Ujedu ale par set metru a uz je tam louzicka. Chystam se ted odpojit hadice, vycistit filtry, vymenit to velky tesneni, poradne zatesnit tu zatku atp. Snad to prestane. _________________ 1.6i LPG Holanďan, v provozu od 1998, LPG 8,9/100 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš X
Založen: 10.11.2007 Příspěvky: 254 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 7:54 pm Předmět: |
|
|
esprit napsal: | Ja si to tesneni koupil nove. Nadoba na LHM uz je taky trosku prohla. Ale asi mi to tece i z vrchu od hadicek. Nicmene tesneni chci vymenit taky. Jenze abych ho vymenil musim odpojit hadice, abych ten bazmek s filtry mohl vyndat a nasadit ho. Rovnou bych vycistil i filtry. Jak mam postupovat? Je to pod tlakem, tak to asi nebude jen tak. Takovej navod po lopate na co si dat pozor. LHM menit nebudu, protoze jak to tece, tak tam furt dolevam novou a novou, takzr v systemu je furt cerstva kapalina. Diky.
A jeste. V mem systemu je Castrol LHM. Ted jsem ale koupil TOTAL. Doufam, ze se ty dve muzou spojit a nebude to vadit. |
já mám smíchanou LHM od Totalu a od Bendexu, normálně s tím žádný problémy nejsou, jen když mi stojí auto den ve větším mrazu (normálně je v garáži) tak jde chvíli řízení ztuha, brzdit při prvním sešlápnutí pedálu taky moc nechce, ale to je jen prvních pár desítek metrů. jestli myslíš filtry v nádržce tak to můžeš vyndat i bez sundavání hadic, jde to když vyšroubuješ matky co drží nádržku a trochu s ní zahejbáš (musíš si najít tu správnou polohu), celej ten bazmek vyndáš a odložíš do uříznutý pet flašky. pod tlakem to není, než začneš, dej párkrát auto nahoru a dolu, měl by se tím vyplavit bordel z trubek do nádržky.
nebylo by lepší systém utěsnit a vyměnit LHM než pořád dolejvat novou?
http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2005062001 _________________ xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 9:15 pm Předmět: |
|
|
Nechci nějak rýpat, ale v těchto teplotách jsou hadičky pěkně ztuhlé a rády se ulamují, nebylo by lepší to nechat a hlavně dělat to v létě?? A to se týká také proplachové kapaliny, některé servisy odmítají nalévat proplach na zimu-asi dobře vědí proč.
A ještě bych dodal: silikon a jiné sračky nepoužívejte vůbec jako těsnění LHM nikde, viz. foto esprit _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
esprit
Založen: 16.11.2009 Příspěvky: 134 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 9:54 pm Předmět: |
|
|
Diky za odpovedi. No asi mas pravdu s tou zimou. Sakra ta ale bude trvat jeste pekne dlouho. _________________ 1.6i LPG Holanďan, v provozu od 1998, LPG 8,9/100 |
|
Návrat nahoru |
|
|
pepino2
Založen: 26.10.2008 Příspěvky: 17
|
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 11:47 pm Předmět: |
|
|
Jelikož je dosedací plocha u starších Xantek prohnutá od tlaku docela silného pera, kruhové těsnění přestává těsnit a LHM začíná prolínat. Taky se mi do výměny těsnění moc nechtělo, ale nakonec jsem se odhodlal a je po problému. I když staré těsnění nebylo ztvrdlé a zdálo se, že by mohlo po vyčištění dosedací plochy těsnit, nebylo to tak. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kaspřik
Založen: 21.5.2007 Příspěvky: 218 Bydliště: Tanvald-Sudety
|
Zaslal: út prosinec 29, 2009 1:36 am Předmět: |
|
|
To prolíná u každé xantie, protože je nádobka jakoby trochu zdeformovaná. Můžeš zkusit nové těsnění, ale pochybuju, že by to pomohlo. Ještě zkus vyčistit plochy pod těsněním. Já bych to tak neřešil, kapka sem, kapka tam. Vždy už to jsou staré pekáče. _________________ Xantia 2.0 HDI break exlusive, 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: út prosinec 29, 2009 10:39 am Předmět: |
|
|
Nejvíc pomůže to řádné odmaštění a očištění,je to pak jak nové těsnění,už rok mě to drží-ani kapka. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
|