Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
The Game
Založen: 4.4.2008 Příspěvky: 16
|
Zaslal: pá duben 11, 2008 8:14 pm Předmět: Diagnostika |
|
|
zdravim, dnes som bol na autodiagnostike a zistili mi dve zavady , presne znenie je 1. zavada : PO 243 Turbocharger waste-gate solenoid,mal function
2.zavada : PO 230 Fuel Pump primar circuit mal function
vedeli by ste poradit kde presne hladat chybu co by to mohlo sposobit ??? stretli ste sa stym niekto ? vopred dakujem za vsetky rady.
a niekedy po vypnuti zapalovania a vytiahnuti klucu motor bezi cca 2 sekundy potom sa vypne je to 2.0 Hdi 80Kw |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hofíno
Založen: 5.3.2008 Příspěvky: 55 Bydliště: Český Krumlov
|
Zaslal: pá duben 11, 2008 9:42 pm Předmět: |
|
|
Ahoj ta závada P 230 znamená že máš asi malej tlak nafty z čerpadla co je v nádrži.Stává se že bejvá zacpanej sací koš čerpadla páč tam lidi nalejou kdejakej bordel _________________ Xantia 2,0 HDI exclusiv 12/98 109 šemíků
Moc prima kočár |
|
Návrat nahoru |
|
|
The Game
Založen: 4.4.2008 Příspěvky: 16
|
Zaslal: pá duben 11, 2008 9:52 pm Předmět: |
|
|
a to je pod zadnou sedackou a staci wycistit to sitko? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hofíno
Založen: 5.3.2008 Příspěvky: 55 Bydliště: Český Krumlov
|
Zaslal: pá duben 11, 2008 10:02 pm Předmět: |
|
|
Je to pod pravou zadní sedačkou a musíš z nádrže vymontovat takovej velkej bílej válec.Bacha je na něm i plovák.Až ho budeš mít venku tak ho rozeber a uvnitř je čerpadlo.Tak vyčisti sítko na čerpadle a zároven vymej i tu nádobu a snad to pomůže.Hodně zdaru neni to nic složitého _________________ Xantia 2,0 HDI exclusiv 12/98 109 šemíků
Moc prima kočár |
|
Návrat nahoru |
|
|
The Game
Založen: 4.4.2008 Příspěvky: 16
|
Zaslal: pá duben 11, 2008 10:07 pm Předmět: |
|
|
dakujem snad to pomoze ,dam vedet ako to dopadlo |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: so duben 12, 2008 4:45 pm Předmět: |
|
|
Ahoj,ta prvni zavada-pise to ze je neco s obtokovym ventilem na turbo-nechat nekde opravit,a s tou druhou-muze se takhle hlasit i to,ze ti odchazi palivove cerpadlo v nadrzi,nekdo tady psal,ze na to abys se hrabal v tom cerpadle musis byt sikovny a peclivy,jsou tam dost velke tlaky,a teploty,proto je nutne vsechno zkontrolovat,pokud budes odpojovat nejakou hadicku,tak zajistit,a dat jak byla predtim,a kontakty k cerpadlu taky prohlednout,konektor dobre docvaknout _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: so duben 12, 2008 11:13 pm Předmět: |
|
|
myslíš tudle švandu? _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: ne duben 13, 2008 6:12 am Předmět: |
|
|
Buchta-velký vyhledávač -lepší než seznam _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
The Game
Založen: 4.4.2008 Příspěvky: 16
|
Zaslal: ne duben 13, 2008 8:12 am Předmět: |
|
|
nemoze byt chyba este napriklad vo vysokotlakom cerpadle ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: po duben 14, 2008 8:07 am Předmět: |
|
|
JiRaY napsal: | Buchta-velký vyhledávač -lepší než seznam |
no proč to xkrát psát, dyš to tu všechno je? Stačí dát hledaný slovo tady do vyhledavače a 3/4 práce je hotovo a je to hned.
A eště, u benálu je čerpadlo po zapnutí klíčku slyšet, jak bzučí, není to u ropy stejný? _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: po duben 14, 2008 8:21 am Předmět: |
|
|
Podle mě to není nízkotlakým čerpadlem. To by mu nedělalo to, že při vypnutí zapalování mu motor ještě cca 2 sekundy šlape. Tak se auto chová když odchází nebo je špinavej regulátor tlaku paliva na vysokotlaku. Už jsem to viděl víckrát. Doporučuju vyčistit a zkusit přilít nějaký aditivum, třeba VIF v dvojnásobné dávce. Regulátor tlaku má mikro sítko a to se někdy špatnou naftou zasere.
To Buchtič: Ano i u HDička jde slyšet čerpadlo po startu klíčku, ale pokud by měl pčicpané to sítko, tak čerpadlo uslyší tak jak tak. Ostatní ropáci nemaj žádné čerpadlo v nádrži. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po duben 14, 2008 1:48 pm Předmět: |
|
|
v klidu,už to má vyřešený,jen se sem zatim nedostal-byla to prasklá hadicka k filtru,krive nasazenej filtr,a bralo to nekde u cerpadla vzduch _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
|