Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Runes
Založen: 17.11.2008 Příspěvky: 78 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: út červen 09, 2009 12:31 pm Předmět: F4 a biela mastna studena kvapalina |
|
|
caute vsimol som si ze obcas ukaze namiesto teploty F4 a netusim co to je abo co mi chce auto naznacit nikde som otom nic nenasiel. Napr vcera idem bolo 32 stupnov presiel som cez kanal zrazu F4 a za par sekund zasa teplota ale uz sa mi to stalo predtym idem idem a zrazu neni teplota ale F4.
A dalsia otazka co je biela (no biela v zmysle ze nieje to voda ale tak trosku do seda ako spinava voda abo ako to definovat) mastna (mazlava) mozno trosku aj lepkava kvapalina. Kvapka vzdy ked zaparkujem auto v oblasti predneho spolujazdcoveho kolesa je to ale studene takze asi nic z motora. Cim dlhsie motor bezal tim je toho viacej ale do par minut to prestane a ostane na zemi mastny flak ktori ale do 2 dni zmizne v principe jak svieti nato slnko sa stale zmensuje zmensuje potom tam je cmuha a potom nic. A este som zabudol je to bez zapachu. Nechal som to nakvapkat aj na papierovu vreckovku a po 4 dnoch je len vidiet trosku zasednutie a troska zatvrdnutie. _________________ DRAK - Citroen Xantia 1.9 TD 94
6,5l 90% mesto
Ja viem som lama ale kto sa pyta ten sa dozvie |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: út červen 09, 2009 1:18 pm Předmět: |
|
|
Teploměr - pravděpodobně přerušený drát, podívej se do průchodky spolujezdcových dveří. Čidlo je v pravém zrcátku zespodu. Kapalina - zřejmě voda z klimatizace. V těch místech je vyústění výparníku. _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
Runes
Založen: 17.11.2008 Příspěvky: 78 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: út červen 09, 2009 1:21 pm Předmět: |
|
|
lenze ja nemam klimu akurat tak fukace ale dik _________________ DRAK - Citroen Xantia 1.9 TD 94
6,5l 90% mesto
Ja viem som lama ale kto sa pyta ten sa dozvie |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: út červen 09, 2009 8:12 pm Předmět: |
|
|
A co přepad z expanzky?Mrkni jakou míáš vodu v chladiči,jesstli to nebude ono. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Runes
Založen: 17.11.2008 Příspěvky: 78 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: čt červen 11, 2009 7:18 pm Předmět: |
|
|
no sak to som tvrdil povodne aj ja a tato ze nic to je ok teraz som dotahol auto do servisu a vraj ci bolo menene cerpadlo ked sa menili rozovdy, zistil som ze nie a vraj to je cerpadlo ze to tam dade troska cvrka ze ked sa menia rozovdy tak automat aj cerpadlo sa ma _________________ DRAK - Citroen Xantia 1.9 TD 94
6,5l 90% mesto
Ja viem som lama ale kto sa pyta ten sa dozvie |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: čt červen 11, 2009 9:00 pm Předmět: |
|
|
AAno,čerpadlo neboli vodní pumpa se má dělat automaticky s rozvody. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zdeněk Švec
Založen: 7.2.2009 Příspěvky: 96 Bydliště: Kvasice,krajina 450
|
Zaslal: so červen 27, 2009 6:07 am Předmět: Flek |
|
|
To teda nevím co s tím má společného vodní pumpa,ta buď začne téct a pak je to známka,že odchází,ale pořád plní svůj účel až do doby než se vysype ložisko a pak ti můžou přezkočit rozvody. A originál pumpa většinou vydrží tak kolem 300tisíc km.teda u motorů z PSA Tak jestli ta bílá kapalina není třeba přebytek tvého semene,když jen uschne protože chladicí kapalina je bílá spíš když je v ní našlehaný olej,který se tam může dostat třeba prasklou hlavou,nebo naopak voda do oleje a to pak udělá bílou emulzy. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|