Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ferbo
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 33
|
Zaslal: st prosinec 31, 2008 11:41 am Předmět: přestala brzdit |
|
|
Další problém s Xantušou Jeden den jsem bez problémů najel 350 km a druhý den přestala brzdit!!! Kola jsou volná, nikde nic neteče, pedál jde natvrdo,ručka brzdí normálně, kapaliny je dost, destičky měněny cca půl roku. Nevíte o co to ZASE jde???????? Už začínám litovat, že jsem si opět pořídil X, přitom ta první byla bez problémů. Díky za rady, teď bude fakt supr se pod tím válet na parkovišti. Hezkej rok 09.
X1 ACTIVA 2.0 CT, r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
kirkiz
Založen: 11.6.2007 Příspěvky: 223
|
Zaslal: st prosinec 31, 2008 12:06 pm Předmět: |
|
|
Nastartuj - ona začne brzdit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ferbo
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 33
|
Zaslal: pá leden 02, 2009 10:15 am Předmět: |
|
|
kirkiz napsal: | Nastartuj - ona začne brzdit. |
To bylo fakt vtipný, možná bych ještě měl šlapat na brzdu, ne? |
|
Návrat nahoru |
|
|
J.Reno
Založen: 14.1.2007 Příspěvky: 23
|
Zaslal: pá leden 09, 2009 10:21 pm Předmět: |
|
|
a kontrolky hydrauliky ti normálně zhasnou? |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: pá leden 09, 2009 10:36 pm Předmět: |
|
|
Zvedá se když dáš páku podvozku do vyšší polohy? (nižší nezkoušej).
Čerpadlo má dva vývody. 1. je pro posilovač, 2. je pro brzdy a hydrauliku. Na ten brzdový je napojena i kontrolka nízkého tlaku. Brzdy jsou napájeny prioritně, tlak do podvozku je připojován přes bezpečnostní ventil až po dosažení určité velikosti. V cestě od nádržky máš tedy čerpadlo, regulátor tlaku, bezpečnostní ventil a "brzdový válec" - ventil na regulaci brzdícího tlaku brzdovým pedálem.
Musíš napsat víc informací a ne se hned urazit. Kirkiz to nemusel vůbec myslet zle. Občas tu jsou i lidé, kteří nevědí, že časem z auta ujde tlak a pro brzdění je nutné nastartovat. _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
ferbo
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 33
|
Zaslal: so leden 10, 2009 3:00 am Předmět: |
|
|
Se neurážím, jen mi to přišlo zbytečný. Po nastartování se auto normálně zvedá a kontrolka tlaku hydrauliky nesvítí. Vlastně po nastartování nesvítí žádná kontrolka. Pedál brzdy je tvrdej - nejde sešlápnout. Nevím jak je vymyšlená ta cesta od pedálu dál. U starých aut tam byla tyčka, která po sešlápnutí pedálu ovládala brzdový válec. Tady nevím a v chytré knize o tom nic nepíšou. A válet se pod tím ve sněhu se mi zatím nechce. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: so leden 10, 2009 10:46 am Předmět: |
|
|
No tady taky normálně šlapeš přet "tyčku" přimo na brzdovej válec. Akorát že tady nebrzdíš přímo silou sešlápnutí pedálu Jak u normálních aut, ale v podstatě pedálem jen dávkuješ, a brzdíš silou hydraulického čerpadla ( tlakem v systému). Podle toho co píšeš se mohlo podělat něco v brzdovým válci, že nepřepustí tlak od čerpadla na brzdy . _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: so leden 10, 2009 11:46 am Předmět: |
|
|
Nezkoušel si to dát někam do tepla jestli tam něco nezamrzlo? Jak starou máš lhm? _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
ferbo
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 33
|
Zaslal: po leden 12, 2009 5:05 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem na to přišel. Na pedálu brzdy je taková krabička (asi spínač), ke které vede kablík. Na autě, co mám na díly šla trochu zmáčknout, než se pohnul pedál. Na mém to nešlo, tak jsem na ni trochu a lehce potokal a ejhle začla brzdit Tak asi tak. Jen nevím, k čemu tam je ten ,,spínač" ??
X1 ACTIVA 2.0 CT, 1996, LPG |
|
Návrat nahoru |
|
|
dolph
Založen: 6.3.2008 Příspěvky: 313 Bydliště: F-M
|
Zaslal: po leden 12, 2009 5:23 pm Předmět: |
|
|
to je obyčejný brzdový spínač(na brzdové světla),nic víc.... _________________ pneuservis,opravy a plnění klimatizací.739 079 629
X1 1,9td break-jedna z mála v plné palbě |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: po leden 12, 2009 6:13 pm Předmět: |
|
|
Takže Xantie má zablokování brzdy, pokud nefunguje spínač brzdových světel? To by si snad francouzi nevymysleli ani z prdele... To se mi nějak nezdá toto.... _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Frenk
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 122 Bydliště: Kněževes u Rakovníka
|
Zaslal: po leden 12, 2009 8:05 pm Předmět: |
|
|
Zdravim. Spinac na pedalu krome brzdovych svetel jeste posila signal do ABS. Ale vychazim-li z toho, ze jakakoliv chyba ABS nesmi (nemela by) mit vliv na funkci brzdeni je to zvlastni. Fungovala (funguji) ti brzdova svetla? Frenk _________________ Xantia Break 1.8/8/LFZ/Ecu MM/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ferbo
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 33
|
Zaslal: út leden 13, 2009 3:27 pm Předmět: |
|
|
To asi nemá s ABS nic společnýho. Na tom rozebraném autu ABS nebylo. To jsou ale záhady, co
X1 ACTIVA 2.0 CT, 1996, LPG |
|
Návrat nahoru |
|
|
Frenk
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 122 Bydliště: Kněževes u Rakovníka
|
Zaslal: st leden 14, 2009 2:40 am Předmět: |
|
|
Myslel jsem, ze resime Activu 2.0 CT . Frenk _________________ Xantia Break 1.8/8/LFZ/Ecu MM/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ferbo
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 33
|
Zaslal: st leden 14, 2009 10:05 pm Předmět: |
|
|
To souhlasí,ale ta na díly je pouhá 1.8 bez ABS. A tím spínačem to asi fakt není, dva dny mi stála a už mi zas nebrzdí. Že by tam fakt něco někde přimrzalo??????? Kdo to ví?
X1 ACTIVA 2.0 CT,1996 LPG |
|
Návrat nahoru |
|
|
|