Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

HDI 2.0 66 kW vysoke emise
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Nesebr



Založen: 16.1.2008
Příspěvky: 11
Bydliště: Ostrava-Poruba

PříspěvekZaslal: pá květen 29, 2009 7:13 am    Předmět: HDI 2.0 66 kW vysoke emise Citovat

Ahoj Xantiaci,
Včera jsem byl nucen navštívit STK. Jaké bylo však mé zděšení na prohlášení technika, že nevyhovují emise. Dílnu zaplavoval černý dým, přístroj ukazoval hodnoty okolo 7-8 namísto povolených max. 2,62.
Najeto 205 tkm, spotřeba v normálu, jízně se zdá vše O.K.

Neví někdo co tomu může být?
_________________
+ Xantia 2.0 HDi
* C5 break 2.0 HDi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Henry



Založen: 16.9.2007
Příspěvky: 394
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: pá květen 29, 2009 7:28 am    Předmět: Citovat

Chip tuning. Shocked
_________________
XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sgt



Založen: 12.3.2007
Příspěvky: 270
Bydliště: Skalité, SK

PříspěvekZaslal: pá květen 29, 2009 7:46 am    Předmět: Citovat

to máš rovnaký problém ako ja. Najzdených odhadom 280tkm, motor krásne beží, žiadne dymenie. S emisiami ale mám problém, viď sem
Vidím to asi na opotrebovanie trysiek, pri vysokých otáčkach už nedokážu asi dobre rozpráši naftu...
Pri bežnej jazde (aj vytočení do 4000 ot/min) sa za mnou žiadne kúdole dymu neobjavujú a spotrebu mám tiež v poriadku Wink
_________________
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nesebr



Založen: 16.1.2008
Příspěvky: 11
Bydliště: Ostrava-Poruba

PříspěvekZaslal: pá květen 29, 2009 8:26 am    Předmět: Citovat

Henry napsal:
Chip tuning. Shocked


Žádný Chip tuning tam rozhodně není.
_________________
+ Xantia 2.0 HDi
* C5 break 2.0 HDi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: pá květen 29, 2009 10:23 am    Předmět: Citovat

Øek bych, buď jezdíš jak "děda" a máš tam moc sazí a pak při STK když tomu dal, tak to vylítlo ven, je dobrý čas od času auto pořádně prohnat, aby to vylítlo ven, obzvl᚝ před STK. Druhá věc co píše SGT, že vstřikovače už dobře nerozprašují palivo a při vyšších dávkách se to už hůř spaluje.
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nesebr



Založen: 16.1.2008
Příspěvky: 11
Bydliště: Ostrava-Poruba

PříspěvekZaslal: pá květen 29, 2009 11:32 am    Předmět: Citovat

Tak už je to O.K. Vymontoval jsem vzduchový filtr (Champion najeto cca 15 tkm) a hned bylo i pouhým okem vidět výrazné zlepšení.
Průměrný výsledek 1,41 a autko prošlo Smile

P.S. A jako dědula opravdu jezdim, 18 už mi bylo dávno Smile a naftu taky kupuji za své Smile .
Takže bezpečně-úsporně-ekologicky. Very Happy
_________________
+ Xantia 2.0 HDi
* C5 break 2.0 HDi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: pá květen 29, 2009 12:47 pm    Předmět: Citovat

Takže na emise s čistým filtrem Very Happy
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: pá květen 29, 2009 12:59 pm    Předmět: Citovat

Nesebr napsal:
Tak už je to O.K. Vymontoval jsem vzduchový filtr (Champion najeto cca 15 tkm) a hned bylo i pouhým okem vidět výrazné zlepšení.
Průměrný výsledek 1,41 a autko prošlo Smile

P.S. A jako dědula opravdu jezdim, 18 už mi bylo dávno Smile a naftu taky kupuji za své Smile .
Takže bezpečně-úsporně-ekologicky. Very Happy


Nebylo to myšleno zle, já to šudlím taky předpisově, taky si naftu platím ze svýho. Laughing Jen to chce občas pořádně profouknout, hlavně pokud máš i původní kat, v tom se nachytá taky docela dost sazí. Jinak ten Champion asi pěkněj šmejd, pač filtr u HDI má předpis 60tisíc jak vzduch tak palivo, leda že ny jsi jezdil po sahaře. Laughing
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Henry



Založen: 16.9.2007
Příspěvky: 394
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: pá květen 29, 2009 1:35 pm    Předmět: Citovat

xantiak napsal:
Øek bych, ....je dobrý čas od času auto pořádně prohnat, aby to vylítlo ven,....


