Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 20. 04. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Forum

Přehled kategorií
 - Xantia - Xantia kombi
  - Konec motoru HDI

 

AutorPříspěvky
« Stránka: z 3 » 
Alp
19 příspěvků 

 
Vloženo 16.08.2005 11:09:38  

Quote:
Originál vložil jones

Ještì jednou....

Jak jsi na tom Alpe, už máš nový motor?
Myslím, že s tou opravou to zas není tak neøešitelný, jestli je ten motor dobrej dole , tak se tam dá suchá vložka do toho nemocnýho válce a jede to dál. Záleží na tom, kolik má nabìháno a co je s hlavou.
Jiný motor je zase další riziko.
Pøeju ti a se ti to podaøí.



Ahoj všichni co mi držíte palce,
Novej motor už je v Retrocaru a vyšívá se na tom.
Motor je zánovní z C5, nalítáno 55000, bouraèka na zadek - no nìco jako Mírova Xantie - DeGaulle je s motorem spokojenej, pokud já vím.
Opravovat blok suchou vložkou mi pøijde tìžko proveditelné z nìkolika dùvodù:
Je to dost nároèné, stìna mezi sosedními válci je tu asi 8mm silná, a vývrtem pro suchou vložku by se ještì zeslabila.
Motor by se musel komplet rozebrat, blok dát nìkam spravit a pak motor znovu postavit. To by bylo lepší vzít blok od Techexe, použitej ale dobrej.
Montáž motoru z dílù je spoooousta práce, kterou bych musel zaplatit, neb sám nemám kde ani kdy to dìlat. A riziko jiného motoru je podle mne menší než to, že pøi montáži nìco nebude dodrženo na 100% - pøece jen motor z fabriky je motor z fabriky, myslím.
Pravda se ukáže za pár dní, až ten novej motor pobìží, anebo za rok, až ten novej taky odejde...:-)))


DoDo
204 příspěvků 

 
Vloženo 16.08.2005 11:38:27  

Ahoj Alpe, píšeš "Pravda se ukáže za pár dní, až ten novej motor pobìží, anebo za rok, až ten novej taky odejde...:-))) "

Ty se fakt chystáš za ten rok najezdil pøez 200 000 km, aby i tento moouor zaèal zlobit, anebo jsi jen obyèejnej pesimista?
:o)
Asi si o tom vážnì nevážnì promluvíme o víkendu na závodu Truck-trialu.
DoDo
Buchta
86 příspěvků 

 
Vloženo 16.08.2005 12:39:22  

Quote:
Originál vložil Henry

Quote:
Originál vložil Buchta

Ale jaks Alpe psal, žes ho drobet držel, na což asi moc dýzly nejsou, tak estli sis drobet nenabìh sám. Jak nìkdo psal, dýzl je motor na rodinný ježdìní, èímž doufám není myšleno do 1,5 otáèek a max 110km/h.


Zdravím Buchto
dovol, ale nesouhlasím s tebou. Naopak diesely jsou na velké trvalé zatížení a nehodí se na krátké jízdy (TD tím víc) To že mají nižší spotøebu je "vynáší" nahoru až v poslední dobì. Odjakživa je diesel døíè a dìlník :) to není jen mùj názor, pøestože mám BENZÍN.




Ahojas Henry,
sme si asi nerozumnìli, sem myslel, že dýzl jako není na závodìní, ale spíš na poklidnìjší jízdu, i dyš tøeba naloženýho auta po støechu. Jinak s tebou samo souhlasím.
eh, nikdo
78 příspěvků 

 
Vloženo 16.08.2005 20:47:45  

JJ øekl bych smùla. Ale pøimlouval bych se za motor jiný, ale kompletní, tzn se vstøikovaèi, èerpadlem, turbem, udìlat pøi tom spojku, pokud už nebude nic moc a urèitì rozvody.
Nevím, jestlùi to není kec, ale tímhle trpìly pøedevším kusy vyrobené v r. 99, novìjší byly softvarovì ošetøené, poèítaè hlídal prùbìh napìtí na vstøikách a pøi podezøení na zadírání vstøiku shodí výkon.
... a pokud tím nìkoho uklidním, takhle jsem na cestì z Chorvatska vidìl zkonèit WW Sharana - bílý hulán a konèil.
... vadu materiálu se dopøedu objevit vìtšinou nepodaøí, upadne ventil, utrhne se ojnice, ...
Na obhajobu HDi dám spotøebu na letošní dovolené, cesta tam 5,22l bez klimy, zpìt pomaleji s klimou 4,46l (rychlost jen zøídka a jen o málo nad 100km/h, plynulý prùjezd bez kolon a èekání - ale lepší jízda za 7 ale podle svého stylu než za kamarádem poserou a spoøínkem)
eh, nikdo
5 příspěvků 

 
Vloženo 24.08.2005 16:04:08  

Rozhodnì se nechci pøiživovat na cizím neštìstí - ale mìl bych zájem o ND z toho starého motoru! (v pøípadì, že budou k prodeji). Jedná se mi konkrétnì o:
1. èidlo - snímaè tlaku CR - je pøímo na "kondenzátoru" CR uprostøed, našroubován ze spodku.
Mì to moje zlobí (èistil jsem, leštil jsem, prosil jsem... ale furt to není ono...)
2. (to není legrace :-)) - mìrku oleje. Rozpadá se mi ta tìsnící guma, co drží vlastní mìrku.

