chytne a hned chcípne 1,8 16v 81kw
chytne a hned chcípne 1,8 16v 81kw
zdarec auto chytne a hned chcípne, co jsem již prošel je čidlo otáček motoru,ověřen tlak paliva na vstřiky, pročištění ruzných kontaktu, prej by to moh být imobilizér co sem tady vyčetl a dal by se deaktivovat u nádrže, ale to je u naftáka, pujde to i stejně u benzínu ? bych to zkusil a aspoň vyloučil tu možnost, nebo někdo náké zkušenosti a rady, díkes za každou odpověd
Re: chytne a hned chcípne 1,8 16v 81kw
Jen jsem si vzpomněl,že je tam pod haubnou nějaký nárazový stop ventil,měl by snad zastavovat přívod paliva,jestli neblbne,otázka,zda by jsi vůbec nastartoval.Bylo to někde u přepážky,hned u kabiny,poznávací znamení,nahoře červené "kolečko".Je tu to tom nějaké psaní ve foru...
Imobilizer by ti dle mě blikal na přístrojovce,že je v poruše.
Imobilizer by ti dle mě blikal na přístrojovce,že je v poruše.
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Re: chytne a hned chcípne 1,8 16v 81kw
ok imo nebliká a zítra mrknu na to čidlo, díkes
Re: chytne a hned chcípne 1,8 16v 81kw
tak to nárazové čidlo jsem rozebral a funkčně se jeví v pořádku, nejlepší by to bylo napíchnout na počítač ale to znamená servis, no jelikož se s tím nedá momentálně na komunikaci po vlastních tak to je pasé, no uvidíme no
Re: chytne a hned chcípne 1,8 16v 81kw
O odkud jsi,třeba má někdo poblíž,někdo tady z clubu diag- Lexii :?:Nebo aspoň nějakou čínu diag,ale Lexie je jistější.
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG