Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
barunka
Založen: 23.5.2007 Příspěvky: 43 Bydliště: Klášter nad Dědinou 26
|
Zaslal: st květen 21, 2008 7:03 pm Předmět: studený start HDi |
|
|
Vím že to tady někde asi bude, ale prominte nechci to hledat, mám dotaz poslední dobou po ránu nebo na studeno trvá dost dlouho než můj mazlík natočím, když je teplý tak to jde , ale po ránu to nikdy nedělal. Prosím poradte. Žhavím v pohodě mám času dost, ale vždycky naporvé a okamžitě to byla milisekunda, ted tak 3-5 vteřin a zdá se mi že se to prodlužuje. _________________ Kdo nevěří ,a tam běží |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: čt květen 22, 2008 8:19 pm Předmět: |
|
|
Zacalo to delat z niceho nic nebo se ten problem postupne zhorsoval??
HDI je prospikovany elektronikou a cidlama. Je tezky neco resit bez diagnostiky...muze odchazet nejaky cidlo...treba...
Zhaveni bych vyloucil. Pri techhle teplotach to skoro nezhavi(neco kolem 1s) a dozhavovani taky nestoji za rec. Ja svou HDI nastartuju i za poradnejch mrazu bez zhaveni.
Po nastartovani se chova motor normalne(nevynechava, nevadne vykon pri akceleraci, nezvysila se spotreba, po vypnuti klicku nebezi jeste chvilku, nez chcipne)??
Co kontrolka diagnostiky?? Nerozsvecuje se za chodu motoru?? Sviti vubec po zapnuti klicku pred startem??
Co baterka?? Neni slabsi??
Nebylo auto bourane a nemuzou bejt nekde problemy s kabelazi?? Spatny napajeni ECU muze udelat slusnou neplechu.
Jak se jevi chod podavaciho cerpadla v nadrzi?? Nemeni svuj zvuk po zapnuti klicku?? _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
vytacyt
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 232 Bydliště: Pluhův Žďár
|
Zaslal: so květen 24, 2008 5:17 pm Předmět: Re: studený start HDi |
|
|
barunka napsal: | Vím že to tady někde asi bude, ale prominte nechci to hledat, mám dotaz poslední dobou po ránu nebo na studeno trvá dost dlouho než můj mazlík natočím, když je teplý tak to jde , ale po ránu to nikdy nedělal. Prosím poradte. Žhavím v pohodě mám času dost, ale vždycky naporvé a okamžitě to byla milisekunda, ted tak 3-5 vteřin a zdá se mi že se to prodlužuje. |
Zkus zkontrolovat zhavky... _________________ Xantypa 2,0HDI(80kW) |
|
Návrat nahoru |
|
|
jack
Založen: 18.12.2007 Příspěvky: 72 Bydliště: Orlová
|
Zaslal: so květen 24, 2008 9:47 pm Předmět: |
|
|
U svého auta jsem si zjistil,že když začnu startovat,až když zhasnou kontrolky (přestane bzučet čerpadlo v nádrži),trvá to taky kolem 3 vteřin.Když startuju do sekundy po zapnutí klíčku,chytne okamžitě,snad na jedno otočení a to i v mrazech. _________________ X2 2.0 HDI 80kw break exclusive
ex X1 2.0 8V LPG
Yamaha XJR 1300
|
|
Návrat nahoru |
|
|
barunka
Založen: 23.5.2007 Příspěvky: 43 Bydliště: Klášter nad Dědinou 26
|
Zaslal: ne květen 25, 2008 10:18 am Předmět: |
|
|
lewkins napsal: | Zacalo to delat z niceho nic nebo se ten problem postupne zhorsoval??
HDI je prospikovany elektronikou a cidlama. Je tezky neco resit bez diagnostiky...muze odchazet nejaky cidlo...treba...
Zhaveni bych vyloucil. Pri techhle teplotach to skoro nezhavi(neco kolem 1s) a dozhavovani taky nestoji za rec. Ja svou HDI nastartuju i za poradnejch mrazu bez zhaveni.
Po nastartovani se chova motor normalne(nevynechava, nevadne vykon pri akceleraci, nezvysila se spotreba, po vypnuti klicku nebezi jeste chvilku, nez chcipne)??
Co kontrolka diagnostiky?? Nerozsvecuje se za chodu motoru?? Sviti vubec po zapnuti klicku pred startem??
Co baterka?? Neni slabsi??
Nebylo auto bourane a nemuzou bejt nekde problemy s kabelazi?? Spatny napajeni ECU muze udelat slusnou neplechu.
Jak se jevi chod podavaciho cerpadla v nadrzi?? Nemeni svuj zvuk po zapnuti klicku?? |
for lewkins
Právě, že nic zničeho nic, kontrolky po startu vše OK, počkám až zhasnou nespěchám, žádný problém při chodu ustálené otáčky, nechcípe, nedoběhává po vypnutí prostě vůbec nic, zkusím natlouct baterku, filtry a pod. a uvidím. _________________ Kdo nevěří ,a tam běží |
|
Návrat nahoru |
|
|
Malda
Založen: 26.8.2007 Příspěvky: 35 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: ne květen 25, 2008 12:09 pm Předmět: Studený start HDI |
|
|
U mého auta je to to samé jak píše jack. Když startuju do jedné sekundy po otočení klíčkem chytá okamžitě,pokud vyčkám až stichne čerpadlo a zhasnou kontrolky pak parkrát zatočí než chytne. I v mrazech nikdy nežhaví dýl jak tak asi 3 sekundy a chytá okamžitě. _________________ XII 99 HDI 80kw Break |
|
Návrat nahoru |
|
|
Studna
Založen: 6.10.2007 Příspěvky: 207 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: po květen 26, 2008 7:51 am Předmět: |
|
|
jack napsal: | U svého auta jsem si zjistil,že když začnu startovat,až když zhasnou kontrolky (přestane bzučet čerpadlo v nádrži),trvá to taky kolem 3 vteřin.Když startuju do sekundy po zapnutí klíčku,chytne okamžitě,snad na jedno otočení a to i v mrazech. |
Je to zvláštní,ale mám to taky tak,jak píšeš chlape. _________________ Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
|
|
Návrat nahoru |
|
|
webster
Založen: 30.1.2008 Příspěvky: 121
|
Zaslal: po květen 26, 2008 8:04 am Předmět: |
|
|
Mne taky naskoci po jednom otoceni. Se zkusenostma i s jinyma dieselema me napada: zhavice, tlak nebo battery v prdeli. |
|
Návrat nahoru |
|
|
barunka
Založen: 23.5.2007 Příspěvky: 43 Bydliště: Klášter nad Dědinou 26
|
Zaslal: út červen 24, 2008 3:41 pm Předmět: |
|
|
Tak po poradě s mehanikem to budou vstřiky tedy tryska(bude chabrus), ptám se tedy odborníků zda se dají vyměnit jen trysky(někde jsem to i snad viděl) nebo celé vstříkovače(to je palba) nebo jen jeden a postupně zkoušet kterej to bude. Zatím jsme tam dali celé 2 vstřikovače od Bosche a zkouším vyměnili a zdá se to lepší, ale za tepla žádný zázrak studený dobrý. Mistři ozvěte se co Vy na to. Zejména mě zajímá kdo s tím máte zkušenosti s výměnou trysek a co to koštuje eventuelně. Díky. _________________ Kdo nevěří ,a tam běží |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: út červen 24, 2008 5:52 pm Předmět: |
|
|
Zrovna zejtra jedu na vycisteni vstriku ultrazvukem... Blbe jsem usadil filtr paliva a kolem neho mi protikala nefiltrovana nafta.
Bylo mi receno tohle:
Demontaz vsech vstriku, jejich ultrazvukove cisteni, vycisteni railu i vsech trubicek...cena do 5k(ale to asi zalezi od servisu).
Pokud by byl nejaky vstrik nevycistitelny, da se vymenit jen jehla(2.500,-), pokud to bude horsi, cely vstrikovac(cca 13.000,-). Kdysi mi ale rikali, ze se da vymenit jen spodek vstrikovace(cca 4.000,-). Ale ted mi to zapreli...
Dam vedet, jak jsem dopad...snad ne hlavou na zem... _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
barunka
Založen: 23.5.2007 Příspěvky: 43 Bydliště: Klášter nad Dědinou 26
|
Zaslal: út červen 24, 2008 6:34 pm Předmět: |
|
|
Díky čekám na zprávu. Myslím, že se daj spodky i s jehlou vyměnit teda u Bosche, někde jsem viděl i návod jak na to?? ale nepamatuji si kde.
lewkins napsal: | Zrovna zejtra jedu na vycisteni vstriku ultrazvukem... Blbe jsem usadil filtr paliva a kolem neho mi protikala nefiltrovana nafta.
Bylo mi receno tohle:
Demontaz vsech vstriku, jejich ultrazvukove cisteni, vycisteni railu i vsech trubicek...cena do 5k(ale to asi zalezi od servisu).
Pokud by byl nejaky vstrik nevycistitelny, da se vymenit jen jehla(2.500,-), pokud to bude horsi, cely vstrikovac(cca 13.000,-). Kdysi mi ale rikali, ze se da vymenit jen spodek vstrikovace(cca 4.000,-). Ale ted mi to zapreli...
Dam vedet, jak jsem dopad...snad ne hlavou na zem... |
_________________ Kdo nevěří ,a tam běží |
|
Návrat nahoru |
|
|
barunka
Založen: 23.5.2007 Příspěvky: 43 Bydliště: Klášter nad Dědinou 26
|
Zaslal: st červen 25, 2008 6:17 pm Předmět: hodnoty na vstřikách |
|
|
Zdar borci jaké jsou vlastně hodnoty a v jaké toleranci se mají pohybovat po napíchnutí na diagnostiku. Dnes jsem u servismena zjistili hodnoty na prvním a čtvrtém 0,1 -0,2m3/ a na 2 a 3 hodnoty 0.5-0.6m3/. Znamená to tedy že prostřední dva vstřiky jsou v haj..? Díky _________________ Kdo nevěří ,a tam běží |
|
Návrat nahoru |
|
|
webster
Založen: 30.1.2008 Příspěvky: 121
|
Zaslal: st červen 25, 2008 10:52 pm Předmět: |
|
|
Myslim, ze by vsechny vstriky mely davat stejne. Jinak je asi neco spatne. Chtelo by to zjistit, jaky sou tolerance. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Studna
Založen: 6.10.2007 Příspěvky: 207 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: čt červen 26, 2008 6:07 am Předmět: |
|
|
TO LEWKINS:
Kde jsi si nechal čištění těch vstřiků dělat? _________________ Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
|
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: čt červen 26, 2008 7:17 am Předmět: |
|
|
webster napsal: | Myslim, ze by vsechny vstriky mely davat stejne. Jinak je asi neco spatne. Chtelo by to zjistit, jaky sou tolerance. |
Nikdy nedávaj vstřiky stejně, to co tu píše je měřená korekce vstřiku paliva. Jeden vstřik to fláká, plusová hdonota, druhej to za něj dohání a dává víc mínusová hodnota. Aspoò tak mi to bylo řečeno a když jsou hodnoty i kolem jedné prej to není třeba ještě řešit. Korda když měl jeden vstřik zapečenej tak měl hodnotu špatného vstřiku +5 na prvním válci a hodnotu druhého který to doháněl -4,5. Jak se vrátí z dovolené rád vám určit ukáže fotky toho vstřiku když ho vytáhl. Měřil a vyměnoval mu to Rober z Holetína. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|