Pokud by to bylo možné, rád odkoupím!

Dík!

Opraveno 25.08.2005 09:56:04
Alp
19 příspěvků 

 
Vloženo 25.08.2005 01:12:12  

Tak tady je pro zájemce koneèná bilance:

Má dáti (náklady):
Faktura Domanský asi 1,000 (Diagnóza ) odhad opravy 80k
Odvoz auta 1.500 (ze Stodùlek do Retrocaru)
Cena za náhr. motor 15.000
Doprava asi tak 1.000 (výlet s BX do Znojma a zpìt)
Faktura Retrocaru 41.117
_____________________________
CELKEM NÁKLADY cca 60.000

DAL (pøínosy):
Motor z C5 roèník 2001, najeto asi 50 tisíc km, to je o 150 tis. ménì než mìl mùj. Turbo zùstalo bohužel pùvodní.
Fungl nová spojka - vymìnìna pøi této pøíležitosti
PLUS
Použitelné díly starého motoru - mimo bloku, pístu a ventilu
zánovní spojka C5 vèetnì setrvaèníku (je jiná než u X2, nehodila se.

Kdo byste nìco z dílù motoru potøeboval, dejte vìdìt na
ales.pakosta@seznam.cz

eh, nikdo
96 příspěvků 

 
Vloženo 25.08.2005 17:15:29  

Ahoj Alpe,
vratil jsem se opet do civilizace a hned takove zpravy :-( Drzim Ti palce, at ten druhy motor vydrzi vic.

Jak vypadala Tvoje spojka po 200 t. km? Daval jsi nekdy do nafty nejaka cistici aditiva? Na jakou naftu jezdis?

Drzim palce,
Kaja
Alp
19 příspěvků 

 
Vloženo 01.09.2005 12:11:02  

Kájo, zdravím tì!

Mùj motor vypadá velmi dobøe, je znát že je mladší. Spojka musela být už mìnìna, protože takhle by po 180000 VYPADAT NEMOHLA. Bohužel mi zbyla kompletní spojka z C5,i se setrvaèníkem, protože je oproti Xantii zcela jiná. TAky mi zbyl velmi zajímavý nový prvek - pøihøívaè chladicí kapaliny vytápìný výfukovými plyny. Je u C5 zaøazen do vìtve recirkulace plynù od turbodmychadla zpìt do sání. Bohužel jeho adaptace na X2 by zahrnovala i použití turba z C5, které jsem bohužel nemìl k dispozici. Takže musím zapracovat na tom bufíku...


Quote:
Originál vložil marsalek

Ahoj Alpe,
vratil jsem se opet do civilizace a hned takove zpravy :-( Drzim Ti palce, at ten druhy motor vydrzi vic.

Jak vypadala Tvoje spojka po 200 t. km? Daval jsi nekdy do nafty nejaka cistici aditiva? Na jakou naftu jezdis?

Drzim palce,
Kaja



Opraveno 01.09.2005 12:11:51
eh, nikdo
78 příspěvků 

 
Vloženo 11.09.2005 19:23:17  

Hmmm, jsem si mírnì nejistý nezdravým zvukem z mého motoru. Obava, abych nedopadl podobnì. Jistì znáte zvuk vyèochtané pøevodovky na dieslu pøi volnobìhu. Ten ovšem zmizí po vyšlápnutí spojky. Témìø identický zvuk vychází za studena z mého motoru. Za tepla zmizí, pøi poslouchání se obèas objeví ostré kovové nepravidelné zaklepání, zvuk odkapávajícího vstøiku. V otáèkách je vše OK. Další vývoj situace??? Dám vìdìt.
eh, nikdo
96 příspěvků 

 
Vloženo 27.07.2006 10:30:51  

Roberte, co jsi s tim nakonec mel? Nebyla to jen remenice?

Kaja
AutorPříspěvky
« Stránka: z 3 » 

Náhodný obrázek
krása
jěště v bazaru
zobrazení: 2835
známka: 1.00


Kalendář
<<  Duben  >>
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30      

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.