Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
vytacyt
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 232 Bydliště: Pluhův Žďár
|
Zaslal: po březen 26, 2007 8:47 pm Předmět: Ztuhle servo rizeni |
|
|
Cau chlapi,mam problem.Dnes jsem jel do C.Budejovic na hokej a pri zpatecnim rozjezdu mi trochu ztuhlo servo rizeni.Cca ctvrt otacky volantu jde hezky,ale pak,kdyz to jde do zaberu,tak to jde ztouz Mel jsem jakoby pocit,ze mam prazdne predni kolo,ale vse bylo ok.Pri rychle jizde to neni ani poznat,ale treba pri parkovani je to celkem znatelne...Nevite,cim by to mohlo byt??Prijel jsem ted,tak jsem na nic zatim nekoukal,tak budu rad za kazdy typ
Mam 2,0HDI(80kW)r.v.10/99.
Diky moc!!! _________________ Xantypa 2,0HDI(80kW) |
|
Návrat nahoru |
|
|
DPD
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 100 Bydliště: Kamýk nad Vltavou
|
Zaslal: po březen 26, 2007 8:54 pm Předmět: |
|
|
Co LHM? V jakem je stavu a mnozstvi? Tata mel tyhle priznaky pred proplachem... _________________ XA2 Break, 2.0i 16V, Exclusive, Admiral Blue (KNCB), r.v. 1998
|
|
Návrat nahoru |
|
|
lukas
Založen: 1.2.2007 Příspěvky: 101 Bydliště: Doksy u Kladna
|
Zaslal: út březen 27, 2007 2:12 am Předmět: |
|
|
Z prohledávání těchto stránek to fakt vypadá na LHM a nečistoty... To mě taky volant ztuhnul při zatáčení, ale byla to jízda zručnosti, takže ve slalomu a z dorazu na doraz takže čerpedlo asi jen krátkodobě celkem nestííhalo.. Když jsemu LHM, stává se mi že mi občas "spadne" zadek a pak se zase hned dofoukne, může to být v LHM? Jinak zadní koule jsou navenek docela orezlé a podvozek je o dost tvrdší než novej VW Transporter... _________________
´97, Break 1.8i
dokonalej kombík v max. výbavě
jen s tou spotřebou bych radši jezdil s V6 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DPD
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 100 Bydliště: Kamýk nad Vltavou
|
Zaslal: út březen 27, 2007 9:33 am Předmět: |
|
|
Pokud si nejsi jisty stavem LHM, tak nez bych zacal resit cokoliv jineho, tak bych to poradne proplach...
Co se tyce padani zadku - koulemi to klidne byt muze. Me se auto chova tak, ze po nastartovani jede nahoru, pak trosku klesne a je v provozni poloze - to je podle me normalni chovani. Obcas spadne / vystreli nahoru, kdyz se intenzivneji zabrzdi, to je podle me taky normalni.
Pokud mas tvrdy podvozek, tak bych doporucil zkontrolovat koule (tady v Praze to delaji treba v Elsamu - viz dobre servisy). Ja tam byl, nechal jsem si je zkontrolovat po proplachu vsechny (kontrola jedne vyjde na cca 80 CZK) a zjistili, ze vzadu mam jednu prorazenou a druhou s malym tlakem, takze jsem tam poridil nove a auto se chova uplne jinak - po tehle oprave jsem konecne pochopil, proc spousta lidi rika "at nam to houpe"... _________________ XA2 Break, 2.0i 16V, Exclusive, Admiral Blue (KNCB), r.v. 1998
|
|
Návrat nahoru |
|
|
vytacyt
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 232 Bydliště: Pluhův Žďár
|
Zaslal: út březen 27, 2007 2:14 pm Předmět: |
|
|
LHM tam mam neco malo pres rok,tak si myslim,ze by to nemuselo byt tim.Spise mozna bych zkusil ten proplach.Tim by se ty necistoty mely ze vseho dostat jo???Jak dlouho se ma jezdit na proplach,nekde jsem to tu myslim cetl,ale myslim,ze 6000km??Nebo kolik km to je??Jinak stav LHM mam v pohode,je ji tam dost a je jeste krasne brcalove zelena
Mam spise zkusit koupit proplach nebo rovnou nove LHM...????Jinak jsem jeste proplach na svem aute nedelal,co ho mam...Dekuji za reakce. _________________ Xantypa 2,0HDI(80kW) |
|
Návrat nahoru |
|
|
carp
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 54 Bydliště: BLATNÁ
|
|
Návrat nahoru |
|
|
vytacyt
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 232 Bydliště: Pluhův Žďár
|
Zaslal: čt březen 29, 2007 7:22 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem poradne prolil krizovy kloub rizeni konzervacnim olejem a normalnim olejem a uz to zatim zase slape na jednicku...Musim zaklepat na zoubky Dekuji za vsechny rady!!!!!!! _________________ Xantypa 2,0HDI(80kW) |
|
Návrat nahoru |
|
|
dzejpi
Založen: 13.3.2007 Příspěvky: 89
|
Zaslal: pá březen 30, 2007 8:27 pm Předmět: |
|
|
To mě teda prozraď jak ses k němu dostal. Já osobně jsem ho hodinu hledal, pak ho našel pod nějakým plechovým krytem a zkoušel tam nastříkat nějaký WD, ale čert ví, jestli se tam vůbec něco dostalo. Upřesòuji otázku - je lepší přístup zvrchu nebo zespoda? _________________ Citroen Xantia 2, 1.8 16V, 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Robert
Založen: 25.12.2006 Příspěvky: 35 Bydliště: Holetín u Hlinska v Č.
|
Zaslal: so březen 31, 2007 5:57 am Předmět: |
|
|
vytacyt napsal: | Tak jsem poradne prolil krizovy kloub rizeni konzervacnim olejem a normalnim olejem a uz to zatim zase slape na jednicku...Musim zaklepat na zoubky Dekuji za vsechny rady!!!!!!! |
Pánové, vyrezlá jehlová ložiska olejem nespravíte. Opravou je výměna za nový díl, tohle promazání bych bral jen jako nouzovku na dojetí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
vytacyt
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 232 Bydliště: Pluhův Žďár
|
Zaslal: ne duben 01, 2007 5:18 pm Předmět: |
|
|
Zhora si myslim,ze je ke kardanu horsi pristup,malo mista...Tedy alespon HDI.Ja jsem zvedl auto,sundal plast,ktery kryje motor a pak jsem to nasel.Je to na strane u volantu cca 0,5metru od spodku auta.To najdes...Pak jsem vzal mazadlo a strikal jsem malou hadickou na spreji primo na nej,takze jsem ho promazal na chvili.
K te vymene..Myslim,ze ten kloub je rezavy hned,jak projedu louzi,ci vjedu do mycky,ci po zime,sul atd.To bych ho musel menit furt.Ze je zrezly zvenku neznamena,ze je i uvnitr Az ho budu nekdy vyndavat,tak,urcite dam novy a vrazim do nej stauferovu maznici(stauferku) a bude po problemu _________________ Xantypa 2,0HDI(80kW) |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|