Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Qěcy
Založen: 27.7.2007 Příspěvky: 113
|
Zaslal: pá květen 16, 2008 3:40 pm Předmět: |
|
|
Nojo, to zase vymyslel nějakej debil!
Tou elektrolýzou ve flašce jednak vyzkratuju baterii, jednak je to nebezpečný (výbuch) a jednak to nemá žádný úsporný efekt, naopak provoz je dražší, i kdybych si nezničil baterii ani motor.
Ale jinak se na vodu jezdilo. Nešlo o elektrolýzu na vodík a kyslík, ale o vstřik vody do karburátoru u aut a o vstřik vody do spalovací komory turbínového leteckého motoru:
http://www.techblog.cz/technologie/vstrikovani-vody-do-motoru.html
U letadel to fungovalo celkem dobře.
U aut se to neosvědčilo.
Pak je ještě jeden způsob:
Jde o to, že vstříknutím vody do spalovací komory dojde k jejímu zplynění - přeměně na páru, která změní chemický proces hoření. Pára totiž zreaguje s palivem tak, že se uvolní více energie (ale nesníží se spotřeba paliva, naopak voda se dodá navíc). Tohle nechtěně fungovalo také při nouzovém hašení mazutových parních lokomotiv, čímž místo uhašení plamene v kotli došlo naopak k ještě větší chemické reakci, větší teplotě, kotlové plechy se přehřály, zkroutily a kotel pak vybouchnul. Takové případy byly v ČSSR nejméně tři a jinde (zejména v SSSR ještě více). |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: ne květen 18, 2008 6:19 pm Předmět: |
|
|
Nevím co to tady melete, ale auto na vodu samozřejmě je a systém je zcela funkční, viz výše. Jinak nevím, jak byste čuměli na to, že auto je schopné jezdit i na vzduch, ale no, raději to tady nemá cenu ani probírat. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: ne květen 18, 2008 8:38 pm Předmět: |
|
|
Tak náhrada za pohon závislý na ropě samo je na světě,to si myslím ví tady každý a proč se na to nejezdí to si snad domyslí taky každý.Když píšu pohon ne na ropu,myslím tím skutečný reálný pohon,který je použitelný v praxi bez větších potíží.Nebabřu se v tomhle tématu nějak víc,ale kdo má oči otevřené,snad nevěří tomu,že se techn.vývoj sekl na mrtvém bodě,jen ti šejkové a ropné společnosti mají holt hodně silné páky,vím je to stará vesta... _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: po květen 19, 2008 6:45 am Předmět: |
|
|
Jako kdyby nebylo těchto průkopníků a lidí a firem co se tím zabývají, tak tady nejezdíme, nelétáme a podobně.
Auto na stlačený vzduch půjde například v Indii do sériové výroby, neb se tam s tím nesererou. Izrael například převede celou svou automobilovou flotilu v budoucnu do aut na elektromotor, čistý elektromotor, aby nebyl závislý na tuhých palivech. Takže ono se něco děje a dít bude a čím víc toho bude, tím lépe. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Žulda
Založen: 24.11.2006 Příspěvky: 68 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po květen 19, 2008 9:33 am Předmět: |
|
|
To chce pořádný fotočlánky na střeše, aby se ti to furt i dobíjelo během dne.
Na S-klasse Mercedes jde dokoupit střecha s fotočlánky, která ti větrá kabinu, takže když k tomu v létě přijdeš, máš vychlazeno podle nastavení. Jen stojí cca 300 litrů... _________________ Žulda
Honda Jazz 1.4 Cool |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: po květen 19, 2008 2:34 pm Předmět: |
|
|
Dokud nebude důvod,dokud nepovolí stavidla korupce a skupování patentů,masově se žádná převratná změna nerozšíří-to je můj názor. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
webster
Založen: 30.1.2008 Příspěvky: 121
|
Zaslal: pá květen 23, 2008 3:37 pm Předmět: |
|
|
Pokud se v tomhle chce nekdo babrat vic, je dulezity si uvedomit, ze se neda energie vytvorit z niceho. Konecny energeticky zisk je pocatecni vklad minus ztraty. Stejne je to s autem na el. energii. Pokud by si to nevyrabelo vlastni energii z el. solarnich panelu, tak ji musis vyrobit. Vyrobit spalenim dreva, uhli, ropy, kalorii pri slapani...
A ta reklama na zacatku tehle diskuze je blbost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: so květen 24, 2008 7:41 am Předmět: |
|
|
webster napsal: | Pokud se v tomhle chce nekdo babrat vic, je dulezity si uvedomit, ze se neda energie vytvorit z niceho. Konecny energeticky zisk je pocatecni vklad minus ztraty. Stejne je to s autem na el. energii. Pokud by si to nevyrabelo vlastni energii z el. solarnich panelu, tak ji musis vyrobit. Vyrobit spalenim dreva, uhli, ropy, kalorii pri slapani...
A ta reklama na zacatku tehle diskuze je blbost |
jen doplním, jádro a v budoucnu jaderná fůze.
Pohon palivové články, podle mého převažující vodíkové a vodíkový pohon.
Jen pro informaci, pokud by dnes jezdilo cca 100 tis. automobilů čistě na el. pohon, zatíží dnešní el. sí denní spotřeby ČR jedním %. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: so květen 24, 2008 2:24 pm Předmět: |
|
|
Nedávno vyšel docela dobrý článek o náhradních pohonech aut a jak vyplynulo už několik aut jezdilo třeba na vodu,jen se vždy zázrakem něco stalo-buď shořela dílna i s dokumenty včetně auta,nebo následovalo vydírání "konstruktéra"nebo snaha o odkup za šílené many nebo záhadné úmrtí majitele takového vozu či vynálezu.Například jeden byl otráven na schůzce s domnělými zástupci firmy,která měla odkoupit patent,jenže po požití nápoje zkapal na místě-bílá pěna u pusy,klasická otrava,doktor určil příčinu úmrtí úplně nesmyslně,snad srdce nebo co už nevím.Druhého vydírali přes rodinu,až vše zničil sám,třetímu podpálili vše co šlo atd atd,otázka je koho se jim podařilo podmazat za nemalý peníz a utopení patentu.Samo,že novináři to nazvali spíš bajkami a shodou náhod,ale to už je na každém čemu uvěří,že?Byla tam i zmínka o franc.vynálezci,který tento rok v lednu vyšel na svět s autem na vodní pohon...Jistě ztráty jsou u každého pohonu perpetum zatím není-zřejmě _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
dolph
Založen: 6.3.2008 Příspěvky: 313 Bydliště: F-M
|
Zaslal: so květen 24, 2008 2:47 pm Předmět: |
|
|
ano,něco podobného jsem taky slyšel.údajně už jsou plnohodnotné náhrady za benzím,nebo naftu vymyšleny,ale uměle se udržují někde v šuplíku.je to z důvodu totálního kolapsu ekonomiky půlky světa.v ropě se točí bilióny dolarů,jsou zdroje příjmu mnoha zemí a předtavte si,že najednou přestane mít hodnotu,nebo se hodnota několikanásobně sníží.to by byl velký problém.zlaté časy rýžování na ropě teprve příjdou-ceny se neustále uměle zvyšují,každý měsíc noví a noví experti zjišují,že ropa je na 1000let,pak ani na 500let......a teď už snad jen na 50let..... ,jsou v tom prostě obrovské prachy.... _________________ pneuservis,opravy a plnění klimatizací.739 079 629
X1 1,9td break-jedna z mála v plné palbě |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: so květen 24, 2008 3:01 pm Předmět: |
|
|
Dolphe otázka mimo téma za kolik dokážeš naplnit klimu-myslím komplet odsátí a znova novo-stará náplò?A děláš taky dezinfekci "mašinkou",případně taky cenu.Samo myslím po slevě pro xantiáky _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
dolph
Založen: 6.3.2008 Příspěvky: 313 Bydliště: F-M
|
Zaslal: po květen 26, 2008 7:00 am Předmět: |
|
|
no cena se dá nějak domluvit.......záleží na tom,jak to půjde a na doplněném množství plynu a oleje.počítej 400kč za odsátí a vyčištění plynu a 1kč za 1 gram chybějícího plynu.takže to vychází tak na 500-600kč(pokud přijedeš opravdu na kontrolu a doplnění-pokud ti už klima nechladí,tak je tam plynu už velmi málo,nebo žádný a za naplnění xantie beru asi 1100kč).
ale jak říkám,ceny jsou smluvní-a xantiáky rozhodně dřít nebudu _________________ pneuservis,opravy a plnění klimatizací.739 079 629
X1 1,9td break-jedna z mála v plné palbě |
|
Návrat nahoru |
|
|
dolph
Založen: 6.3.2008 Příspěvky: 313 Bydliště: F-M
|
Zaslal: po květen 26, 2008 7:10 am Předmět: |
|
|
jooo,ještě ta dezifekce.....,tu dělám za 400kč.
dělám vlastně prakticky všechno co jde,není problém nechat zavařit trubku,nebo chladič...atd.
taky už mně nebaví někde lítat s plněním koulí,takže už mám objednaný přípravek a budu plnit i koule. _________________ pneuservis,opravy a plnění klimatizací.739 079 629
X1 1,9td break-jedna z mála v plné palbě |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: po květen 26, 2008 8:44 am Předmět: |
|
|
Hmm tak fajn,mě totiž zmizel osobní klimař na Island,tudíž ta desinfekce se možná bude hodit tj. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|