Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

rizeni x1 tahne doleva
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kucoteam



Založen: 28.5.2009
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: čt červen 25, 2009 9:53 am    Předmět: Re: rizeni x1 tahne doleva Citovat

Mne to ide pekne rovno, ale pri vyboceni zo stredovej polohy mi to ide tuhsie, pri akejkolvek rychlosti. Napada ma iba servo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
radar40



Založen: 14.3.2009
Příspěvky: 96
Bydliště: PRAHA

PříspěvekZaslal: čt červen 25, 2009 7:12 pm    Předmět: Citovat

jak tak nad tim koumam,geometrie az pristi tyden,,,tak to servo klade doprava vetsi odpor a jako kdyz syci trochu..doleva jde v poho. Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
drazanl



Založen: 19.3.2008
Příspěvky: 86

PříspěvekZaslal: pá červen 26, 2009 11:51 am    Předmět: Citovat

radar40 napsal:
jak tak nad tim koumam,geometrie az pristi tyden,,,tak to servo klade doprava vetsi odpor a jako kdyz syci trochu..doleva jde v poho. Sad


To že servo syčí, je celkem normální, to je jako v autobuse. Máš káru jako debil, tak se nediv. Ale jestli syčí jako kráva i v přímý poloze, např na dálnici, tak dostává zabrat hydr. čepradlo, ale jinak v klidu. Mě taky táhne trochu vlevo, ale nesyčí v přímý poloze, trošku mi taky prosakuje to čerpadlo. Jestli to nesyčí v přímý a neprosakuje to čerpadlo, tak bych to neřešil... dej vědět, jak jsi dopadl na geometrii, ale pochybuju, že něco zjistěj.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
radar40



Založen: 14.3.2009
Příspěvky: 96
Bydliště: PRAHA

PříspěvekZaslal: pá červen 26, 2009 5:43 pm    Předmět: Citovat

drazanl napsal:
radar40 napsal:
jak tak nad tim koumam,geometrie az pristi tyden,,,tak to servo klade doprava vetsi odpor a jako kdyz syci trochu..doleva jde v poho. Sad


To že servo syčí, je celkem normální, to je jako v autobuse. Máš káru jako debil, tak se nediv. Ale jestli syčí jako kráva i v přímý poloze, např na dálnici, tak dostává zabrat hydr. čepradlo, ale jinak v klidu. Mě taky táhne trochu vlevo, ale nesyčí v přímý poloze, trošku mi taky prosakuje to čerpadlo. Jestli to nesyčí v přímý a neprosakuje to čerpadlo, tak bych to neřešil... dej vědět, jak jsi dopadl na geometrii, ale pochybuju, že něco zjistěj.


ono zasyci prave kdyz otacim doprava a klade odpor.doleva jde krasne zlehka jako kdyz mas kola ve vzduchu. Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
drazanl



Založen: 19.3.2008
Příspěvky: 86

PříspěvekZaslal: pá červen 26, 2009 9:41 pm    Předmět: Citovat

jestli ti to jde obecně vpravo hůř (tj ve všech možných rejdech volantu) řekl bych že to může bejt ten posilovač (s tím zkušenost nemám)... zkontroluj taky hydraulické čerpadlo, jestli ti neprosakuje... když je totiž čerpadlo na odchodu, tak se to právě projevuje ztuhlym řízenim

mě to táhlo taky vlevo celkem hodně, pak mi udělali silentbloky ramen a je to lepší!

taky mi netěsnilo to hydraulický čerpadlo, to mi vynechával posilovač, bylo i tužší řízení. myslím, že vpravo to šlo taky hůř. řekni někomu a ti podrží volant tak, aby byl posilovač v záběru (syčelo to) a podívej se, jestli ti neprosakuje to čerpadlo... přetěsnění čerpadla stojí pár Kč

dej vědět jak jsi dopad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
radar40



Založen: 14.3.2009
Příspěvky: 96
Bydliště: PRAHA

PříspěvekZaslal: so červen 27, 2009 7:21 pm    Předmět: Citovat

[quote="drazanl"]jestli ti to jde obecně vpravo hůř (tj ve všech možných rejdech volantu) řekl bych že to může bejt ten posilovač (s tím zkušenost nemám)... zkontroluj taky hydraulické čerpadlo, jestli ti neprosakuje... když je totiž čerpadlo na odchodu, tak se to právě projevuje ztuhlym řízenim

mě to táhlo taky vlevo celkem hodně, pak mi udělali silentbloky ramen a je to lepší!

taky mi netěsnilo to hydraulický čerpadlo, to mi vynechával posilovač, bylo i tužší řízení. myslím, že vpravo to šlo taky hůř. řekni někomu a ti podrží volant tak, aby byl posilovač v záběru (syčelo to) a podívej se, jestli ti neprosakuje to čerpadlo... přetěsnění čerpadla stojí pár Kč

dej vědět jak jsi dopad[

je fakt ze cerpadlo trochu kape na altik spis rosi, gumicky na pretesneni mam koupeny, akorat se mi do toho nechce.to se mi u BX nestalo ze by cerpadlo kaplo...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)