Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Ztuhle servo rizeni

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
vytacyt



Založen: 30.1.2007
Příspěvky: 232
Bydliště: Pluhův Žďár

PříspěvekZaslal: po březen 26, 2007 8:47 pm    Předmět: Ztuhle servo rizeni Citovat

Cau chlapi,mam problem.Dnes jsem jel do C.Budejovic na hokej a pri zpatecnim rozjezdu mi trochu ztuhlo servo rizeni.Cca ctvrt otacky volantu jde hezky,ale pak,kdyz to jde do zaberu,tak to jde ztouz Confused Mel jsem jakoby pocit,ze mam prazdne predni kolo,ale vse bylo ok.Pri rychle jizde to neni ani poznat,ale treba pri parkovani je to celkem znatelne...Nevite,cim by to mohlo byt??Prijel jsem ted,tak jsem na nic zatim nekoukal,tak budu rad za kazdy typ Smile
Mam 2,0HDI(80kW)r.v.10/99.
Diky moc!!!
_________________
Xantypa 2,0HDI(80kW)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
DPD



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 100
Bydliště: Kamýk nad Vltavou

PříspěvekZaslal: po březen 26, 2007 8:54 pm    Předmět: Citovat

Co LHM? V jakem je stavu a mnozstvi? Tata mel tyhle priznaky pred proplachem...
_________________
XA2 Break, 2.0i 16V, Exclusive, Admiral Blue (KNCB), r.v. 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
lukas



Založen: 1.2.2007
Příspěvky: 101
Bydliště: Doksy u Kladna

PříspěvekZaslal: út březen 27, 2007 2:12 am    Předmět: Citovat

Z prohledávání těchto stránek to fakt vypadá na LHM a nečistoty... To mě taky volant ztuhnul při zatáčení, ale byla to jízda zručnosti, takže ve slalomu a z dorazu na doraz takže čerpedlo asi jen krátkodobě celkem nestííhalo.. Když jsemu LHM, stává se mi že mi občas "spadne" zadek a pak se zase hned dofoukne, může to být v LHM? Jinak zadní koule jsou navenek docela orezlé a podvozek je o dost tvrdší než novej VW Transporter...
_________________

´97, Break 1.8i
dokonalej kombík v max. výbavě
jen s tou spotřebou bych radši jezdil s V6
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DPD



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 100
Bydliště: Kamýk nad Vltavou

PříspěvekZaslal: út březen 27, 2007 9:33 am    Předmět: Citovat

Pokud si nejsi jisty stavem LHM, tak nez bych zacal resit cokoliv jineho, tak bych to poradne proplach...

Co se tyce padani zadku - koulemi to klidne byt muze. Me se auto chova tak, ze po nastartovani jede nahoru, pak trosku klesne a je v provozni poloze - to je podle me normalni chovani. Obcas spadne / vystreli nahoru, kdyz se intenzivneji zabrzdi, to je podle me taky normalni.

Pokud mas tvrdy podvozek, tak bych doporucil zkontrolovat koule (tady v Praze to delaji treba v Elsamu - viz dobre servisy). Ja tam byl, nechal jsem si je zkontrolovat po proplachu vsechny (kontrola jedne vyjde na cca 80 CZK) a zjistili, ze vzadu mam jednu prorazenou a druhou s malym tlakem, takze jsem tam poridil nove a auto se chova uplne jinak - po tehle oprave jsem konecne pochopil, proc spousta lidi rika "at nam to houpe"... Smile
_________________
XA2 Break, 2.0i 16V, Exclusive, Admiral Blue (KNCB), r.v. 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
vytacyt



Založen: 30.1.2007
Příspěvky: 232
Bydliště: Pluhův Žďár

PříspěvekZaslal: út březen 27, 2007 2:14 pm    Předmět: Citovat

LHM tam mam neco malo pres rok,tak si myslim,ze by to nemuselo byt tim.Spise mozna bych zkusil ten proplach.Tim by se ty necistoty mely ze vseho dostat jo???Jak dlouho se ma jezdit na proplach,nekde jsem to tu myslim cetl,ale myslim,ze 6000km??Nebo kolik km to je??Jinak stav LHM mam v pohode,je ji tam dost a je jeste krasne brcalove zelena Wink
Mam spise zkusit koupit proplach nebo rovnou nove LHM...????Jinak jsem jeste proplach na svem aute nedelal,co ho mam...Dekuji za reakce.
_________________
Xantypa 2,0HDI(80kW)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
carp



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 54
Bydliště: BLATNÁ

PříspěvekZaslal: čt březen 29, 2007 1:28 pm    Předmět: Citovat

Určitě udělej proplach. Po výměně LHM za proplach nech zkontrolovat koule. O proplachu se tu psalo dosti
http://www.xantiaclub.cz/view.php?nazevclanku=&cisloclanku=2005062001
Km ujeté na proplach 1500-5000 max.
_________________
carp X1break 1.8
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vytacyt



Založen: 30.1.2007
Příspěvky: 232
Bydliště: Pluhův Žďár

PříspěvekZaslal: čt březen 29, 2007 7:22 pm    Předmět: Citovat

Tak jsem poradne prolil krizovy kloub rizeni konzervacnim olejem a normalnim olejem a uz to zatim zase slape na jednicku...Musim zaklepat na zoubky Surprised Dekuji za vsechny rady!!!!!!!
_________________
Xantypa 2,0HDI(80kW)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
dzejpi



Založen: 13.3.2007
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: pá březen 30, 2007 8:27 pm    Předmět: Citovat

To mě teda prozraď jak ses k němu dostal. Já osobně jsem ho hodinu hledal, pak ho našel pod nějakým plechovým krytem a zkoušel tam nastříkat nějaký WD, ale čert ví, jestli se tam vůbec něco dostalo. Upřesòuji otázku - je lepší přístup zvrchu nebo zespoda?
_________________
Citroen Xantia 2, 1.8 16V, 1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Robert



Založen: 25.12.2006
Příspěvky: 35
Bydliště: Holetín u Hlinska v Č.

PříspěvekZaslal: so březen 31, 2007 5:57 am    Předmět: Citovat

vytacyt napsal:
Tak jsem poradne prolil krizovy kloub rizeni konzervacnim olejem a normalnim olejem a uz to zatim zase slape na jednicku...Musim zaklepat na zoubky Surprised Dekuji za vsechny rady!!!!!!!


Pánové, vyrezlá jehlová ložiska olejem nespravíte. Opravou je výměna za nový díl, tohle promazání bych bral jen jako nouzovku na dojetí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
vytacyt



Založen: 30.1.2007
Příspěvky: 232
Bydliště: Pluhův Žďár

PříspěvekZaslal: ne duben 01, 2007 5:18 pm    Předmět: Citovat

Zhora si myslim,ze je ke kardanu horsi pristup,malo mista...Tedy alespon HDI.Ja jsem zvedl auto,sundal plast,ktery kryje motor a pak jsem to nasel.Je to na strane u volantu cca 0,5metru od spodku auta.To najdes...Pak jsem vzal mazadlo a strikal jsem malou hadickou na spreji primo na nej,takze jsem ho promazal na chvili.

K te vymene..Myslim,ze ten kloub je rezavy hned,jak projedu louzi,ci vjedu do mycky,ci po zime,sul atd.To bych ho musel menit furt.Ze je zrezly zvenku neznamena,ze je i uvnitr Cool Az ho budu nekdy vyndavat,tak,urcite dam novy a vrazim do nej stauferovu maznici(stauferku) a bude po problemu Smile
_________________
Xantypa 2,0HDI(80kW)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)