Identifikace

Rubrika pro hledání řešení na Vaše problémy.
MiraCB
Příspěvky: 125
Registrován: pon 27. čer 2011 1:50:19
Kontaktovat uživatele:

Re: Identifikace

Příspěvek od MiraCB »

Zoro1 píše:A to mluvíš teď o ovladačí co je na dveřích nebo o tom joysticku? Já se stejně nakonec rozhodl sehnat i levé zrcátko plus ovladač na dveře a natáhnu si to komplet. .


To je zapojení toho "joysticku".

Ovladač na dveřích je zapojený trochu jinak. Jsou tam dva konektory, černý 5 pinový a šedý 7 pinový.
Šedý konektor je zapojený - plus 12 V jde z pojistky F 22 na piny 6, 5 a 3, kostra jde na piny 1, 4 a 2. Poslední pin 7 jde do obou zrcátek na pozici 3.
Černý konektor pin 1 je spojený s pravým zrcátkem, pozice 1, pin 3 jde na pozici 2 pravého zrcátka. Pin 2 jde na 1 levého zrcátka a pin 4 jde na pozici 2 levého zrcátka.
Pokud to budeš chtít nakreslit, můžu dodat.

Mám i zapojení sklopení pravého zrcátka po zařazení zpátečky, to už je malinko složitější, navíc musíš mít správné pravé zrcátko (snímání polohy v zrcátku) a příslušný modul, který je ve dveřích.

MíraCB

PS. klapku nechej otevřenou, stejně jí nebudeš zavírat. Je to akorát pro zlost. Zapomeneš na zavření a budeš hledat, proč se ti zamlžují okna :D
Xantia 1,9 TD 1999, C5 2.0 HDi 2011
Zoro1
Příspěvky: 53
Registrován: úte 31. pro 2013 10:07:12

Re: Identifikace

Příspěvek od Zoro1 »

Ty vado krásně popsané díky ani už nemusím hledat ve schématu, ale pokud vše vyjde budu mít komplet kabeláž díky zdejší inzerci.
O tom sklopení při zpátečce jsem četl, ale nějak nemám potřebu tohoto a navíc jak píšeš shánět to správné zrcátko a modul.
No já klapku zavírám než se ta popelnice trochu ohřeje. Můj názor totiž je, že mi chybí termostat a proto se blbě hřeje. Mimo vesnice 70 a ve městě 80 (teplota ne kilometry). Tak si takhle pomáhám. Rosení je mi jasné taky už jsem narazil na to, že se to začalo mlžit. Teplo ale vyhrává.
Xántia 1,9td, r.v.95, z Raichu
Foto: http://betaraybill.rajce.idnes.cz/Xantia#" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoro1
Příspěvky: 53
Registrován: úte 31. pro 2013 10:07:12

Re: Identifikace

Příspěvek od Zoro1 »

Ještě k tomu proč nakonec obě zrcátka a ovladač na dveře. Pohodlí a komfort nastavování a vyhřívání a pak taky protože na místě kde by měl být u volantu joystick mám v tom panýlku lcd s teploměrem a nevím kam jinam bych ho přesunul.
Xántia 1,9td, r.v.95, z Raichu
Foto: http://betaraybill.rajce.idnes.cz/Xantia#" onclick="window.open(this.href);return false;
Majk.Z
Příspěvky: 82
Registrován: sob 30. črc 2011 15:48:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Identifikace

Příspěvek od Majk.Z »

Zoro1: A když měníš zrcátka, nebylo by lepší do pravého zrcátka dát čidlo teploty a vyměnit displej s hodinami za ten, který umí zobrazit teplotu? Připojit pak dva dráty na plus a kostru už není takový problém. A bude to vypadat lépe, než ty bastlené za pár korun z čerpačky někde napáchané do interiéru. :)
Dnes:
CéPátá Berla 2.0 HDi/80kW 01'
XeMo Berla 2,1TD 99'
pepe276
Příspěvky: 153
Registrován: pát 09. zář 2011 15:57:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Identifikace

Příspěvek od pepe276 »

Majk.Z píše:Zoro1: A když měníš zrcátka, nebylo by lepší do pravého zrcátka dát čidlo teploty a vyměnit displej s hodinami za ten, který umí zobrazit teplotu? Připojit pak dva dráty na plus a kostru už není takový problém. A bude to vypadat lépe, než ty bastlené za pár korun z čerpačky někde napáchané do interiéru. :)


Jak poznám, které hodiny to umí a které ne? Mám v pravém, už měněném zrcátku čidlo teploty, tak bych taky chtěl, aby mi to ukazovalo teplotu ;-)
X1 1.9TD Break 66kW, klima, ABS, r.97
Jumpy 1.9TD 68kW, r.97
BX 1.9D 51kW, r.93
Majk.Z
Příspěvky: 82
Registrován: sob 30. črc 2011 15:48:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Identifikace

Příspěvek od Majk.Z »

U X1 je to problém, protože X1 měla teploměr v otáčkoměru, nikoli v hodinách. U X2 je teploměr v hodinách. U obou motorizací platilo, že teploměr měly vozy s klimou.
Dnes:
CéPátá Berla 2.0 HDi/80kW 01'
XeMo Berla 2,1TD 99'
ČERT_z_Bx
Příspěvky: 484
Registrován: ned 26. čer 2011 11:05:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Identifikace

Příspěvek od ČERT_z_Bx »

Pokud chceš u xantie první generace vytvořit venkovní teploměr, jde to velice jednoduše, sám jsem si ho taky dodělal. Stačí jen sehnat z budíků z benzína displej teploměru, vykuchat do plastu v budíku otvor pro displej a pak už jen propojíš piny z konektoru budíku s čidlem, dva dráty, jedno jak je zapojíš Je to bezproblémovka, větší problém mám s budíkem teploty oleje. Ve vaně mám čidlo, na něm konektor s dvěmi dráty do svazku o kterých nemám páru kde končí a z budíků mám pouze pro teploměr jeden vodič, druhý bude asi kontrolka vysoké tepoty oleje tu jsem zatím nedohledal. :(
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Zoro1
Příspěvky: 53
Registrován: úte 31. pro 2013 10:07:12

Re: Identifikace

Příspěvek od Zoro1 »

Asi by to bylo hezčí jak píše Čert, ale mně to takhle vyhovuje v rámci možností. Ano v budících by to bylo hezčí a praktičtější, ale jak se znám dopadlo by to asi dost blbě. A zase shánět jiné budíky kde je teploměr to je taky náročné. Zvlášť když vrakáče kolikrát neví co by za díly na tyhle staré vraky chtěli.
Xántia 1,9td, r.v.95, z Raichu
Foto: http://betaraybill.rajce.idnes.cz/Xantia#" onclick="window.open(this.href);return false;
pepe276
Příspěvky: 153
Registrován: pát 09. zář 2011 15:57:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Identifikace

Příspěvek od pepe276 »

ČERT_z_Bx píše:Pokud chceš u xantie první generace vytvořit venkovní teploměr, jde to velice jednoduše, sám jsem si ho taky dodělal. Stačí jen sehnat z budíků z benzína displej teploměru, vykuchat do plastu v budíku otvor pro displej a pak už jen propojíš piny z konektoru budíku s čidlem, dva dráty, jedno jak je zapojíš Je to bezproblémovka, větší problém mám s budíkem teploty oleje. Ve vaně mám čidlo, na něm konektor s dvěmi dráty do svazku o kterých nemám páru kde končí a z budíků mám pouze pro teploměr jeden vodič, druhý bude asi kontrolka vysoké tepoty oleje tu jsem zatím nedohledal. :(

Ty benzínový budíky myslíš z X1, nebo X2? Mám tu jedny z X1, 1.8 8V rok 96, nebo 97, ale to nemělo klimu, takže verze bez displeje a mám smůlu... :(
Mám auto s klimou, tak proč nemám budíky s displejem na teploměr? To se dávalo jen do benzínů, nebo do lepších výbav?
X1 1.9TD Break 66kW, klima, ABS, r.97
Jumpy 1.9TD 68kW, r.97
BX 1.9D 51kW, r.93
Zoro1
Příspěvky: 53
Registrován: úte 31. pro 2013 10:07:12

Re: Identifikace

Příspěvek od Zoro1 »

Měl bych zase dotaz na identifikaci čehosi. Vypadá to jako větší relátko s dvěma řadami pinů. V jedné řadě je 5 pinů v druhé jen 4 piny. Bylo to zajištěné celkem bytelným zámečkem a bylo to v motorovém prostoru když stojíte před autem tak vlevo u chladičů a vysoušeče klimatizace. Bohužel na tom není žádný čitelný nápis protože část plastu je nahoře uražená. Je tam vidět jen schéma.
Z auta jsem to vyndal při vyndávání ventilátorů a odpojování klimatizace. Bohužel auto je nyní nepojízdné a raději i bez baterky dokud nebude aspoň část kabeláže na svém místě. Nevím tedy jestli to na něco bude mít vliv nebo ne.

Edit: koukám přílohy tu nefungují. Odkaz na rajče:
http://betaraybill.rajce.idnes.cz/Xanti ... 014034.jpg
Xántia 1,9td, r.v.95, z Raichu
Foto: http://betaraybill.rajce.idnes.cz/Xantia#" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpovědět