Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: so březen 15, 2008 6:52 pm Předmět: |
|
|
Ty dratky jsou s destickama dodavany standardne.
V prodejne se me ale jednou ptali, jestli nechci desticky "bez". Byly o malinko levnejsi. Vzhledem k tomu, ze mam kabel mezi pistnici a karoserii prestrizen na obou stranach, bral jsem je.
Nechapu vemena, ktery kabliky prestrihnou timhle zpusobem namisto odpojeni v konektoru! _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
stepan
Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 135 Bydliště: ŠkodaBurg
|
Zaslal: so březen 15, 2008 7:56 pm Předmět: |
|
|
A kolik tak stojej nevíš? Né, že bych je hned běžel kupovat, ale až budu muset měnit destičky, tak je koupím i s drátama a zprovozním tu indikaci... _________________ Lada 2103 - 1608 DOHC - 73,5 kW - Incredibile macchina
Lada SAMARA 1,3 LS - Zachránila mi život
Citroen XANTIA 1,9 TD - Zaoceánska LOÏ COMFORTI
Opravují a seřizují motory PSA |
|
Návrat nahoru |
|
|
karlíček
Založen: 29.7.2007 Příspěvky: 99
|
Zaslal: so březen 15, 2008 11:20 pm Předmět: |
|
|
stepan napsal: | A kolik tak stojej nevíš? Né, že bych je hned běžel kupovat, ale až budu muset měnit destičky, tak je koupím i s drátama a zprovozním tu indikaci... |
lewkinsova cena Ti bude k ničemu, máš jiný rozměr destiček, na hdi jsou dražší já mám 2 xantie hdi a 18 16v na obou jsem měnil a na obě jsem dal valeo stály 1400 a 1100 kč. Na Tvé td bych viděl tu levnější cenu. Jinak TRW kdysi dobrá značka se prý po sloučení s lucasem pohoršila tak bacha, říkal mi to můj dlouholetý mechanik co dělá přímo u citroena (po pracovní době fušky pro mě a dalčí citroenáře) loni měli s lucasem velké potíže a pár nepříjemných reklamací od zákazníků |
|
Návrat nahoru |
|
|
stepan
Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 135 Bydliště: ŠkodaBurg
|
Zaslal: ne březen 16, 2008 7:10 am Předmět: |
|
|
Karlíček: A jaký bys mi doporučil destičky? Myslím výrobce. Předem dík za odpověď. _________________ Lada 2103 - 1608 DOHC - 73,5 kW - Incredibile macchina
Lada SAMARA 1,3 LS - Zachránila mi život
Citroen XANTIA 1,9 TD - Zaoceánska LOÏ COMFORTI
Opravují a seřizují motory PSA |
|
Návrat nahoru |
|
|
karlíček
Založen: 29.7.2007 Příspěvky: 99
|
Zaslal: ne březen 16, 2008 8:55 am Předmět: |
|
|
stepan napsal: | Karlíček: A jaký bys mi doporučil destičky? Myslím výrobce. Předem dík za odpověď. |
ahoj, šel jsem na ten střední solidní poměr ceny a výkonu, který mi poradil mechanik a koupil jsem VALEO tady dávám odkaz podle kterýho určíš rozměr http://www.autobenex.cz/katalog/valeo_brzdy/index.html
pak si akorát posurfuj na netu a zjisti aktuální ceny ale jak píšu tak já jsem na 1.8 16V platil okolo 1100-1200 Kč, a to by mohlo cenově být i pro Tebe. Původně jsem si chtěl objednat desky od BoBa ale ten mi nabídl Lucasy, který s poštovným vyšly na stejné peníze a bylo rozhodnuto.
Já měnil desky u dvou Xantií a to proto, že byly šikmo sjeté a u jednoho okraje už dokonce nebyla žádná hmota.
Hlavně taky omrkni kotouče a pokud je třeba nechej je stočit u soustružníka cena tohoto úkonu je okolo 250-300 kč/pár. Tak se měj |
|
Návrat nahoru |
|
|
ok2ucx
Založen: 22.2.2007 Příspěvky: 455 Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)
|
|
Návrat nahoru |
|
|
karlíček
Založen: 29.7.2007 Příspěvky: 99
|
Zaslal: ne březen 16, 2008 10:00 am Předmět: |
|
|
To Pavel: Čus, já měl na předních, jestli chceš, tak Ti pošlu foto ještě jsem je nevyhodil. |
|
Návrat nahoru |
|
|
stepan
Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 135 Bydliště: ŠkodaBurg
|
Zaslal: ne březen 16, 2008 5:39 pm Předmět: |
|
|
Ta cena je za jeden pár na jedno kolo, nebo za sadu na jednu nápravu? _________________ Lada 2103 - 1608 DOHC - 73,5 kW - Incredibile macchina
Lada SAMARA 1,3 LS - Zachránila mi život
Citroen XANTIA 1,9 TD - Zaoceánska LOÏ COMFORTI
Opravují a seřizují motory PSA |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luky
Založen: 4.12.2006 Příspěvky: 40
|
Zaslal: pá březen 21, 2008 6:05 pm Předmět: |
|
|
na fotce máš hnědý konektor,to by mohlo být od vrtulí chladiče,podotýkám mohlo,většinou tyhle hnědé jkonektory jsou nějakým způsobem příbuzné s čidlem teploty vody(to hnědé je teplé-neboli hlídá teplotu vody a po jejím zvýšení nad povolenou hodnotu cca 93°C spustí vrtule),jelikož tam vidím relátka,tak bych řekl že by to mohlo být ono.Ptám se:máš klimu? Radím zahřej auto a počkej jestli sepnou vrtule,jsou dvourychlostní (pomalu 93°C,rychle 103°c),to co je pod světlem je dvoupin.a z největší pravděpodobností je to mlhovka.Pokusím se nafotit tu svou 1,9tku,stejně jdu měnit gufera a LHM,takže doufám že si vzpomenu,jádru zdar |
|
Návrat nahoru |
|
|
stepan
Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 135 Bydliště: ŠkodaBurg
|
Zaslal: pá březen 21, 2008 7:16 pm Předmět: |
|
|
Jo, děkují LUKY. Bydu rád za jakoukoliv informaci ohledně tý kabeláže. Ještě to zkusím prověřit přes Zdeòka Ujmana, ale to až budu potřebovat jeho služby ( pravděpodobně výměna spojky ) _________________ Lada 2103 - 1608 DOHC - 73,5 kW - Incredibile macchina
Lada SAMARA 1,3 LS - Zachránila mi život
Citroen XANTIA 1,9 TD - Zaoceánska LOÏ COMFORTI
Opravují a seřizují motory PSA |
|
Návrat nahoru |
|
|
stepan
Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 135 Bydliště: ŠkodaBurg
|
Zaslal: út duben 08, 2008 7:22 pm Předmět: |
|
|
Ahoj lidičky... Potřebuju nutně radu!!!
Potřebuju sundat napínák ( taková pružina ), kterej napíná přes kladku pásovej řemen, kterej pohání klimatizaci, alterátor a hydrauliku. Mám motor 1.9 TD Xantia II. Potřebuju vědět, jak na to??? Už jsem sundal i čerpadlo na hydrauliku, ale k té spodní matici se nemúžu dostat s žádným klíčem ( vadí mi tam chladič oleje, kterej je pro olejovej filtr ) Neznáte někdo nějakej trik??? Předem díky... Už jsem z toho zoufalej... _________________ Lada 2103 - 1608 DOHC - 73,5 kW - Incredibile macchina
Lada SAMARA 1,3 LS - Zachránila mi život
Citroen XANTIA 1,9 TD - Zaoceánska LOÏ COMFORTI
Opravují a seřizují motory PSA |
|
Návrat nahoru |
|
|
stepan
Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 135 Bydliště: ŠkodaBurg
|
Zaslal: ne srpen 17, 2008 6:54 pm Předmět: |
|
|
Na některé zkušenější jedince mám jednu otázku:
Před asi 3-mi měsíci ( asi 6 000 km ) jsem vyměnil na autě spojku. A nedávno jsem si všímnul, že zase začíná prokluzovat při plný zátěži ( když chci někoho předjet, tak chvilku to táhne, ale pak vyletí motor do otáček a auto jede stále stejně rychle). Předem tvrdím, že jezdím normálně a vůbec ne agresivně. Na křižovatkach při rozjíždění nevytáčím motor vejš, než 1200rpm ( když pouštím spojku ) Podotýkám, že olej mi do spojkové skříně neteče ani z převodovky a ani z motoru a setrvačník nevykazoval při výměně spojky známky opotřebení ( žádné zahloubení citelné na dotyk )
Chci se zeptat, jestli to prokluzování spojky může být třeba použitím jiného setrvačníku, kterej může být jinak řešenej, než originál z motoru 1,9 TD? Předem díky za odpověď _________________ Lada 2103 - 1608 DOHC - 73,5 kW - Incredibile macchina
Lada SAMARA 1,3 LS - Zachránila mi život
Citroen XANTIA 1,9 TD - Zaoceánska LOÏ COMFORTI
Opravují a seřizují motory PSA |
|
Návrat nahoru |
|
|
stepan
Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 135 Bydliště: ŠkodaBurg
|
Zaslal: čt květen 07, 2009 6:38 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem dnes na Xantii nazůl nové zimní papuče... Jsou to GoodYeary UltraGrip 7. Rozměr 205/60/R15. Objednával jsem je přes internet ( konkretně www.levnepneu.cz ) za 1895,-Kč/kus . Jsou tam vůbec nejlevnější pneumatiky na netu. Původně jsem je objednával s tím, že a mi to pošlou na dobírku, ale pak jsem viděl, že je ten sklad ve Kbelích ( Praha ), tak jsem si tam hned zajel a cestou zpátky jsem je nechal přezout v jednom pneuservisu za 300,-Kč včetně vyvážení a jednoho nového ventilku. Pravdou je, že kola jsem si sundával a nandával sám, včetně toho, že jsem si použil i svoje nářadí a hever. Je to najednou nádhernej pocit, když mi zadek neskáče na těch hranatejch brilantisech od barumu... ( Jezdil jsem s tím víc než rok a 18 000km ) _________________ Lada 2103 - 1608 DOHC - 73,5 kW - Incredibile macchina
Lada SAMARA 1,3 LS - Zachránila mi život
Citroen XANTIA 1,9 TD - Zaoceánska LOÏ COMFORTI
Opravují a seřizují motory PSA |
|
Návrat nahoru |
|
|
filo
Založen: 30.7.2008 Příspěvky: 148
|
Zaslal: čt květen 07, 2009 8:29 pm Předmět: |
|
|
Necp jsem nepochopil? 7. kvetna nasazovat UG7+? Ja je teda 6. kvetna zul a nasadil nejaky Sportivy, i kdyz hlavne proto, ze sem koupil obutou sadu hlinikovejch kol a vzhledem k slusnymu vzorku jsme to tak nechal, i kdyz bych spravne mel mit 185/65 a tyhle jsou 205/60.
Jestli neni nekde omyl, tak ti ty UG7+ dlouho nevydrzi.
Honza _________________ Xantia X1 Break Turbo D 1997 Praha + Liberec |
|
Návrat nahoru |
|
|
stepan
Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 135 Bydliště: ŠkodaBurg
|
Zaslal: čt květen 07, 2009 9:14 pm Předmět: |
|
|
Uvidíme, ale popravdě!
Na zimákách jsem už vyzkoušel dvě léta ( a dvě rúzný auta ) a bez problému. Když vezmu v potaz, že zimáky by se správně měli používat max. 4 roky, a já v zimnim období najedu tak 4 - 5000km, takže mi vychází, že na zimákách bych celkem měl najet zhruba 16 - 20000km. Všichni víme, že pneumatiky většinou vydrží tak 40 - 50 000km, takže bych ty svoje zimáky při správném používání jen v zimě využil jen z půlky. Při mém průměrném ročním proběhu cca 15 - 18 000km zimáky sjedu tak za 2 až 3 roky, nehledě na to, že dle mého subjektivního poznání mi auto v létě vždy líp drželo na silnici a v zatáčkach na zimákach, než na leákach. A na mokru je to taky hodně znát. A o bezpečnost mi jde především.
Brilantisy, které jsem dnes vyhodil jsem opotřebovával v tempu cca 1 až 1,5mm na 10 000km. Zvýšenou spotřebu jsem na autě též nezaznamenal. ( Dnes tankováno a kombinovaná spotřeba byla 5,79l/100km - 50% dálnice kolem 100km/h ; 25% okresky kolem 80 - 90km/h a zbytek město )
Vím, že se obecně tvrdí, že na léto letní a na zimu zimní, ale taky se tvrdí, že zimní používat už pod 7°C, což je tak nějak víc než 6 měsícu v roce a někdy je tak nízka teplota i v létě. Teba né zrovna 5°C, ale 10°C je celkém často, takže prakticky můžu zimáky používat tak 7 až 8 měsíců v roce.
Nikomu svůj názor nenutím, jen píšu, co jsem sám odpozoroval na vlastní kůži.
K tomu rozměru:
Taky mám napsáno v techničáku 185/65/R15, ale na autě mám nalepenou samolepku a na ní je 205/60/R15 ( samolepka od výrobce ). Navíc v příručce k použití vozidla jsou napsány oba dva rozměry pro 1,9TD Každopádně tomu, co je v TP nevěřím ( jestli si nějaká slepice opsala špatně holandskej techničák nebo co ) a řídím se tím, co předepisuje přímo výrobce vozů, nehledě na to, že pneumatika je nejen širší, ale i o 1% po obvodu delší. ( A taky cca o 400,-Kč dražší ) _________________ Lada 2103 - 1608 DOHC - 73,5 kW - Incredibile macchina
Lada SAMARA 1,3 LS - Zachránila mi život
Citroen XANTIA 1,9 TD - Zaoceánska LOÏ COMFORTI
Opravují a seřizují motory PSA |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|