Návody k obsluze zásadně nečtu, Cool (jako většina) ale v německém manuálu k FIATu TIPO 2,0ie bylo napsáno a tučným písmem zdůrazněno, že: "Po pomalé jízdě (např. ve městě) je nutné, při jízdě několikrát vytočit motor nad 3500ot/min".
Rád jsem s tím argumentoval, když rodina reptala při rychlé jízdě. Laughing
_________________
XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nesebr



Založen: 16.1.2008
Příspěvky: 11
Bydliště: Ostrava-Poruba

PříspěvekZaslal: pá květen 29, 2009 1:41 pm    Předmět: Citovat

Sahara? Ani ne, jen Srbsko, Bulharské hory a pobřeží a Rumunsko uhlopříčně Razz , zbytek městský provoz v Ostravě - zaprášeném srdci republiky. Very Happy

Před Championem tam byl Framm, nebo tak nějak, kolem 20 tkm a ten byl tak zabetonovaný, že už to ani moc nejelo Sad

BTW: V terenní poloze je autko tvrdé jako motokára strašně poskakuje, v provozní je pohodová houpačka, po vypnutí motoru za příšerného vrzání okamžitě padá. Je to takhle vpořádku, nebo mi ufoukly koule?
_________________
+ Xantia 2.0 HDi
* C5 break 2.0 HDi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá květen 29, 2009 2:17 pm    Předmět: Citovat

Nesebr napsal:

BTW: V terenní poloze je autko tvrdé jako motokára strašně poskakuje, v provozní je pohodová houpačka, po vypnutí motoru za příšerného vrzání okamžitě padá. Je to takhle vpořádku, nebo mi ufoukly koule?


v teréní je to normálka ... ale to padání a vrzání budou padací zámky, by to mohla dělat špatná Akumulační - centrální koule. Po vypnutí motoru okamžitě klesne tlak od čerpadla ( prázná koule) a tím pádem začnou zavírat padací zámky, ale auto se ještě dorovnává, jak jste ho odlehčili vystoupením z vozu a tlak se hádá v zámku prdí ... Wink
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: pá květen 29, 2009 2:29 pm    Předmět: Citovat

Nesebr napsal:
Sahara? Ani ne, jen Srbsko, Bulharské hory a pobřeží a Rumunsko uhlopříčně Razz , zbytek městský provoz v Ostravě - zaprášeném srdci republiky. Very Happy

Před Championem tam byl Framm, nebo tak nějak, kolem 20 tkm a ten byl tak zabetonovaný, že už to ani moc nejelo Sad

BTW: V terenní poloze je autko tvrdé jako motokára strašně poskakuje, v provozní je pohodová houpačka, po vypnutí motoru za příšerného vrzání okamžitě padá. Je to takhle vpořádku, nebo mi ufoukly koule?


Tak to je docela divný, já tam dávám Purflux, teď jsem na něj koukal, je na něm najeto cca 25tisíc km a není až zas tak zasviněnej. Srbsko jezdím taky i pobřeží u moře to se docela divím, to psíš bude dělat ovzduší v OVÌ. Razz Laughing
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nesebr



Založen: 16.1.2008
Příspěvky: 11
Bydliště: Ostrava-Poruba

PříspěvekZaslal: pá květen 29, 2009 2:32 pm    Předmět: Citovat

... to padání a vrzání budou padací zámky, by to mohla dělat špatná Akumulační - centrální koule. Po vypnutí motoru okamžitě klesne tlak od čerpadla ( prázná koule) a tím pádem začnou zavírat padací zámky, ale auto se ještě dorovnává, jak jste ho odlehčili vystoupením z vozu a tlak se hádá v zámku prdí ... Wink[/quote]

Tak to je přesné, lépe bych to nepopsal.
_________________
+ Xantia 2.0 HDi
* C5 break 2.0 HDi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
jira



Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 306
Bydliště: Vodňany

PříspěvekZaslal: pá květen 29, 2009 6:33 pm    Předmět: Citovat

Nesebr napsal:
Tak už je to O.K. Vymontoval jsem vzduchový filtr (Champion najeto cca 15 tkm) a hned bylo i pouhým okem vidět výrazné zlepšení.
Průměrný výsledek 1,41 a autko prošlo Smile

P.S. A jako dědula opravdu jezdim, 18 už mi bylo dávno Smile a naftu taky kupuji za své Smile .
Takže bezpečně-úsporně-ekologicky. Very Happy

No nevím chlapci,nechci bejt chytrej, ale množství vzduchu,tedy i ucpaný filtr, by měla korigovat váha vzduchu.
Není již " unavená" ?
Na jiném místě inetu jsem četl testy odborníků a ti doporučují váhu vzduchu po ujetí 60 000 km vyměnit . Question
_________________
jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
webster



Založen: 30.1.2008
Příspěvky: 121

PříspěvekZaslal: po červen 01, 2009 6:30 pm    Předmět: Citovat

btw. u aut vybavených DPF je potřeba jednou začas trochu pokouřit motoru, aby se spálily saze.
http://www.autorevue.cz/default.aspx?article=3490
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)